דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. אחים במוזיקה היהודית

אחים במוזיקה היהודית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
67 פוסטים 20 כותבים 3.8k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הודיה 1

    @eti אמר באחים במוזיקה היהודית:

    @הודיה-1 לאביתר יש שירים??
    הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
    ונפל די בהתחלה.

    הוא לא נפל הוא פרש וגם יש לו הרבה קאברים וגם הוא כותב שירים הוא כתב את כנס ללב של עוזיה וגם את שיר ימיך של עוזיה וגם הוא שר

    EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #56

    @הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
    אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
    ובאמת מעניין מה שאת אומרת...

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    ה א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • EtiE Eti

      @הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
      אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
      ובאמת מעניין מה שאת אומרת...

      ה מנותק
      ה מנותק
      הודיה 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #57

      @eti אמר באחים במוזיקה היהודית:

      @הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
      אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
      ובאמת מעניין מה שאת אומרת...

      יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו

      "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

      EtiE רבקהר 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • ה הודיה 1

        @eti אמר באחים במוזיקה היהודית:

        @הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
        אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
        ובאמת מעניין מה שאת אומרת...

        יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו

        EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #58

        @הודיה-1 אהבתי...
        אני אחפש שירים שלו

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ב בנימין לוריא

          @eti אמר באחים במוזיקה היהודית:

          @הודיה-1 לאביתר יש שירים??
          הדבר היחיד שאני זוכרת עליו זה שהוא התמודד בקול הבא 1
          ונפל די בהתחלה.

          תסתכלי פה

          יעלהי מנותק
          יעלהי מנותק
          יעלה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #59

          @בנימין-לוריא אמר באחים במוזיקה היהודית:

          תסתכלי פה

          יש לך כאן

          אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

          אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

          (יהושע ריינולדס)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • EtiE Eti

            @הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
            אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
            ובאמת מעניין מה שאת אומרת...

            א מנותק
            א מנותק
            איציק כ"ץ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #60

            @eti הוא פרש כי זה היה בדיוק בדיוק בתקופת חילוף הקול שלו והוא כבר לא יכל לשיר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ה הודיה 1

              @eti אמר באחים במוזיקה היהודית:

              @הודיה-1 פרש? לי היה זכור שהשופטים הורידו אותו
              אבל באמת לא שמעתי עליו שום דבר מאז
              ובאמת מעניין מה שאת אומרת...

              יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו

              רבקהר מנותק
              רבקהר מנותק
              רבקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #61

              @הודיה-1 אמר באחים במוזיקה היהודית:

              יוסי גרין אמר שהוא שר יותר יפה מאברהם פריד אז לא יעלו אותו

              ?
              נשמע לי אבסורדי לחלוטין.
              דווקא זה שהוא שר יפה יותר מפריד זהו המכה בפטיש עבור ההכרעה----
              אז שלא יעלו אותו?....
              לא נשמע לי הגיוני.
              הוא פשוט פרש....

              @איציק-כ-ץ אמר באחים במוזיקה היהודית:

              הוא פרש כי זה היה בדיוק בדיוק בתקופת חילוף הקול שלו והוא כבר לא יכל לשיר

              זה יותר מצטלצל לי... חח....

              ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • נוינ נוי

                @בנימין-לוריא אני לא יודעת את הקירבה המשפחתית אבל פרידמן ואברהם פריד קשורים
                איך מישהו יודע?

                ברוריהב מנותק
                ברוריהב מנותק
                ברוריה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #62

                @נוי כן אברהם פריד הוא בעצם פרידמן ובני פרידמן ושמחה פרידמן הם אחיינים שלו (אבל הם לא אחים)

                שירה מעומק הנשמה

                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ברוריהב ברוריה

                  @נוי כן אברהם פריד הוא בעצם פרידמן ובני פרידמן ושמחה פרידמן הם אחיינים שלו (אבל הם לא אחים)

                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #63

                  @ברוריה גם האחים מרקוס שמולי ובנצי ואלי אחיינים של פריד

                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תמית מנותק
                    תמית מנותק
                    תמי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #64

                    מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
                    אשמח לדעת:

                    • מה שם משפחתם

                    • האם יש להם עוד שירים
                      300f073e-d3e4-420d-a707-dc8840a3e9ed-צילום מסך 2021-11-15 183745.png
                      (זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )

                    ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תמית תמי

                      מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
                      אשמח לדעת:

                      • מה שם משפחתם

                      • האם יש להם עוד שירים
                        300f073e-d3e4-420d-a707-dc8840a3e9ed-צילום מסך 2021-11-15 183745.png
                        (זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )

                      ברוריהב מנותק
                      ברוריהב מנותק
                      ברוריה
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #65

                      @תמי אמר באחים במוזיקה היהודית:

                      מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
                      אשמח לדעת:

                      • מה שם משפחתם

                      • האם יש להם עוד שירים
                        300f073e-d3e4-420d-a707-dc8840a3e9ed-צילום מסך 2021-11-15 183745.png
                        (זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )

                      זה איציק וקובי ברוך והם שרו אצל ישי לפידות במסגרת הרכב כזה הם גם רקדנים ורקדו עם נתנאל ישראל כהרכב אוומן של ישי לפידות והוציאו שני קליפים יפים דווקא לחיים והכול יהיה בסדר
                      דווקא אהבתי אותם הזכירו את אוף שימחעס של פעם

                      שירה מעומק הנשמה

                      תמית תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ברוריהב ברוריה

                        @תמי אמר באחים במוזיקה היהודית:

                        מי ששר בשיר הם אחים בשם איציק וקובי
                        אשמח לדעת:

                        • מה שם משפחתם

                        • האם יש להם עוד שירים
                          300f073e-d3e4-420d-a707-dc8840a3e9ed-צילום מסך 2021-11-15 183745.png
                          (זה תמונה שצילמתי כי אני לא מצליחה לעלות את הסרטון כי הוא כבד מדי מקווה שהתמונה לא מדי מטושטשת )

                        זה איציק וקובי ברוך והם שרו אצל ישי לפידות במסגרת הרכב כזה הם גם רקדנים ורקדו עם נתנאל ישראל כהרכב אוומן של ישי לפידות והוציאו שני קליפים יפים דווקא לחיים והכול יהיה בסדר
                        דווקא אהבתי אותם הזכירו את אוף שימחעס של פעם

                        תמית מנותק
                        תמית מנותק
                        תמי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמי
                        #66

                        @ברוריה אמר באחים במוזיקה היהודית:

                        והוציאו שני קליפים יפים

                        אפשר את השירים האלו? בשמע
                        וזה השיר שממנו לקחתי את התמונה(צריך להוריד כוכביות)
                        https://send.magicode.me/send-file/file/54472b0d1bcf73a769dedc****61b56cca3e65dd8962/view

                        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • תמית תמי

                          @ברוריה אמר באחים במוזיקה היהודית:

                          והוציאו שני קליפים יפים

                          אפשר את השירים האלו? בשמע
                          וזה השיר שממנו לקחתי את התמונה(צריך להוריד כוכביות)
                          https://send.magicode.me/send-file/file/54472b0d1bcf73a769dedc****61b56cca3e65dd8962/view

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #67

                          @תמי אמר באחים במוזיקה היהודית:

                          @ברוריה אמר באחים במוזיקה היהודית:

                          והוציאו שני קליפים יפים

                          אפשר את השירים האלו? בשמע
                          wkQV7_אומן - לחיים.mp3 😊 😊

                          שירה מעומק הנשמה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מוזיקהמ מוזיקה התייחס לנושא זה ב
                          • תהילושת תהילוש התייחס לנושא זה ב

                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                          הרשמה התחברות
                          תגובה
                          • תגובה כנושא
                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                          • מהישן לחדש
                          • מהחדש לישן
                          • הכי הרבה הצבעות


                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • לא נקרא 0
                          • פוסטים אחרונים
                          • לא נפתר
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • שליחת פנייה לניהול