דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 791.0k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • הדריה מנותק
    הדריה מנותק
    הדרי
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
    #3129

    מקום לשכינתך\ תשפ"ה

    בוקר, שמש, שקט
    בעיר העתיקה,
    כהנים עולים,
    לבושים, נרגשים
    לקראת עוד יום
    ספוג בקדושה.

    עשן הקטורת עולה,
    בזמן שהכבש נצלה
    הקורבן מוכן,
    הכהן נושא את ידיו
    אליו!

    שירת הלווים
    מלווה את האוירה,
    כינורות ונבלים
    מהללים ומשבחים
    את שמו של מלך-
    מלכי המלכים.

    ליילה, ירח, בכיות.
    אין בית מקדש,
    ואין קורבנות.
    וכל עמך מבכים
    על החסרון,
    על השביון.
    השכינה מחכה,
    לבית משלה.
    שייבנה,
    מתפילות,
    בכיות
    ומעשים!

    אבא, חדש ימינו כקדם
    בנה את מקדשך, כבתחילה
    תן מקום- לשכינתך!

    נכתב מגעגוע רב ומתוך החושך שחיים בו כיום. גלות, גאולה...
    ובהשראת הטור שהוגש פה בפורום השבוע:)

    "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    💔
    5
    • מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדתמ מנותק
      מישהי מיוחדת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #3130

      בא לי לכתוב
      שיר על החורבן
      הלב נהיה כבד פתאום
      כבר המון זמן שזה כך

      שבית המקדש חרב
      והעם נמצא בגלות
      והשם נמצא בהסתר
      ונהיה ממש ריחוק

      ולמה השם החריב בית מקדשו?
      כי לא רצה להשמיד את עמו.
      ברגע שנתקן את מה שקלקלנו
      השם יחזור שוב פעם אלינו.

      ואולי זה לא כוכב לך באמת
      או לא באמת שורף
      אולי כבר התרגלת לחושך
      ולא מצליח לראות מה חסר

      אז אח שלי, בוא תבוא ותיזכר.
      שאולי לך טוב, אבל אבא עצוב.
      אבא שלך הומלס, והוא אשכרה מלך.
      אבל כואב לו בעיקר שיש בינכם ריחוק.

      הוא כל כך היה רוצה לבוא ולחבק אותך.
      כל כך היה רוצה לנחם ולעטוף אותך.
      והוא... אח שלי... הוא לא יכול, בינתיים.
      אין לו מקום כאן עדיין.

      והוא לא רוצה להביא ניסים כאשר החטא עוד כאן-
      כי אחרת הגאולה לעולם לא תושלם!!!
      הוא רוצה שאנחנו נתקן, ותאמין שזה לטובה!
      לכן הוא לא יכול כעת. אז אתה רוצה את הגאולה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      🙏
      5
      • אבי לויא מנותק
        אבי לויא מנותק
        אבי לוי
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אבי לוי
        #3131

        לא שלי

        תראו מה זה-

        עולם הפוך,

        אני.

        תשעה ימים לאבל,

        רוצה גם כן

        לאחוז בחבל,

        לחוש את החורבן,

        לקיים את ההלכות,

        להשהות את השמחות,

        לבטל ת'הליכות,

        להיות רק בבית

        להתחבר לגלות

        להתקרב לגאולה.....


        אבל מה אני?

        עולם הפוך.

        מחפשת רק לצאת,

        ליעד הכי רחוק

        להנות הכי שאפשר,

        למחוק את האבל

        לשמוט את החבל

        להציף את השמחה

        כמובן שבתוך ההלכה...

        לצאת להליכה

        להזמין גלידה,

        ועם שוקולד, לבן:(

        אם אפשר.....


        אבל,

        מה לעשות?

        עולם הפוך...

        אני ההפוכה.

        יוצאת להליכה,

        ואוחזת בחבל,

        רוצה את השמחה

        ושקועה באבל.

        ועכשיו?

        ריבונו של עולם

        אוהבת אותך חזק,

        רוצה אותך, באמת!

        לבכות בכנפיך, להתרפק על אבניך.

        לחזות בנועם קודשך

        ויחד עם זאת

        מבקשת

        תרשה לי להרפות מעט את החבל,

        כי הצער שלי, החיפוש שלי

        התהליך שלי, הצמיחה שלי

        הוא האבל.

        ואני לא הפוכה עוד,

        רוצה ללכת-

        ישר אליך.

        תרשה לי בבקשה

        לברוח מהאבל,

        כי זו הדרך, הכי ישרה שמצאתי

        לצאת מהעולם ההפוך שבי.

        לחזור לעצמי,

        לחזור אליך.

        למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        👍 🙃
        6
        • ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכםי מנותק
          ילד חוכם
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #3132

          זהו שיר שנכתב בהשראה מסוימת ולכן נכתב כך
          אבל, כדרכם של שירים,
          כל אחד ייקח את זה למקום שהוא מרגיש...

          סדקים

          סדק אחר סדק,
          המציאות פוערת.
          ובלהבת השתיקה,
          נפשה עודנה בוערת.

          העצב בא בגלים,
          גם השקט אלים,
          דממה מחרידה,
          מחרישה את חייה.

          ייאוש מזדחל,
          ובליבה מקום נוחל,
          נוטל פיסה מחייה.

          היא ילדה טובה,
          אבל אף פעם לא קרובה,
          שרי מיואשת,
          היא שוב עצובה...

          שרי חבולה פוחדת לחלום,
          שרי יודעת,
          מחר היצר שוב יהלום.

          אך משברי ליבה,
          בין צריבת להבה,
          לעוד אכזבה
          כמו זאבה, היא קמה.

          מנסה, לא שואלת כמה כמה,
          משתדלת,
          פותחת לתקווה ת'דלת.
          גם בימים שקשה
          הלב טיפה מתכסה,
          ליבה לא כבה,
          רק הולך ומתהווה. 👊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          😲 🤙
          6
          • הדריה מנותק
            הדריה מנותק
            הדרי
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #3133

            שבת-
            כמה טוב שבאת.

            מרוץ אחרי הזמן,
            מרוץ אחרי עצמי,
            מטלות, הספקים,
            השעונים רצים--
            לא מתעייפים:)

            ואז?-
            שבת,
            שקט,
            רוגע
            שלווה,
            אוירה,
            משפחתיות,
            פרטיות.
            יש זמן לספרים,
            לצחוק עם האחים,
            לנוח,
            לחוש ברוח...

            השולחן ערוך,
            הנרות דולקים,

            מעין עולם הבא-
            שבת מלוכה!-
            בואי כלה,
            שבת מלכתא.

            @הדרי
            שבת- מה יותר מזה?-
            מתנה גדולה שקיבלנו!!- הלוואי ונדע לנצל אותה...

            שבת שלום!!

            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            🕯
            5
            • ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכםי מנותק
              ילד חוכם
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #3134

              מנגינת הנצח

              מסתובב בסמטאות,
              העיר החרבה.
              מתבוסס בשלוליות
              מבול האכזבה.

              בין המילים,
              העט קצת רוטט.
              בדרכים ושבילים,
              הלב עוד משוטט.

              כתבתי שיר,
              הלחנתי לב שבור,
              העצב בהיר,
              והקצב לא ברור.

              פסעתי בכל שביל,
              חיפשתי מטרה,
              כתבתי כל משפט,
              חיברתי כל שורה.

              וסוף כל סוף,
              זה קרה,
              מצאתי את הצליל.
              הנשמה כבר לא שבורה,
              מצאתי מנגינת נצח,
              אותה ראיתי בתורה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              👍
              5
              • הדריה מנותק
                הדריה מנותק
                הדרי
                משתמש מומחה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #3135

                יום הולדת- פותחת דלת.

                פותחת זרועות-
                בדיוק כמו תינוק....

                מקדמת בברכה-
                שנה חדשה-
                ספרה חדשה
                שבאה לחיי.

                מביטה-
                שנה לאחור
                כמה חלומות,
                תקוות,
                צפיות-
                שהוגשמו
                שמומשו.

                פותחת הדלת-
                מסיטה הוילון
                לשנה חדשה
                מלאה תקווה ועשייה,

                שתהה זו שנה-
                של התפתחות
                אישית, רוחנית
                לימודית, עסקית.
                שאממש את כל חלומותיי
                לטובה ולברכה
                שאתקדם, שהתעצם!

                שאזכה להמשיך לגדול-
                ולתת לעולם הרבה אור:)

                @הדרי
                יום הולדת, זמן להביט אחורה.., תודה לקב"ה על שנה מדהימה בעשייה ולימוד.
                תודה על כל החלומות שהוגשמו, בתפילה ותקווה להגשים את השאר...
                שתהה שנה של עלייה,
                תודה אבא, על עוד שנה בעולם!!- שום דבר לא מובן מאליו!

                "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                🎂
                5
                • מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #3136

                  לא שלי

                  פתאום,
                  באבחת יום.
                  הוא בא.

                  הָדַף מאחור,
                  פיסות מנגל או חול.
                  ותבע.

                  וכל מי שננער
                  מתרדמת הזמן,
                  וגבה,

                  זכה וחותם
                  יומו של אלול
                  בו טבע.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  👍
                  5
                  • נ מנותק
                    נ מנותק
                    נעמי ה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #3137

                    שנה חלפה עברה
                    מרגישה כאילו עכשיו קרה
                    איך הלכת לי פתאום
                    השארת אותי פה לכאוב

                    השמש אינה זורחת כמו פעם
                    והציפורים מזייפות בשירתן
                    העצב שוכן פה לעתים
                    והגעגועים אליך לופתים

                    אתה נמצא בכל מקום
                    בא לי בחלום
                    מטייל איתי ביום

                    אני מנסה לגעת לחבק
                    אבל אתה נעלם מתרחק
                    לפעמיים נופלת לתהום
                    רוצה אותך רק ליום

                    ללחוש לך,
                    כמה אוהבת אותך
                    לספר מה עשיתי למענך
                    ורק תבטיח שגם אם לא מבינה
                    זה הכי טוב בשבילי בשבילך.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    💔
                    3
                    • הדריה מנותק
                      הדריה מנותק
                      הדרי
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הדרי
                      #3138

                      שגרה אלולית ברוכה.

                      שגרה?!
                      לכאורה יבשה,
                      בין החופש לשגרה
                      ההבדל הוא-
                      כים ויבשה.

                      כשרוח אלולית נושבת,
                      פותחת החלון-
                      ומתמכרת-

                      לאוייר השגרתי הזה,
                      לילדים הצועדים
                      לתלמודי התורה,
                      שם לומדים בשקידה.
                      לחמודות שפוסעות-
                      לעבר בית ספרן
                      ולמתרגשות שעולות לגן...

                      מוצאת את עצמי,
                      על אדן החלון
                      נושאת תפילה חרישית
                      שייתן הבורא לטהורים הללו
                      ולכל אחד באשר הוא
                      שגרה-
                      בלי מלחמה,
                      בלי מגפה,
                      בלי מניעות-
                      לשגרה ברוכה.

                      @הדרי

                      הראשון לתשיעי מחזיר את כולנו לשגרה מבורכת..., כמה עברנו בשנים האחרונות- קורונה, מלחמות...
                      בהצלחה לנו- התלמידות, בשנה החדשה, שתהה שנת שגשוג ופריחה.
                      ואל תשכחו להעריך את השגרה.., היא יקרה מידיי בכדי להתעצבן עלייה:)😂

                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אוהבת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #3139

                        משתפת במשהו שאהבתי ממש, לא שלי, חברה מוכשרת כתבה.
                        חולף,
                        כחלום דק –
                        אלול.

                        מי שעבר,
                        ולא שם לב –
                        נשמט, נשכח,
                        נותר חלול.

                        ומי שידע
                        לפתוח לב,
                        זכה קרוב,
                        ושער רחמים פתוח.

                        חותם נצח,
                        באור זהב,
                        בו נחרת –
                        חודש אלול.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        😍
                        3
                        • מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדתמ מנותק
                          מישהי מיוחדת
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #3140

                          רגע לפני ראש השנה
                          רגע לפני שאתחיל שנה חדשה
                          רגע לפני שתבחן שוב מעשי
                          איך הייתי בשנה הקודמת ולאן מועדות פני

                          רגע אחד לפניה המשפט
                          רוצה לדבר איתך
                          להזכיר לך שאני לא אותה אחת
                          וגם אז כשנפלתי, הצטערתי נורא.
                          אני רוצה להזכיר לך,
                          שאני אוהבת אותך.
                          מרגישה כל כך חלשה,
                          חייבת עזרה.

                          אהה אבא... קשה לי להסביר.
                          במוח שלי אני רק ילדה.
                          כמה שהעולם היה לי קשה
                          בקושי עביר
                          וכמה שרציתי להיות רק טובה...

                          אהה אבא וכמה רציתי לאהוב אותך
                          איך רציתי לעלות אליך
                          לחבק אותך
                          לעטוף אותך

                          רציתי להגיד לך
                          שאני ממש מצטערת
                          שכועסת עלי שנכשלתי
                          על אף שלא ראיתי אז ברירה אחרת...

                          אהה אבא. כי רק אתה יודע.
                          רק אתה יודע כמה אתה היחיד שיש לי.
                          אין אף אחד בעולם הזה שלי, שנמצא כאן.
                          רק אתה אבא. בבקשה ממך, תבין אותי.

                          רחם עלי, אפילו שלא מגיע לי.
                          שב איתי דקה. תתכופף ותחבק אותי.
                          נגב לי ת'דמעות, תעצור לי את הדם.
                          תגיד שהכול בסדר, גם כשהכלי נשבר.

                          תגיד שאתה אוהב, למרות מה שקרה.
                          ולמרות שנפלתי, עדיין תהיה לי שנה טובה.
                          ואפילו שלא מגיע לי, אתה עדיין תסלח.
                          אחרי הכול אני מצטערת, ואתה טוב כל כך.

                          כל כך רוצה עכשיו לחבק אותך,
                          להישיר לך את המבט שלי-
                          להציג לך עיניים של ילדה,
                          שנלחמה בלי הפסקה כדי לחיות אותי.

                          אההה אבאאא
                          אני אוהבת אותך!!!
                          בבקשה ממך...
                          תאהב אותי חזרה.
                          תודה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          👏 🙏
                          5
                          • הדריה מנותק
                            הדריה מנותק
                            הדרי
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #3141

                            המלך בשדה!!

                            דמעות-
                            מרטיבות הסידור
                            מרטיטות את הלב.

                            שנה שחלפה,
                            תמה כבר, אזלה.
                            והלב אפוף-
                            במחשבה-
                            על שנה,
                            שבאה לסיומה.

                            כמה חטאים,
                            כמה נפילות,
                            כמה טעויות,
                            כמה עברות.

                            "המלך בשדה..."
                            רצה בשדות הפתוחים
                            מחפשת את דודי
                            בין הקוצים.

                            ריח של צמחים
                            בשיא פריחתם
                            מגיע לאפי,
                            ממכר,
                            משכר.

                            ניחוח של אהבה
                            מתגלה בפניי,
                            ידיים רחומות
                            פתוחות, מצפות!!

                            רצה אליך--
                            היישר לזרועותיך-
                            ואתה מחבק,
                            מקבל, מרחם..,

                            ואני-
                            כמו ילדה קטנה
                            בוכה.., מתוודה.

                            ואתה?-
                            מרים אותי,
                            מהקוצים
                            מנקה-
                            מהבוץ, מהחטא.
                            מקבל אותי,
                            ככה...
                            כמו שאני.

                            @הדרי
                            שעות ספורות לפני יום הדין, ויום ההמלכה למלך האחד והיחיד שלנו!!
                            כמה אהבה יש לנו אליו, כמה הערכה...
                            היחיד שמקבל אותנו ככה.., עמוסים בחטאים, בוכים , מודים בחטאים.
                            "אין צדיק בארץ אשר לא יחטא..", רק נשאר לנו לחזור בתשובה,
                            הוא מחכה לנו!!

                            שנה טובה ומתוקה:)

                            "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            👍
                            4
                            • יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכיי מנותק
                              יהודי זה הכי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #3142

                              ד', אני רוצה לדבר איתך.
                              יש פעמים שאני מרגישה רחוקה מידי.
                              איך הטוב שלך לא מפסיק אפילו דקה,
                              ואיך אני נשארתי כמעט אותו דבר.
                              ונכון שגדלתי וניסיתי להשתנות,
                              אבל יש מרחק עצום בין מי שאני למה שצריכה להיות.
                              ואיך אעמוד מולך בכל הזמן הקרוב,
                              כשאני כל כך רחוקה ממך אבי הטוב?
                              היצר אומר לי שאין לי סיכוי.
                              אנ'לא באמת אשתנה, זה קצת אבוד.
                              מרגישה שאני משקרת, וד' לא טיפש!
                              הוא יודע שאחרי יום כיפור אני אחזור אל החטא!
                              אז מה אני מנסה לעבוד עליו?
                              אומרת לו שאני שונה עכשיו?
                              שנינו יודעים כמה זה משחק,
                              ילדה טובה... מעניין שזה רק עכשיו.
                              ואני ככה מסתובבת, עם ביקורת אמיתית,
                              אבל כ"כ לא מתחשבת, לא נותנת לי עתיד!
                              והגוף קצת בורח, כי קשה לו לעבוד
                              ואני כזו קטנה, רוצה לשכוח הכול.
                              חבל שאין לי דרך לישון איזה חודש...
                              כך לא אראה ת'פער ביני אל הקודש.

                              אוף אין לי כוח, אני עומדת צמוקה.
                              אהה אבא... אני כל כך רחוקה!
                              ואשכרה עכשיו אתה הולך לבדוק בי הכול-
                              תראה שוב איך ברחתי, איך בחרתי ליפול...
                              לא יכולה. אני פשוט מתביישת.
                              הלוואי ויכולתי להיות בת אחרת.
                              אני מרגישה מתוסכלת, מתזזת בין המחשבות,
                              מבולבלת מידי, לא יודעת מה לעשות,
                              היצר טורף אותי, לא נותן לי מקום.
                              אהה אבא. אין לי סיכוי להשתנות!
                              ואז, פתאום, עולה בי מחשבה אמיתית-
                              חושבת עליך, אבי אהובי.
                              איך נתת לי כל יום מחדש לחיות,
                              איך האמנת בי שאצליח לעלות!
                              כשנפלתי בחורף לא שברת ת'כלים,
                              עמדת וחיכית עד שאשוב ממרחקים.
                              אז נכון, טעיתי. נכון, חטאתי.
                              אבל אתה אוהב אותי גם ככה.
                              אז לא אתייאש. כי אתה כאן. מחכה לי!
                              ובעזרתך-אצליח לחזור חזרה.
                              אוהבת אותך.
                              הבת שלך.

                              בואו נגיד ביחד:
                              אני מאמין באמונה שלימה בביאת המשיח
                              ואף על פי שהתמהמה עם כל זה אחכה לו בכל יום שיבוא!

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              👏
                              5
                              • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדתמ מנותק
                                מישהי מיוחדת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהי מיוחדת
                                #3143

                                לוחמת בשחור

                                בחורה כזו, לוחמת.
                                לוחמת בהכול.
                                בהורים ובמסגרת.
                                בכל זמן, בכל מקום.

                                בחורה כזו לוחמת.
                                לוחמת בשחור.
                                בחוץ היא סתם מורדת
                                בפנים, אין לה מקום.

                                היא לוחמת במוסכמות.
                                נלחמת ביצרים.
                                והיא לא מוצאת איזון.
                                נלחמת גם בדברים טובים.

                                אבל היא בחורה כזו לוחמת.
                                אולי לוחמת בשחור...
                                אבל איך בתוך המסגרת,
                                אף אחד לא רואה לה ת'טוב?

                                אף אחד לא יודע
                                איך בפנים היא נאבקת
                                כל שנייה, כל רגע
                                על החיים אל מול המוות

                                היא לא נכנעת,
                                היא מחפשת.
                                היא לא נרגעת,
                                לא מוותרת.

                                והיא עוד תחזור
                                רק לוחמת.
                                בלי עוד השחור.
                                בלי הבגד, התלבושת.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                6
                                • ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכםי מנותק
                                  ילד חוכם
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #3144

                                  לילה אפור

                                  שוקעת בים הדמעות,
                                  כמו שמש מדממת,
                                  נשטפת לחוף הצרחות,
                                  בשתיקה רועמת.

                                  כמו ברק מסנוור -
                                  הכה בי הרעם,
                                  תמו ימי החום והחסד,
                                  הקיץ נדם וחלף.
                                  עכשיו תור של המרד,
                                  החל עידן המרדף.

                                  בלילות קרים,
                                  סביבי שורקים הכדורים
                                  ולי אוזתל התחמושת,
                                  נקטעה לי מציאות---
                                  מי יביא לי תחבושת...

                                  תקופת החורף,
                                  הלילות נהיו ארוכים.
                                  מלחמה ללא הרף,
                                  כוחות האופל דרוכים.

                                  הציפורים המאושרות,
                                  בציוץ גווע, עזבו משכנן.
                                  עתה מטרי הבדידות,
                                  שוטפים שברי קינן.

                                  הנשמה עכשיו צורחת,
                                  מעמקי טהרתה,
                                  הנשמה כבר לא זורחת,
                                  אני שרויה בעלטה.

                                  קרני האור,
                                  נכנעו לסהר עצוב.
                                  ולילה אפור,
                                  מעמעם לחי רטוב.

                                  לא רואה אור בקו האופק,
                                  מרגישה גופה עם דופק---
                                  רק האופל נראה כשולט,
                                  ולאבא הטוב אני קוראת.

                                  ומתחת לסהר הכבוי,
                                  בחדרי ליבי להבה,
                                  אור האמת ממשיך -
                                  עוד בוערת התקוה!

                                  כל יום אני שורדת,
                                  מקדשת בשקר מלחמה,
                                  ונשמתי האבודה,
                                  בסוף תמצא את מקומה.

                                  עוד יחלוף כלא היה, הכאב והכפור,
                                  ובסוף תבוא גם השמחה.
                                  את חשכת הלילה האפור,
                                  יחליף חיוך הזריחה!

                                  כתיבה וחתימה טובה לכל המשתמשים!
                                  תכלה שנה ונפילותיה - תחל שנה וברכותיה

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  🌅
                                  4
                                  • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדתמ מנותק
                                    מישהי מיוחדת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #3145
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הדריה מנותק
                                      הדריה מנותק
                                      הדרי
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #3146

                                      מיומנו של חטוף\ פרק 3 -(ואחרון!!)

                                      אמא,
                                      השברים מדממים,
                                      אדמה ספוגה-
                                      בדם אחים.

                                      שנתיים של תוהו,
                                      לא ראינו קץ,
                                      שנתיים של צפייה-
                                      לצאת מזו המנהרה.

                                      הלב נשבר,
                                      התנפץ לרסיסים
                                      ניסיתי לבנות ממנו
                                      מגדלים-
                                      של אמונה,
                                      תקווה,
                                      וצפייה.

                                      והנה זה בא-

                                      יוצא מהחושך
                                      אל האור!

                                      מעריך כל פסיעה-
                                      בארצנו הקדושה,
                                      את המשפחה, הקרבה
                                      שבתי-
                                      לבית, לחום-
                                      כעת אפשר לנשום!

                                      "ושבו בנים לגבולם"
                                      שמע השם קול עתירתם...

                                      @הדרי

                                      לא להאמין שזה נגמר!!!, וזה ב"ה הפרק האחרון "מיומנו של חטוף", שאלתי את עצמי- מתי אוכל לכתוב פרק אחרון?
                                      פרק של סיום למציאות הסיוטית הזו- והנה ב"ה זה קרה!!
                                      תודה לקב"ה על הניסים הגלויים והנסתרים, על אלו שנשארו חיים, על המשפחות שחזר להם החיים!
                                      שלא נדע עוד צער:)

                                      "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      🌄
                                      3
                                      • מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדתמ מנותק
                                        מישהי מיוחדת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #3147

                                        מכורה לרגשות
                                        כמעט נחנקת
                                        נגמר חג סוכות
                                        נגמרה שמיני עצרת

                                        מכורה לרגשות
                                        כמעט צועקת
                                        איך אחזור לחברות
                                        למרדף חסר תועלת

                                        איך היה טוב איתך
                                        איך לא רוצה להתרחק
                                        אולי תבוא אלי גם לשיגרה
                                        ואז יהיה לי טוב באמת

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        👍 🙏
                                        5
                                        • הדריה מנותק
                                          הדריה מנותק
                                          הדרי
                                          משתמש מומחה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #3148

                                          פריחה מהשגרה

                                          מר חשוון,
                                          אין בו משהו רענן?!
                                          לכאורה יבש,
                                          לכאורה "מר..."
                                          אולי מעט מוזר...

                                          אין בו חג,
                                          אין בו חופשה,
                                          אין בו רעננות,
                                          אין בו "משמעות"...

                                          דווקא בשגרה,
                                          המשעממת, היבשה
                                          נמצא הזמן
                                          למלא אותה בעשייה.

                                          נפתח דלתות,
                                          הזדמנויות חדשות,
                                          חלומות, שאיפות...

                                          תני לחשוון
                                          למלא אותך-
                                          להצמיח בך,
                                          לפתוח לך-
                                          דלתות,
                                          הזדמנוית,
                                          חלומות.

                                          מצאי בו משמעות,
                                          רגעי התעלות.

                                          כי חשוון תשפ"ו-
                                          לא יחזור לעולם,
                                          נצלי הזמן,
                                          זה לא תם ונשלם:)

                                          @הדרי
                                          השגרה הזו..., היבשה, המשעממת, כל יום רודף עוד יום...
                                          במילה אחרת - "חשוון".
                                          דווקא המילה הזו עושה לי אנרגייה לפעול, להבין שייבש מידי.., אז לתת מעט "רטיבות" משלי, לפעול ולמלא את היובש הזה באור...
                                          שבוע מקסים:)

                                          "למד את החוקים כמו מקצוען על מנת להפר אותם כמו אמן" [פיקאסו]

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          👍
                                          3

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול