האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???
-
@ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק
@מנחם-רינמן יש שירים יפים.
ויש שירים שמשווקים לנו. -
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??
בלת"ק
לא יודעת מה לגבי אחרים
לי לא קובעים מה לאהוב ומה לא, חד משמעית!
ברור ששיר שמושמע יותר יש סיכוי שיותר אנשים יאהבו
מהסיבה שפשוט הם מכירים את השיר ואם לא היו משמעים אז הרבה מהם לא היו מכירים אותו
אבל לא כל שיר שמושמע הרבה כולם אוהבים! -
בא נסכם את זה ככה:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
גתם מתי שהם בעיקרון יפים.@ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
אני לא שומעת רדיו..ולא מבינה בזה..
מה שאני כן יודעת- ששירים טובים שומעים עליהם לא רק מהרדיו..
ככה ש..
לא יודעת על מי משפיע ועל מי לא...
אני מתחברת לשיר ששמעתי- ואם הוא מושמע פחות או הרבה ברדיו- זה כבר עסק אחר... -
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
אני לא שומעת רדיו..ולא מבינה בזה..
מה שאני כן יודעת- ששירים טובים שומעים עליהם לא רק מהרדיו..
ככה ש..
לא יודעת על מי משפיע ועל מי לא...
אני מתחברת לשיר ששמעתי- ואם הוא מושמע פחות או הרבה ברדיו- זה כבר עסק אחר...@אייצ-ית לא אמרתי שלא, אבל יש מלא שירים שבעלי אינטרסים של כסף דוחפים כל מיני שירים של זמרים לא ידועים סתם, כי הם שילמו.
-
@ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק
פוסט זה נמחק! -
-
השיר הוכחה שלי שמחליטים בשבילנו זה בצורת של אברהם פריד וגפן
אם זה היה עוד משהו רגיל לא היו שומעים את זה רק בגלל שזה היה משהו יוצא דופן אז התלהבו@דוד-ישראלי זה אומר שלא מחליטים לנו
-
בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.
ממש לא!!! הוא אולי יתרגל לסיגנון ולא ישמע לו מזעזע, והאהבות שלנו זה משו משתנה אבל מינסיון כמה שישמעו סיגנון אם לא מתחברים אליו זה לא יעזור.
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.
ממש לא!!! הוא אולי יתרגל לסיגנון ולא ישמע לו מזעזע, והאהבות שלנו זה משו משתנה אבל מינסיון כמה שישמעו סיגנון אם לא מתחברים אליו זה לא יעזור.
-
@מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי
-
@מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי
@מנחם-רינמן לא יודע מה קובי ברומר ומה משה בן גוזי.
אבל בדקתי את זה. וזה ככה.
לכן אוהבים את השירים שמשמיעים ברדיו. -
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
בדוק!אבל גם באלכוהול אם אתה שותה ביום יום ומתרגל לדברים משובחים ואח"כ מביאים לך דברים זולים אתה לא מצליח לאהוב, כנ"ל במוזיקה.
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
בדוק!אולי זה עינין של אנשים,
אני ממש לא חושבת שזה ככה וראיתי על עצמי שזה לא ככה.@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
בדוק!אבל גם באלכוהול אם אתה שותה ביום יום ומתרגל לדברים משובחים ואח"כ מביאים לך דברים זולים אתה לא מצליח לאהוב, כנ"ל במוזיקה.
@אוהבת-מוזיקה אמרתי את זה בעיקר על סוג מסוים של מוזיקה, שאדם לא אוהב ואם ישמע יאהב. לדעתי.
-
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
??? מה הכוונה????
-
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
לא צריך להיות מוזיקאלי/מוזיקאי כדי לאהוב או להתחבר לשיר.
צריך לב- ואת זה יש לכולם ב"ה... -
@מנחם-רינמן אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
@זברה אני לא יודע אם אתה או אתם מוזיקליים כי לכל אחד יש את מקומו
לא צריך להיות מוזיקאלי/מוזיקאי כדי לאהוב או להתחבר לשיר.
צריך לב- ואת זה יש לכולם ב"ה...@אייצ-ית לא רק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות