דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
124 פוסטים 28 כותבים 8.0k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אוהבת מוזיקהא מנותק
    אוהבת מוזיקהא מנותק
    אוהבת מוזיקה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה
    #64

    טוב אז איך מכניסים שירים ומעלים אותם ברדיו למעלה בוא נגיד שזה מתחלק ל-3 :
    1 שירים של זמרים מוכרים וגדולים שאז בד"כ את רוב השירים מעלים, כי מה אין מצב שחיים ישראל, אברהם פריד, שוואקי ו-MBD הוציאו שיר ולא ישמיעו
    2. שירים של זמרים עם המארגנים טובים חברת הפקה מוכרת, שדוחפים אותם חזק!
    3. שירים שמגיעים מלמטה: כלומר שירים שתפסו במהירות בקרב הקהל ואחרי כמה חודשים הגיעו לרדיו כי פשוט קלטו שזה להיטי ענק (ראה ערך חי חי וכו...)
    ואז את השירים האלו כל שדרן הולך על טעמו האישי בלבד, וךפי מה אוהב ומה לא צועק שזה שיר ענק.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ברוריהב מנותק
      ברוריהב מנותק
      ברוריה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #65

      לדעתי כל זמר לוקח קורס מסוים בפסיכולוגיה של זמרים ודעת קהל וכשהוא צריך להוציא שיר הוא רוצה שיתחברו ויאהבו את השיר ואז משמיעים את השיר אשכם והערב ואז הזמר עושה הופעה וכל הקהל יודע בעל פה את כל השירים והם שרים עם הזמר והזמר מפסוט שהוא כאילו אילף את האנשים והם שרים את השירים כמו מתוך שינה זה נשמע מצחיק אבל זה כנראה מה שמלמדים בבית הספר לזמרים מתחילים מי רוצה להירשם?

      שירה מעומק הנשמה

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תוכית תוכי

        מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
        וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
        פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

        מ מנותק
        מ מנותק
        מנחם רינמן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #66

        @תוכי זה לא נכון כי גם אם זה שיר לא הכי יפה שיש בתת מודע של האדם הוא חושב מיד על מה השיר מדבר כמו השיר של שרגי שבגמר של הקול הבא הוא זכה לא בגלל שהוא יפה אלא כי מנחם טוקר הכניס לתת מודע שזה שיר הזוכה ועכשיו נשאלת השאלה האם כל משחק הקול הבא היה מכור מראש אני חושב שכן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נוינ מנותק
          נוינ מנותק
          נוי
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נוי
          #67

          אחד מהדברים שמשפיעים עלינו כדי שנאהב את השיר הוא הלחן
          לדוגמא:"מה הסיפור" של רפאל מלול
          הלחן יפה אבל תקשיבו למילים
          בקיצור אין תוכן
          במחשבות טובות כמו הרעיון של 👇🏻
          https://m.youtube.com/watch?v=iQN-j_RxZcE
          זה פסוק שחוזר על עצמו
          אותו דבר בשיר "we can thank you enough"
          של דוד פרלמן
          כמו שאמרו למעלה פשוט "חופרים"
          לנו על השיר ובסוף אנחנו אוהבים אותו
          לסיכום :מחליטים לנו איזה שירים לשמוע

          נפלתי 🥀
          כדי להרים את עצמי!!🌅

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נוינ נוי

            אחד מהדברים שמשפיעים עלינו כדי שנאהב את השיר הוא הלחן
            לדוגמא:"מה הסיפור" של רפאל מלול
            הלחן יפה אבל תקשיבו למילים
            בקיצור אין תוכן
            במחשבות טובות כמו הרעיון של 👇🏻
            https://m.youtube.com/watch?v=iQN-j_RxZcE
            זה פסוק שחוזר על עצמו
            אותו דבר בשיר "we can thank you enough"
            של דוד פרלמן
            כמו שאמרו למעלה פשוט "חופרים"
            לנו על השיר ובסוף אנחנו אוהבים אותו
            לסיכום :מחליטים לנו איזה שירים לשמוע

            מ מנותק
            מ מנותק
            מנחם רינמן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #68
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ענק הענקים בדורינוע מנותק
              ענק הענקים בדורינוע מנותק
              ענק הענקים בדורינו
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #69

              בא נסכם את זה ככה:
              ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
              וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
              אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
              אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
              גתם מתי שהם בעיקרון יפים.

              מ אייצ'יתא 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                בא נסכם את זה ככה:
                ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
                וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
                אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
                אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
                גתם מתי שהם בעיקרון יפים.

                מ מנותק
                מ מנותק
                מנחם רינמן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #70

                @ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק

                מנאשששמ ענק הענקים בדורינוע 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ מנחם רינמן

                  @ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק

                  מנאשששמ מנותק
                  מנאשששמ מנותק
                  מנאששש
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #71

                  @מנחם-רינמן יש שירים יפים.
                  ויש שירים שמשווקים לנו.

                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                  הטכניקה באה מעצמה.

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • תוכית תוכי

                    מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
                    וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
                    פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                    margalitM מנותק
                    margalitM מנותק
                    margalit
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #72

                    @תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                    פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??

                    בלת"ק
                    לא יודעת מה לגבי אחרים
                    לי לא קובעים מה לאהוב ומה לא, חד משמעית!
                    ברור ששיר שמושמע יותר יש סיכוי שיותר אנשים יאהבו
                    מהסיבה שפשוט הם מכירים את השיר ואם לא היו משמעים אז הרבה מהם לא היו מכירים אותו
                    אבל לא כל שיר שמושמע הרבה כולם אוהבים!

                    סולמות
                    מגביהים את הקול שלך

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ענק הענקים בדורינוע ענק הענקים בדורינו

                      בא נסכם את זה ככה:
                      ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
                      וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
                      אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
                      אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
                      גתם מתי שהם בעיקרון יפים.

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #73

                      @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                      ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!

                      אני לא שומעת רדיו..ולא מבינה בזה..
                      מה שאני כן יודעת- ששירים טובים שומעים עליהם לא רק מהרדיו..
                      ככה ש..
                      לא יודעת על מי משפיע ועל מי לא...
                      אני מתחברת לשיר ששמעתי- ואם הוא מושמע פחות או הרבה ברדיו- זה כבר עסק אחר...

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      ענק הענקים בדורינוע תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אייצ'יתא אייצ'ית

                        @ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                        ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!

                        אני לא שומעת רדיו..ולא מבינה בזה..
                        מה שאני כן יודעת- ששירים טובים שומעים עליהם לא רק מהרדיו..
                        ככה ש..
                        לא יודעת על מי משפיע ועל מי לא...
                        אני מתחברת לשיר ששמעתי- ואם הוא מושמע פחות או הרבה ברדיו- זה כבר עסק אחר...

                        ענק הענקים בדורינוע מנותק
                        ענק הענקים בדורינוע מנותק
                        ענק הענקים בדורינו
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #74

                        @אייצ-ית לא אמרתי שלא, אבל יש מלא שירים שבעלי אינטרסים של כסף דוחפים כל מיני שירים של זמרים לא ידועים סתם, כי הם שילמו.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנחם רינמן

                          @ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק

                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                          ענק הענקים בדורינוע מנותק
                          ענק הענקים בדורינו
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #75
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תוכית מנותק
                            תוכית מנותק
                            תוכי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #76

                            אני זוכר ששנה שעברה במצעד של קול חי מני גרא שוורץ הביא את השיר "ילדי הבט" של אברהם פריד ועמרם אדר, כדוגמא לשיר מכוער ודפוק [אני באופן אישי משוגע על השיר הזה], ולא יאומן מאז השיר הזה לא הושמע מעולם, נעלם מהמפה, טוב מה לעשות, החליטו בשבילנו שזה שיר מכוער!!!

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • davidovskD מנותק
                              davidovskD מנותק
                              davidovsk
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #77

                              השיר הוכחה שלי שמחליטים בשבילנו זה בצורת של אברהם פריד וגפן
                              אם זה היה עוד משהו רגיל לא היו שומעים את זה רק בגלל שזה היה משהו יוצא דופן אז התלהבו

                              "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                              ג'רארד ויי

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • davidovskD davidovsk

                                השיר הוכחה שלי שמחליטים בשבילנו זה בצורת של אברהם פריד וגפן
                                אם זה היה עוד משהו רגיל לא היו שומעים את זה רק בגלל שזה היה משהו יוצא דופן אז התלהבו

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מנחם רינמן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #78

                                @דוד-ישראלי זה אומר שלא מחליטים לנו

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #79

                                  בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  זברהז מ תוכית 3 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מנאשששמ מנאששש

                                    בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

                                    זברהז מנותק
                                    זברהז מנותק
                                    זברה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #80

                                    @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                    בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

                                    ממש לא!!! הוא אולי יתרגל לסיגנון ולא ישמע לו מזעזע, והאהבות שלנו זה משו משתנה אבל מינסיון כמה שישמעו סיגנון אם לא מתחברים אליו זה לא יעזור.

                                    אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                    אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                    מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • זברהז זברה

                                      @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                      בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

                                      ממש לא!!! הוא אולי יתרגל לסיגנון ולא ישמע לו מזעזע, והאהבות שלנו זה משו משתנה אבל מינסיון כמה שישמעו סיגנון אם לא מתחברים אליו זה לא יעזור.

                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאשששמ מנותק
                                      מנאששש
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #81

                                      @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
                                      בדוק!

                                      ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                      הטכניקה באה מעצמה.

                                      זברהז אוהבת מוזיקהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מנאשששמ מנאששש

                                        בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מנחם רינמן
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #82

                                        @מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי

                                        מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מנאשששמ מנאששש

                                          @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
                                          בדוק!

                                          זברהז מנותק
                                          זברהז מנותק
                                          זברה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #83

                                          @מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:

                                          @זברה לא. שירה זה כמו אלכוהול תשתה הרבה תאהב!
                                          בדוק!

                                          אולי זה עינין של אנשים,
                                          אני ממש לא חושבת שזה ככה וראיתי על עצמי שזה לא ככה.

                                          אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                          אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול