האם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???
-
טוב אז איך מכניסים שירים ומעלים אותם ברדיו למעלה בוא נגיד שזה מתחלק ל-3 :
1 שירים של זמרים מוכרים וגדולים שאז בד"כ את רוב השירים מעלים, כי מה אין מצב שחיים ישראל, אברהם פריד, שוואקי ו-MBD הוציאו שיר ולא ישמיעו
2. שירים של זמרים עם המארגנים טובים חברת הפקה מוכרת, שדוחפים אותם חזק!
3. שירים שמגיעים מלמטה: כלומר שירים שתפסו במהירות בקרב הקהל ואחרי כמה חודשים הגיעו לרדיו כי פשוט קלטו שזה להיטי ענק (ראה ערך חי חי וכו...)
ואז את השירים האלו כל שדרן הולך על טעמו האישי בלבד, וךפי מה אוהב ומה לא צועק שזה שיר ענק. -
לדעתי כל זמר לוקח קורס מסוים בפסיכולוגיה של זמרים ודעת קהל וכשהוא צריך להוציא שיר הוא רוצה שיתחברו ויאהבו את השיר ואז משמיעים את השיר אשכם והערב ואז הזמר עושה הופעה וכל הקהל יודע בעל פה את כל השירים והם שרים עם הזמר והזמר מפסוט שהוא כאילו אילף את האנשים והם שרים את השירים כמו מתוך שינה זה נשמע מצחיק אבל זה כנראה מה שמלמדים בבית הספר לזמרים מתחילים מי רוצה להירשם?
-
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??@תוכי זה לא נכון כי גם אם זה שיר לא הכי יפה שיש בתת מודע של האדם הוא חושב מיד על מה השיר מדבר כמו השיר של שרגי שבגמר של הקול הבא הוא זכה לא בגלל שהוא יפה אלא כי מנחם טוקר הכניס לתת מודע שזה שיר הזוכה ועכשיו נשאלת השאלה האם כל משחק הקול הבא היה מכור מראש אני חושב שכן
-
אחד מהדברים שמשפיעים עלינו כדי שנאהב את השיר הוא הלחן
לדוגמא:"מה הסיפור" של רפאל מלול
הלחן יפה אבל תקשיבו למילים
בקיצור אין תוכן
במחשבות טובות כמו הרעיון של

https://m.youtube.com/watch?v=iQN-j_RxZcE
זה פסוק שחוזר על עצמו
אותו דבר בשיר "we can thank you enough"
של דוד פרלמן
כמו שאמרו למעלה פשוט "חופרים"
לנו על השיר ובסוף אנחנו אוהבים אותו
לסיכום :מחליטים לנו איזה שירים לשמוע -
אחד מהדברים שמשפיעים עלינו כדי שנאהב את השיר הוא הלחן
לדוגמא:"מה הסיפור" של רפאל מלול
הלחן יפה אבל תקשיבו למילים
בקיצור אין תוכן
במחשבות טובות כמו הרעיון של

https://m.youtube.com/watch?v=iQN-j_RxZcE
זה פסוק שחוזר על עצמו
אותו דבר בשיר "we can thank you enough"
של דוד פרלמן
כמו שאמרו למעלה פשוט "חופרים"
לנו על השיר ובסוף אנחנו אוהבים אותו
לסיכום :מחליטים לנו איזה שירים לשמועפוסט זה נמחק! -
בא נסכם את זה ככה:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
גתם מתי שהם בעיקרון יפים. -
בא נסכם את זה ככה:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
גתם מתי שהם בעיקרון יפים.@ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק
-
@ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק
@מנחם-רינמן יש שירים יפים.
ויש שירים שמשווקים לנו. -
מהשיר "כרחם אב" של שרגי ז"ל למדנו שיכול להיות שיר יפהפה ומרגש ששוכב במדף ומעלה אבק בלי שאף אחד יפזול אליו, וזאת למה ? כי בתחנות השידור לא החליטו לדחוף לנו את השיר הזה !
וכן להפך, יכול להיות שיר מכוער שדחפו לנו לראש בכוח, ופתאום אנחנו מגלים שאנחנו אוהבים ושרים אותו כל הזמן, אז יכול להיות שאין לנו בכלל דעה ורגש אישי אל השיר?????
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??@תוכי אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
פשוט קובעים לנו מה לאהוב ומה לא, היתכן??
בלת"ק
לא יודעת מה לגבי אחרים
לי לא קובעים מה לאהוב ומה לא, חד משמעית!
ברור ששיר שמושמע יותר יש סיכוי שיותר אנשים יאהבו
מהסיבה שפשוט הם מכירים את השיר ואם לא היו משמעים אז הרבה מהם לא היו מכירים אותו
אבל לא כל שיר שמושמע הרבה כולם אוהבים! -
בא נסכם את זה ככה:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
וגם- בהופעות ואירועים יש שירים ששם משווקים אותם, אבל זה ללא שום מטרת שיווק
אבל בהחלט שזה גם דחיפה קטנה שבלעדי זה לא היינו קולטים ש-''ואלה השיר הזה יפה''.
אז כן דוחפים לנו את השירים, לא רק בראדיו. אבל בהחלט שזה מה שממתג את השירים
גתם מתי שהם בעיקרון יפים.@ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
אני לא שומעת רדיו..ולא מבינה בזה..
מה שאני כן יודעת- ששירים טובים שומעים עליהם לא רק מהרדיו..
ככה ש..
לא יודעת על מי משפיע ועל מי לא...
אני מתחברת לשיר ששמעתי- ואם הוא מושמע פחות או הרבה ברדיו- זה כבר עסק אחר... -
@ענק-הענקים-בדורינו אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
ברדיו, בהחלט בהחלט יש שירים שהם חייבים לשווק לכן דוחפים אותם בכל הזדמנות!
אני לא שומעת רדיו..ולא מבינה בזה..
מה שאני כן יודעת- ששירים טובים שומעים עליהם לא רק מהרדיו..
ככה ש..
לא יודעת על מי משפיע ועל מי לא...
אני מתחברת לשיר ששמעתי- ואם הוא מושמע פחות או הרבה ברדיו- זה כבר עסק אחר...@אייצ-ית לא אמרתי שלא, אבל יש מלא שירים שבעלי אינטרסים של כסף דוחפים כל מיני שירים של זמרים לא ידועים סתם, כי הם שילמו.
-
@ענק-הענקים-בדורינו לא נכון שיר יפה יכנס לבד כמו קמפה שבהתחלה לא היה לו שיווק
פוסט זה נמחק! -
-
השיר הוכחה שלי שמחליטים בשבילנו זה בצורת של אברהם פריד וגפן
אם זה היה עוד משהו רגיל לא היו שומעים את זה רק בגלל שזה היה משהו יוצא דופן אז התלהבו@דוד-ישראלי זה אומר שלא מחליטים לנו
-
בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.
ממש לא!!! הוא אולי יתרגל לסיגנון ולא ישמע לו מזעזע, והאהבות שלנו זה משו משתנה אבל מינסיון כמה שישמעו סיגנון אם לא מתחברים אליו זה לא יעזור.
-
@מנאששש אמר בהאם מחליטים בשבילנו איזה שירים לאהוב ???:
בסופו של דבר אם ישמיעו לאדם שלא אוהב חזנות, או ז'אנר אחר, הרבה זמן, בסוף הוא יאהב.
ממש לא!!! הוא אולי יתרגל לסיגנון ולא ישמע לו מזעזע, והאהבות שלנו זה משו משתנה אבל מינסיון כמה שישמעו סיגנון אם לא מתחברים אליו זה לא יעזור.
-
@מנאששש ממש לא כמו שקובי ברומר אמר שהוא לא יכול לשמוע את משה בן גוזי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות