דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 425.7k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חמודי

    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
    והם כבר יחליטו כן או לא...
    זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

    אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותרס מנותק
    סודי ביותר
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי סודי ביותר
    #581

    @חמודי אז תפתח
    אם זה כל כך חשוב לך

    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • סודי ביותרס סודי ביותר

      @חמודי אז תפתח
      אם זה כל כך חשוב לך

      ח מנותק
      ח מנותק
      חמודי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
      #582

      @סודי-ביותרררררררר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @חמודי אז תפתח

      אני לא יכול כרגע
      יש לי בעיות

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ח חמודי

        @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        אז תשלח פניה לניהול באיקון של המטוס למעלה ותבקש מהם לפתוח לך
        והם כבר יחליטו כן או לא...
        זהו ולא צריך להזכיר את זה כאן שוב!!

        אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

        ג מנותק
        ג מנותק
        גילה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #583

        @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

        אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

        אז אין לך כ"כ מה לעשות,
        שלחתי במקומך פניה
        אם יחליטו לפתוח לך - יפתחו
        אם לא אין לך ברירה ליצור קשר אם פדידה...

        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גילה

          @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

          אבל הם דורשים לזה דואר אלקטרוני ואין לי כרגע

          אז אין לך כ"כ מה לעשות,
          שלחתי במקומך פניה
          אם יחליטו לפתוח לך - יפתחו
          אם לא אין לך ברירה ליצור קשר אם פדידה...

          ח מנותק
          ח מנותק
          חמודי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
          #584
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ח חמודי

            @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

            אפשר להסביר ?
            ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
            כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
            ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #585

            @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

            @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

            אפשר להסביר ?
            ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
            כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
            ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

            אנחנו לא פותחים את הצאט!! כשיהיה לך מוניטין בהתאם- יפתח.
            אין להזכיר את הנושא הזה שוב!!!

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חמודי

              @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

              אפשר להסביר ?
              ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
              כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
              ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

              שיר נולדש מנותק
              שיר נולדש מנותק
              שיר נולד
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #586

              @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

              אפשר להסביר ?
              ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
              כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
              ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

              אם זה ממש דחוף לך אולי תכתב בקשה המיילים של זמרים את המייל או המספר של המפיק של מוטי שזה בעצם איצלה....

              ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
              הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א מנותק
                א מנותק
                איצלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #587

                שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
                לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
                בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
                גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
                ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
                אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
                כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
                בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

                דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א איצלה

                  שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
                  לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
                  בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
                  גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
                  ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
                  אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
                  כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
                  בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

                  דודו בלוקהד מנותק
                  דודו בלוקהד מנותק
                  דודו בלוקה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #588
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • davidovskD מנותק
                    davidovskD מנותק
                    davidovsk
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #589

                    מוטי באמת היה בלילה מנצח השבוע?

                    "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                    ג'רארד ויי

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איצלה

                      @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      כעת ב "סקופים של סקופר":
                      מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
                      https://miktzav.com/post/36548

                      אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!

                      לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:

                      1. מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.

                      2. מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.

                      3. שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).

                      4. ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...

                      (מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
                      ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...

                      @איצלה מאשר?

                      קצת הזוי לעשות את זה ת זה בצורה שכזו, יש דברים נכונים יותר ויש קצת פחות,
                      לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.
                      לגבי הקלטות אלבום ודואטים, חבל שמדברים על זה בפרום מורחב, הציבור שונא אכזבות ואין לציבור סבלנות אז מוטב להוריד ולהנמיך ציפיות ברגע שיהיו חומרים מוכנים כמובן אעדכן

                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותרס מנותק
                      סודי ביותר
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #590

                      @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                      לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.

                      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        איצלה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #591

                        שבוע טוב,
                        הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
                        בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.

                        סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • א איצלה

                          שבוע טוב,
                          הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
                          בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #592

                          @איצלה נשמח לסירטונים מהאירועים!!

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ח מנותק
                            ח מנותק
                            חמודי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                            #593

                            תודה ל @איצלה על העידכונים החדשים
                            ותשלח סירטונים ולא קישורים תודה
                            חלום לגדול ייצא בקיץ או בחורף?
                            מוטי יוציא עם אחיו שני סינגלים או ש2 סינגלים לאחיו לבד?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              איצלה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי איצלה
                              #594

                              לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
                              מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.

                              https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view

                              נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר

                              ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • א איצלה

                                לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
                                מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.

                                https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view

                                נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר

                                ברוריהב מנותק
                                ברוריהב מנותק
                                ברוריה
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #595

                                @איצלה זה לא נפתח בנטפרי

                                שירה מעומק הנשמה

                                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ברוריהב ברוריה

                                  @איצלה זה לא נפתח בנטפרי

                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותרס מנותק
                                  סודי ביותר
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #596

                                  @ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות

                                  https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view

                                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                                    @ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות

                                    https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #597

                                    @סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      @סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משה 0527
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #598

                                      @ברוריה
                                      צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                                      חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה 0527

                                        @ברוריה
                                        צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                                        חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איצלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #599

                                        @משה-0527 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                        @ברוריה
                                        צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                                        חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                                        היה בעיית סאונד מוטי לא שמע את עצמו במוניטור ובסוף החליפו לו פעמיים מיקרופום, שימו לב שכשהוא שר לבד הוא מרחיק את המיקרופון מהפה כי הוא היה גבוה מידי ודואט הוא הצמיד כי לא שמעו בכלל.
                                        ככה זה באירועי חסד שאתה בא לשיר וללכת,
                                        הערב בהדר דימול זה אירוע נחמד יותר ומסודר, כולל בדיקת סולמות מסכים ועוד...
                                        יהיה שם רמה טובה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חמודי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                                          #600

                                          הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                                          ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול