דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. ילד הפלא מוטי גרינבוים

ילד הפלא מוטי גרינבוים

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
מוטי גרינבוים
1.9k פוסטים 167 כותבים 425.5k צפיות 45 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חמודי

    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

    אפשר להסביר ?
    ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
    כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
    ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #585

    @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

    @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

    אפשר להסביר ?
    ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
    כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
    ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

    אנחנו לא פותחים את הצאט!! כשיהיה לך מוניטין בהתאם- יפתח.
    אין להזכיר את הנושא הזה שוב!!!

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חמודי

      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

      אפשר להסביר ?
      ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
      כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
      ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

      שיר נולדש מנותק
      שיר נולדש מנותק
      שיר נולד
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #586

      @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @גילה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

      @חמודי כמו שעשית לאיצלה..

      אפשר להסביר ?
      ו @איצלה אי רוצה צ'אט איתך דחוףףףף
      כמו שאמרתי לי ול @ממוחשב יש רעון בשביל מוטי רעיון שיכול להיות להיט גדוללל
      ואני רוצה להריץ אותו לגמר עד ר"ח טבת

      אם זה ממש דחוף לך אולי תכתב בקשה המיילים של זמרים את המייל או המספר של המפיק של מוטי שזה בעצם איצלה....

      ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
      הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א מנותק
        א מנותק
        איצלה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #587

        שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
        לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
        בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
        גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
        ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
        אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
        כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
        בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

        דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
        3
        • א איצלה

          שבוע הבא מוטי מגיע לאחד האולפנים בירושלים להקלטה חדשה לסינגל נוסף לחן חדש של אחד מגדולי המלחינים בחו"ל.
          לא לשאול אם יש עוד פרטים כי איני יכול להוסיף כלום בעניין, טיפה סבלנות ונשתדל לצאת עם חומרים חדשים עוד החורף הזה,
          בכוונה אנחנו מריצים כרגע הקלטות וצילומים לנצל את המיטב מקולו המתבגר של מוטי.
          גם עם אחיו הקלטנו 2 סינגלים,
          ייקח זמן עד שזה ייצא לאור אבל כפי שאמרתי נשתדל למהר ולתת לקהל את השירים.
          אני מנדב לכם בבלעדיות את הסקופים רק בשביל שתרגישו מספיק טוב עם עצמכם ולא תחפרו למוטי באישי.
          כמו כן בחנוכה מוטי ישתתף במספר הופעות, מחכים כרגע לאישור של משרד הבריאות לקיומם. ברגע שיותר לי אפרסם כאן פרטים.
          בנוסף לכל בעלי העריצות למוטי אין צורך כרגע בכלום, גם ככה יש עומס וכל דבר נוסף ייפגע בלימודים של הילד.

          דודו בלוקהד מנותק
          דודו בלוקהד מנותק
          דודו בלוקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #588
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • davidovskD מנותק
            davidovskD מנותק
            davidovsk
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #589

            מוטי באמת היה בלילה מנצח השבוע?

            "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
            ג'רארד ויי

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איצלה

              @ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              @סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              כעת ב "סקופים של סקופר":
              מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
              https://miktzav.com/post/36548

              אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!

              לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:

              1. מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.

              2. מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.

              3. שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).

              4. ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...

              (מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
              ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...

              @איצלה מאשר?

              קצת הזוי לעשות את זה ת זה בצורה שכזו, יש דברים נכונים יותר ויש קצת פחות,
              לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.
              לגבי הקלטות אלבום ודואטים, חבל שמדברים על זה בפרום מורחב, הציבור שונא אכזבות ואין לציבור סבלנות אז מוטב להוריד ולהנמיך ציפיות ברגע שיהיו חומרים מוכנים כמובן אעדכן

              סודי ביותרס מנותק
              סודי ביותרס מנותק
              סודי ביותר
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #590

              @איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

              לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.

              "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א מנותק
                א מנותק
                איצלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #591

                שבוע טוב,
                הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
                בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.

                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • א איצלה

                  שבוע טוב,
                  הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
                  בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.

                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #592

                  @איצלה נשמח לסירטונים מהאירועים!!

                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ח מנותק
                    ח מנותק
                    חמודי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                    #593

                    תודה ל @איצלה על העידכונים החדשים
                    ותשלח סירטונים ולא קישורים תודה
                    חלום לגדול ייצא בקיץ או בחורף?
                    מוטי יוציא עם אחיו שני סינגלים או ש2 סינגלים לאחיו לבד?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      איצלה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איצלה
                      #594

                      לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
                      מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.

                      https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view

                      נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר

                      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      3
                      • א איצלה

                        לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
                        מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.

                        https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view

                        נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר

                        ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #595

                        @איצלה זה לא נפתח בנטפרי

                        שירה מעומק הנשמה

                        סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          @איצלה זה לא נפתח בנטפרי

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #596

                          @ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות

                          https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סודי ביותרס סודי ביותר

                            @ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות

                            https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view

                            ברוריהב מנותק
                            ברוריהב מנותק
                            ברוריה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #597

                            @סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה

                            שירה מעומק הנשמה

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ברוריהב ברוריה

                              @סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה 0527
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #598

                              @ברוריה
                              צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                              חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ משה 0527

                                @ברוריה
                                צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                                חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                                א מנותק
                                א מנותק
                                איצלה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #599

                                @משה-0527 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                @ברוריה
                                צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
                                חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפה

                                היה בעיית סאונד מוטי לא שמע את עצמו במוניטור ובסוף החליפו לו פעמיים מיקרופום, שימו לב שכשהוא שר לבד הוא מרחיק את המיקרופון מהפה כי הוא היה גבוה מידי ודואט הוא הצמיד כי לא שמעו בכלל.
                                ככה זה באירועי חסד שאתה בא לשיר וללכת,
                                הערב בהדר דימול זה אירוע נחמד יותר ומסודר, כולל בדיקת סולמות מסכים ועוד...
                                יהיה שם רמה טובה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ח מנותק
                                  ח מנותק
                                  חמודי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי חמודי
                                  #600

                                  הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                                  ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • בן מנחםב מנותק
                                    בן מנחםב מנותק
                                    בן מנחם
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #601

                                    מה שבקישור לא משו סתם היה בעיה בסאונד זה סתם פדיחה

                                    בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ח חמודי

                                      הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                                      ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חיים לוי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיים לוי
                                      #602

                                      @חמודי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:

                                      הקישורים שניהם לא נפתחים לי אני נטפרי
                                      ומתי מוטי משחרר סינגל חדש? אי אפשר לחכות!

                                      מסכים לשורה האחרונה בכל מילה
                                      אבל בנטפרי הקישורים לא נפתחים בכללל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        איצלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #603
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • א מנותק
                                          א מנותק
                                          איצלה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #604

                                          באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם, רק שהסרטון שעשיתי לו שוקל 800 מגה השאלה איפה יהיה הכי קל להעלות סרטון כזה שיהיה פתוח לכולם?

                                          נ סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול