-
@ר-כהן אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@סקופר אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
כעת ב "סקופים של סקופר":
מקבץ חשיפות בלעדיות (ודרמטיות) על ילד הפלא:
https://miktzav.com/post/36548אל תפספסו! מקבץ חשיפות בלעדיות מבית היוצר של ילד הפלא מוטי גרינבוים!
לפני כן: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין:
-
מוטי מקליט בימים אלו דואט קצבי עם לא אחר מ... אברהם פריד!!! השיר יכנס לאלבומו של פריד בעיבוד של יובל סטופל.
-
מוטי עובד על אלבום אישי שעליו עמלים מיטב המוזיקאים כמו: הרשי ווינברגר, משה פלד, אלי קליין ואיצי ברי, מונה ועוד ועוד! משהו כמו 11 רצועות.
-
שחרור השיר שמע ישראל של מוטי נדחה לקיץ (שיר בסגנון קייצי).
-
ולקראת סיום מקבץ החשיפות על מוטי: כדאי מאוד שתעקבו (לפחות עד סופש) אחר "הסקופים של סקופר". ייתכן מאוד שהשבוע בתוכנית לילה מנצח יתארח לאייטם אחד ילד הפלא מוטי גרינבוים בחשיפה ל'חלום לגדול'...
(מקור: פורום המאזינים - קו המכלול שלוחה 10)
ונחזור על מה שכבר אמרנו: העדכונים לא מאומתים ב100% ושום דבר לא סופי עדיין, קחו את הכל בערבון מוגבל...@איצלה מאשר?
קצת הזוי לעשות את זה ת זה בצורה שכזו, יש דברים נכונים יותר ויש קצת פחות,
לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.
לגבי הקלטות אלבום ודואטים, חבל שמדברים על זה בפרום מורחב, הציבור שונא אכזבות ואין לציבור סבלנות אז מוטב להוריד ולהנמיך ציפיות ברגע שיהיו חומרים מוכנים כמובן אעדכן@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
לגבי לילה מנצח היה תורנית כזו וכרגע השידור נדחה בגלל סיבה מסויימת.
-
-
שבוע טוב,
הלילה מוצאי שבת פרשת וירא מוטי יופיע באולמי בית ישראל בירושלים בסיום הש"ס שעל ידי ישיבת קפלן ירושלים.
בנוסף יש עוד איזה אירוע פרטי בגבעת שאול שככל הנראה נקפוץ לשם גם.@איצלה נשמח לסירטונים מהאירועים!!
-
לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view
נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר
-
לבינתיים העלתי קטע קצר מאמש,
מוטי עם אלי הרצליך שרוליק קלצקין, רפי שטיין ומקהלת אקפלה בביצוע יפה.https://send.magicode.me/send-file/file/0634784483bbbe13ba8f045d8855eb6e603425e3/view
נזכיר כי היום מוטי מתארח באולם הדר דימום עם אוהד מושקוביץ ואריק דביר
-
@ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view
-
@ברוריה העלתי מחדש עם כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/d9916174213a6ee2adce****cdbe1a49976b4129e369/view
@סודי-ביותרררררררר אבל למה הוא צועק ככה זה לא ממש יפה
-
@משה-0527 אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@ברוריה
צודקת הוא סתם צורח בצורה צורמת
חבל כי הוא יודע לשיר הרבה יותר יפההיה בעיית סאונד מוטי לא שמע את עצמו במוניטור ובסוף החליפו לו פעמיים מיקרופום, שימו לב שכשהוא שר לבד הוא מרחיק את המיקרופון מהפה כי הוא היה גבוה מידי ודואט הוא הצמיד כי לא שמעו בכלל.
ככה זה באירועי חסד שאתה בא לשיר וללכת,
הערב בהדר דימול זה אירוע נחמד יותר ומסודר, כולל בדיקת סולמות מסכים ועוד...
יהיה שם רמה טובה -
מה שבקישור לא משו סתם היה בעיה בסאונד זה סתם פדיחה
-
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם, רק שהסרטון שעשיתי לו שוקל 800 מגה השאלה איפה יהיה הכי קל להעלות סרטון כזה שיהיה פתוח לכולם?
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם
בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....
-
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם, רק שהסרטון שעשיתי לו שוקל 800 מגה השאלה איפה יהיה הכי קל להעלות סרטון כזה שיהיה פתוח לכולם?
@איצלה תעלה לדרייב עם כוכביות
מקסימום אם ייחסם למישהו אני יעלה בעוד דרכים -
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם
בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....
@נגינתי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם
בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....
בכל אופן אני מעלה לכאן את ההסרטות מאתמול בג'מבו מייל, תורידו כוכביות
https://www.jumbomail.me/j/****pM00Pa_OgkG9CGT
-
@נגינתי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם
בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....
בכל אופן אני מעלה לכאן את ההסרטות מאתמול בג'מבו מייל, תורידו כוכביות
https://www.jumbomail.me/j/****pM00Pa_OgkG9CGT
-
@נגינתי אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
@איצלה אמר בילד הפלא מוטי גרינבוים:
באירוע היום הביצוע של מוטי היה פשוט מושלם
בהחלט, הייתי היום באירוע בהדר דימול, ומוטי באמת הביא ביצועים מושלמים אחד אחד, גם בחופה וגם אח''כ, עם הפקה לא מהעולם הזה.....
בכל אופן אני מעלה לכאן את ההסרטות מאתמול בג'מבו מייל, תורידו כוכביות
https://www.jumbomail.me/j/****pM00Pa_OgkG9CGT
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות