שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
פוסט זה נמחק!
@נשמה-יהודית לא, זה מהמם!
זה כל הקטע שם, החזרתיות.
ברור שלהשאיר כך.
תגידי לה שיש הרבה סגנונות כתיבה, וזה אחד היפים. @אינספריישן אמרה... -
@נשמה-יהודית לא, זה מהמם!
זה כל הקטע שם, החזרתיות.
ברור שלהשאיר כך.
תגידי לה שיש הרבה סגנונות כתיבה, וזה אחד היפים. @אינספריישן אמרה...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@נשמה-יהודית דיברה אלייך בחלום הלילה רוח ממערב...
גמני לא למדתי, כן יודעת שקיים מושג של חזרתיות מדגישה. -
פוסט זה נמחק!
@נשמה-יהודית אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
איזה צחוקים, זה מה שניסיתי להסביר לה על הסגנון... למרות שלא למדתי את השיטות הנ"ל.
גם אני אף פעם לא למדתי כתיבה..או משו- ואני הרבה משתמשת בחזרתיות הזו.
כמו ש @אינספריישן אמרה- זה מהמם, בא להשים דגש.
את כותבת מעולה!!
תמשיכי לשתף אותנו
-
@נשמה-יהודית אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
איזה צחוקים, זה מה שניסיתי להסביר לה על הסגנון... למרות שלא למדתי את השיטות הנ"ל.
גם אני אף פעם לא למדתי כתיבה..או משו- ואני הרבה משתמשת בחזרתיות הזו.
כמו ש @אינספריישן אמרה- זה מהמם, בא להשים דגש.
את כותבת מעולה!!
תמשיכי לשתף אותנו
פוסט זה נמחק! -
@יעל-ק ממש אהבתי את השיר שלך. התחברתי לילד, וזה כ"כ נכון עליו .
לצערינו רואים את זה.
שיר מרגש עד דמעות. -
@יעל-ק ממש אהבתי את השיר שלך. התחברתי לילד, וזה כ"כ נכון עליו .
לצערינו רואים את זה.
שיר מרגש עד דמעות.@מוכשרת-על טוב אז השיר על השמיטה ממש מרגש וחיבים להשמיע אותו לכל החקלאים....
-
@מוכשרת-על טוב אז השיר על השמיטה ממש מרגש וחיבים להשמיע אותו לכל החקלאים....
-
@ארגנטינה תודה !!! (אני מתלבטת אם זה סוטה
) המילים פשוט זרמו לי כשניסיתי לפשט את המושג " שמיטה "
והנה לכם טיפ - נסו לפשט את המושג עליו תרצו לכתוב . מניסיון זה עוזר מאוד ! -
@אילנית ואואו וגם השיר על אח שלך המיחד שיר ממש מיוחד....את חיבת להשמיע לאח את השיר הה.....אני מקווה שאני לא סוטה.....
אבל את חייבת ממש חייבת זה יעשה לו טוב..... -
@ארגנטינה תודה ! לא יודעת כמה הוא יבין ... אני מקווה שלאנשים הרגילים ביננו יחלחל המסר והיה זה שכרי !
-
@אילנית לי אישית זה ממש חיחלל אל תחשבי שאני פוגעת בהם או משהן... אבל סתם זה ריגש אותי.....
-
@ארגנטינה תודה ענקית על הפרגון ! (
כבר סטינו מנושא ... )
ו- טיפים לכתיבה . שקט . פניות נפשית וכמו בכל דבר ( כבר התרגלתם ) סיעתא דשמיא ... -
@ארגנטינה תודה ענקית על הפרגון ! (
כבר סטינו מנושא ... )
ו- טיפים לכתיבה . שקט . פניות נפשית וכמו בכל דבר ( כבר התרגלתם ) סיעתא דשמיא ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות