שאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.
-
ואווו!!
השיר הזה הוא אחד השירים היפים בעיניי!!
הצלחת להביע את הקושי וגם סוג של פיתרון. תעלי עוד כאלו!! -
@יעל-0 השתדלתי לגעת בו בהמון אמת עם כמה שפחות מילים..
לכן גם פחות השקעתי בחריזה אלא יותר בתוכן.
כייף לשמוע שהתחברת אליו.
בעז"ה אני יעלה עוד שירים..
אןלי תתנו לי רעיון לשיר או נושא
-
@אייצ-ית
אם זה רלוונתי אליך
כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר


אצלי זו סיטואציה יום יומית:) -
@נוי

לא יזיק לכתוב על זה...
יהיה משהו יותר היתולי אצלי לעומת כל השירים ה'דיכאוניים' שאני כותבת.
בעז"ה אני יעלה כזה שיר. @קרדיט לך...חח -
@אייצ-ית
אם זה רלוונתי אליך
כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר


אצלי זו סיטואציה יום יומית:) -
@נוי אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
@אייצ-ית
אם זה רלוונתי אליך
כשיש שיעור משעמם שלא נראה באופק שהוא ייגמר


אצלי זו סיטואציה יום יומית:)אני אנסה לכתוב משהו - זה רלונטי גם לגביי ...
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
עוד טיפים לכתיבה -
- נסו להבהיר לעצמכם מה בדיוק כוונת השיר , לרגש , להצחיק , לעורר , רק אם הנושא הזה יהיה מובן לכם מספיק תוכלו להתקדם .
*אתם יכולים לנסות לכתוב לכם מלאי של חרוזים וכך יהיה לכם מאגר ( אני ממש כותבת מילון כזה לפי סופי אותיות ) , תנסו ! - נסו להקיף את הנושא מכל צד ולכתוב על הצד הקשור אליכם ביותר .
בהצלחה !!!
- נסו להבהיר לעצמכם מה בדיוק כוונת השיר , לרגש , להצחיק , לעורר , רק אם הנושא הזה יהיה מובן לכם מספיק תוכלו להתקדם .
-
עוד טיפים לכתיבה -
- נסו להבהיר לעצמכם מה בדיוק כוונת השיר , לרגש , להצחיק , לעורר , רק אם הנושא הזה יהיה מובן לכם מספיק תוכלו להתקדם .
*אתם יכולים לנסות לכתוב לכם מלאי של חרוזים וכך יהיה לכם מאגר ( אני ממש כותבת מילון כזה לפי סופי אותיות ) , תנסו ! - נסו להקיף את הנושא מכל צד ולכתוב על הצד הקשור אליכם ביותר .
בהצלחה !!!
@אילנית
אצלי שיר טוב שלי הוא שיר שנכנסתי איליו עם השראה מלאה...
ושראה מבחינתי זה משפט חכם\ תמונה מעוררת השראה או אפילו לשמוע באוטובוס ילד חמד ששואל שאלה מעוררת מחשבה...
שיר מושלם הוא שיר שהצלחתי להתחבר למקום הכואב\ מצחיק\ מוזר שבי ופשוט הצלחתי לכתוב את עצמי...אגב- שירים שנכנסתי אליהם עם השראה לקחו לי פחות מעשר דקות כתיבה... זה פשוט עףף---
- נסו להבהיר לעצמכם מה בדיוק כוונת השיר , לרגש , להצחיק , לעורר , רק אם הנושא הזה יהיה מובן לכם מספיק תוכלו להתקדם .
-
@אילנית
אצלי שיר טוב שלי הוא שיר שנכנסתי איליו עם השראה מלאה...
ושראה מבחינתי זה משפט חכם\ תמונה מעוררת השראה או אפילו לשמוע באוטובוס ילד חמד ששואל שאלה מעוררת מחשבה...
שיר מושלם הוא שיר שהצלחתי להתחבר למקום הכואב\ מצחיק\ מוזר שבי ופשוט הצלחתי לכתוב את עצמי...אגב- שירים שנכנסתי אליהם עם השראה לקחו לי פחות מעשר דקות כתיבה... זה פשוט עףף---
@יעל-ק אני, את רב השירים כותבת בשיעורים משעממים ומרדימים,
בלי קשר לסיטואציה שאני נמצאת בה
וההשראה מהדמיונות ומזכרונות.. -
@אילנית
אצלי שיר טוב שלי הוא שיר שנכנסתי איליו עם השראה מלאה...
ושראה מבחינתי זה משפט חכם\ תמונה מעוררת השראה או אפילו לשמוע באוטובוס ילד חמד ששואל שאלה מעוררת מחשבה...
שיר מושלם הוא שיר שהצלחתי להתחבר למקום הכואב\ מצחיק\ מוזר שבי ופשוט הצלחתי לכתוב את עצמי...אגב- שירים שנכנסתי אליהם עם השראה לקחו לי פחות מעשר דקות כתיבה... זה פשוט עףף---
-
@אילנית אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
@יעל-ק מסכימה אתך , שיר ללא חבור פנימי - פשוט לא יעבוד !
זה כל כך נכון!!
והנה הוכחה- השיר הראשון שהעלתי לפורום , כתבתי יחד עם @רבקה .
קודם כל הוא היה מתוכנו...התחברנו שם לכל מילה..
כל אחת במובן שלה..או במובנים משותפים.
ו..
איך אומרים...התוצאות בהתאם- זה השיר שהכי אהבו מכל השרשור אני חושבת...אומנם לא בדקתי..אבל אני משערת שכך.
קחו את זה כטיפ הכי טוב שלכם.
תתחברו לשיר מהמקום הכי פתוח וכנה..בלי מסכות...
אחרי הכל זה אתם עם עצמכם..אין ממה לפחד- התוצאות לא ישקרו!! -
@אילנית אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
@יעל-ק מסכימה אתך , שיר ללא חבור פנימי - פשוט לא יעבוד !
זה כל כך נכון!!
והנה הוכחה- השיר הראשון שהעלתי לפורום , כתבתי יחד עם @רבקה .
קודם כל הוא היה מתוכנו...התחברנו שם לכל מילה..
כל אחת במובן שלה..או במובנים משותפים.
ו..
איך אומרים...התוצאות בהתאם- זה השיר שהכי אהבו מכל השרשור אני חושבת...אומנם לא בדקתי..אבל אני משערת שכך.
קחו את זה כטיפ הכי טוב שלכם.
תתחברו לשיר מהמקום הכי פתוח וכנה..בלי מסכות...
אחרי הכל זה אתם עם עצמכם..אין ממה לפחד- התוצאות לא ישקרו!! -
@אייצ-ית נכון , וגם אם יש תוכן שפחות מחובר אליכם , נסו להקיף אותו מכל צדדיו , מן הסתם תתחברו לאחד מההבטים .
-
@ארגנטינה אמר בשאלות, תשובות, טיפים והצעות ייעול בכתיבה.:
לכי בכוכך זה והושעת את ישראל.....
וואו וואו וואו ! לאיזו רמה הגעתי בכזו קלות , אין מילים ...
.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות