דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רונית קוגןר מנותק
    רונית קוגןר מנותק
    רונית קוגן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #165

    יש למישהו את המילים לשיר באלד באלד של יונגרליך?

    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • רונית קוגןר רונית קוגן

      יש למישהו את המילים לשיר באלד באלד של יונגרליך?

      ג מנותק
      ג מנותק
      גילה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #166

      @אליהו-קוגן זה?
      פון אלע זייטן מען לויפט,
      זיך מען באהאלט
      אויף די גאס א מלחמה,
      שווערע באמבעס פאלט
      אליין איך ווארט, אויף מיין
      מאמע מאמע ליב
      געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
      פון די צרות וואס גייט פאר
      אין באהעלטעניש, די ערד
      איז קאלט און פראסט
      אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
      שטיל איך פרעג, וואו איז
      מיין מאמע ליב
      איך וויל שוין אהיים אין שטוב
      איך בענק מיך אזוי ביז גאר
      כ׳בין הונגעריג און קאלט,
      אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
      מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
      אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
      צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
      נעמסטו מיר אהיים, ארויס
      פון די פינסטערניש דא
      אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
      דו דארפסט זיך נישט זארגן
      זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
      היינט אדער מארגן
      ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
      באלד, באלד טאקע באלד
      וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
      איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
      באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
      זי איז שוין באלד באלד דא,
      נאך שנעלער ווי דו מיינסט
      באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
      איך בין שוין באלד באלד דא,
      און מיר גלייבן אז נאך היינט
      מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
      פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
      יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
      בויסטו באלד אויף דיין שטוב
      וואס וועט לייכטן און
      שיינען מיט פראכט
      אין גלות ביי אונז אזא קעלט
      און אזא פראסט
      אבער אונזער מאמע האט אונז
      קיינמאל איבערגעלאזט
      אהבתי, אתכם אהבתי,
      ולא אעזוב את עמי
      אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
      אונזערע זיידעס זענען
      אריבער א וועלט מלחמה
      און וואס איז געווען זייער
      איינציגסטע נחמה
      אז משיח, ער קומט שוין באלד,
      באלד, באלד טאקע באלד
      יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
      אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
      שוין טויזענטער יארן
      אוי רבונו של עולם, וואס איז
      מיט דיין הבטחה געווארן
      דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
      באלד, באלד טאקע באלד
      קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
      צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
      באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
      איך בין שוין באלד באלד דא,
      נאך שנעלער ווי איר מיינט
      באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
      איך בין שוין באלד באלד דא, און
      מיר גלייבן אז נאך היינט

      רונית קוגןר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גילה

        @אליהו-קוגן זה?
        פון אלע זייטן מען לויפט,
        זיך מען באהאלט
        אויף די גאס א מלחמה,
        שווערע באמבעס פאלט
        אליין איך ווארט, אויף מיין
        מאמע מאמע ליב
        געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
        פון די צרות וואס גייט פאר
        אין באהעלטעניש, די ערד
        איז קאלט און פראסט
        אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
        שטיל איך פרעג, וואו איז
        מיין מאמע ליב
        איך וויל שוין אהיים אין שטוב
        איך בענק מיך אזוי ביז גאר
        כ׳בין הונגעריג און קאלט,
        אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
        מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
        אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
        צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
        נעמסטו מיר אהיים, ארויס
        פון די פינסטערניש דא
        אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
        דו דארפסט זיך נישט זארגן
        זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
        היינט אדער מארגן
        ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
        באלד, באלד טאקע באלד
        וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
        איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
        באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
        זי איז שוין באלד באלד דא,
        נאך שנעלער ווי דו מיינסט
        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
        איך בין שוין באלד באלד דא,
        און מיר גלייבן אז נאך היינט
        מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
        פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
        יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
        בויסטו באלד אויף דיין שטוב
        וואס וועט לייכטן און
        שיינען מיט פראכט
        אין גלות ביי אונז אזא קעלט
        און אזא פראסט
        אבער אונזער מאמע האט אונז
        קיינמאל איבערגעלאזט
        אהבתי, אתכם אהבתי,
        ולא אעזוב את עמי
        אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
        אונזערע זיידעס זענען
        אריבער א וועלט מלחמה
        און וואס איז געווען זייער
        איינציגסטע נחמה
        אז משיח, ער קומט שוין באלד,
        באלד, באלד טאקע באלד
        יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
        אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
        שוין טויזענטער יארן
        אוי רבונו של עולם, וואס איז
        מיט דיין הבטחה געווארן
        דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
        באלד, באלד טאקע באלד
        קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
        צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
        איך בין שוין באלד באלד דא,
        נאך שנעלער ווי איר מיינט
        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
        איך בין שוין באלד באלד דא, און
        מיר גלייבן אז נאך היינט

        רונית קוגןר מנותק
        רונית קוגןר מנותק
        רונית קוגן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #167

        @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        פון אלע זייטן מען לויפט,
        זיך מען באהאלט
        אויף די גאס א מלחמה,
        שווערע באמבעס פאלט
        אליין איך ווארט, אויף מיין
        מאמע מאמע ליב
        געדארפט פארלאזן אונזער שטוב
        פון די צרות וואס גייט פאר
        אין באהעלטעניש, די ערד
        איז קאלט און פראסט
        אזויפיל אידן זייער היים איבערגעלאזט
        שטיל איך פרעג, וואו איז
        מיין מאמע ליב
        איך וויל שוין אהיים אין שטוב
        איך בענק מיך אזוי ביז גאר
        כ׳בין הונגעריג און קאלט,
        אויף די פיס שטעל איך זיך אויף
        מיט אויגן נאס פון טרערן, קוק איך ארויף
        אוי אוי מאמע, דו האסט מיר
        צוגעזאגט אז באלד, טאקע באלד
        נעמסטו מיר אהיים, ארויס
        פון די פינסטערניש דא
        אן עלטערער איד ער זאגט מיר,
        דו דארפסט זיך נישט זארגן
        זי וועט זיכער קומען דיר נעמען,
        היינט אדער מארגן
        ווייל ווען א מאמע זאגט אז באלד,
        באלד, באלד טאקע באלד
        וועט קומען דער מינוט, זי ווייסט וואס דיר
        איז גוט, ס'דארף קומען דער ריכטיגער שעה.
        באלד באלד, זי קומט שוין באלד באלד,
        זי איז שוין באלד באלד דא,
        נאך שנעלער ווי דו מיינסט
        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
        איך בין שוין באלד באלד דא,
        און מיר גלייבן אז נאך היינט
        מער קיין ווייען, קיין געשרייען, ניין
        פארווישט די טרערן, צרות הערן ניין
        יא מ'ווייסט, אז ווי א מאמע מאמע ליב
        בויסטו באלד אויף דיין שטוב
        וואס וועט לייכטן און
        שיינען מיט פראכט
        אין גלות ביי אונז אזא קעלט
        און אזא פראסט
        אבער אונזער מאמע האט אונז
        קיינמאל איבערגעלאזט
        אהבתי, אתכם אהבתי,
        ולא אעזוב את עמי
        אפילו אין די טונקעלסטע נאכט
        אונזערע זיידעס זענען
        אריבער א וועלט מלחמה
        און וואס איז געווען זייער
        איינציגסטע נחמה
        אז משיח, ער קומט שוין באלד,
        באלד, באלד טאקע באלד
        יעדע צער און פראבלעם ער פאררעכט
        אוי כאטש מיר זענען באהאלטן
        שוין טויזענטער יארן
        אוי רבונו של עולם, וואס איז
        מיט דיין הבטחה געווארן
        דו האסט אונז צו געזאגט אז באלד,
        באלד, באלד טאקע באלד
        קינד מיינס איך בענק, איך קום שוין
        צו ענק, יעצט געשעהט עס עכט
        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
        איך בין שוין באלד באלד דא,
        נאך שנעלער ווי איר מיינט
        באלד באלד, איך קום שוין באלד באלד,
        איך בין שוין באלד באלד דא, און
        מיר גלייבן אז נאך היינט

        כן!
        תודה רבה רבה

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מוכשרת עלמ מוכשרת על

          הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
          תודה רבה!

          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת עלמ מנותק
          מוכשרת על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
          #168

          @מוכשרת-על אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
          תודה רבה!

          לאף אחד אין ת'שיר??? 🤔 הוא שיר מהממממם!
          @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          PART 1:
          בכל יום משהו טוב לעשות
          Todo dia algo bom a fazer
          לזכור להמשיך לנסות
          Lembrar continuar a tentar
          עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
          Com tudo o que acontece sempre agradecer

          בדיוק ראיתי ת'דבר הזה והתלהבתי על הספרדית. יש לכם עוד שירים בספרדית? גם לשמיעה וגם מילים? - מאוד מעשיר 👍

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • yaelY מנותק
            yaelY מנותק
            yael
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #169

            מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

            לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

            מוזיקהמ נ 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • yaelY yael

              מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

              מוזיקהמ מנותק
              מוזיקהמ מנותק
              מוזיקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #170

              @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

              מילות השיר:
              עוד יגיע יום מואר וססגוני
              ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
              שבעה צלילים יהדהדו בו כאחד
              קולות שונים עונים בצליל מלוכד.

              תו אל תו, לאט יקרב, יאיר פנים
              ותר ממך, ותן קולך, לתו שני
              הנה עולה שלמות גדולה הם
              שאתה וגם אתה גדול ממי שאתה.

              פזמון:
              כמו שתו לבדו לא יוכל לקיים מנגינה
              ובאור הצבעים מתמזגים לאחדות לבנה
              בממלכת התו השמיני יש משנינו - אתה ואני
              כי אתה אחי, כן אתה אחי
              והקשר שבנינו הוא הכח הנצחי.

              עוד יגיע יום מואר וססגוני
              ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
              ואור גדול יגע בקול, יתן תקוה
              כי צליל הלב הוא אהבה... אהבה...

              גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • yaelY yael

                מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

                נ מנותק
                נ מנותק
                נפש האדם
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
                #171
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • davidovskD מנותק
                  davidovskD מנותק
                  davidovsk
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #172

                  אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

                  "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                  ג'רארד ויי

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • davidovskD davidovsk

                    אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #173

                    @דוד-ישראלי
                    יא ממא עלאש משיתי
                    אנתי עומרי אוחייתי
                    או עייני פיק יא מאמא
                    קריתיני אותעדבתי פייה
                    אנתי כיילק יא נור עיינייה

                    למואימה נתי לחנינה
                    למואימה נתי לעזיזה
                    רר נתי יא דאו עיינייה
                    שחל זריתי וכממתי פייה
                    ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                    פזמון:
                    יא ממה דאו עיינייה
                    אנתי משיתי אוכליתיני
                    יא מאמא
                    קיפש כליתיני בלאש
                    אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                    אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                    טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                    פיין אנתי למואימה
                    פיינק אנתי לחביבה
                    אנה איתים מנהאר למשיתי
                    אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                    ריר מולנה איפרז עליאה

                    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • TALYT TALY

                      @דוד-ישראלי
                      יא ממא עלאש משיתי
                      אנתי עומרי אוחייתי
                      או עייני פיק יא מאמא
                      קריתיני אותעדבתי פייה
                      אנתי כיילק יא נור עיינייה

                      למואימה נתי לחנינה
                      למואימה נתי לעזיזה
                      רר נתי יא דאו עיינייה
                      שחל זריתי וכממתי פייה
                      ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                      פזמון:
                      יא ממה דאו עיינייה
                      אנתי משיתי אוכליתיני
                      יא מאמא
                      קיפש כליתיני בלאש
                      אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                      אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                      טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                      פיין אנתי למואימה
                      פיינק אנתי לחביבה
                      אנה איתים מנהאר למשיתי
                      אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                      ריר מולנה איפרז עליאה

                      תהילושת מנותק
                      תהילושת מנותק
                      תהילוש
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #174

                      @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      @דוד-ישראלי
                      יא ממא עלאש משיתי
                      אנתי עומרי אוחייתי
                      או עייני פיק יא מאמא
                      קריתיני אותעדבתי פייה
                      אנתי כיילק יא נור עיינייה

                      למואימה נתי לחנינה
                      למואימה נתי לעזיזה
                      רר נתי יא דאו עיינייה
                      שחל זריתי וכממתי פייה
                      ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                      פזמון:
                      יא ממה דאו עיינייה
                      אנתי משיתי אוכליתיני
                      יא מאמא
                      קיפש כליתיני בלאש
                      אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                      אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                      טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                      פיין אנתי למואימה
                      פיינק אנתי לחביבה
                      אנה איתים מנהאר למשיתי
                      אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                      ריר מולנה איפרז עליאה

                      מי שמנסה לשיר את המילים יחד עם עוזיה צדוק, אז פחות... לא הולך כול כך, הוא מבליע מילים, אבל הלחן אותו דבר....
                      אלוף עוזיה הזה, אין על הרגש הזה!

                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תהילושת תהילוש

                        @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @דוד-ישראלי
                        יא ממא עלאש משיתי
                        אנתי עומרי אוחייתי
                        או עייני פיק יא מאמא
                        קריתיני אותעדבתי פייה
                        אנתי כיילק יא נור עיינייה

                        למואימה נתי לחנינה
                        למואימה נתי לעזיזה
                        רר נתי יא דאו עיינייה
                        שחל זריתי וכממתי פייה
                        ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                        פזמון:
                        יא ממה דאו עיינייה
                        אנתי משיתי אוכליתיני
                        יא מאמא
                        קיפש כליתיני בלאש
                        אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                        אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                        טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                        פיין אנתי למואימה
                        פיינק אנתי לחביבה
                        אנה איתים מנהאר למשיתי
                        אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                        ריר מולנה איפרז עליאה

                        מי שמנסה לשיר את המילים יחד עם עוזיה צדוק, אז פחות... לא הולך כול כך, הוא מבליע מילים, אבל הלחן אותו דבר....
                        אלוף עוזיה הזה, אין על הרגש הזה!

                        סודי ביותרס מנותק
                        סודי ביותרס מנותק
                        סודי ביותר
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #175

                        @תהילוש באיזה שפה זה?

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                          @תהילוש באיזה שפה זה?

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                          #176

                          @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • davidovskD מנותק
                            davidovskD מנותק
                            davidovsk
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #177

                            לא נראה לי שיש שפה מרוקאית זה ערבית

                            "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                            ג'רארד ויי

                            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • TALYT TALY

                              @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                              תהילושת מנותק
                              תהילושת מנותק
                              תהילוש
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #178

                              @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                              ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                              פונץ' בננהפ סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • davidovskD davidovsk

                                לא נראה לי שיש שפה מרוקאית זה ערבית

                                TALYT מנותק
                                TALYT מנותק
                                TALY
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #179

                                @דוד-ישראלי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                לא נראה לי שיש שפה מרוקאית זה ערבית

                                בודאי שיש שפה כזו, זה מאוד דומה לערבית ומתבסס על אותם מילים אבל שונה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • תהילושת תהילוש

                                  @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                                  ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננהפ מנותק
                                  פונץ' בננה
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #180

                                  @תהילוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                                  או תמנית...

                                  מתעניינתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תהילושת תהילוש

                                    @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                                    ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותר
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #181
                                    פוסט זה נמחק!
                                    פונץ' בננהפ TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • סודי ביותרס סודי ביותר

                                      פוסט זה נמחק!

                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננהפ מנותק
                                      פונץ' בננה
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #182
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                                        פוסט זה נמחק!

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #183
                                        פוסט זה נמחק!
                                        סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        -1
                                        • TALYT TALY

                                          פוסט זה נמחק!

                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותר
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #184
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול