דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.7k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוכשרת עלמ מוכשרת על

    הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
    תודה רבה!

    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת עלמ מנותק
    מוכשרת על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
    #168

    @מוכשרת-על אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    הי, אני נורא רוצה את המילים לשיר Highway Lights של דניאל חייט.
    תודה רבה!

    לאף אחד אין ת'שיר??? 🤔 הוא שיר מהממממם!
    @גילה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    PART 1:
    בכל יום משהו טוב לעשות
    Todo dia algo bom a fazer
    לזכור להמשיך לנסות
    Lembrar continuar a tentar
    עם כל מה שקורה תמיד רק להודות
    Com tudo o que acontece sempre agradecer

    בדיוק ראיתי ת'דבר הזה והתלהבתי על הספרדית. יש לכם עוד שירים בספרדית? גם לשמיעה וגם מילים? - מאוד מעשיר 👍

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • yaelY מנותק
      yaelY מנותק
      yael
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #169

      מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

      לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

      מוזיקהמ נ 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • yaelY yael

        מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

        מוזיקהמ מנותק
        מוזיקהמ מנותק
        מוזיקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #170

        @yael אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

        מילות השיר:
        עוד יגיע יום מואר וססגוני
        ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
        שבעה צלילים יהדהדו בו כאחד
        קולות שונים עונים בצליל מלוכד.

        תו אל תו, לאט יקרב, יאיר פנים
        ותר ממך, ותן קולך, לתו שני
        הנה עולה שלמות גדולה הם
        שאתה וגם אתה גדול ממי שאתה.

        פזמון:
        כמו שתו לבדו לא יוכל לקיים מנגינה
        ובאור הצבעים מתמזגים לאחדות לבנה
        בממלכת התו השמיני יש משנינו - אתה ואני
        כי אתה אחי, כן אתה אחי
        והקשר שבנינו הוא הכח הנצחי.

        עוד יגיע יום מואר וססגוני
        ובנשמה עוד ישמע גם תו שמיני
        ואור גדול יגע בקול, יתן תקוה
        כי צליל הלב הוא אהבה... אהבה...

        גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • yaelY yael

          מילים לשיר תו שמיני- מושקוביץ

          נ מנותק
          נ מנותק
          נפש האדם
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי נפש האדם
          #171
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • davidovskD מנותק
            davidovskD מנותק
            davidovsk
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #172

            אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

            "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
            ג'רארד ויי

            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • davidovskD davidovsk

              אפשר את המילים של השיר יא מאמא של עוזיה צדוק

              TALYT מנותק
              TALYT מנותק
              TALY
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #173

              @דוד-ישראלי
              יא ממא עלאש משיתי
              אנתי עומרי אוחייתי
              או עייני פיק יא מאמא
              קריתיני אותעדבתי פייה
              אנתי כיילק יא נור עיינייה

              למואימה נתי לחנינה
              למואימה נתי לעזיזה
              רר נתי יא דאו עיינייה
              שחל זריתי וכממתי פייה
              ווחשת כיילק יא נור עיינייה

              פזמון:
              יא ממה דאו עיינייה
              אנתי משיתי אוכליתיני
              יא מאמא
              קיפש כליתיני בלאש
              אונמות בלהמום נהאר אוליילי
              אנה או אנה לי בקיתי עלייה
              טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

              פיין אנתי למואימה
              פיינק אנתי לחביבה
              אנה איתים מנהאר למשיתי
              אאו לעדיאן עמלוהה בייה
              ריר מולנה איפרז עליאה

              תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • TALYT TALY

                @דוד-ישראלי
                יא ממא עלאש משיתי
                אנתי עומרי אוחייתי
                או עייני פיק יא מאמא
                קריתיני אותעדבתי פייה
                אנתי כיילק יא נור עיינייה

                למואימה נתי לחנינה
                למואימה נתי לעזיזה
                רר נתי יא דאו עיינייה
                שחל זריתי וכממתי פייה
                ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                פזמון:
                יא ממה דאו עיינייה
                אנתי משיתי אוכליתיני
                יא מאמא
                קיפש כליתיני בלאש
                אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                פיין אנתי למואימה
                פיינק אנתי לחביבה
                אנה איתים מנהאר למשיתי
                אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                ריר מולנה איפרז עליאה

                תהילושת מנותק
                תהילושת מנותק
                תהילוש
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #174

                @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @דוד-ישראלי
                יא ממא עלאש משיתי
                אנתי עומרי אוחייתי
                או עייני פיק יא מאמא
                קריתיני אותעדבתי פייה
                אנתי כיילק יא נור עיינייה

                למואימה נתי לחנינה
                למואימה נתי לעזיזה
                רר נתי יא דאו עיינייה
                שחל זריתי וכממתי פייה
                ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                פזמון:
                יא ממה דאו עיינייה
                אנתי משיתי אוכליתיני
                יא מאמא
                קיפש כליתיני בלאש
                אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                פיין אנתי למואימה
                פיינק אנתי לחביבה
                אנה איתים מנהאר למשיתי
                אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                ריר מולנה איפרז עליאה

                מי שמנסה לשיר את המילים יחד עם עוזיה צדוק, אז פחות... לא הולך כול כך, הוא מבליע מילים, אבל הלחן אותו דבר....
                אלוף עוזיה הזה, אין על הרגש הזה!

                סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תהילושת תהילוש

                  @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  @דוד-ישראלי
                  יא ממא עלאש משיתי
                  אנתי עומרי אוחייתי
                  או עייני פיק יא מאמא
                  קריתיני אותעדבתי פייה
                  אנתי כיילק יא נור עיינייה

                  למואימה נתי לחנינה
                  למואימה נתי לעזיזה
                  רר נתי יא דאו עיינייה
                  שחל זריתי וכממתי פייה
                  ווחשת כיילק יא נור עיינייה

                  פזמון:
                  יא ממה דאו עיינייה
                  אנתי משיתי אוכליתיני
                  יא מאמא
                  קיפש כליתיני בלאש
                  אונמות בלהמום נהאר אוליילי
                  אנה או אנה לי בקיתי עלייה
                  טול עומרי מה ננסאק יא רזלי

                  פיין אנתי למואימה
                  פיינק אנתי לחביבה
                  אנה איתים מנהאר למשיתי
                  אאו לעדיאן עמלוהה בייה
                  ריר מולנה איפרז עליאה

                  מי שמנסה לשיר את המילים יחד עם עוזיה צדוק, אז פחות... לא הולך כול כך, הוא מבליע מילים, אבל הלחן אותו דבר....
                  אלוף עוזיה הזה, אין על הרגש הזה!

                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #175

                  @תהילוש באיזה שפה זה?

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                    @תהילוש באיזה שפה זה?

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #176

                    @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • davidovskD מנותק
                      davidovskD מנותק
                      davidovsk
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #177

                      לא נראה לי שיש שפה מרוקאית זה ערבית

                      "יום אחד החיים יחלפו לך מול העיניים, תוודא/י שהם יהיו שווים צפייה."
                      ג'רארד ויי

                      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • TALYT TALY

                        @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                        תהילושת מנותק
                        תהילושת מנותק
                        תהילוש
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #178

                        @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                        ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                        פונץ' בננהפ סודי ביותרס 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • davidovskD davidovsk

                          לא נראה לי שיש שפה מרוקאית זה ערבית

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #179

                          @דוד-ישראלי אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          לא נראה לי שיש שפה מרוקאית זה ערבית

                          בודאי שיש שפה כזו, זה מאוד דומה לערבית ומתבסס על אותם מילים אבל שונה.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • תהילושת תהילוש

                            @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                            ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננהפ מנותק
                            פונץ' בננה
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #180

                            @תהילוש אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                            או תמנית...

                            מתעניינתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תהילושת תהילוש

                              @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @סודי-ביותרררררררר מרוקאית. נדמה לי

                              ברור שמרוקאית! אז איזה נראה לכם?......

                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותר
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #181
                              פוסט זה נמחק!
                              פונץ' בננהפ TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • סודי ביותרס סודי ביותר

                                פוסט זה נמחק!

                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננהפ מנותק
                                פונץ' בננה
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #182
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • סודי ביותרס סודי ביותר

                                  פוסט זה נמחק!

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #183
                                  פוסט זה נמחק!
                                  סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  -1
                                  • TALYT TALY

                                    פוסט זה נמחק!

                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותר
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #184
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תהילושת מנותק
                                      תהילושת מנותק
                                      תהילוש
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #185

                                      גלשתם מספיק!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • חיפאיח מנותק
                                        חיפאיח מנותק
                                        חיפאי
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיפאי
                                        #186

                                        סיבת הסיבות באידיש - יואלי ברוין:

                                        מיין גייסט טו צוריקקערן, די גשמיות אוועק-נעמען
                                        געהאט א ים מיט צייט צו קלערן – איך בין געוואוינט שוין צו די קלעמען
                                        און אויף די אפענע וועגן – מען זעט די זון טוט זיך פארמערן
                                        יעצט איז מיר קלאר אן פרעגן - אז צום סוף וועט ליכטיג ווערן

                                        נאר עפן אליין, די טויערן דיין, די טיר צו פארשטיין אז אונז האבן נישט קיינעם

                                        נאר נאר דו
                                        סיבות הסיבות
                                        עלת העלות
                                        ביזט פארכטיג און גרויס

                                        און נאר צו דיר
                                        איך לויב און איך דאנק
                                        אויף יעדע געשאנק
                                        ביז אהער פון אנפאנג

                                        מ'איז ארויס פון תיבת נח – מיט נייע בליקן אין די אויגן
                                        צו העלפן די אן א כח - די געפאנגענע בארויאיגן
                                        אקצעפטירן יעדן שווארץ און ווייס – יעדע קאליר פון רעגנבויגן
                                        ווי די משנה זאגט שוין קלאר אז – יעדער איד ווערט באשאפם כהוגן.

                                        נאר עפן אליין, די טויערן דיין, די טיר צו פארשטיין אז אונז האבן נישט קיינעם

                                        נאר נאר דו
                                        סיבות הסיבות
                                        עלת העלות
                                        ביזט פארכטיג און גרויס

                                        און נאר צו דיר
                                        איך לויב און איך דאנק
                                        אויף יעדע געשאנק
                                        ביז אהער פון אנפאנג

                                        נאר נאר דו
                                        זורע צדקות מצמיח ישועות
                                        בורא רפואות
                                        טראגסט יעדן אויף דיין שויס
                                        נורא תהילות

                                        און נאר צו דיר
                                        איך לויב און איך דאנק
                                        איך זינג מיט געזאנג
                                        אויף יעדע געשאנק
                                        דעם גאנצן גאנג
                                        ביז אהער פון אנפאנג

                                        נאר נאר דו.

                                        סיבות הסיבות אידיש - יואל ברוין

                                        ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • sara 1S מנותק
                                          sara 1S מנותק
                                          sara 1
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #187

                                          כשהציפורים מצייצות
                                          אמור לי אם תרצה
                                          שלמסע נצא
                                          לרקוד על שפת הים
                                          לפסוע על הנהרות

                                          השמש ישנה לה
                                          כבר בין העצים
                                          ואל תאמר מחר,
                                          כי פן יהיה כבר מאוחר

                                          פזמון:

                                          כמו הציפורים
                                          שמצייצות שירים
                                          יש לנו את הכל
                                          לשאת את החיים

                                          למעלה נטפס
                                          ותרמילים על גֶב
                                          נראה היכן האור
                                          היכן הוא במסתור

                                          בדרכי אבות
                                          שבמדבר עוברות
                                          קשה להאמין
                                          ששם אנו פוסעים

                                          וכשהלב כבד
                                          אל הירוק נודד
                                          ושם מיד רואים
                                          שמים מאירים

                                          פזמון:

                                          כמו הציפורים
                                          שמצייצות שירים
                                          יש לנו את הכל
                                          לשאת את החיים

                                          למעלה נטפס
                                          ותרמילים על גֶב
                                          נראה היכן האור
                                          היכן הוא במסתור

                                          החיים הם כמו מבחן קשה,
                                          הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
                                          ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול