דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • A ayala 0

    מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

    TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #233

    @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

    בבקשה 👈

    Walking through the ruins of our sacred home
    Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
    Overcome with grief by their awful plight
    Such a desecration to the holiest of sites

    But one man shed no tears
    He just stood there laughed and smiled
    He answered their confusion and explained
    This destruction was foretold before our home is built anew
    So I smile as I see those words come true

    And though we wait for so many years our faith remains the same
    That soon the time will come when we will know of no more pain
    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
    Akiva, Akiva Nichamtanu

    How could we have known it would take this long
    Clinging to your hopeful words trying to be strong
    You’re the one who taught that we too can find
    Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

    That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
    As the sounds of laughter fill our streets again
    Our elders and our children in the city of our King
    Birchovos Yerushalayim

    And though we wait for so many years our faith remains the same
    That soon the time will come when we will know of no more pain
    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
    Akiva, Akiva Nichamtanu.

    ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • TALYT TALY

      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

      בבקשה 👈

      Walking through the ruins of our sacred home
      Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
      Overcome with grief by their awful plight
      Such a desecration to the holiest of sites

      But one man shed no tears
      He just stood there laughed and smiled
      He answered their confusion and explained
      This destruction was foretold before our home is built anew
      So I smile as I see those words come true

      And though we wait for so many years our faith remains the same
      That soon the time will come when we will know of no more pain
      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
      Akiva, Akiva Nichamtanu

      How could we have known it would take this long
      Clinging to your hopeful words trying to be strong
      You’re the one who taught that we too can find
      Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

      That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
      As the sounds of laughter fill our streets again
      Our elders and our children in the city of our King
      Birchovos Yerushalayim

      And though we wait for so many years our faith remains the same
      That soon the time will come when we will know of no more pain
      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
      Akiva, Akiva Nichamtanu.

      ליביל מנותק
      ליביל מנותק
      ליבי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #234

      @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

      בבקשה 👈

      Walking through the ruins of our sacred home
      Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
      Overcome with grief by their awful plight
      Such a desecration to the holiest of sites

      But one man shed no tears
      He just stood there laughed and smiled
      He answered their confusion and explained
      This destruction was foretold before our home is built anew
      So I smile as I see those words come true

      And though we wait for so many years our faith remains the same
      That soon the time will come when we will know of no more pain
      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
      Akiva, Akiva Nichamtanu

      How could we have known it would take this long
      Clinging to your hopeful words trying to be strong
      You’re the one who taught that we too can find
      Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

      That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
      As the sounds of laughter fill our streets again
      Our elders and our children in the city of our King
      Birchovos Yerushalayim

      And though we wait for so many years our faith remains the same
      That soon the time will come when we will know of no more pain
      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
      Akiva, Akiva Nichamtanu.

      תרגום של זה יש מצב?

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ליביל ליבי

        @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

        בבקשה 👈

        Walking through the ruins of our sacred home
        Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
        Overcome with grief by their awful plight
        Such a desecration to the holiest of sites

        But one man shed no tears
        He just stood there laughed and smiled
        He answered their confusion and explained
        This destruction was foretold before our home is built anew
        So I smile as I see those words come true

        And though we wait for so many years our faith remains the same
        That soon the time will come when we will know of no more pain
        And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
        Akiva, Akiva Nichamtanu

        How could we have known it would take this long
        Clinging to your hopeful words trying to be strong
        You’re the one who taught that we too can find
        Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

        That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
        As the sounds of laughter fill our streets again
        Our elders and our children in the city of our King
        Birchovos Yerushalayim

        And though we wait for so many years our faith remains the same
        That soon the time will come when we will know of no more pain
        And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
        Akiva, Akiva Nichamtanu.

        תרגום של זה יש מצב?

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
        #235

        @ליבי
        בשמחה-

        פוסעים בשבילים

        של ביתינו המצולק

        היכן שבית המקדש עמד

        השועלים מהלכים

        מוצפים באבל

        מול המראה הנורא

        כזה חורבן

        בהיכל המקודש ביותר

        אבל אדם אחד לא הזיל דמעה

        רק עמד שם

        צחק וחייך

        למול חוסר הבנתם

        הסביר

        נאמר בנבואה שהחורבן יגיע

        לפני שהבית יבנה מחדש

        לכן אני מחייך למראה

        תחילת ההתגשמות

        ולמרות שאנחנו מחכים

        כל כך הרבה שנים

        אמונתינו איתנה

        שבקרוב יבוא הזמן

        שבו לא נדע עוד צער

        ולמרות שבכינו

        כל כך הרבה דמעות

        אנחנו מתנחמים על ידך

        עקיבא ניחמתנו !

        כיצד יכלנו לדעת

        שזה יקח כל כך הרבה זמן

        נדבקים למילות התקוה שלך

        מנסים להיות חזקים

        אתה הוא זה שלמדת אותנו

        שגם אנחנו יכולים למצוא

        מאחורי הצער והכאב

        את התכנית הגדולה שתוכננה

        ויום אחד נראה את הזוהר

        של בית המקדש הניצחי

        וצלילי השמחה ימלאו את רחובותינו כבתחילה

        זקנינו וילידנו בעיר המלך

        ברחובות ירושלים !

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • A ayala 0

          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

          A מנותק
          A מנותק
          ayala 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #236

          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
          תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

          TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A ayala 0

            @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
            תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
            #237

            @ayala-0
            תמקדי יותר.
            תביאי שמות של שירים משם

            A תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT TALY

              @ayala-0
              תמקדי יותר.
              תביאי שמות של שירים משם

              A מנותק
              A מנותק
              ayala 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #238

              @taly
              *027fe8cc-4df7-4b3f-862c-6dff286b9885-04 טאטע.mp3

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A ayala 0

                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                זברהז מנותק
                זברהז מנותק
                זברה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #239

                @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר

                His future seems so desperate and hopeless
                growing stronger תפילות A family prays their
                With each passing day, time's slipping away
                Can he handle the pain so much longer
                Then suddenly the call they've awaited
                A messenger the answer to their prayers
                Their crying and grief
                Now a sigh of relief
                as his life can go on for many years
                קל נא רפא נא
                all I want is to help save one soul
                so beyond my heart
                and tears that I cry for you
                I'll give you a part of me
                and hope to make you whole

                Renewal the angels of healing
                for the darkness you help overcome
                and the chance to be a part of that miracle
                to offer that final hope
                so they can carry on

                how wondrous are the plans of the Aibishter
                when people strive to follow in his way
                and through their selfless deeds
                as they helped those in need
                he brought them together here today

                קל נא רפא נא
                as they anxiously wait for that call
                ho the chance to be a part of that miracle
                to offer that final hope
                yes we can change it all

                Renewal the angels of healing
                for the darkness you help overcome
                and the chance to be a part of that miracle
                to offer that final hope
                so they can carry on
                to offer that final hope
                yes they will carry on

                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילניתא מנותק
                  אילניתא מנותק
                  אילנית
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #240

                  יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                  ג TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • אילניתא אילנית

                    יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גילה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #241

                    @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    מוטי ויזל מנורה

                    באידיש?

                    אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גילה

                      @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      מוטי ויזל מנורה

                      באידיש?

                      אילניתא מנותק
                      אילניתא מנותק
                      אילנית
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #242

                      @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אילניתא אילנית

                        @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גילה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #243

                        @אילנית
                        ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                        ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                        הייליגע מנורה, לעכטיגע מנורה.

                        בעט איך יעצט א תפילה, הייליגער גאט
                        מיר ווילען שוין זען דיין מנורה, אין בית המקדש דארט
                        חשוף זרוע קדשיך, קום שוין ארויס
                        וקרב קץ הישועה, און לייז אונז שוין אויס

                        הייליג, קודש הם
                        לעכטיג, קודש הם
                        הנרות הללו קודש הם
                        הייליג, קודש הם
                        לעכטיג, קודש הם
                        מיר ווילען שוין צינדען די לעכטעלעך אין דיין היים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אילניתא אילנית

                          יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #244

                          @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                          בעברית-

                          כשאני עומד נגדך
                          כשאני עומד נגדך
                          מנורה קדושה, מנורה מיוחדת

                          אני מתפלל עכשיו תפילה, אלוקים
                          אנחנו כבר רוצים לראות את המנורה שלך, במקדש שם
                          חשוף את זרוע קודשך, קום וצא החוצה
                          ותביא קץ לישועה, וגאל אותנו

                          קדושים, קדושים הם
                          לכטייג, קדושים הם
                          הנרות האלה הם קדושים
                          קדושים, קדושים הם
                          לכטייג, קדושים הם
                          אנחנו כבר רוצים להדליק את הנרות בביתך

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותרס מנותק
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #245

                            אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            אילניתא ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • סודי ביותרס סודי ביותר

                              אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                              אילניתא מנותק
                              אילניתא מנותק
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #246

                              @סודי-ביותרררררררר באנגלית? עברית?

                              סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילניתא אילנית

                                @סודי-ביותרררררררר באנגלית? עברית?

                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותרס מנותק
                                סודי ביותר
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #247

                                @אילנית אנגלית

                                "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • סודי ביותרס סודי ביותר

                                  אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גילה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #248

                                  @סודי-ביותרררררררר אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  לוחם של יעקב שוואקי

                                  Lyrics
                                  Why are we all so far apart
                                  Tired of fighting
                                  A war that I didn’t start
                                  But this is my life
                                  And that’s just life

                                  They say another
                                  Day follows tomorrow
                                  But who knows
                                  what’s in store for tomorrow
                                  It all seems too rough
                                  Haven’t we been through enough

                                  Close my eyes
                                  take a moment
                                  just try to breathe
                                  Then I see if I push
                                  I can make it
                                  If I just believe

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  Away from the life I choose
                                  I know I am a fighter
                                  A life worth fighting for

                                  Why are we all so far apart
                                  Tired of fighting
                                  a war that I didn’t start
                                  But this is my life
                                  And that’s just life

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  Away from the life I choose
                                  I know I am a fighter

                                  I stand here
                                  On the battleground
                                  Like a fighter
                                  A warrior
                                  Fighting for little ground
                                  I got my head up high
                                  No one can push me down
                                  This is what I’m made for
                                  This is what I came for

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  away from the life I choose
                                  I know I am a fighter

                                  I’ve been through everything
                                  and after all I’ve been through
                                  Nothing can push me down
                                  away from the life I choose
                                  I know I am a fighter
                                  A life worth fighting for

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • סודי ביותרס סודי ביותר

                                    @אילנית אנגלית

                                    אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #249
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • יעקב ה.י מנותק
                                      יעקב ה.י מנותק
                                      יעקב ה.
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #250

                                      אפשר מילים לשיר של שרולי ברונכר ואליאש וגריינמן בוא נאהב.
                                      ואיפה רושמים את המילים, באיזה אתר וכו'?

                                      אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                      תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעקב ה.י יעקב ה.

                                        אפשר מילים לשיר של שרולי ברונכר ואליאש וגריינמן בוא נאהב.
                                        ואיפה רושמים את המילים, באיזה אתר וכו'?

                                        ג מנותק
                                        ג מנותק
                                        גילה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #251

                                        @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        שרולי ברונכר ואליאש וגריינמן בוא נאהב

                                        בד"כ ביוטיוב

                                        יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ג גילה

                                          @יעקב-ה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          שרולי ברונכר ואליאש וגריינמן בוא נאהב

                                          בד"כ ביוטיוב

                                          יעקב ה.י מנותק
                                          יעקב ה.י מנותק
                                          יעקב ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #252

                                          @גילה אני בנטפרי

                                          אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                          תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול