דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 419.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט מנותק
    טיטוט מנותק
    טיטו
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #229

    לפעמים אני שוכח
    ובלילות זה חוזר
    הפחד מבקר
    עד שאין לאן לברוח
    שתיגמר הסוללה של הלב
    ולפעמים אני פוחד
    שלא דיברנו קצת יותר
    לא תמיד אני קרוב
    וזה בסדר
    תמיד שניה מלוותר
    אבל מולך אני אחר
    פורק את מה שיושב עלי...
    ומי אני
    בסך הכול כותב שירים
    מוכר ת'לב שלי לזרים
    כמעט שכחתי מי אני
    מי אני...
    ומה אני
    בסך הכל רק בן אדם
    כמו כולם נופל וקם
    שנים ברחתי מעצמי
    אל הלילות
    ומי אני
    בסך הכול כותב שירים
    מוכר ת'לב שלי לזרים
    כמעט שכחתי מי אני
    מי אני...
    מי אני
    בסך הכול כותב שירים
    מוכר ת'לב שלי לזרים
    כמעט שכחתי מי אני
    לפעמים יוצא שאין לי
    את הכוחות לרדוף אמת
    אבל תמיד זוכר
    שהרי אתה מכיר אותי
    מכיר את הסודות שלי בעל פה
    ולפעמים אני פוחד
    שלא דיברנו קצת יותר
    לא תמיד אתה קרוב
    וזה בסדר
    והמצפון חוגג שעות
    הוא משתולל לי על הלב
    ואיך בסוף כל לילה
    רעש מתסכל...
    ומה אני
    בסך הכל רק בן אדם
    כמו כולם נופל וקם
    שנים ברחתי מעצמי
    אל הלילות
    ומי אני
    בסך הכול כותב שירים
    מוכר ת'לב שלי לזרים
    כמעט שכחתי מי אני
    ואיך זה שאתה תמיד כאן
    קורא את החיים שלי כמו ספר
    וגם אם זה לוקח קצת זמן
    אתה בסוף עושה שיהיה בסדר
    מוציא אותי מתסביכים שהיו בנעורים
    חלומות שנראו לי אז יותר מדי גדולים
    בסוף אתה הכל...
    בסוף אתה הכל...
    ומה אני
    בסך הכל רק בן אדם
    כמו כולם נופל וקם
    שנים ברחתי מעצמי
    אל הלילות
    ומי אני
    בסך הכול כותב שירים
    מוכר ת'לב שלי לזרים

    אני לא עצמי.
    תכף אשוב...

    תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • A מנותק
      A מנותק
      ayala 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #230

      מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

      A TALYT זברהז 4 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • A ayala 0

        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

        A מנותק
        A מנותק
        ayala 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #231
        פוסט זה נמחק!
        רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • A ayala 0

          פוסט זה נמחק!

          רבקהר מנותק
          רבקהר מנותק
          רבקה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #232

          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

          יש למישו?

          לא להקפיץ הודעות - במיוחד לא אחרי ארבע דקות [!!!!!] = כי אם יש אז ישלחו.

          רואים את זה, אל דאגה ההקפצה לא תשנה את העסק.

          דבר שני - אסור לכתוב 2 הודעות אחת אחרי השנייה. אני רואה שאת חדשה, @ayala-0, פשוט תעברי על חוקי הפורום בעיון ע"מ למנוע תקלות כגון אלה ושהגלישה שלך תהא נוחה וגם לנו;)
          הלחצן בצד השמאלי של המסך.

          ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • A ayala 0

            מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

            TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #233

            @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

            עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

            בבקשה 👈

            Walking through the ruins of our sacred home
            Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
            Overcome with grief by their awful plight
            Such a desecration to the holiest of sites

            But one man shed no tears
            He just stood there laughed and smiled
            He answered their confusion and explained
            This destruction was foretold before our home is built anew
            So I smile as I see those words come true

            And though we wait for so many years our faith remains the same
            That soon the time will come when we will know of no more pain
            And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
            Akiva, Akiva Nichamtanu

            How could we have known it would take this long
            Clinging to your hopeful words trying to be strong
            You’re the one who taught that we too can find
            Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

            That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
            As the sounds of laughter fill our streets again
            Our elders and our children in the city of our King
            Birchovos Yerushalayim

            And though we wait for so many years our faith remains the same
            That soon the time will come when we will know of no more pain
            And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
            Akiva, Akiva Nichamtanu.

            ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TALYT TALY

              @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

              בבקשה 👈

              Walking through the ruins of our sacred home
              Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
              Overcome with grief by their awful plight
              Such a desecration to the holiest of sites

              But one man shed no tears
              He just stood there laughed and smiled
              He answered their confusion and explained
              This destruction was foretold before our home is built anew
              So I smile as I see those words come true

              And though we wait for so many years our faith remains the same
              That soon the time will come when we will know of no more pain
              And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
              Akiva, Akiva Nichamtanu

              How could we have known it would take this long
              Clinging to your hopeful words trying to be strong
              You’re the one who taught that we too can find
              Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

              That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
              As the sounds of laughter fill our streets again
              Our elders and our children in the city of our King
              Birchovos Yerushalayim

              And though we wait for so many years our faith remains the same
              That soon the time will come when we will know of no more pain
              And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
              Akiva, Akiva Nichamtanu.

              ליביל מנותק
              ליביל מנותק
              ליבי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #234

              @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

              עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

              בבקשה 👈

              Walking through the ruins of our sacred home
              Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
              Overcome with grief by their awful plight
              Such a desecration to the holiest of sites

              But one man shed no tears
              He just stood there laughed and smiled
              He answered their confusion and explained
              This destruction was foretold before our home is built anew
              So I smile as I see those words come true

              And though we wait for so many years our faith remains the same
              That soon the time will come when we will know of no more pain
              And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
              Akiva, Akiva Nichamtanu

              How could we have known it would take this long
              Clinging to your hopeful words trying to be strong
              You’re the one who taught that we too can find
              Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

              That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
              As the sounds of laughter fill our streets again
              Our elders and our children in the city of our King
              Birchovos Yerushalayim

              And though we wait for so many years our faith remains the same
              That soon the time will come when we will know of no more pain
              And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
              Akiva, Akiva Nichamtanu.

              תרגום של זה יש מצב?

              TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ליביל ליבי

                @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                בבקשה 👈

                Walking through the ruins of our sacred home
                Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                Overcome with grief by their awful plight
                Such a desecration to the holiest of sites

                But one man shed no tears
                He just stood there laughed and smiled
                He answered their confusion and explained
                This destruction was foretold before our home is built anew
                So I smile as I see those words come true

                And though we wait for so many years our faith remains the same
                That soon the time will come when we will know of no more pain
                And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                Akiva, Akiva Nichamtanu

                How could we have known it would take this long
                Clinging to your hopeful words trying to be strong
                You’re the one who taught that we too can find
                Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                As the sounds of laughter fill our streets again
                Our elders and our children in the city of our King
                Birchovos Yerushalayim

                And though we wait for so many years our faith remains the same
                That soon the time will come when we will know of no more pain
                And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                Akiva, Akiva Nichamtanu.

                תרגום של זה יש מצב?

                TALYT מנותק
                TALYT מנותק
                TALY
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                #235

                @ליבי
                בשמחה-

                פוסעים בשבילים

                של ביתינו המצולק

                היכן שבית המקדש עמד

                השועלים מהלכים

                מוצפים באבל

                מול המראה הנורא

                כזה חורבן

                בהיכל המקודש ביותר

                אבל אדם אחד לא הזיל דמעה

                רק עמד שם

                צחק וחייך

                למול חוסר הבנתם

                הסביר

                נאמר בנבואה שהחורבן יגיע

                לפני שהבית יבנה מחדש

                לכן אני מחייך למראה

                תחילת ההתגשמות

                ולמרות שאנחנו מחכים

                כל כך הרבה שנים

                אמונתינו איתנה

                שבקרוב יבוא הזמן

                שבו לא נדע עוד צער

                ולמרות שבכינו

                כל כך הרבה דמעות

                אנחנו מתנחמים על ידך

                עקיבא ניחמתנו !

                כיצד יכלנו לדעת

                שזה יקח כל כך הרבה זמן

                נדבקים למילות התקוה שלך

                מנסים להיות חזקים

                אתה הוא זה שלמדת אותנו

                שגם אנחנו יכולים למצוא

                מאחורי הצער והכאב

                את התכנית הגדולה שתוכננה

                ויום אחד נראה את הזוהר

                של בית המקדש הניצחי

                וצלילי השמחה ימלאו את רחובותינו כבתחילה

                זקנינו וילידנו בעיר המלך

                ברחובות ירושלים !

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • A ayala 0

                  מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                  A מנותק
                  A מנותק
                  ayala 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #236

                  @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                  תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                  TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • A ayala 0

                    @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                    תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                    TALYT מנותק
                    TALYT מנותק
                    TALY
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                    #237

                    @ayala-0
                    תמקדי יותר.
                    תביאי שמות של שירים משם

                    A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • TALYT TALY

                      @ayala-0
                      תמקדי יותר.
                      תביאי שמות של שירים משם

                      A מנותק
                      A מנותק
                      ayala 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #238

                      @taly
                      *027fe8cc-4df7-4b3f-862c-6dff286b9885-04 טאטע.mp3

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A ayala 0

                        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                        זברהז מנותק
                        זברהז מנותק
                        זברה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #239

                        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר

                        His future seems so desperate and hopeless
                        growing stronger תפילות A family prays their
                        With each passing day, time's slipping away
                        Can he handle the pain so much longer
                        Then suddenly the call they've awaited
                        A messenger the answer to their prayers
                        Their crying and grief
                        Now a sigh of relief
                        as his life can go on for many years
                        קל נא רפא נא
                        all I want is to help save one soul
                        so beyond my heart
                        and tears that I cry for you
                        I'll give you a part of me
                        and hope to make you whole

                        Renewal the angels of healing
                        for the darkness you help overcome
                        and the chance to be a part of that miracle
                        to offer that final hope
                        so they can carry on

                        how wondrous are the plans of the Aibishter
                        when people strive to follow in his way
                        and through their selfless deeds
                        as they helped those in need
                        he brought them together here today

                        קל נא רפא נא
                        as they anxiously wait for that call
                        ho the chance to be a part of that miracle
                        to offer that final hope
                        yes we can change it all

                        Renewal the angels of healing
                        for the darkness you help overcome
                        and the chance to be a part of that miracle
                        to offer that final hope
                        so they can carry on
                        to offer that final hope
                        yes they will carry on

                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אילניתא מנותק
                          אילניתא מנותק
                          אילנית
                          כתב מקצב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #240

                          יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                          "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                          #משפטשאהבתי.

                          ג TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • אילניתא אילנית

                            יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                            ג מנותק
                            ג מנותק
                            גילה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #241

                            @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            מוטי ויזל מנורה

                            באידיש?

                            אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ג גילה

                              @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              מוטי ויזל מנורה

                              באידיש?

                              אילניתא מנותק
                              אילניתא מנותק
                              אילנית
                              כתב מקצב
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #242

                              @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                              "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                              #משפטשאהבתי.

                              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילניתא אילנית

                                @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                                ג מנותק
                                ג מנותק
                                גילה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #243

                                @אילנית
                                ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                                ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                                הייליגע מנורה, לעכטיגע מנורה.

                                בעט איך יעצט א תפילה, הייליגער גאט
                                מיר ווילען שוין זען דיין מנורה, אין בית המקדש דארט
                                חשוף זרוע קדשיך, קום שוין ארויס
                                וקרב קץ הישועה, און לייז אונז שוין אויס

                                הייליג, קודש הם
                                לעכטיג, קודש הם
                                הנרות הללו קודש הם
                                הייליג, קודש הם
                                לעכטיג, קודש הם
                                מיר ווילען שוין צינדען די לעכטעלעך אין דיין היים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • אילניתא אילנית

                                  יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #244

                                  @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                  בעברית-

                                  כשאני עומד נגדך
                                  כשאני עומד נגדך
                                  מנורה קדושה, מנורה מיוחדת

                                  אני מתפלל עכשיו תפילה, אלוקים
                                  אנחנו כבר רוצים לראות את המנורה שלך, במקדש שם
                                  חשוף את זרוע קודשך, קום וצא החוצה
                                  ותביא קץ לישועה, וגאל אותנו

                                  קדושים, קדושים הם
                                  לכטייג, קדושים הם
                                  הנרות האלה הם קדושים
                                  קדושים, קדושים הם
                                  לכטייג, קדושים הם
                                  אנחנו כבר רוצים להדליק את הנרות בביתך

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותרס מנותק
                                    סודי ביותר
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #245

                                    אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                                    "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                    אילניתא ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • סודי ביותרס סודי ביותר

                                      אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                                      אילניתא מנותק
                                      אילניתא מנותק
                                      אילנית
                                      כתב מקצב
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #246

                                      @סודי-ביותרררררררר באנגלית? עברית?

                                      "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                      #משפטשאהבתי.

                                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילניתא אילנית

                                        @סודי-ביותרררררררר באנגלית? עברית?

                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותרס מנותק
                                        סודי ביותר
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #247

                                        @אילנית אנגלית

                                        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                        אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                                          אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גילה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #248

                                          @סודי-ביותרררררררר אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          לוחם של יעקב שוואקי

                                          Lyrics
                                          Why are we all so far apart
                                          Tired of fighting
                                          A war that I didn’t start
                                          But this is my life
                                          And that’s just life

                                          They say another
                                          Day follows tomorrow
                                          But who knows
                                          what’s in store for tomorrow
                                          It all seems too rough
                                          Haven’t we been through enough

                                          Close my eyes
                                          take a moment
                                          just try to breathe
                                          Then I see if I push
                                          I can make it
                                          If I just believe

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          Away from the life I choose
                                          I know I am a fighter
                                          A life worth fighting for

                                          Why are we all so far apart
                                          Tired of fighting
                                          a war that I didn’t start
                                          But this is my life
                                          And that’s just life

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          Away from the life I choose
                                          I know I am a fighter

                                          I stand here
                                          On the battleground
                                          Like a fighter
                                          A warrior
                                          Fighting for little ground
                                          I got my head up high
                                          No one can push me down
                                          This is what I’m made for
                                          This is what I came for

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          away from the life I choose
                                          I know I am a fighter

                                          I’ve been through everything
                                          and after all I’ve been through
                                          Nothing can push me down
                                          away from the life I choose
                                          I know I am a fighter
                                          A life worth fighting for

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול