דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 420.0k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

    @taly תודה רבה !!!!
    יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

    TALYT מנותק
    TALYT מנותק
    TALY
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #222

    @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    יש גם לשיר יעדער און קיינער ?

    בבקשה- (באידיש)

    נע קיינער הייבט נישט אן אזוי א סידי
    וואס טוט יעדער?
    קיינער
    יעדער
    צוויי מענטשן דרייען זיך ארום
    באקאנט פאר יעדן אומעטום
    זייער נאמען ווייסט יעדער איינער
    זיי הייסן יעדער אין קיינער
    מ'רעדט פון זיי אויף א יעדן טריט
    יעדער קוקט נאר וואס יעדער טוט
    און פראבירן חלילה קיין מינוט-נישט
    צו טון עפעס וואס קיינער טוט-נישט
    ווער איז דער יעדער
    וואס פירט די וועלט אויף רעדער
    איך האב שוין יעדען געפרעגט
    ווער איז די קיינער
    וואס זאגט פאר יעדער איינער
    וויאזוי זיך פירן אלע זיינע טעג
    יעדער טוט אזוי
    אין קיינער טוט אזי
    איך ווינדער מיך ווער זענען זיי
    יעדער זאגט אהער
    אין קיינער גייט אהין
    זאג מיר ווער זענען די צוויי
    פאר איך טוה נאר עפעס ווייס איך אבער באלד
    קודם מוז איך הערן וואס ר' יעדער האלט
    פון זיין חוות דעת איך ריר מיך נישט קיין טראפ
    נאר אויב יעדער שאקלט מיטן קאפ
    א מלבוש א שמחה וואס אימער מ'קלערט
    קודם אינטערסיר איך מיך אויב קיינער האלט פארקערט
    קיינער זאל אויף מיר נישט קיין טענה האבן
    פארוואס האסט דיך זיך אליינס באגראבן
    ווער איז דער יעדער
    וואס פירט די וועלט אויף רעדער
    איך האב שוין יעדען געפרעגט
    ווער איז די קיינער
    וואס זאגט פאר יעדער איינער
    וויאזוי זיך פירן אלע זיינע טעג
    יעדער קוקט אויס ווי א וואוילער מאן
    וואס העלפט פשוט קענען מחליט זיין
    באגלייט אונז אין גאס און אין הויז
    אין שפעטער לאכט אונז יעדער אויס
    קיינער איז א שטרענגערע מהות
    כאטש קיינער ווייסט נישט
    ווער דער קיינער איז
    פארקערט ווי קיינער וויל קיינער מאכן
    ס'נישטא קיינער וואס זאל לאכן
    ווער איז דער יעדער
    וואס פירט די וועלט אויף רעדער
    איך האב שוין יעדען געפרעגט
    ווער איז די קיינער
    וואס זאגט פאר יעדער איינער
    וויאזוי זיך פירן אלע זיינע טעג
    קיינער טוט נישט דאס און יעדער טוט נאר יענץ
    איך וויל וויסן וו-ווער זענען זיי
    קיינער וועט נישט קומען און וואס וועט יעדער זאגן
    זאג מיר ווער זענען די צוויי
    אן הערליכע בר מצוה האט אן ארימאן געמאכט
    ער האט זיך פארענטפערט פאר מיר א גאנצע נאכט
    קיינער טוט נישט אנדערש ווייז איך אים זאפארט
    הע קיינער איז ניטאמאל דארט
    דער יעדער האט קיין כח עס איז אים שוין נישט גרינג
    דער קיינער איז שוין נמאס ער איז שוין אויך נישט יונג
    קיינער וועט נישט שטערן אז מ'לאזט אים גיין
    יעדער וועט זיך גאר מחיה זיין
    לאז אפ דעם יעדער
    רואיגער איך זה-דיר
    שלעפ נישט יעדער מיט דיר
    לאז אפ דעם קיינער
    וועסטו זעהן אליין ער
    האט ניטאמאל דיך נאכגעקוקט פריער
    מסכים איז יע-דערקעגן איז נישט קיינער שטייט נישט אין וועג
    יעדער מיט קיינער
    הייסן יעדער איינער
    אזוי זיך פירן אלע דיינע טעג

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • ג גילה

      @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

      @taly תודה רבה !!!!
      יש גם לשיר יעדער און קיינער ? והאם יש תרגום לשניהם ?

      לזה התכוונת?

      שני אנשים מסתובבים
      לכולם מוכרים
      את שמם מכיר כל אחד
      קוראים להם 'כל אחד' ו'אף אחד'.

      מדברים עליהם בכל פסיעה
      כל אחד מסתכל מה 'כל אחד' עושה
      וחלילה לא מנסים אפילו לרגע
      לעשות משהו ש'אף אחד' לא עושה

      "מי זה אותו 'כל אחד'
      שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
      כבר שאלתי כל אחד
      מי זה אותו 'אף אחד'
      שאומר לכל אחד
      כיצד כל ימיו להתנהג"

      'כל אחד' ככה עושה
      ו'אף אחד' אחרת עושה
      ואני מתפלא, מי אלו?
      'כל אחד' אומר משהו
      ו'אף אחד' הולך לאנשהו
      תגיד לי, מי השניים האלו?

      לפני כל דבר שרק אעשה - אני יודע
      מה ר' 'כל אחד' סובר, אני חייב קודם לשמוע
      אינני זז קמעא מחוות דעתו
      רק אם 'כל אחד' מהנהן בראשו

      בגד, שמחה, או בכל עניין
      אם 'אף אחד' סובר הפוך, קודם אתעניין
      של'אף אחד' לא יהיה עלי טענה
      למה את עצמך קברת

      "מי זה אותו 'כל אחד'
      שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
      כבר שאלתי כל אחד
      מי זה אותו 'אף אחד'
      שאומר לכל אחד
      כיצד כל ימיו להתנהג"

      'כל אחד' נראה אדם טוב
      שפשוט עוזר להחליט
      הוא מלווה אותנו בבית וברחוב
      ואח"כ 'כל אחד' בגיחוך עלינו מביט

      'אף אחד' תקיף יותר במהותו
      למרות שאף אחד אינו יודע מי זה 'אף אחד'
      אף אחד אינו רוצה לעשות הפוך מ'אף אחד'
      בכדי לצחוק, 'אף אחד' איננו

      "מי זה אותו 'כל אחד'
      שגורם לעולם על גלגלים להתנהל
      כבר שאלתי כל אחד
      מי זה אותו 'אף אחד'
      שאומר לכל אחד
      כיצד כל ימיו להתנהג"

      'אף אחד' את זה לא עושה
      'כל אחד' רק כך עושה
      אני רוצה לדעת, מי אלו?
      'אף אחד' לא יגיע
      מה 'כל אחד' יביע
      תגיד לי, מי השניים האלו?

      חסר אמצעים עשה בר מצווה ברמה גבוהה
      הוא תירץ את עצמו בפני כל הלילה:
      'אף אחד' לא עושה אחרת. לו אני מיד מוכיח
      'שאף אחד' בכלל לא נוכח

      ל'כל אחד' אין כח, לא קל לו כבר
      'אף אחד' כבר נמאס, גם הוא אינו צעיר כבעבר
      ל'אף אחד' לא יפריע שיתנו לו ללכת
      'כל אחד' יתחיה באמת

      תעזוב את 'כל אחד'
      רגוע יותר אראה אותך
      אל תסחוב את 'כל אחד' ביחד איתך
      עזוב את 'אף אחד'
      אתה תיווכח בעצמך,
      שהוא מעולם לא עקב אחריך

      'כל אחד' מסכים ו'אף אחד' אינו מתנגד, 'אף אחד' אינו עומד בדרכיך.
      'כל אחד' ו'אף אחד'
      אומרים לכל אחד
      כך תתנהג כל ימי חייך.

      Lyrics:

      Two people are walking around
      Known to everyone, everywhere
      Everyone knows their names
      They are called ‘Everyone' and 'Nobody'.

      We talk about them at every step
      Everyone looks at what 'Everyone' is doing
      And we don't even attempt for a moment
      To do something that 'Nobody' does not.

      "Who is this 'Everyone'?
      That makes the world run on wheels
      I have already asked everyone.
      Who is this 'Nobody'
      Who tells everyone
      How to behave all day.

      'Everyone' does this
      And 'Nobody’ does that
      I wonder, who are they?
      'Everyone' says this
      And 'Nobody' goes there
      Please tell me, who are these two?”

      Before I do anything, I know
      First I must hear what Rabbi ‘Everyone’ thinks,
      I do not move from his opinion
      Only if 'Everyone' nods his head

      Clothing, a simcha, or whatever
      I'll first make sure if 'Nobody' thinks otherwise
      So ‘Nobody' houldn’t complain against me
      Why did you bury yourself?

      "Who is this 'Everyone'?
      That makes the world run on wheels
      I have already asked everyone.
      Who is this 'Nobody'
      Who tells everyone
      How to behave all day.”

      ‘Everyone’ seems like a good person
      Who simply helps us make decisions
      Accompanies us on the street and at home
      And later 'Everyone' laughs at us…

      'Nobody' is more strict
      Though no one really knows who 'Nobody' is
      Nobody wants to do the opposite of 'Nobody'
      And there's nobody here to laugh…

      "Who is this 'Everyone'?
      That makes the world run on wheels
      I have already asked everyone.
      Who is this 'Nobody'
      Who tells everyone
      How to behave all day.

      'Nobody' does this
      'Everyone' does that
      I want to know, w-who are these?
      'Nobody' will come
      And what will 'everyone' say
      Tell me, who are these two?”

      A poor person made a costly Bar Mitzvah
      He defended himself all night:
      'Nobody' doesn’t do otherwise. I show him immediately
      Hey, 'Nobody' isn’t even here!

      'Everyone' is drained, it’s not easy for him anymore
      'Nobody' is tired, he is not young either
      'Nobody' won’t be bothered if we let him go
      'Everyone' will be thrilled.

      "Leave this 'Everyone'
      Calmer I'll see you
      Don’t carry 'Everyone' with you
      Leave this ‘Nobody’
      You will see for yourself, he
      Never even watched you before.

      'Everyone' agrees and 'Nobody' opposes, 'Nobody' dosent stand in your way.
      'Everyone' and 'Nobody'
      Tell everyone
      This is how you should behave all your days

      מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
      מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
      מוזיקה אוטנטית
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אוטנטית
      #223

      @גילה התכוונתי ביידיש ובעברית שני השירים הנ"ל
      חסר לי רק העברית של יידישע תאוות

      אין על יואלי דיקמן !!!!!!

      TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

        @גילה התכוונתי ביידיש ובעברית שני השירים הנ"ל
        חסר לי רק העברית של יידישע תאוות

        TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #224

        @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        העברית של יידישע תאוות

        תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

        אף אחד לא מתחיל בלי דיסק כזה
        מה כולם עושים?
        אף אחד
        כל אחד
        שני אנשים מסתובבים
        ידוע לכולם בכל מקום
        כל אחד יודע את שמו
        הם מתכוונים לכל אחד באף אחד
        אנחנו מדברים עליהם בכל שלב
        כולם רק מסתכלים על מה שכולם עושים
        ותנסה חלילה כל דקה-לא
        לעשות משהו שאף אחד לא עושה-לא
        מי זה כל אחד
        מי מוביל את העולם על ההגה
        כבר שאלתי את כולם
        מיהו האף אחד
        זה אומר על כל אחד
        איך כל ימיו עוברים
        כולם עושים זאת
        אצל אף אחד לא עושה את זה
        מעניין מי הם
        כולם אומרים פה
        אף אחד לא הולך לשם
        ספר לי מי השניים
        לפני שאני עושה משהו אני יודע אבל בקרוב
        ראשית אני חייב לשמוע מה ר 'כולם חושבים
        לדעתו אני לא מעביר שום מלכודת
        רק אם כולם מנענעים בראש
        בגד, שמחה שתמיד מבהירה
        ראשית, מעניין אותי אם מישהו ימשיך להסתובב
        שאף אחד לא יתלונן נגדי
        למה קברת את עצמך?
        מי זה כל אחד
        מי מוביל את העולם על ההגה
        כבר שאלתי את כולם
        מיהו האף אחד
        זה אומר על כל אחד
        איך כל ימיו עוברים
        כולם נראים כמו אנשים טובים
        מי שעוזר פשוט יכול להחליט
        ליוו אותנו ברחוב ובבית
        מאוחר יותר צחקנו כולנו בקול
        אף אחד הוא מהות מחמירה יותר
        למרות שאף אחד לא יודע
        מי זה אף אחד
        התברר שאף אחד לא רוצה אף אחד לא מייצר
        אין על מי לצחוק
        מי זה כל אחד
        מי מוביל את העולם על ההגה
        כבר שאלתי את כולם
        מיהו האף אחד
        זה אומר על כל אחד
        איך כל ימיו עוברים
        אף אחד לא עושה את זה וכל אחד עושה רק משהו
        אני רוצה לדעת מי-מי הם
        אף אחד לא יבוא ומי יגידו כולם
        ספר לי מי השניים
        בר מצווה מכובדת עשה ארימן
        הוא עמד מולי כל הלילה
        אף אחד לא עושה אחרת אני מראה לו מיד
        אף אחד לא בהכרח שם
        לכל אחד אין כוח, לא קל לו
        אף אחד כבר לא נגעל, הוא כבר לא צעיר מדי
        אף אחד לא יפריע לשחרר אותו
        כולם יקומו לתחייה
        עזוב את זה כל אחד
        תירגע, אני מתחנן בפניך
        אל תגרור את כולם איתך
        לא תשאיר את זה לאף אחד
        אתה תראה בעצמך
        כנראה צפיתי בך בעבר
        מוסכם על פניך שאף אחד לא מפריע
        כל אחד בלי אף אחד
        תן שם לכל אחד
        אז תעשה את כל ימיך

        מוזיקה אוטנטיתמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • TALYT TALY

          @מוזיקה-אוטנטית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

          העברית של יידישע תאוות

          תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

          אף אחד לא מתחיל בלי דיסק כזה
          מה כולם עושים?
          אף אחד
          כל אחד
          שני אנשים מסתובבים
          ידוע לכולם בכל מקום
          כל אחד יודע את שמו
          הם מתכוונים לכל אחד באף אחד
          אנחנו מדברים עליהם בכל שלב
          כולם רק מסתכלים על מה שכולם עושים
          ותנסה חלילה כל דקה-לא
          לעשות משהו שאף אחד לא עושה-לא
          מי זה כל אחד
          מי מוביל את העולם על ההגה
          כבר שאלתי את כולם
          מיהו האף אחד
          זה אומר על כל אחד
          איך כל ימיו עוברים
          כולם עושים זאת
          אצל אף אחד לא עושה את זה
          מעניין מי הם
          כולם אומרים פה
          אף אחד לא הולך לשם
          ספר לי מי השניים
          לפני שאני עושה משהו אני יודע אבל בקרוב
          ראשית אני חייב לשמוע מה ר 'כולם חושבים
          לדעתו אני לא מעביר שום מלכודת
          רק אם כולם מנענעים בראש
          בגד, שמחה שתמיד מבהירה
          ראשית, מעניין אותי אם מישהו ימשיך להסתובב
          שאף אחד לא יתלונן נגדי
          למה קברת את עצמך?
          מי זה כל אחד
          מי מוביל את העולם על ההגה
          כבר שאלתי את כולם
          מיהו האף אחד
          זה אומר על כל אחד
          איך כל ימיו עוברים
          כולם נראים כמו אנשים טובים
          מי שעוזר פשוט יכול להחליט
          ליוו אותנו ברחוב ובבית
          מאוחר יותר צחקנו כולנו בקול
          אף אחד הוא מהות מחמירה יותר
          למרות שאף אחד לא יודע
          מי זה אף אחד
          התברר שאף אחד לא רוצה אף אחד לא מייצר
          אין על מי לצחוק
          מי זה כל אחד
          מי מוביל את העולם על ההגה
          כבר שאלתי את כולם
          מיהו האף אחד
          זה אומר על כל אחד
          איך כל ימיו עוברים
          אף אחד לא עושה את זה וכל אחד עושה רק משהו
          אני רוצה לדעת מי-מי הם
          אף אחד לא יבוא ומי יגידו כולם
          ספר לי מי השניים
          בר מצווה מכובדת עשה ארימן
          הוא עמד מולי כל הלילה
          אף אחד לא עושה אחרת אני מראה לו מיד
          אף אחד לא בהכרח שם
          לכל אחד אין כוח, לא קל לו
          אף אחד כבר לא נגעל, הוא כבר לא צעיר מדי
          אף אחד לא יפריע לשחרר אותו
          כולם יקומו לתחייה
          עזוב את זה כל אחד
          תירגע, אני מתחנן בפניך
          אל תגרור את כולם איתך
          לא תשאיר את זה לאף אחד
          אתה תראה בעצמך
          כנראה צפיתי בך בעבר
          מוסכם על פניך שאף אחד לא מפריע
          כל אחד בלי אף אחד
          תן שם לכל אחד
          אז תעשה את כל ימיך

          מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
          מוזיקה אוטנטיתמ מנותק
          מוזיקה אוטנטית
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה אוטנטית
          #225

          @taly

          תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

          גרוע ביותר😊

          אין על יואלי דיקמן !!!!!!

          דובלהד תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

            @taly

            תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

            גרוע ביותר😊

            דובלהד מנותק
            דובלהד מנותק
            דובלה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #226

            @מוזיקה-אוטנטית זה לא בדיוק התרגם

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • שרי 0ש מנותק
              שרי 0ש מנותק
              שרי 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #227

              אשמח מאוד לקבל את המילים של השיר:"רבי"-מאידיש נחת 4 תודה רבה!!

              מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננהפ מנותק
                פונץ' בננה
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #228

                אשמח למילים של השיר "מי אני"
                @טיטו

                אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                שומע נסתרות הלב 💜

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טיטוט מנותק
                  טיטוט מנותק
                  טיטו
                  צוות פיקוח
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #229

                  לפעמים אני שוכח
                  ובלילות זה חוזר
                  הפחד מבקר
                  עד שאין לאן לברוח
                  שתיגמר הסוללה של הלב
                  ולפעמים אני פוחד
                  שלא דיברנו קצת יותר
                  לא תמיד אני קרוב
                  וזה בסדר
                  תמיד שניה מלוותר
                  אבל מולך אני אחר
                  פורק את מה שיושב עלי...
                  ומי אני
                  בסך הכול כותב שירים
                  מוכר ת'לב שלי לזרים
                  כמעט שכחתי מי אני
                  מי אני...
                  ומה אני
                  בסך הכל רק בן אדם
                  כמו כולם נופל וקם
                  שנים ברחתי מעצמי
                  אל הלילות
                  ומי אני
                  בסך הכול כותב שירים
                  מוכר ת'לב שלי לזרים
                  כמעט שכחתי מי אני
                  מי אני...
                  מי אני
                  בסך הכול כותב שירים
                  מוכר ת'לב שלי לזרים
                  כמעט שכחתי מי אני
                  לפעמים יוצא שאין לי
                  את הכוחות לרדוף אמת
                  אבל תמיד זוכר
                  שהרי אתה מכיר אותי
                  מכיר את הסודות שלי בעל פה
                  ולפעמים אני פוחד
                  שלא דיברנו קצת יותר
                  לא תמיד אתה קרוב
                  וזה בסדר
                  והמצפון חוגג שעות
                  הוא משתולל לי על הלב
                  ואיך בסוף כל לילה
                  רעש מתסכל...
                  ומה אני
                  בסך הכל רק בן אדם
                  כמו כולם נופל וקם
                  שנים ברחתי מעצמי
                  אל הלילות
                  ומי אני
                  בסך הכול כותב שירים
                  מוכר ת'לב שלי לזרים
                  כמעט שכחתי מי אני
                  ואיך זה שאתה תמיד כאן
                  קורא את החיים שלי כמו ספר
                  וגם אם זה לוקח קצת זמן
                  אתה בסוף עושה שיהיה בסדר
                  מוציא אותי מתסביכים שהיו בנעורים
                  חלומות שנראו לי אז יותר מדי גדולים
                  בסוף אתה הכל...
                  בסוף אתה הכל...
                  ומה אני
                  בסך הכל רק בן אדם
                  כמו כולם נופל וקם
                  שנים ברחתי מעצמי
                  אל הלילות
                  ומי אני
                  בסך הכול כותב שירים
                  מוכר ת'לב שלי לזרים

                  אני לא עצמי.
                  תכף אשוב...

                  תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • A מנותק
                    A מנותק
                    ayala 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #230

                    מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                    A TALYT זברהז 4 תגובות תגובה אחרונה
                    1
                    • A ayala 0

                      מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                      A מנותק
                      A מנותק
                      ayala 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #231
                      פוסט זה נמחק!
                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • A ayala 0

                        פוסט זה נמחק!

                        רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #232

                        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                        יש למישו?

                        לא להקפיץ הודעות - במיוחד לא אחרי ארבע דקות [!!!!!] = כי אם יש אז ישלחו.

                        רואים את זה, אל דאגה ההקפצה לא תשנה את העסק.

                        דבר שני - אסור לכתוב 2 הודעות אחת אחרי השנייה. אני רואה שאת חדשה, @ayala-0, פשוט תעברי על חוקי הפורום בעיון ע"מ למנוע תקלות כגון אלה ושהגלישה שלך תהא נוחה וגם לנו;)
                        הלחצן בצד השמאלי של המסך.

                        ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A ayala 0

                          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #233

                          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                          בבקשה 👈

                          Walking through the ruins of our sacred home
                          Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                          Overcome with grief by their awful plight
                          Such a desecration to the holiest of sites

                          But one man shed no tears
                          He just stood there laughed and smiled
                          He answered their confusion and explained
                          This destruction was foretold before our home is built anew
                          So I smile as I see those words come true

                          And though we wait for so many years our faith remains the same
                          That soon the time will come when we will know of no more pain
                          And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                          Akiva, Akiva Nichamtanu

                          How could we have known it would take this long
                          Clinging to your hopeful words trying to be strong
                          You’re the one who taught that we too can find
                          Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                          That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                          As the sounds of laughter fill our streets again
                          Our elders and our children in the city of our King
                          Birchovos Yerushalayim

                          And though we wait for so many years our faith remains the same
                          That soon the time will come when we will know of no more pain
                          And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                          Akiva, Akiva Nichamtanu.

                          ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT TALY

                            @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                            בבקשה 👈

                            Walking through the ruins of our sacred home
                            Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                            Overcome with grief by their awful plight
                            Such a desecration to the holiest of sites

                            But one man shed no tears
                            He just stood there laughed and smiled
                            He answered their confusion and explained
                            This destruction was foretold before our home is built anew
                            So I smile as I see those words come true

                            And though we wait for so many years our faith remains the same
                            That soon the time will come when we will know of no more pain
                            And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                            Akiva, Akiva Nichamtanu

                            How could we have known it would take this long
                            Clinging to your hopeful words trying to be strong
                            You’re the one who taught that we too can find
                            Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                            That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                            As the sounds of laughter fill our streets again
                            Our elders and our children in the city of our King
                            Birchovos Yerushalayim

                            And though we wait for so many years our faith remains the same
                            That soon the time will come when we will know of no more pain
                            And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                            Akiva, Akiva Nichamtanu.

                            ליביל מנותק
                            ליביל מנותק
                            ליבי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #234

                            @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                            בבקשה 👈

                            Walking through the ruins of our sacred home
                            Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                            Overcome with grief by their awful plight
                            Such a desecration to the holiest of sites

                            But one man shed no tears
                            He just stood there laughed and smiled
                            He answered their confusion and explained
                            This destruction was foretold before our home is built anew
                            So I smile as I see those words come true

                            And though we wait for so many years our faith remains the same
                            That soon the time will come when we will know of no more pain
                            And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                            Akiva, Akiva Nichamtanu

                            How could we have known it would take this long
                            Clinging to your hopeful words trying to be strong
                            You’re the one who taught that we too can find
                            Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                            That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                            As the sounds of laughter fill our streets again
                            Our elders and our children in the city of our King
                            Birchovos Yerushalayim

                            And though we wait for so many years our faith remains the same
                            That soon the time will come when we will know of no more pain
                            And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                            Akiva, Akiva Nichamtanu.

                            תרגום של זה יש מצב?

                            TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ליביל ליבי

                              @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                              בבקשה 👈

                              Walking through the ruins of our sacred home
                              Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                              Overcome with grief by their awful plight
                              Such a desecration to the holiest of sites

                              But one man shed no tears
                              He just stood there laughed and smiled
                              He answered their confusion and explained
                              This destruction was foretold before our home is built anew
                              So I smile as I see those words come true

                              And though we wait for so many years our faith remains the same
                              That soon the time will come when we will know of no more pain
                              And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                              Akiva, Akiva Nichamtanu

                              How could we have known it would take this long
                              Clinging to your hopeful words trying to be strong
                              You’re the one who taught that we too can find
                              Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                              That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                              As the sounds of laughter fill our streets again
                              Our elders and our children in the city of our King
                              Birchovos Yerushalayim

                              And though we wait for so many years our faith remains the same
                              That soon the time will come when we will know of no more pain
                              And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                              Akiva, Akiva Nichamtanu.

                              תרגום של זה יש מצב?

                              TALYT מנותק
                              TALYT מנותק
                              TALY
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                              #235

                              @ליבי
                              בשמחה-

                              פוסעים בשבילים

                              של ביתינו המצולק

                              היכן שבית המקדש עמד

                              השועלים מהלכים

                              מוצפים באבל

                              מול המראה הנורא

                              כזה חורבן

                              בהיכל המקודש ביותר

                              אבל אדם אחד לא הזיל דמעה

                              רק עמד שם

                              צחק וחייך

                              למול חוסר הבנתם

                              הסביר

                              נאמר בנבואה שהחורבן יגיע

                              לפני שהבית יבנה מחדש

                              לכן אני מחייך למראה

                              תחילת ההתגשמות

                              ולמרות שאנחנו מחכים

                              כל כך הרבה שנים

                              אמונתינו איתנה

                              שבקרוב יבוא הזמן

                              שבו לא נדע עוד צער

                              ולמרות שבכינו

                              כל כך הרבה דמעות

                              אנחנו מתנחמים על ידך

                              עקיבא ניחמתנו !

                              כיצד יכלנו לדעת

                              שזה יקח כל כך הרבה זמן

                              נדבקים למילות התקוה שלך

                              מנסים להיות חזקים

                              אתה הוא זה שלמדת אותנו

                              שגם אנחנו יכולים למצוא

                              מאחורי הצער והכאב

                              את התכנית הגדולה שתוכננה

                              ויום אחד נראה את הזוהר

                              של בית המקדש הניצחי

                              וצלילי השמחה ימלאו את רחובותינו כבתחילה

                              זקנינו וילידנו בעיר המלך

                              ברחובות ירושלים !

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • A ayala 0

                                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                A מנותק
                                A מנותק
                                ayala 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #236

                                @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                                תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                                TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • A ayala 0

                                  @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                                  תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                                  TALYT מנותק
                                  TALYT מנותק
                                  TALY
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                                  #237

                                  @ayala-0
                                  תמקדי יותר.
                                  תביאי שמות של שירים משם

                                  A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • TALYT TALY

                                    @ayala-0
                                    תמקדי יותר.
                                    תביאי שמות של שירים משם

                                    A מנותק
                                    A מנותק
                                    ayala 0
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #238

                                    @taly
                                    *027fe8cc-4df7-4b3f-862c-6dff286b9885-04 טאטע.mp3

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • A ayala 0

                                      מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                                      זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #239

                                      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר

                                      His future seems so desperate and hopeless
                                      growing stronger תפילות A family prays their
                                      With each passing day, time's slipping away
                                      Can he handle the pain so much longer
                                      Then suddenly the call they've awaited
                                      A messenger the answer to their prayers
                                      Their crying and grief
                                      Now a sigh of relief
                                      as his life can go on for many years
                                      קל נא רפא נא
                                      all I want is to help save one soul
                                      so beyond my heart
                                      and tears that I cry for you
                                      I'll give you a part of me
                                      and hope to make you whole

                                      Renewal the angels of healing
                                      for the darkness you help overcome
                                      and the chance to be a part of that miracle
                                      to offer that final hope
                                      so they can carry on

                                      how wondrous are the plans of the Aibishter
                                      when people strive to follow in his way
                                      and through their selfless deeds
                                      as they helped those in need
                                      he brought them together here today

                                      קל נא רפא נא
                                      as they anxiously wait for that call
                                      ho the chance to be a part of that miracle
                                      to offer that final hope
                                      yes we can change it all

                                      Renewal the angels of healing
                                      for the darkness you help overcome
                                      and the chance to be a part of that miracle
                                      to offer that final hope
                                      so they can carry on
                                      to offer that final hope
                                      yes they will carry on

                                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילניתא מנותק
                                        אילניתא מנותק
                                        אילנית
                                        כתב מקצב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #240

                                        יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                        #משפטשאהבתי.

                                        ג TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילניתא אילנית

                                          יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גילה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #241

                                          @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                          מוטי ויזל מנורה

                                          באידיש?

                                          אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול