דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 411.8k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מוזיקה אוטנטיתמ מוזיקה אוטנטית

    @taly

    תרגמתי את זה ב Google Translate לכן זה קצת הרבה עילג 😆 .... מקווה שזה יעזור

    גרוע ביותר😊

    דובלהד מנותק
    דובלהד מנותק
    דובלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #226

    @מוזיקה-אוטנטית זה לא בדיוק התרגם

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • שרי 0ש מנותק
      שרי 0ש מנותק
      שרי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #227

      אשמח מאוד לקבל את המילים של השיר:"רבי"-מאידיש נחת 4 תודה רבה!!

      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננהפ מנותק
        פונץ' בננה
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #228

        אשמח למילים של השיר "מי אני"
        @טיטו

        אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
        שומע נסתרות הלב 💜

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טיטוט מנותק
          טיטוט מנותק
          טיטו
          צוות פיקוח
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #229

          לפעמים אני שוכח
          ובלילות זה חוזר
          הפחד מבקר
          עד שאין לאן לברוח
          שתיגמר הסוללה של הלב
          ולפעמים אני פוחד
          שלא דיברנו קצת יותר
          לא תמיד אני קרוב
          וזה בסדר
          תמיד שניה מלוותר
          אבל מולך אני אחר
          פורק את מה שיושב עלי...
          ומי אני
          בסך הכול כותב שירים
          מוכר ת'לב שלי לזרים
          כמעט שכחתי מי אני
          מי אני...
          ומה אני
          בסך הכל רק בן אדם
          כמו כולם נופל וקם
          שנים ברחתי מעצמי
          אל הלילות
          ומי אני
          בסך הכול כותב שירים
          מוכר ת'לב שלי לזרים
          כמעט שכחתי מי אני
          מי אני...
          מי אני
          בסך הכול כותב שירים
          מוכר ת'לב שלי לזרים
          כמעט שכחתי מי אני
          לפעמים יוצא שאין לי
          את הכוחות לרדוף אמת
          אבל תמיד זוכר
          שהרי אתה מכיר אותי
          מכיר את הסודות שלי בעל פה
          ולפעמים אני פוחד
          שלא דיברנו קצת יותר
          לא תמיד אתה קרוב
          וזה בסדר
          והמצפון חוגג שעות
          הוא משתולל לי על הלב
          ואיך בסוף כל לילה
          רעש מתסכל...
          ומה אני
          בסך הכל רק בן אדם
          כמו כולם נופל וקם
          שנים ברחתי מעצמי
          אל הלילות
          ומי אני
          בסך הכול כותב שירים
          מוכר ת'לב שלי לזרים
          כמעט שכחתי מי אני
          ואיך זה שאתה תמיד כאן
          קורא את החיים שלי כמו ספר
          וגם אם זה לוקח קצת זמן
          אתה בסוף עושה שיהיה בסדר
          מוציא אותי מתסביכים שהיו בנעורים
          חלומות שנראו לי אז יותר מדי גדולים
          בסוף אתה הכל...
          בסוף אתה הכל...
          ומה אני
          בסך הכל רק בן אדם
          כמו כולם נופל וקם
          שנים ברחתי מעצמי
          אל הלילות
          ומי אני
          בסך הכול כותב שירים
          מוכר ת'לב שלי לזרים

          אני לא עצמי.
          תכף אשוב...

          תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • A מנותק
            A מנותק
            ayala 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #230

            מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

            A TALYT זברהז 4 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • A ayala 0

              מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

              A מנותק
              A מנותק
              ayala 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #231
              פוסט זה נמחק!
              רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • A ayala 0

                פוסט זה נמחק!

                רבקהר מנותק
                רבקהר מנותק
                רבקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #232

                @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                יש למישו?

                לא להקפיץ הודעות - במיוחד לא אחרי ארבע דקות [!!!!!] = כי אם יש אז ישלחו.

                רואים את זה, אל דאגה ההקפצה לא תשנה את העסק.

                דבר שני - אסור לכתוב 2 הודעות אחת אחרי השנייה. אני רואה שאת חדשה, @ayala-0, פשוט תעברי על חוקי הפורום בעיון ע"מ למנוע תקלות כגון אלה ושהגלישה שלך תהא נוחה וגם לנו;)
                הלחצן בצד השמאלי של המסך.

                ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • A ayala 0

                  מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                  TALYT מנותק
                  TALYT מנותק
                  TALY
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #233

                  @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                  בבקשה 👈

                  Walking through the ruins of our sacred home
                  Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                  Overcome with grief by their awful plight
                  Such a desecration to the holiest of sites

                  But one man shed no tears
                  He just stood there laughed and smiled
                  He answered their confusion and explained
                  This destruction was foretold before our home is built anew
                  So I smile as I see those words come true

                  And though we wait for so many years our faith remains the same
                  That soon the time will come when we will know of no more pain
                  And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                  Akiva, Akiva Nichamtanu

                  How could we have known it would take this long
                  Clinging to your hopeful words trying to be strong
                  You’re the one who taught that we too can find
                  Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                  That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                  As the sounds of laughter fill our streets again
                  Our elders and our children in the city of our King
                  Birchovos Yerushalayim

                  And though we wait for so many years our faith remains the same
                  That soon the time will come when we will know of no more pain
                  And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                  Akiva, Akiva Nichamtanu.

                  ליביל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TALYT TALY

                    @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                    בבקשה 👈

                    Walking through the ruins of our sacred home
                    Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                    Overcome with grief by their awful plight
                    Such a desecration to the holiest of sites

                    But one man shed no tears
                    He just stood there laughed and smiled
                    He answered their confusion and explained
                    This destruction was foretold before our home is built anew
                    So I smile as I see those words come true

                    And though we wait for so many years our faith remains the same
                    That soon the time will come when we will know of no more pain
                    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                    Akiva, Akiva Nichamtanu

                    How could we have known it would take this long
                    Clinging to your hopeful words trying to be strong
                    You’re the one who taught that we too can find
                    Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                    That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                    As the sounds of laughter fill our streets again
                    Our elders and our children in the city of our King
                    Birchovos Yerushalayim

                    And though we wait for so many years our faith remains the same
                    That soon the time will come when we will know of no more pain
                    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                    Akiva, Akiva Nichamtanu.

                    ליביל מנותק
                    ליביל מנותק
                    ליבי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #234

                    @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                    עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                    בבקשה 👈

                    Walking through the ruins of our sacred home
                    Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                    Overcome with grief by their awful plight
                    Such a desecration to the holiest of sites

                    But one man shed no tears
                    He just stood there laughed and smiled
                    He answered their confusion and explained
                    This destruction was foretold before our home is built anew
                    So I smile as I see those words come true

                    And though we wait for so many years our faith remains the same
                    That soon the time will come when we will know of no more pain
                    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                    Akiva, Akiva Nichamtanu

                    How could we have known it would take this long
                    Clinging to your hopeful words trying to be strong
                    You’re the one who taught that we too can find
                    Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                    That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                    As the sounds of laughter fill our streets again
                    Our elders and our children in the city of our King
                    Birchovos Yerushalayim

                    And though we wait for so many years our faith remains the same
                    That soon the time will come when we will know of no more pain
                    And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                    Akiva, Akiva Nichamtanu.

                    תרגום של זה יש מצב?

                    TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ליביל ליבי

                      @taly אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      עקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                      בבקשה 👈

                      Walking through the ruins of our sacred home
                      Where our Bais Hamikdosh stood now the foxes roam
                      Overcome with grief by their awful plight
                      Such a desecration to the holiest of sites

                      But one man shed no tears
                      He just stood there laughed and smiled
                      He answered their confusion and explained
                      This destruction was foretold before our home is built anew
                      So I smile as I see those words come true

                      And though we wait for so many years our faith remains the same
                      That soon the time will come when we will know of no more pain
                      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                      Akiva, Akiva Nichamtanu

                      How could we have known it would take this long
                      Clinging to your hopeful words trying to be strong
                      You’re the one who taught that we too can find
                      Beyond the pain and sorrow there is a greater plan in mind

                      That one day we’ll see the glory of our eternal Bais Hamikdosh
                      As the sounds of laughter fill our streets again
                      Our elders and our children in the city of our King
                      Birchovos Yerushalayim

                      And though we wait for so many years our faith remains the same
                      That soon the time will come when we will know of no more pain
                      And though we’ve cried so many tears we are comforted by you
                      Akiva, Akiva Nichamtanu.

                      תרגום של זה יש מצב?

                      TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                      #235

                      @ליבי
                      בשמחה-

                      פוסעים בשבילים

                      של ביתינו המצולק

                      היכן שבית המקדש עמד

                      השועלים מהלכים

                      מוצפים באבל

                      מול המראה הנורא

                      כזה חורבן

                      בהיכל המקודש ביותר

                      אבל אדם אחד לא הזיל דמעה

                      רק עמד שם

                      צחק וחייך

                      למול חוסר הבנתם

                      הסביר

                      נאמר בנבואה שהחורבן יגיע

                      לפני שהבית יבנה מחדש

                      לכן אני מחייך למראה

                      תחילת ההתגשמות

                      ולמרות שאנחנו מחכים

                      כל כך הרבה שנים

                      אמונתינו איתנה

                      שבקרוב יבוא הזמן

                      שבו לא נדע עוד צער

                      ולמרות שבכינו

                      כל כך הרבה דמעות

                      אנחנו מתנחמים על ידך

                      עקיבא ניחמתנו !

                      כיצד יכלנו לדעת

                      שזה יקח כל כך הרבה זמן

                      נדבקים למילות התקוה שלך

                      מנסים להיות חזקים

                      אתה הוא זה שלמדת אותנו

                      שגם אנחנו יכולים למצוא

                      מאחורי הצער והכאב

                      את התכנית הגדולה שתוכננה

                      ויום אחד נראה את הזוהר

                      של בית המקדש הניצחי

                      וצלילי השמחה ימלאו את רחובותינו כבתחילה

                      זקנינו וילידנו בעיר המלך

                      ברחובות ירושלים !

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • A ayala 0

                        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                        A מנותק
                        A מנותק
                        ayala 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #236

                        @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                        מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                        תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                        TALYT תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • A ayala 0

                          @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                          מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין
                          תודה רבה ויש את renewal? ובכלל- האם יש את המילים של כל האלבום שלו באנגלית?

                          TALYT מנותק
                          TALYT מנותק
                          TALY
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי TALY
                          #237

                          @ayala-0
                          תמקדי יותר.
                          תביאי שמות של שירים משם

                          A תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • TALYT TALY

                            @ayala-0
                            תמקדי יותר.
                            תביאי שמות של שירים משם

                            A מנותק
                            A מנותק
                            ayala 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #238

                            @taly
                            *027fe8cc-4df7-4b3f-862c-6dff286b9885-04 טאטע.mp3

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • A ayala 0

                              מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר ועקיבא ניחמתנו של ברוך לוין

                              זברהז מנותק
                              זברהז מנותק
                              זברה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #239

                              @ayala-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                              מילים לשיר renewal של ברוך לוין ושמחה לינר

                              His future seems so desperate and hopeless
                              growing stronger תפילות A family prays their
                              With each passing day, time's slipping away
                              Can he handle the pain so much longer
                              Then suddenly the call they've awaited
                              A messenger the answer to their prayers
                              Their crying and grief
                              Now a sigh of relief
                              as his life can go on for many years
                              קל נא רפא נא
                              all I want is to help save one soul
                              so beyond my heart
                              and tears that I cry for you
                              I'll give you a part of me
                              and hope to make you whole

                              Renewal the angels of healing
                              for the darkness you help overcome
                              and the chance to be a part of that miracle
                              to offer that final hope
                              so they can carry on

                              how wondrous are the plans of the Aibishter
                              when people strive to follow in his way
                              and through their selfless deeds
                              as they helped those in need
                              he brought them together here today

                              קל נא רפא נא
                              as they anxiously wait for that call
                              ho the chance to be a part of that miracle
                              to offer that final hope
                              yes we can change it all

                              Renewal the angels of healing
                              for the darkness you help overcome
                              and the chance to be a part of that miracle
                              to offer that final hope
                              so they can carry on
                              to offer that final hope
                              yes they will carry on

                              אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                              אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילניתא מנותק
                                אילניתא מנותק
                                אילנית
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #240

                                יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                #משפטשאהבתי.

                                ג TALYT 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • אילניתא אילנית

                                  יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גילה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #241

                                  @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                  מוטי ויזל מנורה

                                  באידיש?

                                  אילניתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ג גילה

                                    @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                    מוטי ויזל מנורה

                                    באידיש?

                                    אילניתא מנותק
                                    אילניתא מנותק
                                    אילנית
                                    כתב מקצב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #242

                                    @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                                    "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                                    #משפטשאהבתי.

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילניתא אילנית

                                      @גילה עדיף גם וגם... אם לא אז בעברית

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גילה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #243

                                      @אילנית
                                      ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                                      ווען איך שטיי קעגן דיר קעגן דיר קעגן דיר
                                      הייליגע מנורה, לעכטיגע מנורה.

                                      בעט איך יעצט א תפילה, הייליגער גאט
                                      מיר ווילען שוין זען דיין מנורה, אין בית המקדש דארט
                                      חשוף זרוע קדשיך, קום שוין ארויס
                                      וקרב קץ הישועה, און לייז אונז שוין אויס

                                      הייליג, קודש הם
                                      לעכטיג, קודש הם
                                      הנרות הללו קודש הם
                                      הייליג, קודש הם
                                      לעכטיג, קודש הם
                                      מיר ווילען שוין צינדען די לעכטעלעך אין דיין היים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • אילניתא אילנית

                                        יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                        TALYT מנותק
                                        TALYT מנותק
                                        TALY
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #244

                                        @אילנית אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                        יש למישהו בדחיפות את המילים של מוטי ויזל מנורה? בתודה.

                                        בעברית-

                                        כשאני עומד נגדך
                                        כשאני עומד נגדך
                                        מנורה קדושה, מנורה מיוחדת

                                        אני מתפלל עכשיו תפילה, אלוקים
                                        אנחנו כבר רוצים לראות את המנורה שלך, במקדש שם
                                        חשוף את זרוע קודשך, קום וצא החוצה
                                        ותביא קץ לישועה, וגאל אותנו

                                        קדושים, קדושים הם
                                        לכטייג, קדושים הם
                                        הנרות האלה הם קדושים
                                        קדושים, קדושים הם
                                        לכטייג, קדושים הם
                                        אנחנו כבר רוצים להדליק את הנרות בביתך

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותרס מנותק
                                          סודי ביותר
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #245

                                          אפשר מילים לשיר לוחם של יעקב שוואקי?

                                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                          אילניתא ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול