דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סקרים
  3. מעריצים זמרים או לא

מעריצים זמרים או לא

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סקרים
156 פוסטים 59 כותבים 9.5k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • yaelY yael

    @אייצ-ית וואו איזו התקפה!!!!!!!!!!!!!
    נשמה לא התכוונתי שכוווולם מרגישים ככה-התכוונתי שהיא אמרה שלא שייך להרגיש כך וחונכנו להעריץ רק את גדולי ישראל וכו'
    ומי! שיש לו את הרגש הזה- יש לו גם את אותם ערכים בדיוק! אבל גם את הרגש הזה בנוסף
    וכן, רגש הוא דבר שקשה להתמודד איתו ושוב, השאלה אם הוא מנהל אותך או אתה אותו
    זה שהוא עולה- הוא לא שואל אותך- שוב למי שהוא עולה..
    אנחנו בני אדם שונים ולא כולם מרגישים את אותם הרגשות
    בנאדם יכול לקבל מתנה- אחד יתרגש ואחד יגיד למה הוא קנה לי את זה זה כזה מכוער ואחד יתבייש
    וכל אחד עם מה שה' ברא אותו

    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'יתא מנותק
    אייצ'ית
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #90

    @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

    בוודאי שזה שלי- ושל עוד כמה פה שהסכימו איתי- בכל זאת 5 לייקים

    על מה את עונה לי?...
    כי אני ציטטתי לך משו שלא ראיתי שהסכימו איתו---

    @yael אמר במעריצים זמרים או לא:

    נכון ה-! עושה מבהיל?

    ?

    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ב בנימין לוריא

      אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
      או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!

      הרבניתה מנותק
      הרבניתה מנותק
      הרבנית
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #91

      @בנימין-לוריא אמר במעריצים זמרים או לא:

      אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
      או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!

      צדקנות לא תעזור כאן. אם הבנאדם מעריץ - אז הוא מעריץ. אי אפשר לשנות את זה. אפשר להדיין על זה, אבל לא מעבר.

      yaelY תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • הרבניתה הרבנית

        @בנימין-לוריא אמר במעריצים זמרים או לא:

        אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
        או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!

        צדקנות לא תעזור כאן. אם הבנאדם מעריץ - אז הוא מעריץ. אי אפשר לשנות את זה. אפשר להדיין על זה, אבל לא מעבר.

        yaelY מנותק
        yaelY מנותק
        yael
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #92

        @הרבנית נכון, אבל מאוד עוזר להבין למה אני מעריץ ומה היה שם
        ואז להבין שזה מחוסר או משהו ספציפי באותו אדם שאני אוהב ורוצה
        ולא בגלל שהוא מושלם

        לא מה שנח- מה שטוב, מה שנכון..

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • הללויהה מנותק
          הללויהה מנותק
          הללויה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #93

          צריך להיות אפשרות שלישית, מעריצים יוצרים.
          זמר שלא יוצר את המוזיקה שלו הוא סתם ביזנסמן בעיני, ואפילו לא ביזנסמן מוצלח.
          זמר שהוא יוצר? כמו ישי ריבו ושות' - הוא מלך...

          מוזיקאית בנשמהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הללויהה הללויה

            צריך להיות אפשרות שלישית, מעריצים יוצרים.
            זמר שלא יוצר את המוזיקה שלו הוא סתם ביזנסמן בעיני, ואפילו לא ביזנסמן מוצלח.
            זמר שהוא יוצר? כמו ישי ריבו ושות' - הוא מלך...

            מוזיקאית בנשמהמ מנותק
            מוזיקאית בנשמהמ מנותק
            מוזיקאית בנשמה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #94

            @הללויה גם יוצרים לא מעריצים!!!!
            זה נכון שיש בהם משהו יותר מקצועי אבל מכאן ועד הערצה...

            הללויהה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מוזיקאית בנשמהמ מוזיקאית בנשמה

              @הללויה גם יוצרים לא מעריצים!!!!
              זה נכון שיש בהם משהו יותר מקצועי אבל מכאן ועד הערצה...

              הללויהה מנותק
              הללויהה מנותק
              הללויה
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #95

              @מוזיקאית-בנשמה לא "משהו מיקצועי", יצירה זה מהנשמה.
              אנשים שאינם ראויים להערצה כלשהיא יהיו יוצרים גרועים. ואכמ"ל.

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • הללויהה הללויה

                @מוזיקאית-בנשמה לא "משהו מיקצועי", יצירה זה מהנשמה.
                אנשים שאינם ראויים להערצה כלשהיא יהיו יוצרים גרועים. ואכמ"ל.

                א מנותק
                א מנותק
                אני אני הוא
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #96
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אינספריישןא אינספריישן

                  קצת פדיחות מה שהולך פה? הערצה??? למה, מי זה הזמר, מלאך משמיים?

                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטעא מנותק
                  איזה קטע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #97
                  פוסט זה נמחק!
                  אשכנזיהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • איזה קטעא איזה קטע

                    פוסט זה נמחק!

                    אשכנזיהא מנותק
                    אשכנזיהא מנותק
                    אשכנזיה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #98

                    @איזה-קטע כריזמה, שירים, ההופעה שלו על הבמה...
                    זה דברים שאמורים להעריץ???
                    תמצאו אנשים אחרים להעריץ!!!!!!

                    איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • אשכנזיהא אשכנזיה

                      @איזה-קטע כריזמה, שירים, ההופעה שלו על הבמה...
                      זה דברים שאמורים להעריץ???
                      תמצאו אנשים אחרים להעריץ!!!!!!

                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #99
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנותק
                        מ מנותק
                        מזמור לדוד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #100

                        אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
                        אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
                        הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
                        התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
                        אשרי מי שברור לו.

                        והיה כנגן המנגן....

                        עמוד חשמלע איזה קטעא ברוריהב רותושששר 4 תגובות תגובה אחרונה
                        5
                        • מ מזמור לדוד

                          אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
                          אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
                          הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
                          התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
                          אשרי מי שברור לו.

                          עמוד חשמלע מנותק
                          עמוד חשמלע מנותק
                          עמוד חשמל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #101

                          @מזמור-לדוד אני גם מסכים עם כל מילה ואני רוצה להוסיף שזה אפילו קצת מגוחך כי גם אם אוהבים זמר מסוים למי איכפת מה הוא עושה וכל מה שמעריץ עושה..

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מ מזמור לדוד

                            אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
                            אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
                            הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
                            התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
                            אשרי מי שברור לו.

                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטעא מנותק
                            איזה קטע
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #102
                            פוסט זה נמחק!
                            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • איזה קטעא איזה קטע

                              פוסט זה נמחק!

                              ד מנותק
                              ד מנותק
                              דג מלוח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #103

                              @איזה-קטע
                              המוזיקה עצמה כן אבל לא מי ששר אותה.

                              איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ד דג מלוח

                                @איזה-קטע
                                המוזיקה עצמה כן אבל לא מי ששר אותה.

                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #104
                                פוסט זה נמחק!
                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • איזה קטעא איזה קטע

                                  פוסט זה נמחק!

                                  ד מנותק
                                  ד מנותק
                                  דג מלוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #105

                                  @איזה-קטע
                                  פשוט המשכתי בהקשר למה שמזמור לדוד אמר.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מ מזמור לדוד

                                    אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
                                    אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
                                    הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
                                    התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
                                    אשרי מי שברור לו.

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #106

                                    @מזמור-לדוד אמר במעריצים זמרים או לא:

                                    אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
                                    אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
                                    הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
                                    התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
                                    אשרי מי שברור לו.

                                    ברור בהחלט

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מ מזמור לדוד

                                      אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
                                      אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
                                      הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
                                      התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
                                      אשרי מי שברור לו.

                                      רותושששר מנותק
                                      רותושששר מנותק
                                      רותוששש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #107

                                      @מזמור-לדוד
                                      נכון מאוד מה שאתה אומר
                                      אבל הערצה לזמרים בשנים האחרונות גם אצל חרדיים מאוד נפוצה
                                      ואי אפשר להיתעלם מיזה

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • רותושששר רותוששש

                                        @מזמור-לדוד
                                        נכון מאוד מה שאתה אומר
                                        אבל הערצה לזמרים בשנים האחרונות גם אצל חרדיים מאוד נפוצה
                                        ואי אפשר להיתעלם מיזה

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מזמור לדוד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #108

                                        @רותוששש זה לא סימן שזה חיובי.
                                        חוץ מיזה למעלה כבר חילקו בין 'לאהוב' שירים, ביצועים, הופעות,
                                        ל'להעריץ' דמויות.

                                        והיה כנגן המנגן....

                                        רותושששר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • מ מזמור לדוד

                                          @רותוששש זה לא סימן שזה חיובי.
                                          חוץ מיזה למעלה כבר חילקו בין 'לאהוב' שירים, ביצועים, הופעות,
                                          ל'להעריץ' דמויות.

                                          רותושששר מנותק
                                          רותושששר מנותק
                                          רותוששש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #109

                                          ממש לא אמרתי שזה חיובי
                                          אני רק אומרת שזה קיים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול