מעריצים זמרים או לא
-
אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!@בנימין-לוריא אמר במעריצים זמרים או לא:
אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!צדקנות לא תעזור כאן. אם הבנאדם מעריץ - אז הוא מעריץ. אי אפשר לשנות את זה. אפשר להדיין על זה, אבל לא מעבר.
-
@בנימין-לוריא אמר במעריצים זמרים או לא:
אם כבר הערצה זה לגדולי ישראל.
או רק לה' יתברך - נקדישך ונעריצך!צדקנות לא תעזור כאן. אם הבנאדם מעריץ - אז הוא מעריץ. אי אפשר לשנות את זה. אפשר להדיין על זה, אבל לא מעבר.
-
צריך להיות אפשרות שלישית, מעריצים יוצרים.
זמר שלא יוצר את המוזיקה שלו הוא סתם ביזנסמן בעיני, ואפילו לא ביזנסמן מוצלח.
זמר שהוא יוצר? כמו ישי ריבו ושות' - הוא מלך... -
צריך להיות אפשרות שלישית, מעריצים יוצרים.
זמר שלא יוצר את המוזיקה שלו הוא סתם ביזנסמן בעיני, ואפילו לא ביזנסמן מוצלח.
זמר שהוא יוצר? כמו ישי ריבו ושות' - הוא מלך...@הללויה גם יוצרים לא מעריצים!!!!
זה נכון שיש בהם משהו יותר מקצועי אבל מכאן ועד הערצה... -
@הללויה גם יוצרים לא מעריצים!!!!
זה נכון שיש בהם משהו יותר מקצועי אבל מכאן ועד הערצה...@מוזיקאית-בנשמה לא "משהו מיקצועי", יצירה זה מהנשמה.
אנשים שאינם ראויים להערצה כלשהיא יהיו יוצרים גרועים. ואכמ"ל. -
@מוזיקאית-בנשמה לא "משהו מיקצועי", יצירה זה מהנשמה.
אנשים שאינם ראויים להערצה כלשהיא יהיו יוצרים גרועים. ואכמ"ל.פוסט זה נמחק! -
קצת פדיחות מה שהולך פה? הערצה??? למה, מי זה הזמר, מלאך משמיים?
-
@איזה-קטע כריזמה, שירים, ההופעה שלו על הבמה...
זה דברים שאמורים להעריץ???
תמצאו אנשים אחרים להעריץ!!!!!! -
אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
אשרי מי שברור לו. -
אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
אשרי מי שברור לו.@מזמור-לדוד אני גם מסכים עם כל מילה ואני רוצה להוסיף שזה אפילו קצת מגוחך כי גם אם אוהבים זמר מסוים למי איכפת מה הוא עושה וכל מה שמעריץ עושה..
-
אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
אשרי מי שברור לו. -
אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
אשרי מי שברור לו.@מזמור-לדוד אמר במעריצים זמרים או לא:
אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
אשרי מי שברור לו.ברור בהחלט
-
אפילו שזה פורום שמושתת על נושא של מוזיקה,
אבל עדיין צריך להיות ברורים עם הערכים שלנו!
הערצה זה רק לתלמידי חכמים, למי שהוציא את כישוריו בתורה ועבודת השם,
התמקצעות במוזיקה?? זה יותר תחביב מאשר עבודת ה', ולכן אין מקום כלל להערצה
אשרי מי שברור לו.@מזמור-לדוד
נכון מאוד מה שאתה אומר
אבל הערצה לזמרים בשנים האחרונות גם אצל חרדיים מאוד נפוצה
ואי אפשר להיתעלם מיזה -
@מזמור-לדוד
נכון מאוד מה שאתה אומר
אבל הערצה לזמרים בשנים האחרונות גם אצל חרדיים מאוד נפוצה
ואי אפשר להיתעלם מיזה@רותוששש זה לא סימן שזה חיובי.
חוץ מיזה למעלה כבר חילקו בין 'לאהוב' שירים, ביצועים, הופעות,
ל'להעריץ' דמויות. -
@רותוששש זה לא סימן שזה חיובי.
חוץ מיזה למעלה כבר חילקו בין 'לאהוב' שירים, ביצועים, הופעות,
ל'להעריץ' דמויות. -
סליחה על השאלה אחרי כל הדיון---
אבל- במה זה מתבטא להעריץ זמר?
(במיוחד אצל חרדים?)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות