דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 787.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • המילים האלהה מנותק
    המילים האלהה מנותק
    המילים האלה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #416
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • margalitM מנותק
      margalitM מנותק
      margalit
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #417

      הכאב הזה הוא שלי
      אני אדע להתמודד
      אל תנסו לנחם אותי
      שאבין שזה לא כואב

      לא חויתם את זה
      אתם לא יודעים
      כמה זה כואב בחזה
      הניחום הזה לא מנעים

      סולמות
      מגביהים את הקול שלך

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      12
      • אינספריישןא מנותק
        אינספריישןא מנותק
        אינספריישן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
        #418
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • ברוריהב מנותק
          ברוריהב מנותק
          ברוריה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #419

          ממעמקים
          קוראת לך אלוקים
          שתשמע אותי תמיד
          גם במקומות החשוכים
          כשאזעק לך
          ואקרא בשמך
          אנא תושיע אותי
          ממעמקים
          לפעמים בלי מילים
          קוראת הצילו
          מחפשת ואין מושיע
          מושיטה את ידי
          ואין אף אחד לידי
          נאבדת בין החיים
          שוקעת לתהומות
          שבולעים אותי פתאום
          ולא מוצאת נחמה
          גם לא בשקיעת החמה
          ממעמקים קוראת אליך
          תושיע אותי אין מלבדך
          זאת אזכור תמיד
          גם במקומות החשוכים
          כשאגיע לצמתים
          ואתבלבל בין הדרכים
          תראה לי את הדרך
          ואז אגיע למקום

          שירה מעומק הנשמה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          6
          • שיר נולדש מנותק
            שיר נולדש מנותק
            שיר נולד
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
            #420

            חם לי
            אני לוהט
            בתוכי זה עומד להתפרץ

            הדם עולה לי
            מרגיש מוזר
            שוב עלי המתח נגזר

            למה זה בא לי?!
            כשיש קונפליקט חזק
            מתי אשבור לי
            את המתח לחיידק

            כמה שאחשוב על זה
            כמה שאשקיט את זה
            נקלט לי כמה אני טועה בזה

            דמעות כנחל
            תפילות עד שחר
            דרכים שיניתי
            עד אנה התרחקתי

            רוצה לחזור אליך
            להיות רק לצידך
            משגיח מלמעלה
            בלי רגע הפסקה

            פזמון:למה זה בא לי....

            ושוב נזכר לי בעבר
            הכל חלף עבר
            תעצור את המירוץ
            וכבר לא תרצה לפרוץ

            רוצה לחזור אליך.....וכו'

            ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
            הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            5
            • שירליש מנותק
              שירליש מנותק
              שירלי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #421
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אינספריישןא מנותק
                אינספריישןא מנותק
                אינספריישן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #422
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                11
                • שירליש מנותק
                  שירליש מנותק
                  שירלי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #423

                  בים החיים
                  הגלים סוערים
                  עזור לי, אלוקים
                  שלא אכנע לפתויים
                  שלא ארדוף אחרי הבלבולים
                  שלא אתמכר לחלומות
                  שלא אחיה בדמיונות
                  שלא יהיה לי קשה להודות
                  גם בטעויות הכי גדולות
                  שלא אוותר
                  שאשאף ליותר
                  שלא אתייאש
                  שלא תכבה בי האש
                  שלא אאבד את השמחה
                  שאודה לך על כל הצלחה
                  שלא אשכח להודות גם על הרע
                  שתתחזק בי האמונה שעוד נשארה
                  שאצליח לעמוד בניסיונות
                  ומכל קושי אקח תובנות

                  אבא, תרחם עליי
                  שארגיש תמיד ת'אהבה שלך
                  שאזכה להיות הגאוה שלך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  7
                  • אינספריישןא מנותק
                    אינספריישןא מנותק
                    אינספריישן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אינספריישן
                    #424
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    12
                    • TALYT מנותק
                      TALYT מנותק
                      TALY
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #425

                      להלך בין השברים מבלי להדקר
                      מה אסור מה מותר ומהו הפקר,
                      לדבוק באמת מבלי לשקר
                      במלחמות - ביצר להתנכר,
                      פעמים את עצמך לבקר
                      לגעת באור - להתמכר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      9
                      • אילניתא מנותק
                        אילניתא מנותק
                        אילנית
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #426

                        שובל מחיאות כפיים
                        לטפו אמת שכוחה
                        הבה נשתחווה אפיים
                        ליקום של בריחה

                        שעון מעורר
                        עוד יחליף מסכה
                        בהנף מילים מגובבות
                        נשק יסחט בדריכה

                        חבקו נדכאי כוח
                        וצעירי צאן רועדים
                        מעבר בין אמת לשקר
                        הפך להלך נדודים

                        זה כעיקרון הסוף, אבל מישהי יקרה אמרה לי שחייבים להוסיף תקווה, אז---

                        אי שם בצד
                        הרחק מאורות
                        ונפנופי דעות
                        עוד ניצבים
                        מלאכי לבן
                        פשוטים, אוהבים

                        ואחרי שיחפר הקבר
                        יכוסה באבק דמעות
                        הם יעמדו שם.
                        פשוטים, שקטים.

                        וכששמש תשקע
                        באפילה גלותית
                        פניהם עוד יזהרו
                        בגבורה אמיתית

                        "אל תתבלבל בין אנשים שתמיד סביבך לבין אנשים שתמיד שם בשבילך".
                        #משפטשאהבתי.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • ש מנותק
                          ש מנותק
                          שמחה הגיטריסט
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמחה הגיטריסט
                          #427
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית התייחס לנושא זה ב
                          • אינספריישןא מנותק
                            אינספריישןא מנותק
                            אינספריישן
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #428

                            חצות. והייתי חייבת לשלוח שיר חדש ליום חדש, יום חיובי.


                            חוק שימור אנרגיה
                            בואו נחיה
                            את החיים
                            של אלו שעזבו אותם
                            אתמול
                            בואו נצית
                            ניצוצות עלומים
                            לא ניתן לזיכרונות
                            לנבול

                            בואו נישא
                            את השפיות
                            לאהבה בלי
                            סוף
                            בואו ניסע
                            אל השמשות
                            ונחפש לנו אור
                            לאסוף

                            אז בואו ניפח
                            לנו נשמה
                            ונקרב ונתקרב.
                            אל הילדים
                            האבודים
                            שלא ישכחו מלב

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            4
                            • ח מנותק
                              ח מנותק
                              חובבת מוזיקה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #429

                              בין הררי כאב
                              ולב שדואב
                              בעולם מבלבל
                              מבוך שמתפתל
                              שאלה נזעקת
                              וצעקה שמהדהת.
                              השביל מתארך
                              ארכה לה הדרך

                              בין הררי כאב
                              ולב שדואב
                              סימן שאלה נוסף
                              ואין תשובה למבחן הסף
                              העולם ימשיך לבלבל
                              והתפתלות המבוך לא תעצר
                              עד שיבוא היום
                              ויינתן אקורד סיום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              7
                              • אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'יתא מנותק
                                אייצ'ית
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #430

                                יש דברים שלא צריכים הקדמה..
                                רק נאחל לכולנו שלא נדע שום צער!!

                                לפרק ת'עולם!!

                                לא חשבתי שבסוף יגמר
                                בצומת של החיים
                                עבר הווה ועתיד מצמרר
                                ככה יטרק בפנים...

                                איך שברגע הכל שחור
                                שהזמן בשניה עוצר
                                איך החום הפך לכפור
                                ואת השאריות גומר...

                                מותר לבכות?
                                מותר לשפוט?
                                מותר לרצות-
                                להמשיך לחיות?!....

                                באלי לצעוק על עולם אכזר
                                שבין רגע מחק והכל נסגר
                                קשה לי להגיד הכל יעבור
                                כשבאופק אין דרך חזור...

                                לא רוצה להישאר לבד
                                אחת כזאת שנלחמת בעולם
                                לפעמים נראה שלעד
                                נשאר באוויר תלויים בסולם....

                                מי מוכן איתי לפרק
                                עולם בשטח אפור?
                                לבנות מחדש העתק
                                כמו לגירסת המקור????

                                "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                                אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                17
                                • פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0פ מנותק
                                  פודרה 0
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                  #431

                                  "קוצר רוח"

                                  ולא שמעו אל משה מקוצר רוח ועבודה קשה(שמות ו-ט)
                                  וברמב"ן עבודה קשה הוא הדחק שהיו הנוגשים אצים בהם ולא יתנום לשמוע דבר ולחשוב בו.

                                  במרוץ החיים אנו רצים
                                  את משא החיים על גבינו סוחבים
                                  לא עוצרים לרגע לא נחים
                                  לא מרגישים לא חושבים
                                  לא רואים את הדברים הטובים

                                  על חינו שבידך מסורים
                                  על ניסך שאיתנו נעשים
                                  על הורים משפחה וחברים
                                  שאלינו כה מסורים

                                  אם רק הינו לרגע מפסיקים
                                  אם רק הינו יושבים חושבים
                                  לפתע הינו מגלים
                                  את הטוב שיורד עלינו ממרומים

                                  ריבונו של עולם
                                  פתח לי את הלב
                                  שלא אראה רק כאב
                                  אנא זכני ישב דעתי
                                  שארה גם את הטוב סביבי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  7
                                  • איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטעא מנותק
                                    איזה קטע
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
                                    #432

                                    (שיר שכתבתי כשניסיתי להבין מישהו קרוב...)
                                    אני בנאדם קצת מוזר,
                                    ממש כמו נטע זר, לא מוכר.
                                    אוהב להסתבך עם הסביבה,
                                    תמיד נמצא בעין הסערה

                                    כן-אני יודע את זה בשכל,
                                    שאני עושה לפעמים שטויות
                                    אבל תגידו-מה לא בסדר?
                                    יש אדם חף מטעויות?

                                    יש לי אחיזה בקרקע מוצקה
                                    יש לי תקווה כי יש לי אמונה
                                    אני יודע שזה חלקי
                                    אפ'חד לא יוכל לקחת ממני

                                    לא את העליזות ושמחת החיים,
                                    לא את הקשקושים שיוצאים מבפנים,
                                    אף אחד לא יקבע לי מה לעשות
                                    מי קבע מהן שטויות?

                                    מי קבע שחייבים לומר שקר לבן-
                                    מה הבעיה בדוגרי אמיתי וכן?
                                    אז סבבא, תגידו מה שבא לכם.
                                    אני יודע-אני לא צריך להילחם.

                                    יש לי אמת אחת ברורה-
                                    ולא אשנה ממנה כמלוא הנימה!
                                    היא קיימת ברורה לעד-
                                    ואיתה תמיד אצעד יד ביד

                                    עדיף להיות משוגע שמח מנורמאלי עצוב
                                    עדיף להיות עני מאושר מעשיר עלוב
                                    עדיף להיות מנודה אמיתי משקרן יוקרתי

                                    וזהו. זה אני-תבדקו אותי.

                                    וזה מה שעדיף!!!
                                    מה לעשות?
                                    ואתם לא תגידו לי-
                                    מהן שטויות!!!!

                                    יש שני סוגי מוזיקה-
                                    מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                    תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    19
                                    • TALYT מנותק
                                      TALYT מנותק
                                      TALY
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #433

                                      [אנו כבני אדם, חווים הרבה קשיים ונסיונות, ונראה לרגע כאילו זה רע עבורינו אבל אם נתעמק שניה במחשבה שהכל לטובה והקב"ה רוצה רק בטובתינו נרגיש הרבה יותר שמחים ובטוחים]

                                      זה נראה מר
                                      עצוב ולא נגמר
                                      הכל לי מסתבך
                                      מרגיש שלא הולך
                                      אבל עמוק בפנים הידיעה אט אט מתבשלת
                                      שיד ההשגחה ממני לא מתרשלת
                                      הוא מלמעלה נושא אותי כבובה על חוטים
                                      למקום שבשבילי הכי מתאים
                                      וגם אם כרגע זה נדמה כחושך
                                      מרגיע לחשוב שהוא המושך....

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      5
                                      • taliya_aiT מנותק
                                        taliya_aiT מנותק
                                        taliya_ai
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #434

                                        אמונה היא דבר מורכב
                                        לא מושג שנכתב ביום אחד
                                        להאמין אנו חייבים
                                        כדי שנאהב את אלוקים
                                        אני משתדלת, ורוצה
                                        בכל ליבי מאמינה
                                        אך כמו כל יהודי גם לי יש שאלות
                                        שואלת, לא מתביישת
                                        הרי איך אמצא תשובות?
                                        שומעת דעות שונות
                                        של אנשים, וגם צדיקים גדולים
                                        ומבינה את האמת
                                        באיזו דרך ללכת
                                        אחרי מה צריך להתנווט
                                        אני הולכת,
                                        לעיתים אני מועדת
                                        ולפעמים חזק נופלת
                                        אבל אני קמה מכושלת מתמיד
                                        ולא נשברת אני חייבת להתמיד!
                                        מהנפילות קמה עם לקחים
                                        ככה לומדת מוסר לחיים
                                        נשארת יציבה ובדרך הישר הולכת
                                        כבת מלך בדרך ה' אני צועדת!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • TALYT מנותק
                                          TALYT מנותק
                                          TALY
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #435

                                          חושבת
                                          לאיזה מטרה
                                          יודעת
                                          ניתנה לי כאן בחירה
                                          שומעת
                                          אזהרות מכל פינה
                                          לומדת
                                          מכל הערה בונה
                                          פותחת
                                          את הראש לדמיונות
                                          חולמת
                                          על עתיד מלא תפילות
                                          שופכת
                                          את כל מלאי הדמעות
                                          מבקשת
                                          בשובך לחזות...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          11

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול