דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. ספרות וכתיבה
  3. שירים לכתיבה
  4. שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

שירים לכתיבה וקריאה שימו לב לפני כתיבת פוסט לחוקי הקטגוריה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שירים לכתיבה
3.2k פוסטים 380 כותבים 787.8k צפיות 77 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0פ מנותק
    פודרה 0
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
    #431

    "קוצר רוח"

    ולא שמעו אל משה מקוצר רוח ועבודה קשה(שמות ו-ט)
    וברמב"ן עבודה קשה הוא הדחק שהיו הנוגשים אצים בהם ולא יתנום לשמוע דבר ולחשוב בו.

    במרוץ החיים אנו רצים
    את משא החיים על גבינו סוחבים
    לא עוצרים לרגע לא נחים
    לא מרגישים לא חושבים
    לא רואים את הדברים הטובים

    על חינו שבידך מסורים
    על ניסך שאיתנו נעשים
    על הורים משפחה וחברים
    שאלינו כה מסורים

    אם רק הינו לרגע מפסיקים
    אם רק הינו יושבים חושבים
    לפתע הינו מגלים
    את הטוב שיורד עלינו ממרומים

    ריבונו של עולם
    פתח לי את הלב
    שלא אראה רק כאב
    אנא זכני ישב דעתי
    שארה גם את הטוב סביבי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    7
    • איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
      #432

      (שיר שכתבתי כשניסיתי להבין מישהו קרוב...)
      אני בנאדם קצת מוזר,
      ממש כמו נטע זר, לא מוכר.
      אוהב להסתבך עם הסביבה,
      תמיד נמצא בעין הסערה

      כן-אני יודע את זה בשכל,
      שאני עושה לפעמים שטויות
      אבל תגידו-מה לא בסדר?
      יש אדם חף מטעויות?

      יש לי אחיזה בקרקע מוצקה
      יש לי תקווה כי יש לי אמונה
      אני יודע שזה חלקי
      אפ'חד לא יוכל לקחת ממני

      לא את העליזות ושמחת החיים,
      לא את הקשקושים שיוצאים מבפנים,
      אף אחד לא יקבע לי מה לעשות
      מי קבע מהן שטויות?

      מי קבע שחייבים לומר שקר לבן-
      מה הבעיה בדוגרי אמיתי וכן?
      אז סבבא, תגידו מה שבא לכם.
      אני יודע-אני לא צריך להילחם.

      יש לי אמת אחת ברורה-
      ולא אשנה ממנה כמלוא הנימה!
      היא קיימת ברורה לעד-
      ואיתה תמיד אצעד יד ביד

      עדיף להיות משוגע שמח מנורמאלי עצוב
      עדיף להיות עני מאושר מעשיר עלוב
      עדיף להיות מנודה אמיתי משקרן יוקרתי

      וזהו. זה אני-תבדקו אותי.

      וזה מה שעדיף!!!
      מה לעשות?
      ואתם לא תגידו לי-
      מהן שטויות!!!!

      יש שני סוגי מוזיקה-
      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      19
      • TALYT מנותק
        TALYT מנותק
        TALY
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #433

        [אנו כבני אדם, חווים הרבה קשיים ונסיונות, ונראה לרגע כאילו זה רע עבורינו אבל אם נתעמק שניה במחשבה שהכל לטובה והקב"ה רוצה רק בטובתינו נרגיש הרבה יותר שמחים ובטוחים]

        זה נראה מר
        עצוב ולא נגמר
        הכל לי מסתבך
        מרגיש שלא הולך
        אבל עמוק בפנים הידיעה אט אט מתבשלת
        שיד ההשגחה ממני לא מתרשלת
        הוא מלמעלה נושא אותי כבובה על חוטים
        למקום שבשבילי הכי מתאים
        וגם אם כרגע זה נדמה כחושך
        מרגיע לחשוב שהוא המושך....

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • taliya_aiT מנותק
          taliya_aiT מנותק
          taliya_ai
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #434

          אמונה היא דבר מורכב
          לא מושג שנכתב ביום אחד
          להאמין אנו חייבים
          כדי שנאהב את אלוקים
          אני משתדלת, ורוצה
          בכל ליבי מאמינה
          אך כמו כל יהודי גם לי יש שאלות
          שואלת, לא מתביישת
          הרי איך אמצא תשובות?
          שומעת דעות שונות
          של אנשים, וגם צדיקים גדולים
          ומבינה את האמת
          באיזו דרך ללכת
          אחרי מה צריך להתנווט
          אני הולכת,
          לעיתים אני מועדת
          ולפעמים חזק נופלת
          אבל אני קמה מכושלת מתמיד
          ולא נשברת אני חייבת להתמיד!
          מהנפילות קמה עם לקחים
          ככה לומדת מוסר לחיים
          נשארת יציבה ובדרך הישר הולכת
          כבת מלך בדרך ה' אני צועדת!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          5
          • TALYT מנותק
            TALYT מנותק
            TALY
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #435

            חושבת
            לאיזה מטרה
            יודעת
            ניתנה לי כאן בחירה
            שומעת
            אזהרות מכל פינה
            לומדת
            מכל הערה בונה
            פותחת
            את הראש לדמיונות
            חולמת
            על עתיד מלא תפילות
            שופכת
            את כל מלאי הדמעות
            מבקשת
            בשובך לחזות...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            11
            • sara 1S מנותק
              sara 1S מנותק
              sara 1
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי sara 1
              #436

              שמתי לב שכמעט כל השירים שנכתבו פה מדברים על התמודדות ועל תפילה להקב'ה שיקרב אותנו אליו ושנתחזק וכו'...
              אז החלטתי לשתף אותכם גם בשיר שכתבתי על התמודדות והתפילות שלי להקב'ה (השיר נכתב בשיא הקורונה)

              אלוקים-
              הערת אותי לעוד יום התמודדות של בחירה,
              תן לי הכוח לעשות, ולעבור את זה בהצלחה,
              תן לי האומץ לקום, לחיות, ולגמור את היום בשמחה,

              אלוקים-
              תשלח לי כוחות שאוכל להתמודד עם המשפטים והערות של אנשים,
              תשלח לי כוח להתמודד מול כל הדחפים,
              תעזור לי עם כל הרצונות הטיפשיים שמציפים,

              אלוקים-
              נתת לי עוד קשיים שנלווים במתנה אז,
              תן לי היכולת להתמודד גם עם המשפחה,
              תעזור לי לעמוד מול פגיעות בחברה,
              תעזור לי לא להתייאש באמצע הארוך הזה,

              אלוקים-
              תודה על כל הנסיונות והכוחות,
              שאותי את העתיד מלמד לבנות,
              תודה על החיוכים,
              שמשאירים אותי בחיים,
              אני יודעת שהכל ממך,
              וזה רק מזכיר לי יותר ויותר את שמך,

              אמן והתפילות יתקבלו רק לטובה,

              אוהבת אותך המון,
              ואף פעם לא שוכחת את החסדים,
              שלך לתמיד אני.
              😘

              נ.ב אני יודעת שהשיר נראה מוזר כאילו מה עובר עלי שכתבתי את זה,
              אבל בואו נחשוב מה היה בקורונה, ואמאלה כמה זה נכון.

              החיים הם כמו מבחן קשה,
              הרבה נכשלים בו כי הם מנסים להעתיק,
              ולא מבינים שלכל אחד יש טופס שונה,💕

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              10
              • taliya_aiT מנותק
                taliya_aiT מנותק
                taliya_ai
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #437

                ואם אספר לכם על חיי?
                אם אומר מילותיי
                אומר שקשה או שטוב לי מידיי
                האחרים לא מבינים
                אני מנסה להסביר
                אבל כואב לי בפנים
                עוזרת כוחות מסבירה
                אך זו שאלה ועוד שאלה
                מה לענות אני אמורה?
                את האמת? את השקר?
                אוליי את האמת וקצת מהשקר?
                אני שולחת שאלותיי
                אל האוויר בחדר...
                עובדת על עצמי שהכול בסדר
                ובכנות לי זה לא קל
                לבוא לזרוק מילותיי אל החלל
                אני לא מסוגלת
                סביב עצמי מסתובבת
                על עצמי אני עובדת
                לא פשוט לי לשתף
                זה קשה לי ששופטים
                ששופטים בלי לדעת, להכיר
                אחריי שתכירו תגידו
                לא ידענו, מאיפה לנו?
                אבל דבר אחד אתם יכולים לעשות
                דבר אחד שאתם כן יכולים לשלוט
                ונכון זה דורש עבודת המידות
                אך בבקשה- תפסיקו לשפוט!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                6
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דודו
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #438
                  פוסט זה נמחק!
                  רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                  13
                  • ד דודו

                    פוסט זה נמחק!

                    רבקהר מנותק
                    רבקהר מנותק
                    רבקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #439
                    פוסט זה נמחק!
                    יסכהי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • רבקהר רבקה

                      פוסט זה נמחק!

                      יסכהי מנותק
                      יסכהי מנותק
                      יסכה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #440
                      פוסט זה נמחק!
                      רבקהר תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יסכהי יסכה

                        פוסט זה נמחק!

                        רבקהר מנותק
                        רבקהר מנותק
                        רבקה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #441
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        7
                        • ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברוריה
                          #442
                          פוסט זה נמחק!
                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          4
                          • ש מנותק
                            ש מנותק
                            שמחה הגיטריסט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #443
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אינספריישןא אינספריישן

                              פוסט זה נמחק!

                              ל מנותק
                              ל מנותק
                              לי שיר
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #444
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0פ מנותק
                                פודרה 0
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי פודרה 0
                                #445

                                כתבתי כמה מילים ופזמון אשמח אם תשלימו משלכם
                                טיפ לחיים מאושרים
                                אם אומרים לך את האמת בפנים
                                וזה כואב ואתה לא אוהב
                                זה קשה ולא נעים

                                לברוח זה לא פתרון לברוח זה אסון

                                מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • מנאשששמ מנותק
                                  מנאשששמ מנותק
                                  מנאששש
                                  צוות פיקוח
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנאששש
                                  #446

                                  לא שלי

                                  לילות של טבת

                                  רק תן לי אחד
                                  מלילי הטבת
                                  אותם אלו הצופנים
                                  קוראים לך הבט.

                                  שקטים
                                  עמוקים
                                  צבורים
                                  מלמדים.

                                  ולא צריך אתם מאום
                                  לא ריצה, לא יזע
                                  של זה היקום.
                                  רק לטעום
                                  לנשום
                                  השקט שבהם,
                                  את אוצרם הגדוש
                                  הבלום.

                                  ויש מהם המון!
                                  תוכל לקחת.
                                  עשרם הצפון
                                  לשום באמתחת.

                                  ולקום.

                                  ליום נוסף
                                  שהתמלא
                                  שנטען
                                  יודע מאין בא
                                  איך ללכת
                                  ולאן.

                                  ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                  הטכניקה באה מעצמה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  10
                                  • שיר נולדש מנותק
                                    שיר נולדש מנותק
                                    שיר נולד
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיר נולד
                                    #447

                                    ---זעקה דוממת---
                                    נכון,אני לא בגיל השידוכים
                                    אבל נכון שיש הרבה שמחכות
                                    ונכון שהן נגעו מאד לליבי
                                    לכן אני מדברת מהלב שלי
                                    שהוא כולו עליהן
                                    מלב אל לב מוגש לפניכן:

                                    הרוח שבחוץ מרגיעה, מלטפת
                                    משדרת אופטימיות מוגזמת
                                    בחוץ כולם רצים ומתקדמים
                                    אך אצלי המטרה נעלמה פלאים

                                    מתוסכלת ופגועה
                                    חרדה ושבורה
                                    "אני כבר לא שווה"
                                    הקול מלכלך את מגרוני
                                    "היא עקפה אותך, את רווקה זקנה"
                                    הוא עולה מתוכי

                                    ושוב הפסימיות אותי עוטפת
                                    משרה בי מרה שחורה
                                    ושוב הדמעה מבצבצת
                                    אני , כולי גמורה

                                    אלוקים זועקת מתוכי מילה אחת---
                                    למה???
                                    נכון, למה יאמרו הגויים
                                    נכון, זה בא מחוסר אונים
                                    נכון, זה פגם באמונה
                                    נכון, משוואת לגאולה

                                    אבל בלב עמוק בפנים
                                    אני מודה, בוטחת ומאמינה
                                    הכל ממך והכל שלך
                                    אבל מתי כבר? מתי??
                                    אמצא גם אני את האושר שלי??!!

                                    ---אם תתייחס אל העולם כאל גן וורדים🌺
                                    הוא יחזיר לך ניחוחות שושנים---🌹

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    6
                                    • פודרה 0פ פודרה 0

                                      כתבתי כמה מילים ופזמון אשמח אם תשלימו משלכם
                                      טיפ לחיים מאושרים
                                      אם אומרים לך את האמת בפנים
                                      וזה כואב ואתה לא אוהב
                                      זה קשה ולא נעים

                                      לברוח זה לא פתרון לברוח זה אסון

                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת עלמ מנותק
                                      מוכשרת על
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                      #448
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      7
                                      • אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 0א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהבת מוזיקה 0
                                        #449

                                        תהנו:

                                        מוקפים אנשים

                                        כולם בודדים

                                        אחד לשני חיוך מזייפים

                                        ובפנים לבבות נשרפים

                                        מנגינות נכנעות

                                        חריקות מתקילות

                                        צרימות נשמעות

                                        חבריות כה פגיעות

                                        בתווך מחפשים אחיזה

                                        לתת לנפש מקום רגיעה

                                        בעולם מלא אכילה

                                        תפיסה לפני הריסה

                                        מקום בו נמצא מנוח

                                        את הלב להפסיק לזנוח

                                        חברים ממבט לא לרצוח

                                        מבדידות רק לצמוח!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        9
                                        • ברוריהב מנותק
                                          ברוריהב מנותק
                                          ברוריה
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #450
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול