האלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ
-
@מקורי קניתי את האלבום, אלבום מטורףףףףףףףף
רק חבל שהכיתוב על כל שיר ושיר באנגלית...
גם לכם זה יצא ככה?למשוי יש את דיסק בעברית את השרים
-
למשוי יש את דיסק בעברית את השרים
-
למשוי יש את דיסק בעברית את השרים
פוסט זה נמחק! -
א הייליגער אלבום!!
-
עצוב שזה כבר בדרייב
עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה. -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
אלבום יפה מאוד לחובבי מוזיקה חסידית שורשית {גם אני...} רק הפריע לי קצת שהסגנון של השירים יותר מידי דומה אחד לשני ולא מושך לשמוע את האלבום מתחילתו ועד סופו גם הסאונד לא משהו... אבל בכללי אלבום טוב.
-
........................................................................הבהרה חשובה!..........................................................................
הדיסק החדש של מוטי שטיינמץ מוגן בזכויות יוצרים!.
לפיכך אין לעלות לפורום שום קישור לאלבום בשום צורה!!!
צוות הפיקוח יראה בחומרה רבה כל ניסיון להעלות את האלבום הזה (וכל תוכן אחר המוגן בזכויות יוצרים)
משתמש שיפר את ההוראה הזאת יורחק לאלתר מהפורום -
עצוב שזה כבר בדרייב
עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.@א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:
עצוב שזה כבר בדרייב עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.
עצוב עצוב.... זה המצב... זה לא רק בדרייב זה בכל המקומות ובכל האתרים... הזמר יודע שזה המצב והוא לא בונה שיהיה אחרת... [קיצור, הוא פעם היה עצוב...]
-
@א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:
עצוב שזה כבר בדרייב עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.
עצוב עצוב.... זה המצב... זה לא רק בדרייב זה בכל המקומות ובכל האתרים... הזמר יודע שזה המצב והוא לא בונה שיהיה אחרת... [קיצור, הוא פעם היה עצוב...]
-
@חנניה פעם ראשונה שאני ממש רואה את זה בעיניים.
-
@חנניה פעם ראשונה שאני ממש רואה את זה בעיניים.
@א-רקידה-לע לפחות יש לך את הדיסק
-
עצוב שזה כבר בדרייב
עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.@א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:
עצוב שזה כבר בדרייב
עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.התלוננו לעיל שמרגע מכירת הדיסק עבר הרבה זמן עד שקיבלו בפועל
יתכן וזה חלק מהענין, לנצל את המכה הראשונה לפני שיהיה ברשת -
@א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:
עצוב שזה כבר בדרייב
עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.התלוננו לעיל שמרגע מכירת הדיסק עבר הרבה זמן עד שקיבלו בפועל
יתכן וזה חלק מהענין, לנצל את המכה הראשונה לפני שיהיה ברשת -
@רולנד
לא ידעתי לפני שיש גם שירים ישנים בדיסק, וכן שיש שיר שחוזר על עצמו בשני סגנונות, קצת מאכזב!
חשבתי שזה כמו הדיסק הקודם שלו שכל השירים חדשים. -
@מקורי כבר חודש מדברים שהשירים בדיסק הם שירים ישנים שמוטי מחדש אותם-זה לא היה הפתעה.
אבל יש בזה משהו מאוד יפה....@שרי-0 בטח חסידי וויזניץ ובמיוחד המבוגרים שמהם מפזזים בהתרגשות מאז שהאלבום יצא.
אי אפשר להסביר תחושות של חזרה לצלילי הילדות. -
ש שרי 0 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות