דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. האלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ

האלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
136 פוסטים 43 כותבים 16.4k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל לוי יצחק אשכנזי

    פוסט זה נמחק!

    רולנדר מנותק
    רולנדר מנותק
    רולנד
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #71
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שרי 0ש מנותק
      שרי 0ש מנותק
      שרי 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #72

      משהו יודע להגיד לי אם יש עליו זכויות יוצרים????

      מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

      סאדיגוראס תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • שרי 0ש שרי 0

        משהו יודע להגיד לי אם יש עליו זכויות יוצרים????

        סאדיגוראס מנותק
        סאדיגוראס מנותק
        סאדיגורא
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #73

        @שרי-0 יש! 100%!

        ש'כח אייבערשטער!!!
        בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
        ו...
        אחרי שקיבלת תגיד תודה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • המוזיקאיה מנותק
          המוזיקאיה מנותק
          המוזיקאי
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #74

          אלבום יפה מאוד לחובבי מוזיקה חסידית שורשית {גם אני...} רק הפריע לי קצת שהסגנון של השירים יותר מידי דומה אחד לשני ולא מושך לשמוע את האלבום מתחילתו ועד סופו גם הסאונד לא משהו... אבל בכללי אלבום טוב.

          "החיים קצרים מכדי להאזין למוזיקה גרועה"

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוזיקהמ מנותק
            מוזיקהמ מנותק
            מוזיקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוזיקה
            #75

            ........................................................................הבהרה חשובה!..........................................................................

            הדיסק החדש של מוטי שטיינמץ מוגן בזכויות יוצרים!.
            לפיכך אין לעלות לפורום שום קישור לאלבום בשום צורה!!!
            צוות הפיקוח יראה בחומרה רבה כל ניסיון להעלות את האלבום הזה (וכל תוכן אחר המוגן בזכויות יוצרים)
            משתמש שיפר את ההוראה הזאת יורחק לאלתר מהפורום

            גם כשאני מעיר קבלו את זה כהארה... :)

            תהילושת תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א רקידה'לעא א רקידה'לע

              עצוב שזה כבר בדרייב 😪 עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.

              השקדןה מנותק
              השקדןה מנותק
              השקדן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #76

              @א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:

              עצוב שזה כבר בדרייב עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.

              עצוב עצוב.... זה המצב... זה לא רק בדרייב זה בכל המקומות ובכל האתרים... הזמר יודע שזה המצב והוא לא בונה שיהיה אחרת... [קיצור, הוא פעם היה עצוב...]

              זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
              במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

              חנניהח תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • השקדןה השקדן

                @א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:

                עצוב שזה כבר בדרייב עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.

                עצוב עצוב.... זה המצב... זה לא רק בדרייב זה בכל המקומות ובכל האתרים... הזמר יודע שזה המצב והוא לא בונה שיהיה אחרת... [קיצור, הוא פעם היה עצוב...]

                חנניהח מנותק
                חנניהח מנותק
                חנניה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #77

                @השקדן מה חדש עכשיו? זה כבר כמה שנים ככה ..

                א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • חנניהח חנניה

                  @השקדן מה חדש עכשיו? זה כבר כמה שנים ככה ..

                  א רקידה'לעא מנותק
                  א רקידה'לעא מנותק
                  א רקידה'לע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #78

                  @חנניה פעם ראשונה שאני ממש רואה את זה בעיניים.

                  ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                  ~הרבי הרש''ב

                  חנניהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                    @חנניה פעם ראשונה שאני ממש רואה את זה בעיניים.

                    חנניהח מנותק
                    חנניהח מנותק
                    חנניה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #79

                    @א-רקידה-לע לפחות יש לך את הדיסק

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                      עצוב שזה כבר בדרייב 😪 עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.

                      רולנדר מנותק
                      רולנדר מנותק
                      רולנד
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #80

                      @א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:

                      עצוב שזה כבר בדרייב 😪 עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.

                      התלוננו לעיל שמרגע מכירת הדיסק עבר הרבה זמן עד שקיבלו בפועל
                      יתכן וזה חלק מהענין, לנצל את המכה הראשונה לפני שיהיה ברשת

                      מקורימ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • רולנדר רולנד

                        @א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:

                        עצוב שזה כבר בדרייב 😪 עבדו על האלבום מלא זמן וכסף.. תנו לו לפחות שבוע, חודש, שנה.

                        התלוננו לעיל שמרגע מכירת הדיסק עבר הרבה זמן עד שקיבלו בפועל
                        יתכן וזה חלק מהענין, לנצל את המכה הראשונה לפני שיהיה ברשת

                        מקורימ מנותק
                        מקורימ מנותק
                        מקורי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מקורי
                        #81

                        @רולנד
                        לא ידעתי לפני שיש גם שירים ישנים בדיסק, וכן שיש שיר שחוזר על עצמו בשני סגנונות, קצת מאכזב!
                        חשבתי שזה כמו הדיסק הקודם שלו שכל השירים חדשים.

                        שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • סאדיגוראס מנותק
                          סאדיגוראס מנותק
                          סאדיגורא
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי סאדיגורא
                          #82

                          @מקורי "עתיק יומין"

                          ש'כח אייבערשטער!!!
                          בקש ממנו כל דבר, זה לא עולה כסף!
                          ו...
                          אחרי שקיבלת תגיד תודה!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מקורימ מקורי

                            @רולנד
                            לא ידעתי לפני שיש גם שירים ישנים בדיסק, וכן שיש שיר שחוזר על עצמו בשני סגנונות, קצת מאכזב!
                            חשבתי שזה כמו הדיסק הקודם שלו שכל השירים חדשים.

                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0ש מנותק
                            שרי 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #83

                            @מקורי כבר חודש מדברים שהשירים בדיסק הם שירים ישנים שמוטי מחדש אותם-זה לא היה הפתעה.
                            אבל יש בזה משהו מאוד יפה....

                            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                            א רקידה'לעא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שרי 0ש שרי 0

                              @מקורי כבר חודש מדברים שהשירים בדיסק הם שירים ישנים שמוטי מחדש אותם-זה לא היה הפתעה.
                              אבל יש בזה משהו מאוד יפה....

                              א רקידה'לעא מנותק
                              א רקידה'לעא מנותק
                              א רקידה'לע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #84

                              @שרי-0 בטח חסידי וויזניץ ובמיוחד המבוגרים שמהם מפזזים בהתרגשות מאז שהאלבום יצא.
                              אי אפשר להסביר תחושות של חזרה לצלילי הילדות.

                              ניגון חסידי מחזק את התקווה והביטחון, מביא שמחה ומעמיד את הבית ואת בני הבית בקרן אורה.
                              ~הרבי הרש''ב

                              השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              3
                              • שרי 0ש שרי 0 התייחס לנושא זה ב
                              • א רקידה'לעא א רקידה'לע

                                @שרי-0 בטח חסידי וויזניץ ובמיוחד המבוגרים שמהם מפזזים בהתרגשות מאז שהאלבום יצא.
                                אי אפשר להסביר תחושות של חזרה לצלילי הילדות.

                                השקדןה מנותק
                                השקדןה מנותק
                                השקדן
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
                                #85

                                @א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:

                                בטח חסידי וויזניץ

                                חסידי וויזניץ כן אחרים לא!!!
                                מה בדיוק התלהבות מהדיסק הזה?
                                4 שירים כבר יצאו כסינגלים, חלק מהשירים עם עיבוד לא מוצלח [רובי בנט], יש פה 2-3 שירים שאפשר להתלהב... נו..
                                אז מה ההתלהבות? הרי לא לזה חיכינו 5 שנים...

                                זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                מיוזיקפוןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • השקדןה השקדן

                                  @א-רקידה-לע אמר בהאלבום החדש עתיק יומין של מוטי שטיינמץ:

                                  בטח חסידי וויזניץ

                                  חסידי וויזניץ כן אחרים לא!!!
                                  מה בדיוק התלהבות מהדיסק הזה?
                                  4 שירים כבר יצאו כסינגלים, חלק מהשירים עם עיבוד לא מוצלח [רובי בנט], יש פה 2-3 שירים שאפשר להתלהב... נו..
                                  אז מה ההתלהבות? הרי לא לזה חיכינו 5 שנים...

                                  מיוזיקפוןמ מנותק
                                  מיוזיקפוןמ מנותק
                                  מיוזיקפון
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #86

                                  @השקדן אתה לא חייב להתחבר לשירים
                                  אבל להגיד על העיבודים המדהימים של רובי דפוקים זו כבר הגזמה
                                  רובי הוא אחד המעבדים!

                                  השקדןה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מיוזיקפוןמ מיוזיקפון

                                    @השקדן אתה לא חייב להתחבר לשירים
                                    אבל להגיד על העיבודים המדהימים של רובי דפוקים זו כבר הגזמה
                                    רובי הוא אחד המעבדים!

                                    השקדןה מנותק
                                    השקדןה מנותק
                                    השקדן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #87

                                    @מיוזיקפון דפוק בהשוואה לעיבודים שחיכינו 5 שנים...
                                    משה לאופר וכדו'..
                                    חוץ מזה תשמע טוב את העיבודים של רובי אין בהם חידוש ולא כלום...

                                    זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                                    במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מוישי 2מ מנותק
                                      מוישי 2מ מנותק
                                      מוישי 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #88

                                      קראתי את התגובות רכשתי את הדיסק (איך אפשר שלא???) ואגיד את דעתי הצנועה (בנתיים...)
                                      מתקציר של שמיעה קטנה בכל שיר כבר אפשר לומר שהעיבודים מהמהמים רובי עשה עבודה טובה אלא שבניגון ויזניץ למשל זה כמעט אחד על אחד כמו של אלי קליין וברי אז מה העניין?
                                      וסתם ככה מה העניין לחדש שירים? אולי זה יפה אבל מבחינת זמר שמוציא מאות אלפי שקלים על דיסק (ודיסק לא מוציאים כל יומים) עדיף להוציא שירים חדשים עיבודים חדשים ולחנים חדשים שזה יהיה הדיבור הנייעס
                                      אגב רכשתי את האלבום וזה ירד ללא עטיפה וכיתובים באנגלית מוזר...

                                      https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                      שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                      כנסו והרשמו לערוץ

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        המיבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #89

                                        הקשבתי לדיסק ווואווו זה שירים אמיתיים שלא נס ליחם אף פעם ומוטי מרים כל שיר למעלה למעלה שווה כל שקל רוצו לקנות!!!

                                        יעקב ה.י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • ה המיבין

                                          הקשבתי לדיסק ווואווו זה שירים אמיתיים שלא נס ליחם אף פעם ומוטי מרים כל שיר למעלה למעלה שווה כל שקל רוצו לקנות!!!

                                          יעקב ה.י מנותק
                                          יעקב ה.י מנותק
                                          יעקב ה.
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #90

                                          @המיבין כן,
                                          שירים מטורפים בסגנון עתיק ויפה.

                                          אל תתלהב מבן אדם שיש לו הרבה ונותן לך קצת.
                                          תתלהב מבן אדם שאין לו כלום ומנסה לתת לך הכל...

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול