איזה כרטיס קול לקנות?
-
@א-ה-2
והכל בטוח תקין?
זה חדש? -
@margalit חדש חדש,
הנה הקלטה
הקלטה (21).m4a
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
אולי כי אין "תבניות ביצים"
על הקירות?@א-ה-2
אני לא יכולה להקשיב לזה עכשיו
אבל אם זה חדש ועושה רעש אז תפנה לחברה -
@א-ה-2 אם אתה משתמש במקרופון דינמי ואין אקוסטיקה טובה אז אתה תשמע את הרעש הזה תמיד ולא משנה מה הכרטיס קול אלא אם כן תנמיך את המקרופון כמעט עד הסוף בזמן הקלטה אבל אז לא תשמע טוב את הקול שאתה מקליט אז הפתרון זה או אקוסטיקה או שעד שתעשה אקוסטיקה תשתמש בקונדסר ולא בדינמי
-
@margalit חדש חדש,
הנה הקלטה
הקלטה (21).m4a
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
אולי כי אין "תבניות ביצים"
על הקירות?@א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
@margalit חדש חדש,
הנה הקלטה
הקלטה (21).m4a
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
אולי כי אין "תבניות ביצים"
על הקירות?אתה עם גיטרה אקוסטית?
יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
לי זה קורה במגבר רגיל. -
@א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
@margalit חדש חדש,
הנה הקלטה
הקלטה (21).m4a
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
אולי כי אין "תבניות ביצים"
על הקירות?אתה עם גיטרה אקוסטית?
יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
לי זה קורה במגבר רגיל.@י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אתה עם גיטרה אקוסטית?
יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
לי זה קורה במגבר רגיללא התכוונתי עוצמה,
אלא קליטה הכי גבוהה,
ומה קשור הגיטרה לרעשי רקע?@טיטו אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
תשתמש בקונדסר ולא בדינמי
אני משתמש בקונדסר ולמרות זאת, יש רעש.
-
@י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אתה עם גיטרה אקוסטית?
יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
לי זה קורה במגבר רגיללא התכוונתי עוצמה,
אלא קליטה הכי גבוהה,
ומה קשור הגיטרה לרעשי רקע?@טיטו אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
תשתמש בקונדסר ולא בדינמי
אני משתמש בקונדסר ולמרות זאת, יש רעש.
@א-ה-2 תנסה להנמיך את הכרטיס קול בזמן הקלטה ואחרי זה להגביר דרך המחשב את הקובץ
אגב אתה מקליט עם רמקולים דלוקים? אם כן תכבה אותם מהכרטיס קול -
@א-ה-2 תנסה להנמיך את הכרטיס קול בזמן הקלטה ואחרי זה להגביר דרך המחשב את הקובץ
אגב אתה מקליט עם רמקולים דלוקים? אם כן תכבה אותם מהכרטיס קול -
@טיטו אם אני מקליט ואח"כ מגביה,
זה נשמע פחות טוב, כי שומעים פחות ברור את הדיוקים,
ולא.
אני לא משתמש ברמקולים דלוקים,
ההקלטה היא נטו מהכרטיס קול (הקלטתי את הכרטיס קול).@א-ה-2 אני יודע שזה בפחות איכות אבל נראלי שאפשר לסדר את זה בעריכה זה עדיף מהרעשים האלה
-
@א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
@טיטו איך? להגביה אח"כ?
להגביה אחרי זה ולשחק עם אפקטים ומיקסר כדי שישמע כמה שיותר נאמן למקור או כמו שאתה תאהב
-
@י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
אתה עם גיטרה אקוסטית?
יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
לי זה קורה במגבר רגיללא התכוונתי עוצמה,
אלא קליטה הכי גבוהה,
ומה קשור הגיטרה לרעשי רקע?@טיטו אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
תשתמש בקונדסר ולא בדינמי
אני משתמש בקונדסר ולמרות זאת, יש רעש.
@א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
מה קשור הגיטרה לרעשי רקע?
לא יודע זה מה שקורה לי ...
כנראה מהאויר שיש שם....... -
@א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
מה קשור הגיטרה לרעשי רקע?
לא יודע זה מה שקורה לי ...
כנראה מהאויר שיש שם.......@י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
@א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:
מה קשור הגיטרה לרעשי רקע?
לא יודע זה מה שקורה לי ...
כנראה מהאויר שיש שם.......בגיטרה תנסה פשוט להנמיך את הדיסטורשין או להחליף כבל
ואם אתה עם פיקאפ חיצוני אז זה גם יכול להיות הבעיה כי בדרך כלל לא משתמשים במגבר בשביל גיטרה אקוסטית וגם מי שכן משתמש באפקטים או משחק עם המיקסר שמובנה במגבר -
סליחה על הבורות מה זה כרטיס קול
-
סליחה על הבורות מה זה כרטיס קול
@מוח-שליט-על-הלב זה משהו שכל אולפן חייב
חוץ מזה אני לא יודעת יותר -
סליחה על הבורות מה זה כרטיס קול
@מוח-שליט-על-הלב הדבר הזה....

ואתה יכול לקרוא יותר פה:
https://www.hamichlol.org.il/%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1_%D7%A7%D7%95%D7%9C -
אולי כבר לא רלוונטי... אבל לי יש ערכה של חברת פוקוסרייט במחיר כולל של 1300 שזה כלול אוזניות מיקרופון וכרטיס קול שכל אחד מבניהם לא מבייש אף חברה גדולה בתחום...תברר על הכרטיס קול בנפרד שהוא גם ליגה.בהצלחה

-
@א-ה-2 תראה פהhttps://www.magical-notes.co.il/items/3666981--%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%A4%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99-Focusrite-Scarlett-2i2
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות