דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. איזה כרטיס קול לקנות?

איזה כרטיס קול לקנות?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר סאונד והפקה מוזיקלית
38 פוסטים 9 כותבים 1.8k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א.ה. 2א א.ה. 2

    @margalit חדש חדש,
    הנה הקלטה
    הקלטה (21).m4a
    זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
    אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
    אולי כי אין "תבניות ביצים" 😄 על הקירות?

    margalitM מנותק
    margalitM מנותק
    margalit
    משתמש מומחה
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @א-ה-2
    אני לא יכולה להקשיב לזה עכשיו
    אבל אם זה חדש ועושה רעש אז תפנה לחברה

    סולמות
    מגביהים את הקול שלך

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • טיטוט מנותק
      טיטוט מנותק
      טיטו
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @א-ה-2 אם אתה משתמש במקרופון דינמי ואין אקוסטיקה טובה אז אתה תשמע את הרעש הזה תמיד ולא משנה מה הכרטיס קול אלא אם כן תנמיך את המקרופון כמעט עד הסוף בזמן הקלטה אבל אז לא תשמע טוב את הקול שאתה מקליט אז הפתרון זה או אקוסטיקה או שעד שתעשה אקוסטיקה תשתמש בקונדסר ולא בדינמי

      אני לא עצמי.
      תכף אשוב...

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א.ה. 2א א.ה. 2

        @margalit חדש חדש,
        הנה הקלטה
        הקלטה (21).m4a
        זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
        אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
        אולי כי אין "תבניות ביצים" 😄 על הקירות?

        י מנותק
        י מנותק
        י.ביטון
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי י.ביטון
        #18

        @א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

        @margalit חדש חדש,
        הנה הקלטה
        הקלטה (21).m4a
        זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
        אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
        אולי כי אין "תבניות ביצים" 😄 על הקירות?

        אתה עם גיטרה אקוסטית?
        יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
        לי זה קורה במגבר רגיל.

        א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י י.ביטון

          @א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

          @margalit חדש חדש,
          הנה הקלטה
          הקלטה (21).m4a
          זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,
          אבל גם ביותר שקט זה נשמע ככה,
          אולי כי אין "תבניות ביצים" 😄 על הקירות?

          אתה עם גיטרה אקוסטית?
          יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
          לי זה קורה במגבר רגיל.

          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2א מנותק
          א.ה. 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי א.ה. 2
          #19

          @י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

          זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,

          אתה עם גיטרה אקוסטית?
          יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
          לי זה קורה במגבר רגיל

          לא התכוונתי עוצמה,
          אלא קליטה הכי גבוהה,
          ומה קשור הגיטרה לרעשי רקע?

          @טיטו אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

          תשתמש בקונדסר ולא בדינמי

          אני משתמש בקונדסר ולמרות זאת, יש רעש.

          מוזיקה.
          התרופה הטובה ביותר👌🎧

          טיטוט י 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • א.ה. 2א א.ה. 2

            @י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

            זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,

            אתה עם גיטרה אקוסטית?
            יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
            לי זה קורה במגבר רגיל

            לא התכוונתי עוצמה,
            אלא קליטה הכי גבוהה,
            ומה קשור הגיטרה לרעשי רקע?

            @טיטו אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

            תשתמש בקונדסר ולא בדינמי

            אני משתמש בקונדסר ולמרות זאת, יש רעש.

            טיטוט מנותק
            טיטוט מנותק
            טיטו
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טיטו
            #20

            @א-ה-2 תנסה להנמיך את הכרטיס קול בזמן הקלטה ואחרי זה להגביר דרך המחשב את הקובץ
            אגב אתה מקליט עם רמקולים דלוקים? אם כן תכבה אותם מהכרטיס קול

            אני לא עצמי.
            תכף אשוב...

            א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • טיטוט טיטו

              @א-ה-2 תנסה להנמיך את הכרטיס קול בזמן הקלטה ואחרי זה להגביר דרך המחשב את הקובץ
              אגב אתה מקליט עם רמקולים דלוקים? אם כן תכבה אותם מהכרטיס קול

              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2א מנותק
              א.ה. 2
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @טיטו אם אני מקליט ואח"כ מגביה,
              זה נשמע פחות טוב, כי שומעים פחות ברור את הדיוקים,
              ולא.
              אני לא משתמש ברמקולים דלוקים,
              ההקלטה היא נטו מהכרטיס קול (הקלטתי את הכרטיס קול).

              מוזיקה.
              התרופה הטובה ביותר👌🎧

              טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א.ה. 2א א.ה. 2

                @טיטו אם אני מקליט ואח"כ מגביה,
                זה נשמע פחות טוב, כי שומעים פחות ברור את הדיוקים,
                ולא.
                אני לא משתמש ברמקולים דלוקים,
                ההקלטה היא נטו מהכרטיס קול (הקלטתי את הכרטיס קול).

                טיטוט מנותק
                טיטוט מנותק
                טיטו
                צוות פיקוח
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                @א-ה-2 אני יודע שזה בפחות איכות אבל נראלי שאפשר לסדר את זה בעריכה זה עדיף מהרעשים האלה

                אני לא עצמי.
                תכף אשוב...

                א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • טיטוט טיטו

                  @א-ה-2 אני יודע שזה בפחות איכות אבל נראלי שאפשר לסדר את זה בעריכה זה עדיף מהרעשים האלה

                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2א מנותק
                  א.ה. 2
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #23

                  @טיטו איך? להגביה אח"כ?

                  מוזיקה.
                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                  טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                    @טיטו איך? להגביה אח"כ?

                    טיטוט מנותק
                    טיטוט מנותק
                    טיטו
                    צוות פיקוח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                    @טיטו איך? להגביה אח"כ?

                    להגביה אחרי זה ולשחק עם אפקטים ומיקסר כדי שישמע כמה שיותר נאמן למקור או כמו שאתה תאהב

                    אני לא עצמי.
                    תכף אשוב...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א.ה. 2א א.ה. 2

                      @י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                      זה עכשיו על ווליוום הכי גבוה,

                      אתה עם גיטרה אקוסטית?
                      יכול להיות שזה בגלל תיבת התהודה...
                      לי זה קורה במגבר רגיל

                      לא התכוונתי עוצמה,
                      אלא קליטה הכי גבוהה,
                      ומה קשור הגיטרה לרעשי רקע?

                      @טיטו אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                      תשתמש בקונדסר ולא בדינמי

                      אני משתמש בקונדסר ולמרות זאת, יש רעש.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      י.ביטון
                      משתמש מומחה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                      מה קשור הגיטרה לרעשי רקע?

                      לא יודע זה מה שקורה לי ...
                      כנראה מהאויר שיש שם.......

                      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י י.ביטון

                        @א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                        מה קשור הגיטרה לרעשי רקע?

                        לא יודע זה מה שקורה לי ...
                        כנראה מהאויר שיש שם.......

                        טיטוט מנותק
                        טיטוט מנותק
                        טיטו
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        @י-ביטון אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                        @א-ה-2 אמר באיזה כרטיס קול לקנות?:

                        מה קשור הגיטרה לרעשי רקע?

                        לא יודע זה מה שקורה לי ...
                        כנראה מהאויר שיש שם.......

                        בגיטרה תנסה פשוט להנמיך את הדיסטורשין או להחליף כבל
                        ואם אתה עם פיקאפ חיצוני אז זה גם יכול להיות הבעיה כי בדרך כלל לא משתמשים במגבר בשביל גיטרה אקוסטית וגם מי שכן משתמש באפקטים או משחק עם המיקסר שמובנה במגבר

                        אני לא עצמי.
                        תכף אשוב...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חונאח מנותק
                          חונאח מנותק
                          חונא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #27

                          אולי כבר לא רלוונטי... אבל לי יש ערכה של חברת פוקוסרייט במחיר כולל של 1300 שזה כלול אוזניות מיקרופון וכרטיס קול שכל אחד מבניהם לא מבייש אף חברה גדולה בתחום...תברר על הכרטיס קול בנפרד שהוא גם ליגה.בהצלחה😍

                          א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלבמ מנותק
                            מוח שליט על הלב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            סליחה על הבורות מה זה כרטיס קול

                            אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                            תמר 7ת EtiE י 3 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                              סליחה על הבורות מה זה כרטיס קול

                              תמר 7ת מנותק
                              תמר 7ת מנותק
                              תמר 7
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #29

                              @מוח-שליט-על-הלב זה משהו שכל אולפן חייב
                              חוץ מזה אני לא יודעת יותר

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

                                סליחה על הבורות מה זה כרטיס קול

                                EtiE מנותק
                                EtiE מנותק
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                                #30

                                @מוח-שליט-על-הלב הדבר הזה....
                                40187522c.jpg
                                ואתה יכול לקרוא יותר פה:
                                https://www.hamichlol.org.il/%D7%9B%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%A1_%D7%A7%D7%95%D7%9C

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • חונאח חונא

                                  אולי כבר לא רלוונטי... אבל לי יש ערכה של חברת פוקוסרייט במחיר כולל של 1300 שזה כלול אוזניות מיקרופון וכרטיס קול שכל אחד מבניהם לא מבייש אף חברה גדולה בתחום...תברר על הכרטיס קול בנפרד שהוא גם ליגה.בהצלחה😍

                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2א מנותק
                                  א.ה. 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31

                                  @חונא איזה כרטיס קול יש לך? (חברה, דגם)?

                                  מוזיקה.
                                  התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                  חונאח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א.ה. 2א א.ה. 2

                                    @חונא איזה כרטיס קול יש לך? (חברה, דגם)?

                                    חונאח מנותק
                                    חונאח מנותק
                                    חונא
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @א-ה-2 תראה פהhttps://www.magical-notes.co.il/items/3666981--%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%A4%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99-Focusrite-Scarlett-2i2

                                    חונאח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • חונאח חונא

                                      @א-ה-2 תראה פהhttps://www.magical-notes.co.il/items/3666981--%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%A4%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99-Focusrite-Scarlett-2i2

                                      חונאח מנותק
                                      חונאח מנותק
                                      חונא
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @חונא https://www.magical-notes.co.il/items/3666981--%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%A4%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99-Focusrite-Scarlett-2i2[נראה לי שקישור הראשון לא עובד]

                                      א.ה. 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • חונאח חונא

                                        @חונא https://www.magical-notes.co.il/items/3666981--%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%90%D7%95%D7%9C%D7%A4%D7%9F-%D7%91%D7%99%D7%AA%D7%99-Focusrite-Scarlett-2i2[נראה לי שקישור הראשון לא עובד]

                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2א מנותק
                                        א.ה. 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @חונא צריך דרייברים?

                                        מוזיקה.
                                        התרופה הטובה ביותר👌🎧

                                        חונאח margalitM 3 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א.ה. 2א א.ה. 2

                                          @חונא צריך דרייברים?

                                          חונאח מנותק
                                          חונאח מנותק
                                          חונא
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35
                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול