דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 414.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מוזיקה בלב

    שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
    אשמח לקבל את המילים1!

    HHKKKKH מנותק
    HHKKKKH מנותק
    HHKKKK
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #473

    @מוזיקה-בלב

    מילות השיר:

    I stand in white

    On the holiest day

    Overcome with deep emotion

    Day turns to night

    And You're slipping away

    My heart won't let me go

    This is who I want to be

    I want to stay here with You all year long

    Together we stand

    Having come to take part

    A parade all in Your honor

    Sefer Torah in hand

    Oh, the joy in my heart

    When I dance, I dance with You

    This is who I want to be

    I want to hold You this close all year long

    V'sen chelkeinu b'sorasecha

    Can I be part of Your Glory?

    Your Torah, my treasure

    For now and forever

    I want You a part of my story

    This is who I want to be

    When I feel it, I feel 'me'

    V'sen chelkeinu b'sorasecha

    Can I be part of Your Glory?

    Your Torah, my treasure

    For now and forever

    I want You a part of my story

    This is who I know is me

    May it always be this clear for me to see

    They stand in white

    On the holiest day

    Overcome with deep emotion

    I stand outside

    But as I turn away

    My heart won't let me go

    This is who I want to be

    I want to find this world I know is mine

    On the sidelines I stand

    Wishing I was a part

    A parade all in His honor

    I watch in a trance

    Feel the joy in their hearts

    As they dance, I yearn to join

    This is who I want to be

    Can I taste this joy you say is mine?

    V'sen chelkeinu b'sorasecha

    Can I be part of Your Glory?

    Your Torah, my treasure

    For now and forever

    I want You a part of my story

    This is who I want to be

    When I feel it, I feel me

    V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

    The Torah you treasure

    A life of forever

    I want you to rewrite my story

    This is who I know is me

    When I see you I see who I want to be

    V'sen chelkeinu b'sorasecha

    I want to speak of Your Glory

    To share of my treasure

    To share my forever

    I want to rewrite someone's story

    This is who I want to be

    When I feel it, I want the world to feel with me.

    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אסתר. ה.א מנותק
      אסתר. ה.א מנותק
      אסתר. ה.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #474

      אפשר את המילים של הבית האחרון ב-מסיבת פיגות של שרולי ונתנאל
      (רק את הקטע ששרולי שר)
      תודה

      מהשבר- גדלים
      מהקושי- מתבגרים
      עוד תראה : מעז יצא מתוק

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • AR054A מנותק
        AR054A מנותק
        AR054
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #475

        שלום
        אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
        תודה מראש.

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • AR054A AR054

          שלום
          אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
          תודה מראש.

          מ מנותק
          מ מנותק
          מישהו 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #476

          @ar054
          איך השיר מתחיל?
          [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

          הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מישהו 0

            @ar054
            איך השיר מתחיל?
            [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

            הלב שליה מנותק
            הלב שליה מנותק
            הלב שלי
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #477

            @מישהו-0 COME LET'S DANCE
            HANDING HANDS HELPING ONE ANOTHER

            כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • AR054A מנותק
              AR054A מנותק
              AR054
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #478

              אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

              הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • AR054A AR054

                אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #479

                @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • AR054A AR054

                  אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                  תהילושת מנותק
                  תהילושת מנותק
                  תהילוש
                  כתב מקצב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #480

                  @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                  THIS ONE של ברכה יפה

                  הנה.
                  I remember when
                  You were younger then
                  So innocent
                  Life could not keep up with you
                  And your big eyed dreams
                  They failed you, now it seems
                  Tell me about it

                  You and I have stepped
                  The same broken path
                  To hell and back
                  You don’t know it yet but I do
                  I’m the only one who knows your truth

                  Nursing all your scars
                  Hidden from view
                  I can spot a few
                  They tell it all when words fall short
                  You were whole before
                  But now they’re witnesses
                  To the shattered promises

                  You came up to bat, You took a hit
                  You’ll spent your life just getting over it
                  Picking up your parts strewn on the field
                  Asking if your hopes were even real

                  But here you are
                  Standing anyway
                  Anyway
                  And your scars are far, so far
                  From landing in your way

                  This one goes out to you
                  For all the bullets you stood brave through
                  I hope you hear me in my silent applause
                  Breaking down walls

                  I know you don’t feel like one
                  But you’re a hero for what you’ve done
                  And for this moment you are not unsung
                  This one goes out to you
                  This one goes out to you

                  You could never explain
                  The sheer will it takes
                  To keep your face
                  From crumbling into waves of pain
                  You could not describe it
                  What it means to hide it, to fight it

                  And did you ever think
                  A heart could scream so loud
                  Until you’re afraid it’s falling out
                  No other living soul will say a thing
                  It’s only dead quiet, deafening

                  But here you are
                  Surviving anyway
                  Anyway
                  The fierce fire stops the dark from getting in your way

                  This one goes out to you
                  For all the pain that you powered through
                  I hope you hear me in my silent applause
                  Breaking down walls

                  I know you don’t feel like one
                  But you’re a hero for what you’ve done
                  And for this moment you are not unsung

                  The world will never see you up on a billboard
                  Never name a building after you
                  And they’ll never find your star on a sidewalk
                  Saying this award goes to you

                  And even those who fought far hardest
                  They may never ever get it
                  But I’m here to give you credit
                  This one time

                  This one goes out to you
                  When nobody looks proud of you
                  I’m here, I’ll be you cheering crowd
                  You brought the house down

                  I know you don’t feel like one
                  But you’re a hero for what you’ve done
                  And right now I’ll say your time has come
                  And for this moment you are not unsung
                  This one goes out to you
                  This one goes out to you

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • ברוריהב מנותק
                    ברוריהב מנותק
                    ברוריה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #481

                    אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                    שירה מעומק הנשמה

                    איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • ברוריהב ברוריה

                      אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטעא מנותק
                      איזה קטע
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #482

                      @ברוריה קוראים לשיר "הי זה הזמן"?

                      יש שני סוגי מוזיקה-
                      מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                      תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ברוריהב ברוריה

                        אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אביגיל גילבחר
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #483

                        @ברוריה
                        ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                        ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                        Yeah, put your hands in the air
                        Yeah, put your hands in the air

                        ‏החיים לחוצים
                        ‏בני אדם כולם רצים
                        ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                        ‏הוא שליט, הוא בורא,
                        ‏הוא מחליט מה שקורה,
                        ‏ואנחנו רק בידיו..

                        ‏הוא המחיה י יה'
                        הקצב משתנה נ נה
                        ‏אין שום דאגה, תרגע.

                        ‏תרימו ידיים
                        ‏הכל משמיים
                        רק בשמחה

                        ‏תרימו ידיים
                        ‏הכל משמיים
                        ‏תודה לך

                        ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                        ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                        ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                        ‏כן אתה יכול לשחרר..

                        ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • א אביגיל גילבחר

                          @ברוריה
                          ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                          ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                          Yeah, put your hands in the air
                          Yeah, put your hands in the air

                          ‏החיים לחוצים
                          ‏בני אדם כולם רצים
                          ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                          ‏הוא שליט, הוא בורא,
                          ‏הוא מחליט מה שקורה,
                          ‏ואנחנו רק בידיו..

                          ‏הוא המחיה י יה'
                          הקצב משתנה נ נה
                          ‏אין שום דאגה, תרגע.

                          ‏תרימו ידיים
                          ‏הכל משמיים
                          רק בשמחה

                          ‏תרימו ידיים
                          ‏הכל משמיים
                          ‏תודה לך

                          ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                          ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                          ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                          ‏כן אתה יכול לשחרר..

                          ברוריהב מנותק
                          ברוריהב מנותק
                          ברוריה
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #484

                          @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                          שירה מעומק הנשמה

                          הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ברוריהב ברוריה

                            @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                            הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסט
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                            #485

                            @ברוריה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                            הנה הם
                            hey it's time to get up and sing
                            hey it's time to jump in the air
                            Yeah, put your hands in the air Yeah, put your hands in the air

                            Life is stressful
                            human beings all run
                            not to despair bro I have a father
                            he is a ruler, he is a creator,
                            he decides what happens, and
                            we are only in his hands ..

                            He's the resurrection! The
                            pace is changing.
                            There is no worry, calm down.

                            Raise your hands
                            everything from heaven
                            only with joy

                            Raise your hands
                            everything from heaven
                            thank you

                            Take a break and breathe some air,
                            nothing burns so easy friend,
                            faith, confidence, stress suddenly disappears.
                            Yes you can release ..

                            [אותו שיר רק באנגלית
                            אני מקוה שזה מופיע באנגלית כי
                            אצלי המתרגם במחשב מתרגם את זה אוטמטי].

                            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ישי 3י מנותק
                              ישי 3י מנותק
                              ישי 3
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #486

                              וואהו חיפשתי את זה הרבה זמן ,
                              תודה.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #487

                                נפשי של יענקי דסקל תודה

                                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • AR054A מנותק
                                  AR054A מנותק
                                  AR054
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #488

                                  אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                                  תודה.

                                  הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • AR054A AR054

                                    אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                                    תודה.

                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שליה מנותק
                                    הלב שלי
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #489

                                    @ar054 אולי @תהילוש תוכל לעזור לך כמו בפעם הקודמת

                                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • R מנותק
                                      R מנותק
                                      riki g
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #490

                                      למישהו יש את המילים
                                      של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                                      https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                                      נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                                      R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • R riki g

                                        למישהו יש את המילים
                                        של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                                        https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                                        נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                                        R מנותק
                                        R מנותק
                                        rouh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #491

                                        @riki-g
                                        ווער ביסטו?
                                        זאג מיר וויאזוי הייסטו?
                                        אין וועלכער שול גייסטו?
                                        ביי וועלכן רבין דרייסטיך?
                                        ווי ווייט פון מזרח שטייסטו?
                                        די לעצטע נייעס ווייסטו?
                                        וועלעכע קאר דרייווסטו?
                                        לייטס אין סיירינס הייסע? אוי א מאכער דאורייתא

                                        ווילסט זיך שפילן מיט די גרויסע קינדער מוזסטו ווייזן גרויסע געלט
                                        אויב דו ווילסט זיך דרייען מיט אונז
                                        איך ווייס דו ווילסט

                                        ווער ביסטו?
                                        וועלכע מוסדות שטיצסטו?
                                        אין וועלכן חדר שיקסטו?
                                        וועמענס מקוה שוויצטו, פאר'דביקות'ט פון קדושה?
                                        ווי לאנג איז דיין פאות?
                                        טיילסט אויס אייגן דעות?
                                        שטייסט און שרייסט פארפייערט?

                                        און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                                        בעסער, פעסטער
                                        א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                                        דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
                                        שטערקער, גרעסער
                                        יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                                        ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                                        מאכסט זיך סתם
                                        ביזי, בזיונות
                                        שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                                        וועם רעדסטו איין
                                        לעבסט אין זיסע חלומות
                                        דו באהאלסט דיך אומזיסט
                                        ווייז אונז, ווער דו, ביסט

                                        ווער ביסטו?
                                        first class אדער business ?
                                        געבּסט אדער גייסט נאך פישקעס?
                                        צו רעדן ביסט מכובד אין די back דו שטייסט און שישקעסט
                                        זעסט דיך אויף אלע פיקטשערס?
                                        מיט פאליטישענס קישסטו זיך?
                                        א בעסערע גאטשע ביסטו?

                                        און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                                        בעסער, פעסטער
                                        א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                                        דו האלטט ס'מאכט דיך עפעס
                                        שטערקער, גרעסער
                                        יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                                        ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                                        מאכסט זיך סתם
                                        ביזי, בזיונות
                                        שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                                        וועם רעדסטו איין
                                        לעבסט אין זיסע חלומות
                                        דו באהאלסט דיך אומזיסט
                                        ווייז אונז, ווער דו, ביסט

                                        זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו
                                        זאג מיר ווער דו ביסט, ווער דו ביסט, ווער ביסטו

                                        אהרן זלמן לייב באבוב צי 45 ?
                                        שומרים אדער שמירה, ביסט מיט אונז צי ביסט מיט זיי?
                                        יא ס'איז א סתירה, ניין דו קענסט נישט choosen צוויי
                                        G&G G&B, שווארץ און ווייס, סיי ווי סיי, סיי ווי סיי

                                        ווער ביסטו?

                                        איך בין א פשוט'ער איד
                                        איך בין א כשר'ער איד
                                        איך בין א חשוב'ער איד
                                        איך בין א

                                        פשוט'ער איד
                                        איך בין א כשר'ער איד
                                        איך בין א חשוב'ער איד
                                        איך בין א

                                        איך בין happy כ'בין צופרידן
                                        נאך א איד צווישן אידן
                                        נאך א איד צווישן אידן
                                        צופרידן

                                        און איך ווייס אז דו מיינסט דו ביסט
                                        בעסער, פעסטער
                                        א ריזן עסקן גרויסער קנאקער
                                        דו האלטסט ס'מאכט דיך עפעס
                                        שטערקער, גרעסער
                                        יא ביסט גערעכט אפשר טאקע
                                        ווייל אן דעם עכט ביסטו גארנישט
                                        מאכסט זיך סתם
                                        ביזי, בזיונות
                                        שטייסט אויף א בענקל מיינסט ביסט הויעך
                                        וועם רעדסטו איין
                                        לעבסט אין זיסע חלומות
                                        דו באהאלסט דיך אומזיסט
                                        ווייז אונז, ווער דו, ביסט.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלבמ מנותק
                                          מוח שליט על הלב
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #492

                                          אפשר את המילים לשיר של איציק דדיה אין יאוש

                                          אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                          עדי 0ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול