דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 414.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • EtiE Eti

    @מישהו-0 @שרת-הרוק היא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
    לא רק עוד ניגון אחד

    מ מנותק
    מ מנותק
    מישהו 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #468

    @eti אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

    יא מתכוונת לשיר ניגון של שמחה של אהרון רזאל
    לא רק עוד ניגון אחד

    ניגון של שמחה מילים=ניניניניניני😉

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • 7 באניאגרם 07 מנותק
      7 באניאגרם 07 מנותק
      7 באניאגרם 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #469

      אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

      EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הודיה 1

        @חיה-במקרנצ-יק-0 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

        יש מצב למילים של: "לא תנצחו אותי" ו"על כפיו יביא" של יונתן שינפלד?

        "על כפיו יביא"
        מילות השיר:
        ברחובנו הצר
        גר נגר אחד מוזר
        הוא יושב בצריפו
        ולא עושה דבר.

        איש אינו בא לקנות,
        ואין איש מבקר,
        ושנתיים שהוא
        כבר אינו מנגר.

        והוא חלום אחד נושא עוד בלבבו
        לבנות כסא לאליהו שיבוא,
        על כפיו אותו יביא,
        לאליהו הנביא.

        והוא יושב ומחכה לו
        כבר שנים חולם הוא שיזכה לו,
        על סודו שומר ומחכה לו
        מתי כבר יגיע היום.

        ברחובנו הצר
        גר סנדלר אחד מוזר
        הוא יושב בצריפו
        ולא עושה דבר.

        מדפיו הריקים
        מכוסים באבק
        כבר שנתיים מונח
        המרצע בשק.

        והוא חולם כי נעליים הוא תופר,
        בן על הרים ינוו רגלי המבשר.
        על כפיו אותן יביא,
        לאליהו הנביא.

        והוא יושב ומחכה לו...

        בירושלים ישנו
        איש לגמרי לא צעיר,
        שבנה הרבה בתים
        בכל פינות העיר.

        הוא מכיר כל סמטה,
        כל רחוב ושכונה,
        הוא בונה את העיר
        כבר שבעים שנה.

        והוא חולם כי, כמו שאת העיר בנה,
        יניח למקדש את אבן הפינה.
        על כפיו אותה יביא
        אליהו הנביא.

        והוא יושב ומחכה לו...

        "לא תנצחו אותי"
        מילים:
        מחלוני אני רואה
        רחוב כמו נהר גואה
        ואנשים לעבודת יומם הולכים
        ותינוקות של בית רבן
        עם הילקוט על גבם
        ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים

        פתאום זה בא ומתבהר
        ולעצמי אני אומר:
        לא תנצחו אותי
        לא מנצחים אותי כל כך מהר!

        מחלוני אני רואה
        מטוס ממריא, מטוס דואה
        שמתחבא בעננים הרחוקים
        אני שומע מכונה
        במנגינה הנכונה
        שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

        EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #470
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

          אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

          EtiE מנותק
          EtiE מנותק
          Eti
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #471

          @7-באניאגרם-0

          מחלוני אני רואה
          רחוב כמו נהר גואה
          ואנשים לעבודת יומם הולכים
          ותינוקות של בית רבן
          עם הילקוט על גבם
          ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים
          פתאום זה בא ומתבהר
          ולעצמי אני אומר:
          לא תנצחו אותי
          לא מנצחים אותי כל כך מהר!
          מחלוני אני רואה
          מטוס ממריא, מטוס דואה
          שמתחבא בעננים הרחוקים
          אני שומע מכונה
          במנגינה הנכונה
          שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מוזיקה בלב
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #472

            שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
            אשמח לקבל את המילים1!

            HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מוזיקה בלב

              שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
              אשמח לקבל את המילים1!

              HHKKKKH מנותק
              HHKKKKH מנותק
              HHKKKK
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #473

              @מוזיקה-בלב

              מילות השיר:

              I stand in white

              On the holiest day

              Overcome with deep emotion

              Day turns to night

              And You're slipping away

              My heart won't let me go

              This is who I want to be

              I want to stay here with You all year long

              Together we stand

              Having come to take part

              A parade all in Your honor

              Sefer Torah in hand

              Oh, the joy in my heart

              When I dance, I dance with You

              This is who I want to be

              I want to hold You this close all year long

              V'sen chelkeinu b'sorasecha

              Can I be part of Your Glory?

              Your Torah, my treasure

              For now and forever

              I want You a part of my story

              This is who I want to be

              When I feel it, I feel 'me'

              V'sen chelkeinu b'sorasecha

              Can I be part of Your Glory?

              Your Torah, my treasure

              For now and forever

              I want You a part of my story

              This is who I know is me

              May it always be this clear for me to see

              They stand in white

              On the holiest day

              Overcome with deep emotion

              I stand outside

              But as I turn away

              My heart won't let me go

              This is who I want to be

              I want to find this world I know is mine

              On the sidelines I stand

              Wishing I was a part

              A parade all in His honor

              I watch in a trance

              Feel the joy in their hearts

              As they dance, I yearn to join

              This is who I want to be

              Can I taste this joy you say is mine?

              V'sen chelkeinu b'sorasecha

              Can I be part of Your Glory?

              Your Torah, my treasure

              For now and forever

              I want You a part of my story

              This is who I want to be

              When I feel it, I feel me

              V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

              The Torah you treasure

              A life of forever

              I want you to rewrite my story

              This is who I know is me

              When I see you I see who I want to be

              V'sen chelkeinu b'sorasecha

              I want to speak of Your Glory

              To share of my treasure

              To share my forever

              I want to rewrite someone's story

              This is who I want to be

              When I feel it, I want the world to feel with me.

              ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אסתר. ה.א מנותק
                אסתר. ה.א מנותק
                אסתר. ה.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #474

                אפשר את המילים של הבית האחרון ב-מסיבת פיגות של שרולי ונתנאל
                (רק את הקטע ששרולי שר)
                תודה

                מהשבר- גדלים
                מהקושי- מתבגרים
                עוד תראה : מעז יצא מתוק

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • AR054A מנותק
                  AR054A מנותק
                  AR054
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #475

                  שלום
                  אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                  תודה מראש.

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • AR054A AR054

                    שלום
                    אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
                    תודה מראש.

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מישהו 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #476

                    @ar054
                    איך השיר מתחיל?
                    [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                    הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מישהו 0

                      @ar054
                      איך השיר מתחיל?
                      [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                      הלב שליה מנותק
                      הלב שליה מנותק
                      הלב שלי
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #477

                      @מישהו-0 COME LET'S DANCE
                      HANDING HANDS HELPING ONE ANOTHER

                      כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • AR054A מנותק
                        AR054A מנותק
                        AR054
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #478

                        אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                        הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • AR054A AR054

                          אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                          הלב שליה מנותק
                          הלב שליה מנותק
                          הלב שלי
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #479

                          @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

                          כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • AR054A AR054

                            אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                            תהילושת מנותק
                            תהילושת מנותק
                            תהילוש
                            כתב מקצב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #480

                            @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                            THIS ONE של ברכה יפה

                            הנה.
                            I remember when
                            You were younger then
                            So innocent
                            Life could not keep up with you
                            And your big eyed dreams
                            They failed you, now it seems
                            Tell me about it

                            You and I have stepped
                            The same broken path
                            To hell and back
                            You don’t know it yet but I do
                            I’m the only one who knows your truth

                            Nursing all your scars
                            Hidden from view
                            I can spot a few
                            They tell it all when words fall short
                            You were whole before
                            But now they’re witnesses
                            To the shattered promises

                            You came up to bat, You took a hit
                            You’ll spent your life just getting over it
                            Picking up your parts strewn on the field
                            Asking if your hopes were even real

                            But here you are
                            Standing anyway
                            Anyway
                            And your scars are far, so far
                            From landing in your way

                            This one goes out to you
                            For all the bullets you stood brave through
                            I hope you hear me in my silent applause
                            Breaking down walls

                            I know you don’t feel like one
                            But you’re a hero for what you’ve done
                            And for this moment you are not unsung
                            This one goes out to you
                            This one goes out to you

                            You could never explain
                            The sheer will it takes
                            To keep your face
                            From crumbling into waves of pain
                            You could not describe it
                            What it means to hide it, to fight it

                            And did you ever think
                            A heart could scream so loud
                            Until you’re afraid it’s falling out
                            No other living soul will say a thing
                            It’s only dead quiet, deafening

                            But here you are
                            Surviving anyway
                            Anyway
                            The fierce fire stops the dark from getting in your way

                            This one goes out to you
                            For all the pain that you powered through
                            I hope you hear me in my silent applause
                            Breaking down walls

                            I know you don’t feel like one
                            But you’re a hero for what you’ve done
                            And for this moment you are not unsung

                            The world will never see you up on a billboard
                            Never name a building after you
                            And they’ll never find your star on a sidewalk
                            Saying this award goes to you

                            And even those who fought far hardest
                            They may never ever get it
                            But I’m here to give you credit
                            This one time

                            This one goes out to you
                            When nobody looks proud of you
                            I’m here, I’ll be you cheering crowd
                            You brought the house down

                            I know you don’t feel like one
                            But you’re a hero for what you’ve done
                            And right now I’ll say your time has come
                            And for this moment you are not unsung
                            This one goes out to you
                            This one goes out to you

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #481

                              אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                              שירה מעומק הנשמה

                              איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטעא מנותק
                                איזה קטע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #482

                                @ברוריה קוראים לשיר "הי זה הזמן"?

                                יש שני סוגי מוזיקה-
                                מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                                תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ברוריהב ברוריה

                                  אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אביגיל גילבחר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #483

                                  @ברוריה
                                  ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                                  ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                                  Yeah, put your hands in the air
                                  Yeah, put your hands in the air

                                  ‏החיים לחוצים
                                  ‏בני אדם כולם רצים
                                  ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                                  ‏הוא שליט, הוא בורא,
                                  ‏הוא מחליט מה שקורה,
                                  ‏ואנחנו רק בידיו..

                                  ‏הוא המחיה י יה'
                                  הקצב משתנה נ נה
                                  ‏אין שום דאגה, תרגע.

                                  ‏תרימו ידיים
                                  ‏הכל משמיים
                                  רק בשמחה

                                  ‏תרימו ידיים
                                  ‏הכל משמיים
                                  ‏תודה לך

                                  ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                                  ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                                  ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                                  ‏כן אתה יכול לשחרר..

                                  ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א אביגיל גילבחר

                                    @ברוריה
                                    ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                                    ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                                    Yeah, put your hands in the air
                                    Yeah, put your hands in the air

                                    ‏החיים לחוצים
                                    ‏בני אדם כולם רצים
                                    ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                                    ‏הוא שליט, הוא בורא,
                                    ‏הוא מחליט מה שקורה,
                                    ‏ואנחנו רק בידיו..

                                    ‏הוא המחיה י יה'
                                    הקצב משתנה נ נה
                                    ‏אין שום דאגה, תרגע.

                                    ‏תרימו ידיים
                                    ‏הכל משמיים
                                    רק בשמחה

                                    ‏תרימו ידיים
                                    ‏הכל משמיים
                                    ‏תודה לך

                                    ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                                    ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                                    ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                                    ‏כן אתה יכול לשחרר..

                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #484

                                    @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                      הגיטריסטה מנותק
                                      הגיטריסטה מנותק
                                      הגיטריסט
                                      משתמש מומחה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                                      #485

                                      @ברוריה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                      @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                      הנה הם
                                      hey it's time to get up and sing
                                      hey it's time to jump in the air
                                      Yeah, put your hands in the air Yeah, put your hands in the air

                                      Life is stressful
                                      human beings all run
                                      not to despair bro I have a father
                                      he is a ruler, he is a creator,
                                      he decides what happens, and
                                      we are only in his hands ..

                                      He's the resurrection! The
                                      pace is changing.
                                      There is no worry, calm down.

                                      Raise your hands
                                      everything from heaven
                                      only with joy

                                      Raise your hands
                                      everything from heaven
                                      thank you

                                      Take a break and breathe some air,
                                      nothing burns so easy friend,
                                      faith, confidence, stress suddenly disappears.
                                      Yes you can release ..

                                      [אותו שיר רק באנגלית
                                      אני מקוה שזה מופיע באנגלית כי
                                      אצלי המתרגם במחשב מתרגם את זה אוטמטי].

                                      ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                      העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                      שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ישי 3י מנותק
                                        ישי 3י מנותק
                                        ישי 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #486

                                        וואהו חיפשתי את זה הרבה זמן ,
                                        תודה.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • דודו בלוקהד מנותק
                                          דודו בלוקהד מנותק
                                          דודו בלוקה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #487

                                          נפשי של יענקי דסקל תודה

                                          בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול