דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
1.7k פוסטים 376 כותבים 414.6k צפיות 41 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 7 באניאגרם 07 7 באניאגרם 0

    אפשר את המילים של "לא תנצחו אותי"?

    EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #471

    @7-באניאגרם-0

    מחלוני אני רואה
    רחוב כמו נהר גואה
    ואנשים לעבודת יומם הולכים
    ותינוקות של בית רבן
    עם הילקוט על גבם
    ובידיהם כמה ענפי הדס פורחים
    פתאום זה בא ומתבהר
    ולעצמי אני אומר:
    לא תנצחו אותי
    לא מנצחים אותי כל כך מהר!
    מחלוני אני רואה
    מטוס ממריא, מטוס דואה
    שמתחבא בעננים הרחוקים
    אני שומע מכונה
    במנגינה הנכונה
    שמתגלגלת בחוצות ובשווקים

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • מ מנותק
      מ מנותק
      מוזיקה בלב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #472

      שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
      אשמח לקבל את המילים1!

      HHKKKKH תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מ מוזיקה בלב

        שיר ותן חלקינו של ברוך לוין- באנגלית
        אשמח לקבל את המילים1!

        HHKKKKH מנותק
        HHKKKKH מנותק
        HHKKKK
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #473

        @מוזיקה-בלב

        מילות השיר:

        I stand in white

        On the holiest day

        Overcome with deep emotion

        Day turns to night

        And You're slipping away

        My heart won't let me go

        This is who I want to be

        I want to stay here with You all year long

        Together we stand

        Having come to take part

        A parade all in Your honor

        Sefer Torah in hand

        Oh, the joy in my heart

        When I dance, I dance with You

        This is who I want to be

        I want to hold You this close all year long

        V'sen chelkeinu b'sorasecha

        Can I be part of Your Glory?

        Your Torah, my treasure

        For now and forever

        I want You a part of my story

        This is who I want to be

        When I feel it, I feel 'me'

        V'sen chelkeinu b'sorasecha

        Can I be part of Your Glory?

        Your Torah, my treasure

        For now and forever

        I want You a part of my story

        This is who I know is me

        May it always be this clear for me to see

        They stand in white

        On the holiest day

        Overcome with deep emotion

        I stand outside

        But as I turn away

        My heart won't let me go

        This is who I want to be

        I want to find this world I know is mine

        On the sidelines I stand

        Wishing I was a part

        A parade all in His honor

        I watch in a trance

        Feel the joy in their hearts

        As they dance, I yearn to join

        This is who I want to be

        Can I taste this joy you say is mine?

        V'sen chelkeinu b'sorasecha

        Can I be part of Your Glory?

        Your Torah, my treasure

        For now and forever

        I want You a part of my story

        This is who I want to be

        When I feel it, I feel me

        V'sen chelkeinu b'sorasecha Show me my part in His glory

        The Torah you treasure

        A life of forever

        I want you to rewrite my story

        This is who I know is me

        When I see you I see who I want to be

        V'sen chelkeinu b'sorasecha

        I want to speak of Your Glory

        To share of my treasure

        To share my forever

        I want to rewrite someone's story

        This is who I want to be

        When I feel it, I want the world to feel with me.

        ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אסתר. ה.א מנותק
          אסתר. ה.א מנותק
          אסתר. ה.
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #474

          אפשר את המילים של הבית האחרון ב-מסיבת פיגות של שרולי ונתנאל
          (רק את הקטע ששרולי שר)
          תודה

          מהשבר- גדלים
          מהקושי- מתבגרים
          עוד תראה : מעז יצא מתוק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • AR054A מנותק
            AR054A מנותק
            AR054
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #475

            שלום
            אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
            תודה מראש.

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • AR054A AR054

              שלום
              אפשר את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה?
              תודה מראש.

              מ מנותק
              מ מנותק
              מישהו 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #476

              @ar054
              איך השיר מתחיל?
              [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

              הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מישהו 0

                @ar054
                איך השיר מתחיל?
                [או נגמר זהלא משנה העיקר כמה מילים מהשיר]

                הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #477

                @מישהו-0 COME LET'S DANCE
                HANDING HANDS HELPING ONE ANOTHER

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • AR054A מנותק
                  AR054A מנותק
                  AR054
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #478

                  אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                  הלב שליה תהילושת 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • AR054A AR054

                    אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                    הלב שליה מנותק
                    הלב שליה מנותק
                    הלב שלי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #479

                    @ar054 אני מכירה אבל אין לי אותן רשומות ואני לא יודעת ממש הכל יעזור?

                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • AR054A AR054

                      אף אחת לא מכירה את המילים לשיר THIS ONE של ברכה יפה??

                      תהילושת מנותק
                      תהילושת מנותק
                      תהילוש
                      כתב מקצב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #480

                      @ar054 אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                      THIS ONE של ברכה יפה

                      הנה.
                      I remember when
                      You were younger then
                      So innocent
                      Life could not keep up with you
                      And your big eyed dreams
                      They failed you, now it seems
                      Tell me about it

                      You and I have stepped
                      The same broken path
                      To hell and back
                      You don’t know it yet but I do
                      I’m the only one who knows your truth

                      Nursing all your scars
                      Hidden from view
                      I can spot a few
                      They tell it all when words fall short
                      You were whole before
                      But now they’re witnesses
                      To the shattered promises

                      You came up to bat, You took a hit
                      You’ll spent your life just getting over it
                      Picking up your parts strewn on the field
                      Asking if your hopes were even real

                      But here you are
                      Standing anyway
                      Anyway
                      And your scars are far, so far
                      From landing in your way

                      This one goes out to you
                      For all the bullets you stood brave through
                      I hope you hear me in my silent applause
                      Breaking down walls

                      I know you don’t feel like one
                      But you’re a hero for what you’ve done
                      And for this moment you are not unsung
                      This one goes out to you
                      This one goes out to you

                      You could never explain
                      The sheer will it takes
                      To keep your face
                      From crumbling into waves of pain
                      You could not describe it
                      What it means to hide it, to fight it

                      And did you ever think
                      A heart could scream so loud
                      Until you’re afraid it’s falling out
                      No other living soul will say a thing
                      It’s only dead quiet, deafening

                      But here you are
                      Surviving anyway
                      Anyway
                      The fierce fire stops the dark from getting in your way

                      This one goes out to you
                      For all the pain that you powered through
                      I hope you hear me in my silent applause
                      Breaking down walls

                      I know you don’t feel like one
                      But you’re a hero for what you’ve done
                      And for this moment you are not unsung

                      The world will never see you up on a billboard
                      Never name a building after you
                      And they’ll never find your star on a sidewalk
                      Saying this award goes to you

                      And even those who fought far hardest
                      They may never ever get it
                      But I’m here to give you credit
                      This one time

                      This one goes out to you
                      When nobody looks proud of you
                      I’m here, I’ll be you cheering crowd
                      You brought the house down

                      I know you don’t feel like one
                      But you’re a hero for what you’ve done
                      And right now I’ll say your time has come
                      And for this moment you are not unsung
                      This one goes out to you
                      This one goes out to you

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • ברוריהב מנותק
                        ברוריהב מנותק
                        ברוריה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #481

                        אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                        שירה מעומק הנשמה

                        איזה קטעא א 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • ברוריהב ברוריה

                          אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטעא מנותק
                          איזה קטע
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #482

                          @ברוריה קוראים לשיר "הי זה הזמן"?

                          יש שני סוגי מוזיקה-
                          מוזיקה שמרימה ומוזיקה שמורידה.
                          תשחה בסוג הראשון, ותברח כמו מאש מהסוג השני.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ברוריהב ברוריה

                            אני רוצה את המילים לשיר של שלומי גרטנר באנגלית ידיים למעלה משהו כזה יש לזה תרגום לעברית

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אביגיל גילבחר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #483

                            @ברוריה
                            ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                            ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                            Yeah, put your hands in the air
                            Yeah, put your hands in the air

                            ‏החיים לחוצים
                            ‏בני אדם כולם רצים
                            ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                            ‏הוא שליט, הוא בורא,
                            ‏הוא מחליט מה שקורה,
                            ‏ואנחנו רק בידיו..

                            ‏הוא המחיה י יה'
                            הקצב משתנה נ נה
                            ‏אין שום דאגה, תרגע.

                            ‏תרימו ידיים
                            ‏הכל משמיים
                            רק בשמחה

                            ‏תרימו ידיים
                            ‏הכל משמיים
                            ‏תודה לך

                            ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                            ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                            ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                            ‏כן אתה יכול לשחרר..

                            ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אביגיל גילבחר

                              @ברוריה
                              ‏היי זה הזמן לקום ולשיר
                              ‏היי זה הזמן לקפץ באוויר
                              Yeah, put your hands in the air
                              Yeah, put your hands in the air

                              ‏החיים לחוצים
                              ‏בני אדם כולם רצים
                              ‏לא להתייאש ‏אחי ‏כי יש לנו אב
                              ‏הוא שליט, הוא בורא,
                              ‏הוא מחליט מה שקורה,
                              ‏ואנחנו רק בידיו..

                              ‏הוא המחיה י יה'
                              הקצב משתנה נ נה
                              ‏אין שום דאגה, תרגע.

                              ‏תרימו ידיים
                              ‏הכל משמיים
                              רק בשמחה

                              ‏תרימו ידיים
                              ‏הכל משמיים
                              ‏תודה לך

                              ‏קח לך מנוחה קצת אוויר לנשימה,
                              ‏שום דבר אינו בוער so easy חבר,
                              ‏אמונה, ביטחון, לחץ ‏נעלם פתאום.
                              ‏כן אתה יכול לשחרר..

                              ברוריהב מנותק
                              ברוריהב מנותק
                              ברוריה
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #484

                              @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                              שירה מעומק הנשמה

                              הגיטריסטה תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ברוריהב ברוריה

                                @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                הגיטריסטה מנותק
                                הגיטריסטה מנותק
                                הגיטריסט
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                                #485

                                @ברוריה אמר במילים לשירים | צריכים מילים לשיר? כאן המקום לבקש....:

                                @אביגיל-גילבחר תודה רבה אבל רציתי את המילים באנגלית דווקא

                                הנה הם
                                hey it's time to get up and sing
                                hey it's time to jump in the air
                                Yeah, put your hands in the air Yeah, put your hands in the air

                                Life is stressful
                                human beings all run
                                not to despair bro I have a father
                                he is a ruler, he is a creator,
                                he decides what happens, and
                                we are only in his hands ..

                                He's the resurrection! The
                                pace is changing.
                                There is no worry, calm down.

                                Raise your hands
                                everything from heaven
                                only with joy

                                Raise your hands
                                everything from heaven
                                thank you

                                Take a break and breathe some air,
                                nothing burns so easy friend,
                                faith, confidence, stress suddenly disappears.
                                Yes you can release ..

                                [אותו שיר רק באנגלית
                                אני מקוה שזה מופיע באנגלית כי
                                אצלי המתרגם במחשב מתרגם את זה אוטמטי].

                                ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ישי 3י מנותק
                                  ישי 3י מנותק
                                  ישי 3
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #486

                                  וואהו חיפשתי את זה הרבה זמן ,
                                  תודה.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דודו בלוקהד מנותק
                                    דודו בלוקהד מנותק
                                    דודו בלוקה
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #487

                                    נפשי של יענקי דסקל תודה

                                    בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AR054A מנותק
                                      AR054A מנותק
                                      AR054
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #488

                                      אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                                      תודה.

                                      הלב שליה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • AR054A AR054

                                        אני צריכה את המילים לשיר STRONGER AS ONE של ברכה יפה.
                                        תודה.

                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שליה מנותק
                                        הלב שלי
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #489

                                        @ar054 אולי @תהילוש תוכל לעזור לך כמו בפעם הקודמת

                                        כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • R מנותק
                                          R מנותק
                                          riki g
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #490

                                          למישהו יש את המילים
                                          של "ווער ביסטו" של שאולי גרוסמן
                                          https://www.youtube.com/watch?v=kBPqmy_l3OI
                                          נטפרי חוסם את היוטיוב אז אני לא יכולה לראות את המילים

                                          R תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול