סקר | מחיר ההופעות.
-
@אפרת אבל לבנים יש זיצים שהם יותר מאשר הופעה בענין של הלשיר ביחד,
אז בסופו של דבר יוצא שגם לבנים באמת אין הרבה למה לשלם על הופעה, חוץ מלראות אתהזמר וכו'. -
@מוכשרת-על בשביל היציאה והשמחה והחברים/ות וכו' זה יכול ליהיות שווה.
אבל טכנית אני לא ישלם שקל על שום הופעה, כי בשביל להנות משיר מספיק נגן ואוזניות.
ואם אני רוצה רעש וכו' אני ילך לחתונה שמחה. -
@מוכשרת-על בשביל היציאה והשמחה והחברים/ות וכו' זה יכול ליהיות שווה.
אבל טכנית אני לא ישלם שקל על שום הופעה, כי בשביל להנות משיר מספיק נגן ואוזניות.
ואם אני רוצה רעש וכו' אני ילך לחתונה שמחה. -
@מוכשרת-על בשביל היציאה והשמחה והחברים/ות וכו' זה יכול ליהיות שווה.
אבל טכנית אני לא ישלם שקל על שום הופעה, כי בשביל להנות משיר מספיק נגן ואוזניות.
ואם אני רוצה רעש וכו' אני ילך לחתונה שמחה. -
@מוכשרת-על אם זה יחסוך לך מאה שקל אולי?!

-
@מוכשרת-על אם זה יחסוך לך מאה שקל אולי?!

-
@מוכשרת-על לא רק באנו לומר עד כמה אנחנו לא בעניין של הופעות
כמו שנתבאר בארוכה לעיל -
פוסט זה נמחק!
-
על הופעה לא מעורבת אפילו לא בהפרדה המגוחחת של יציע ואולם
הייתי משלמת גם מחיר יקר
הבעיה היא שגם הזמרים עצמם לא יכולים לראות ולשמוע את הנשים
מה שנשאר זה רק מופעים של נשים עצמם וזה קורה מעט מאד

@הלב-שלי אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
מה שנשאר זה רק מופעים של נשים עצמם וזה קורה מעט מאד
עם זמר? או עם זמרת?
-
@הלב-שלי אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
מה שנשאר זה רק מופעים של נשים עצמם וזה קורה מעט מאד
עם זמר? או עם זמרת?
-
@מוכשרת-על אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
רק אסביר למה זה מעצבן
מה מעצבן???
זה היה נשמע שאת נהנית בהופעות? -
@מוכשרת-על אמר בסקר | מחיר ההופעות.:
רק אסביר למה זה מעצבן
מה מעצבן???
זה היה נשמע שאת נהנית בהופעות? -
@מנאששש מעצבן שעד שיש מופע רק לנשים זה אפשרי רק עם זמרת ולא זמר
כי כל הזמן היא מקשיבה לזמרים ולא לזמרות -
בואו נעצור את הדיון הנ"ל כאן. למה?
א. אין קשר בינו לבין הכותרת.
ב. הוא יגלוש במהרה למקומות לא רצויים.נ.ב
אני חושבת שמיותר לברך את השבים למקצב בברכת 'ברוך הבא'.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות