דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. יואלי דיקמן

יואלי דיקמן

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
4.2k פוסטים 375 כותבים 856.3k צפיות 79 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר רחל

    @תמר-7 למה נראה לך?

    תמר 7ת מנותק
    תמר 7ת מנותק
    תמר 7
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
    #1675

    @רחל כדי שלא יישכחו את השיר שהוא הוציא
    הוא השקיע עליו הרבה וחבל לו
    בהתחלה כולם התלהבו על השיר ואז אח"כ ההתלהבות דועכת ןדוכת עד ששוכחים ואז.... הוא מוציא את הקליפ וכולם מתלהבים שוב
    יש מצב שאחרי הקליפ שהוא יוציא הוא יעשה עוד וריאציה לשיר כדי להזכיר לכולם שהוא הוציא את השיר הזה

    מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תמר 7ת תמר 7

      @רחל כדי שלא יישכחו את השיר שהוא הוציא
      הוא השקיע עליו הרבה וחבל לו
      בהתחלה כולם התלהבו על השיר ואז אח"כ ההתלהבות דועכת ןדוכת עד ששוכחים ואז.... הוא מוציא את הקליפ וכולם מתלהבים שוב
      יש מצב שאחרי הקליפ שהוא יוציא הוא יעשה עוד וריאציה לשיר כדי להזכיר לכולם שהוא הוציא את השיר הזה

      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #1676

      @תמר-7 לפי דעתי זה כבר דעך הוא יכול חופשי להוציא את זה....
      הוא כנראה יוציא את זה אחרי ל"ג בעומר

      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

      תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

        @תמר-7 לפי דעתי זה כבר דעך הוא יכול חופשי להוציא את זה....
        הוא כנראה יוציא את זה אחרי ל"ג בעומר

        תמר 7ת מנותק
        תמר 7ת מנותק
        תמר 7
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
        #1677

        @מוכן-תמיד-לעזור נכון אבל עכשיו עוד זוכרים אותו (מציאות שאת\ה לא שכחת ממנו)
        הוא יוציא אותו כנראה שכולם מכולם ישכחו אותו

        מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תמר 7ת תמר 7

          @מוכן-תמיד-לעזור נכון אבל עכשיו עוד זוכרים אותו (מציאות שאת\ה לא שכחת ממנו)
          הוא יוציא אותו כנראה שכולם מכולם ישכחו אותו

          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #1678

          @תמר-7 אני אישית לא חושב שזה כזה רעיון טוב...
          מספיק הוא מתח עד שהוא הוציא אותו (יותר משנה חיכינו...)
          זה כבר מאבד את זה כמה אפשר לחכותת
          בזמן הזה הוא כבר יכל להוציא עוד שיר

          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

          תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

            @תמר-7 אני אישית לא חושב שזה כזה רעיון טוב...
            מספיק הוא מתח עד שהוא הוציא אותו (יותר משנה חיכינו...)
            זה כבר מאבד את זה כמה אפשר לחכותת
            בזמן הזה הוא כבר יכל להוציא עוד שיר

            תמר 7ת מנותק
            תמר 7ת מנותק
            תמר 7
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #1679

            @מוכן-תמיד-לעזור לדעתי זה רעיון גאוני
            תראה איך אף אחד לא שוכח את השיר שלו
            אולי אותך זה קצת מעצבן אבל אותו זה משרת טוב מאוד

            מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תמר 7ת תמר 7

              @מוכן-תמיד-לעזור לדעתי זה רעיון גאוני
              תראה איך אף אחד לא שוכח את השיר שלו
              אולי אותך זה קצת מעצבן אבל אותו זה משרת טוב מאוד

              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #1680

              @תמר-7 נכון, אבל תחשבי כמה הוא יכול כבר לשחק עם זה?
              לאנשים כבר ימאס

              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

              תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                @תמר-7 נכון, אבל תחשבי כמה הוא יכול כבר לשחק עם זה?
                לאנשים כבר ימאס

                תמר 7ת מנותק
                תמר 7ת מנותק
                תמר 7
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #1681

                @מוכן-תמיד-לעזור אני חושבת שזה פעם ראשונה שלו
                ואתה צודק מאוד בקשר לזה שלאנשים זה יימאס

                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תמר 7ת תמר 7

                  @מוכן-תמיד-לעזור אני חושבת שזה פעם ראשונה שלו
                  ואתה צודק מאוד בקשר לזה שלאנשים זה יימאס

                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #1682

                  @תמר-7 כמו שהבנתי הוא עשה את זה עם עוד שירים שלו לא?
                  אבל לא נראה לי כל כך הרבה זמן
                  זה מוגזם כבר מילא היה מוציא אותם ביחד נוו
                  אבל כבר המתנו וציפינו יותר משנה לשחרר את השיר בלי הקליפ???...

                  לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                  אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                    @תמר-7 כמו שהבנתי הוא עשה את זה עם עוד שירים שלו לא?
                    אבל לא נראה לי כל כך הרבה זמן
                    זה מוגזם כבר מילא היה מוציא אותם ביחד נוו
                    אבל כבר המתנו וציפינו יותר משנה לשחרר את השיר בלי הקליפ???...

                    אנונימיתא מנותק
                    אנונימיתא מנותק
                    אנונימית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #1683

                    @מוכן-תמיד-לעזור
                    זה השיר הראשון שלו שיוצא והקליפ מתעכב...
                    לא חושבת שזו טקטיקה מכוונת..הוא לא באמת צריך את הקליפ כדי שיזכרו את השיר
                    כמה שירים יצאו עם קליפ והם נשכחים אחרי תקופה קצרה??
                    הוא גם תמיד אומר שהוא מוציא שירים כתחביב ולא מעבר...
                    הוא מייצר עניין סביב פרויקטים אחרים שהוא עושה(ישיבישיר, אגדה של הגדה ועוד...)

                    "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                      מוכן תמיד לעזור
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                      #1684

                      וחוץ מזה גם שהוא יוציא את הקליפ עוד כמה חודשים זה אולי קצת יעורר שוב את השיר
                      אבל עדיין זה ידעך אחרי כמה ימים\ שבועות לא נראה לי שבגלל זה יתחילו לחפור על זה ברדיו
                      או משהו כזה אולי נטו יהיו לו הרבה צפיות ביוטיוב
                      אני חושב שאם הוא רוצה לעורר את השיר שיוציא לו גרסה ווקאלית או משהו כזה
                      זה יהיה יותר רלוונטי מאשר להוציא לזה קליפ
                      יש הרבה דרכים....

                      לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ר מנותק
                        ר מנותק
                        רחל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #1685

                        ספרו לי על עוד זמר שעושה את זה
                        בעיני זה מוזרר
                        מוציאים שיר אז גם מוציאים את הקליפ {עם יש}
                        מי שאוהב איזה שיר או קליפ לא שוכח את זה ככ מהר
                        נגיד אני מאוד אהבתי את השיר ושמעתי את זה בלי סוף .עכשיו
                        נמאס לי ולא יענין אותי לרואות את הקליפ יותר מפעם פעמיים יאלה משך יותר מידי
                        נמאס

                        המחר לעולם לא יהיה נפלא
                        אם אתה עדיין שקוע באתמול

                        אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר רחל

                          ספרו לי על עוד זמר שעושה את זה
                          בעיני זה מוזרר
                          מוציאים שיר אז גם מוציאים את הקליפ {עם יש}
                          מי שאוהב איזה שיר או קליפ לא שוכח את זה ככ מהר
                          נגיד אני מאוד אהבתי את השיר ושמעתי את זה בלי סוף .עכשיו
                          נמאס לי ולא יענין אותי לרואות את הקליפ יותר מפעם פעמיים יאלה משך יותר מידי
                          נמאס

                          אנונימיתא מנותק
                          אנונימיתא מנותק
                          אנונימית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #1686

                          @רחל
                          שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
                          גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא

                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                          מנאשששמ מוכן תמיד לעזורמ ה ר 4 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • אנונימיתא אנונימית

                            @רחל
                            שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
                            גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא

                            מנאשששמ מנותק
                            מנאשששמ מנותק
                            מנאששש
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #1687

                            @אנונימית השאלה אם הם דיברו על זה בין לבין

                            ברגע שמתחברים למוזיקה,
                            הטכניקה באה מעצמה.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • אנונימיתא אנונימית

                              @רחל
                              שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
                              גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא

                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                              מוכן תמיד לעזור
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #1688

                              @אנונימית גם ל'חיים' יוצא עוד מעט הקליפ...

                              לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אנונימיתא אנונימית

                                @רחל
                                שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
                                גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא

                                ה מנותק
                                ה מנותק
                                הודיה 1
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 1
                                #1689

                                @אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
                                ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
                                @מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
                                מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?

                                "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                EtiE א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                2
                                • ה הודיה 1

                                  @אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
                                  ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
                                  @מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
                                  מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?

                                  EtiE מנותק
                                  EtiE מנותק
                                  Eti
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #1690

                                  @הודיה-1 זה בדיוק מה שמוזר פה.
                                  יואלי כל הזמן תרץ את זה שהשיר לא יוצא - בזה שהקליפ לא מוכן...
                                  אז מה נסגר איתו, עבר כבר יותר מחודש מאז שהשיר יצא!!!!

                                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                  מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • EtiE Eti

                                    @הודיה-1 זה בדיוק מה שמוזר פה.
                                    יואלי כל הזמן תרץ את זה שהשיר לא יוצא - בזה שהקליפ לא מוכן...
                                    אז מה נסגר איתו, עבר כבר יותר מחודש מאז שהשיר יצא!!!!

                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1691

                                    @eti משהו שם לא ברור מה שכן, שלי נמאסס כבר לחכות הוציא לי את החשק...
                                    במיוחד בגלל שאני יודע שזה יהיה עוד הרבהה זמןן

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • אנונימיתא אנונימית

                                      @רחל
                                      שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
                                      גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      רחל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1692

                                      @אנונימית אמר ביואלי דיקמן:

                                      שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
                                      גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא
                                      מי שעושה את זה הוא מוזר
                                      זה מעצבן את האנשים וחוץ מזה כמו ש @אנונימית אמרה
                                      השאלה אם דיברו על זה בין לבין
                                      יש את הקטע שלא מדברים ואז מפתיעים
                                      וזה בסדר זה גם מוזר כי אם עושים קליפ אז מחכים שזה יצא עם השיר אבל על זה אני מתכונת לפרט אני מתכונת להגיד שמורחים אותנו וכולם שונאים את זה יאלה עדיף שלא יוציא קליפ
                                      י

                                      המחר לעולם לא יהיה נפלא
                                      אם אתה עדיין שקוע באתמול

                                      תמר 7ת תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ה הודיה 1

                                        @אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
                                        ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
                                        @מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
                                        מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        איצלה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1693

                                        @הודיה-1 אמר ביואלי דיקמן:

                                        @אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
                                        ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
                                        @מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
                                        מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?

                                        יואלי רוצה שהשיר יתפוס תאוצה שוב בגלל הקליפ, זה הכל, לכן הוא מחכה כרגע

                                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א איצלה

                                          @הודיה-1 אמר ביואלי דיקמן:

                                          @אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
                                          ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
                                          @מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
                                          מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?

                                          יואלי רוצה שהשיר יתפוס תאוצה שוב בגלל הקליפ, זה הכל, לכן הוא מחכה כרגע

                                          ה מנותק
                                          ה מנותק
                                          הודיה 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1694

                                          @איצלה מעניין אני מקווה לטוב

                                          "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול