-
@תמר-7 כמו שהבנתי הוא עשה את זה עם עוד שירים שלו לא?
אבל לא נראה לי כל כך הרבה זמן
זה מוגזם כבר מילא היה מוציא אותם ביחד נוו
אבל כבר המתנו וציפינו יותר משנה לשחרר את השיר בלי הקליפ???...@מוכן-תמיד-לעזור
זה השיר הראשון שלו שיוצא והקליפ מתעכב...
לא חושבת שזו טקטיקה מכוונת..הוא לא באמת צריך את הקליפ כדי שיזכרו את השיר
כמה שירים יצאו עם קליפ והם נשכחים אחרי תקופה קצרה??
הוא גם תמיד אומר שהוא מוציא שירים כתחביב ולא מעבר...
הוא מייצר עניין סביב פרויקטים אחרים שהוא עושה(ישיבישיר, אגדה של הגדה ועוד...) -
וחוץ מזה גם שהוא יוציא את הקליפ עוד כמה חודשים זה אולי קצת יעורר שוב את השיר
אבל עדיין זה ידעך אחרי כמה ימים\ שבועות לא נראה לי שבגלל זה יתחילו לחפור על זה ברדיו
או משהו כזה אולי נטו יהיו לו הרבה צפיות ביוטיוב
אני חושב שאם הוא רוצה לעורר את השיר שיוציא לו גרסה ווקאלית או משהו כזה
זה יהיה יותר רלוונטי מאשר להוציא לזה קליפ
יש הרבה דרכים.... -
ספרו לי על עוד זמר שעושה את זה
בעיני זה מוזרר
מוציאים שיר אז גם מוציאים את הקליפ {עם יש}
מי שאוהב איזה שיר או קליפ לא שוכח את זה ככ מהר
נגיד אני מאוד אהבתי את השיר ושמעתי את זה בלי סוף .עכשיו
נמאס לי ולא יענין אותי לרואות את הקליפ יותר מפעם פעמיים יאלה משך יותר מידי
נמאס -
ספרו לי על עוד זמר שעושה את זה
בעיני זה מוזרר
מוציאים שיר אז גם מוציאים את הקליפ {עם יש}
מי שאוהב איזה שיר או קליפ לא שוכח את זה ככ מהר
נגיד אני מאוד אהבתי את השיר ושמעתי את זה בלי סוף .עכשיו
נמאס לי ולא יענין אותי לרואות את הקליפ יותר מפעם פעמיים יאלה משך יותר מידי
נמאס -
@רחל
שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא -
@רחל
שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא@אנונימית גם ל'חיים' יוצא עוד מעט הקליפ...
-
@רחל
שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא@אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
@מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו? -
@אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
@מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו? -
@הודיה-1 זה בדיוק מה שמוזר פה.
יואלי כל הזמן תרץ את זה שהשיר לא יוצא - בזה שהקליפ לא מוכן...
אז מה נסגר איתו, עבר כבר יותר מחודש מאז שהשיר יצא!!!!@eti משהו שם לא ברור מה שכן, שלי נמאסס כבר לחכות הוציא לי את החשק...
במיוחד בגלל שאני יודע שזה יהיה עוד הרבהה זמןן -
@רחל
שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא@אנונימית אמר ביואלי דיקמן:
שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא
מי שעושה את זה הוא מוזר
זה מעצבן את האנשים וחוץ מזה כמו ש @אנונימית אמרה
השאלה אם דיברו על זה בין לבין
יש את הקטע שלא מדברים ואז מפתיעים
וזה בסדר זה גם מוזר כי אם עושים קליפ אז מחכים שזה יצא עם השיר אבל על זה אני מתכונת לפרט אני מתכונת להגיד שמורחים אותנו וכולם שונאים את זה יאלה עדיף שלא יוציא קליפ
י -
@אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
@מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?@הודיה-1 אמר ביואלי דיקמן:
@אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
@מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?יואלי רוצה שהשיר יתפוס תאוצה שוב בגלל הקליפ, זה הכל, לכן הוא מחכה כרגע
-
@הודיה-1 אמר ביואלי דיקמן:
@אנונימית כנראה זה לא היה מתוכנן
ואל תשכחו שיואלי מרח את כולנו עם השיר בהרבה זמן ועכשיו הוא מורח אותנו שוב עם הקליפ והוא מעלה גם סירטונים מהאולפן ומהצילומים לקליפ וכבר לא היה באלי לשמוע את השיר הזה בגלל המריחה
@מוכן-תמיד-לעזור הבעיה ששואקי לא דיבר על הקליפ וזה בא בהפתעה אבל יואלי עוד לפני שיצא השיר הוא העלה סרטונים מהקליפ
מעניין למה? אולי @איצלה יוכל להגיד לנו?יואלי רוצה שהשיר יתפוס תאוצה שוב בגלל הקליפ, זה הכל, לכן הוא מחכה כרגע
-
@אנונימית אמר ביואלי דיקמן:
שווקי הוציא קליפ לשיר "ישתבח" רק שנה אחרי...( לא במכוון)
גם בני פרידמן הוציא שיר ל"חראשו" הרבה אחרי שהשיר יצא
מי שעושה את זה הוא מוזר
זה מעצבן את האנשים וחוץ מזה כמו ש @אנונימית אמרה
השאלה אם דיברו על זה בין לבין
יש את הקטע שלא מדברים ואז מפתיעים
וזה בסדר זה גם מוזר כי אם עושים קליפ אז מחכים שזה יצא עם השיר אבל על זה אני מתכונת לפרט אני מתכונת להגיד שמורחים אותנו וכולם שונאים את זה יאלה עדיף שלא יוציא קליפ
י@רחל אני לא בטוחה ב100% במה שאמרתי למעלה (מי שלא ראה יעלה ויראה הכל)
אבל זה כ"כ מתאים לו
הוא כ"כ אוהב למתוח גם את המאזינים שלו וגם את העוקבים אחריו
לדעתי זה טקטיקה מכוונת
כמה שזה אוליי מעצבן ויכול לחרפן אותנו זה אחד הרעיונות הגאוניים ותגידו מה שתגידו -
@רחל אני לא בטוחה ב100% במה שאמרתי למעלה (מי שלא ראה יעלה ויראה הכל)
אבל זה כ"כ מתאים לו
הוא כ"כ אוהב למתוח גם את המאזינים שלו וגם את העוקבים אחריו
לדעתי זה טקטיקה מכוונת
כמה שזה אוליי מעצבן ויכול לחרפן אותנו זה אחד הרעיונות הגאוניים ותגידו מה שתגידוכפי שפורסם, יואלי דיקמן תכנן בעבר להוציא אלבום בשם "נאמבר 1".
אתם בוודאי שואלים, מה קורה עם זה?
התשובה היא, שדיקמן מסתפק האם להוציא את השירים בקונספט של אלבום או דווקא כסינגלים פעם בכמה חודשים...
ככל הנראה, דיקמן הולך לכיוון אופציה ב'...
@סקופר יכול לספר לכם שלאחר ספירת העומר דיקמן יוציא שיר חופה ואולי אולי גם את הקליפ של "חלום לגדול"... -
כפי שפורסם, יואלי דיקמן תכנן בעבר להוציא אלבום בשם "נאמבר 1".
אתם בוודאי שואלים, מה קורה עם זה?
התשובה היא, שדיקמן מסתפק האם להוציא את השירים בקונספט של אלבום או דווקא כסינגלים פעם בכמה חודשים...
ככל הנראה, דיקמן הולך לכיוון אופציה ב'...
@סקופר יכול לספר לכם שלאחר ספירת העומר דיקמן יוציא שיר חופה ואולי אולי גם את הקליפ של "חלום לגדול"...בדגש על
אולי
-
כפי שפורסם, יואלי דיקמן תכנן בעבר להוציא אלבום בשם "נאמבר 1".
אתם בוודאי שואלים, מה קורה עם זה?
התשובה היא, שדיקמן מסתפק האם להוציא את השירים בקונספט של אלבום או דווקא כסינגלים פעם בכמה חודשים...
ככל הנראה, דיקמן הולך לכיוון אופציה ב'...
@סקופר יכול לספר לכם שלאחר ספירת העומר דיקמן יוציא שיר חופה ואולי אולי גם את הקליפ של "חלום לגדול"... -
כפי שפורסם, יואלי דיקמן תכנן בעבר להוציא אלבום בשם "נאמבר 1".
אתם בוודאי שואלים, מה קורה עם זה?
התשובה היא, שדיקמן מסתפק האם להוציא את השירים בקונספט של אלבום או דווקא כסינגלים פעם בכמה חודשים...
ככל הנראה, דיקמן הולך לכיוון אופציה ב'...
@סקופר יכול לספר לכם שלאחר ספירת העומר דיקמן יוציא שיר חופה ואולי אולי גם את הקליפ של "חלום לגדול"...@סקופר אמר ביואלי דיקמן:
כפי שפורסם, יואלי דיקמן תכנן בעבר להוציא אלבום בשם "נאמבר 1".
אתם בוודאי שואלים, מה קורה עם זה?
התשובה היא, שדיקמן מסתפק האם להוציא את השירים בקונספט של אלבום או דווקא כסינגלים פעם בכמה חודשים...
ככל הנראה, דיקמן הולך לכיוון אופציה ב'...
@סקופר יכול לספר לכם שלאחר ספירת העומר דיקמן יוציא שיר חופה ואולי אולי גם את הקליפ של "חלום לגדול"...עוד מעט יהיה לו אלבום נאמבר 2
-
@סקופר אמר ביואלי דיקמן:
כפי שפורסם, יואלי דיקמן תכנן בעבר להוציא אלבום בשם "נאמבר 1".
אתם בוודאי שואלים, מה קורה עם זה?
התשובה היא, שדיקמן מסתפק האם להוציא את השירים בקונספט של אלבום או דווקא כסינגלים פעם בכמה חודשים...
ככל הנראה, דיקמן הולך לכיוון אופציה ב'...
@סקופר יכול לספר לכם שלאחר ספירת העומר דיקמן יוציא שיר חופה ואולי אולי גם את הקליפ של "חלום לגדול"...עוד מעט יהיה לו אלבום נאמבר 2
-
@ברוריה אם אומרים שבסוף הוא בחר באופציה השניה אז מה הקשר
שעכשיו נאמבר 2
טוב אני לא רוצה להכנס לזה אבל משהו אחד יש לי להגיד
שכל מה שהולך עם יואלי זה חתיכת סיפור מוזר
בהצלחה שיהיה לו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות