דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מופע אגדה של הגדה

מופע אגדה של הגדה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
131 פוסטים 44 כותבים 9.7k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • רותושששר רותוששש

    גם העלו כבר את כל הזמרים שיהיו שם
    ביניהם זה ישי לפידות חיים ישראל ומשה לוק

    א מנותק
    א מנותק
    אייזיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #68

    @רותוששש אמר במופע אגדה של הגדה:

    גם העלו כבר את כל הזמרים שיהיו שם
    ביניהם זה ישי לפידות חיים ישראל ומשה לוק

    בנצי שטיין
    ארי היל
    משה דוד ויסמנדל

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • אנונימיתא אנונימית

      @eti
      עכשיו התחילו לשדר בקול ברמה

      חראשוח מנותק
      חראשוח מנותק
      חראשו
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #69

      @אנונימית שידור וידאו?

      אנונימיתא תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • חראשוח חראשו

        @אנונימית שידור וידאו?

        אנונימיתא מנותק
        אנונימיתא מנותק
        אנונימית
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #70

        @חראשו
        הלוואי...רק להאזנה

        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י מנותק
          י מנותק
          יהלי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #71

          בנתיים כל השמות שעלו הופעו עם יואלי...
          מי אלה שלא הופיעו איתו?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י מנותק
            י מנותק
            יהלי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #72

            videoplayback (1).mp4 videoplayback (3).mp4 videoplayback (4).mp4 6d495cbb-a5e1-41c4-9f0e-bf8709fcdfea.mp4

            EtiE תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • י יהלי

              videoplayback (1).mp4 videoplayback (3).mp4 videoplayback (4).mp4 6d495cbb-a5e1-41c4-9f0e-bf8709fcdfea.mp4

              EtiE מנותק
              EtiE מנותק
              Eti
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
              #73

              @יהלי זה הסרטות מהארוע?
              יש מצב עם כוכביות? חסום 😐

              תאחדי פוסטים....

              אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                מוכן תמיד לעזור
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #74

                מישהו הלך למופע??

                לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S מנותק
                  S מנותק
                  shin
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי shin
                  #75

                  היה אירוע יפה, אם כי הסאונד כלל לא סיפק אותי ואפשר לומר שקצת סבלתי... 🙂
                  "גלריית אומנים" לא בדיוק.. אבל היו כמה טובים.. רולי דיקמן, חיים ישראל, ישי לפידות, מקהלת "נשמה"
                  פגשתי כמה חברים @איצלה , אז בסה''כ היה נחמד...

                  לאן שלא פניתי ראיתי סימנך...
                  https://www.youtube.com/@ishaishin

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י מנותק
                    י מנותק
                    יום_שמח
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #76

                    אפדר להשיג את ההקלטה של זה לפחות?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יום_שמח

                      אפדר להשיג את ההקלטה של זה לפחות?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אייזיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייזיק
                      #77

                      לטעמי זה היה מופע רגיל, נחמד + ותו לא....(ביחס למשל להופעה של יואלי עם פאלקוביץ, למי שזוכר....)

                      שלומי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • א אייזיק

                        לטעמי זה היה מופע רגיל, נחמד + ותו לא....(ביחס למשל להופעה של יואלי עם פאלקוביץ, למי שזוכר....)

                        שלומי 0ש מנותק
                        שלומי 0ש מנותק
                        שלומי 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #78

                        @אייזיק [פאלקוביץ אז היה מטורף]
                        קול ברמה לא יודעים לעשות הופעות!!!!!!!!!!!![תשוו אותם לקול חי]
                        איזה הפקה סאונד?!
                        זמרים בסדר וויסמנדל וארי היל נחמדים[אבל לא לבניני האומה
                        בנצי שטיין אולי הלחין כמה שירים יפים אבל זה לא הופך אותו לזמר לביניני האומה
                        רולי דיקמן היה מאד חלש בלי קשר שהוא אח של יואלי וזמר חתונות נחמד...
                        משה לוק פיייטן גדול[לא הסגנון שלי
                        חיים ישראל מטורףףף[אבל קצת זמן
                        ישי לפידות גם מטורףףף [
                        תכלס 2 גדולי זמר היו פהאבל גם קצת זמן]
                        חייםישראל&ישי לפידות[שקצת פחות בשנים האחרונות]ן
                        היה מופע די משעמם היה קטעים אבל לא יותר
                        מופע נחמד........

                        י תמר 7ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                        4
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          אביב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #79

                          מי שרוצה לראות הרבה סרטונים מהאירוע, מוזיקה VIP שלחו הבוקר.
                          העליתי פה לג'מבו מייל מה שהם שלחו.

                          מנאשששמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ענק הענקים בדורינוע מנותק
                            ענק הענקים בדורינוע מנותק
                            ענק הענקים בדורינו
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #80

                            היה חמוד עם הרבה אנרגיות זמרים ששוים את המחיר של 25 ש''ח ולא יותר לא כל הטרררם שיואלי עשה לפני אבל בסה''כ היה נחמד מאד

                            אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחריי, לצפות בהודעותיי, להגיב לענות, לתת פידבק הן מילולי והן סמלי ע'י...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • שלומי 0ש שלומי 0

                              @אייזיק [פאלקוביץ אז היה מטורף]
                              קול ברמה לא יודעים לעשות הופעות!!!!!!!!!!!![תשוו אותם לקול חי]
                              איזה הפקה סאונד?!
                              זמרים בסדר וויסמנדל וארי היל נחמדים[אבל לא לבניני האומה
                              בנצי שטיין אולי הלחין כמה שירים יפים אבל זה לא הופך אותו לזמר לביניני האומה
                              רולי דיקמן היה מאד חלש בלי קשר שהוא אח של יואלי וזמר חתונות נחמד...
                              משה לוק פיייטן גדול[לא הסגנון שלי
                              חיים ישראל מטורףףף[אבל קצת זמן
                              ישי לפידות גם מטורףףף [
                              תכלס 2 גדולי זמר היו פהאבל גם קצת זמן]
                              חייםישראל&ישי לפידות[שקצת פחות בשנים האחרונות]ן
                              היה מופע די משעמם היה קטעים אבל לא יותר
                              מופע נחמד........

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יום_שמח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #81

                              @שלומי-0 אמר במופע אגדה של הגדה:

                              @אייזיק [פאלקוביץ אז היה מטורף]
                              קול ברמה לא יודעים לעשות הופעות!!!!!!!!!!!![תשוו אותם לקול חי]
                              איזה הפקה סאונד?!
                              זמרים בסדר וויסמנדל וארי היל נחמדים[אבל לא לבניני האומה
                              בנצי שטיין אולי הלחין כמה שירים יפים אבל זה לא הופך אותו לזמר לביניני האומה
                              רולי דיקמן היה מאד חלש בלי קשר שהוא אח של יואלי וזמר חתונות נחמד...
                              משה לוק פיייטן גדול[לא הסגנון שלי
                              חיים ישראל מטורףףף[אבל קצת זמן
                              ישי לפידות גם מטורףףף [
                              תכלס 2 גדולי זמר היו פהאבל גם קצת זמן]
                              חייםישראל&ישי לפידות[שקצת פחות בשנים האחרונות]ן
                              היה מופע די משעמם היה קטעים אבל לא יותר
                              מופע נחמד........

                              בקול חי לוקחים יותר כסף גם.
                              שיקול של הוצאה מול הכנסה...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלבמ מנותק
                                מוח שליט על הלב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #82

                                תקשיבו איזה קטע היה שם ישי לפידות שיבח את הבחורים על זה שהוא לא ראה פה סמרטפון ואז כולם התחילו לשיר כל מי שיש לו סמארטפון הוא כזה מסכן..........
                                ואז הוא כזה כן כן כן קיצור היה אחלה מופע הסתיים בסביבות ה1.25 בבוקר
                                לא היה כזה מרגש גם לא הבנתי מה היה הקטע של הפרנצ'ס אם הבחורים אפ' בקושי רקדו/אפ' שרו בקושי גם השולחן ה''כבוד'' סתם הרס כי כי אח'כ לא היה הרבה מקום כדי שהזמרים ישירו!
                                קיצור אני חושב שמאחד עד עשר נהנתי שמונה

                                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • שלומי 0ש שלומי 0

                                  @אייזיק [פאלקוביץ אז היה מטורף]
                                  קול ברמה לא יודעים לעשות הופעות!!!!!!!!!!!![תשוו אותם לקול חי]
                                  איזה הפקה סאונד?!
                                  זמרים בסדר וויסמנדל וארי היל נחמדים[אבל לא לבניני האומה
                                  בנצי שטיין אולי הלחין כמה שירים יפים אבל זה לא הופך אותו לזמר לביניני האומה
                                  רולי דיקמן היה מאד חלש בלי קשר שהוא אח של יואלי וזמר חתונות נחמד...
                                  משה לוק פיייטן גדול[לא הסגנון שלי
                                  חיים ישראל מטורףףף[אבל קצת זמן
                                  ישי לפידות גם מטורףףף [
                                  תכלס 2 גדולי זמר היו פהאבל גם קצת זמן]
                                  חייםישראל&ישי לפידות[שקצת פחות בשנים האחרונות]ן
                                  היה מופע די משעמם היה קטעים אבל לא יותר
                                  מופע נחמד........

                                  תמר 7ת מנותק
                                  תמר 7ת מנותק
                                  תמר 7
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תמר 7
                                  #83

                                  @שלומי-0 מי שרוצה תמיד להגיד שקול ברמה דפוקים
                                  תמיד ימצא את הדרך
                                  וגם אם הכל היה מושלם ימצאו איזה משהו להגיד יו היה מכוער ומשמם
                                  ושתשלם 100,150 ש"ח למופע של קול חי תדבר על קול ברמה

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKKH מנותק
                                    HHKKKK
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי HHKKKK
                                    #84

                                    חבר'ה בסה''כ מופע ששלמו עליו 25 ש''ח לא 100 ש''ח הכל בהתאם....

                                    @יום_שמח אמר במופע אגדה של הגדה:

                                    בקול חי לוקחים יותר כסף גם.
                                    שיקול של הוצאה מול הכנסה...

                                    ''כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים....''

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • תמר 7ת תמר 7

                                      @שלומי-0 מי שרוצה תמיד להגיד שקול ברמה דפוקים
                                      תמיד ימצא את הדרך
                                      וגם אם הכל היה מושלם ימצאו איזה משהו להגיד יו היה מכוער ומשמם
                                      ושתשלם 100,150 ש"ח למופע של קול חי תדבר על קול ברמה

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יהלי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #85

                                      @תמר-7 אמר במופע אגדה של הגדה:

                                      @שלומי-0 מי שרוצה תמיד להגיד שקול ברמה דפוקים
                                      תמיד ימצא את הדרך
                                      וגם אם הכל היה מושלם ימצאו איזה משהו להגיד יו היה מכוער ומשמם
                                      ושתשלם 100,150 ש"ח למופע של קול חי תדבר על קול ברמה

                                      לקחת לי ת'מילים, אפילו מילה טובה אין לכם?
                                      הלכתם,נסעתם טרחתם ו?

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      3
                                      • ה מנותק
                                        ה מנותק
                                        הזמן קצר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #86

                                        חבל מאוד שזה הדרך שלכם להיתלונן!(אל תישכחו שהצופע עלה גרושיםם...)
                                        ודי כבר עם השוואות! זה לא יעזור לכם! באמת שאין לכם מילה טוב אחת להגיד?
                                        קול ברמה פשוט לקח את כול הזמרים ופשוט מעלה אותם ונותן להם גיבוי!
                                        שאפו לקול ברמה, תמשכו כךךך!!!

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        5
                                        • AVITAL 1A מנותק
                                          AVITAL 1A מנותק
                                          AVITAL 1
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #87
                                          פוסט זה נמחק!
                                          מוח שליט על הלבמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול