-
הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה
נו נו...
הוא לא נוטה לשום מגזר.
הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה. -
הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה
נו נו...
הוא לא נוטה לשום מגזר.
הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה.@זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה! -
@זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה! -
@avital-1 אני ישמח שתפרט לי על לפחות חמש שירים שלו עם מסר.
וגם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים -
@c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם -
@c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם -
@c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם -
@c050 מבחינתו (אולי) מי שרוצה שישמע ומי שלא רוצה שלא ישמע כל אחד יבחר לו את השירים שהוא רוצה
-
@זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה!@c050 התווכחו על זה פה המון,
ואני מכירה את כל השירים שלו ישר והפוך, נכון לא כל השירים שלו טהורים,
אבל זה מה שהוא מראה את מציאות החיים שלפעמים היא מכוערת.אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא''
אני מכירה את השיר הזה, והוא כתב את זה אחרי מקרה שקרה...
נכון, זה שיר שלא מתאים להדליק בבית חרדי, ותודה לאל שאנחנו פחות מכירים את הדברים האלו.גם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים
אתה לא יכל להשוות אותם לשולי רנד... כי זה שתי עולמות שונים!!!
בקיצור, וויכוח חסר תקנה...
-
@c050 התווכחו על זה פה המון,
ואני מכירה את כל השירים שלו ישר והפוך, נכון לא כל השירים שלו טהורים,
אבל זה מה שהוא מראה את מציאות החיים שלפעמים היא מכוערת.אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא''
אני מכירה את השיר הזה, והוא כתב את זה אחרי מקרה שקרה...
נכון, זה שיר שלא מתאים להדליק בבית חרדי, ותודה לאל שאנחנו פחות מכירים את הדברים האלו.גם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים
אתה לא יכל להשוות אותם לשולי רנד... כי זה שתי עולמות שונים!!!
בקיצור, וויכוח חסר תקנה...
-
@זברה לכן אמרתי שלא יכניס את השיר הזה לדיסק שלו
ולאברהם פריד יש כן צד שווה איתו כי הוא גם מופיע לציבור החילוני ולא מוציא את השירים חסרי התקנה שלו -
מצחיק לדבר על זמר כמו שולי לאיזה קהל יעד הוא מכוון, הוא לא זמר בן עשרים שהרדיו גילה אותו, ולפני כל שיר שהוא מוציא הוא חושב אם הקהל יתחבר לזה או לא, ואם זה מה שהולך היום וכו. שולי הוא פשוט אמן שמבטא בשיריו את מה שעובר אליו מה שהוא מרגיש או חושב ולא נראה לי שהוא ממש חושב לפני שהוא כותב שיר למי זה יתאים ולמי לא.
[בלי לנקוט בשמות, ממש משעשע אותי לראות את האלבום שיצא לא מזמן שנראה לי שאין סגנון מוזיקה שלא נכנס בו, ובאמת כל הכבוד לזמר הזה שיש לו כאלו יכולות לשיר כמעט כל סגנון, אבל אני לא מבין איפה האישיות שלו, מה הסגנון שלו, בקיצור איפה הוא בכל הסיפור הזה]
וכמובן מי שמרגיש שהשירים האלו גורמים לו ירידה ביראת שמים, שפשוט לא ישמע אותם, אותי אישית השירים האלו ממש תופסים, אני לא יכול לומר שכל חיי הרוחניים הם בזכותו, אבל ברור שהוא נתן ליכמה נקודות מחשבה חשובות.@avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי
זה כל הרעיון להכניס בשיר את הלא חינוכי והשפה הבוטה כדי שאנשים יעצרו ויבינו לאן חלק מהחברה הגיעה. ונכון יש שם מושגים שאני יכול להבין שלא כל אחד ירצה שהבן שלו ישמע או אפי' הוא עצמו
-
הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה
נו נו...
הוא לא נוטה לשום מגזר.
הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
