דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.2k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • AVITAL 1A AVITAL 1

    @c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
    ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם

    C מנותק
    C מנותק
    C050
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #177

    @avital-1 נכון ולכן אני מאמין שהוא נוטה יותר לציבור החילוני

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • C C050

      @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

      AVITAL 1A מנותק
      AVITAL 1A מנותק
      AVITAL 1
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #178

      @c050 שיר בשפה שלהם
      אנחנו לא צריכים לשמוע אותו...

      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

      C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • C C050

        @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #179

        @c050 חצי מהשירים שלו לא ראויים

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • AVITAL 1A AVITAL 1

          @c050 שיר בשפה שלהם
          אנחנו לא צריכים לשמוע אותו...

          C מנותק
          C מנותק
          C050
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #180

          @avital-1 שלא יוציא את זה בדיסק שלו שפונה גם למגזר שלנו החרדים לדבר ה'

          AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • C C050

            @avital-1 שלא יוציא את זה בדיסק שלו שפונה גם למגזר שלנו החרדים לדבר ה'

            AVITAL 1A מנותק
            AVITAL 1A מנותק
            AVITAL 1
            משתמש ותיק
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #181

            @c050 מבחינתו (אולי) מי שרוצה שישמע ומי שלא רוצה שלא ישמע כל אחד יבחר לו את השירים שהוא רוצה

            טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

            C תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • AVITAL 1A AVITAL 1

              @c050 מבחינתו (אולי) מי שרוצה שישמע ומי שלא רוצה שלא ישמע כל אחד יבחר לו את השירים שהוא רוצה

              C מנותק
              C מנותק
              C050
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #182

              @avital-1 נראה לי שסוף כל סוף היגענו להסכמה😜

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • C C050

                @זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
                הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
                אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה!

                זברהז מנותק
                זברהז מנותק
                זברה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #183

                @c050 התווכחו על זה פה המון,
                ואני מכירה את כל השירים שלו ישר והפוך, נכון לא כל השירים שלו טהורים,
                אבל זה מה שהוא מראה את מציאות החיים שלפעמים היא מכוערת.

                @c050 אמר בשולי רנד:

                אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא''

                אני מכירה את השיר הזה, והוא כתב את זה אחרי מקרה שקרה...
                נכון, זה שיר שלא מתאים להדליק בבית חרדי, ותודה לאל שאנחנו פחות מכירים את הדברים האלו.

                @c050 אמר בשולי רנד:

                גם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים

                אתה לא יכל להשוות אותם לשולי רנד... כי זה שתי עולמות שונים!!!

                בקיצור, וויכוח חסר תקנה...

                אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • זברהז זברה

                  @c050 התווכחו על זה פה המון,
                  ואני מכירה את כל השירים שלו ישר והפוך, נכון לא כל השירים שלו טהורים,
                  אבל זה מה שהוא מראה את מציאות החיים שלפעמים היא מכוערת.

                  @c050 אמר בשולי רנד:

                  אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא''

                  אני מכירה את השיר הזה, והוא כתב את זה אחרי מקרה שקרה...
                  נכון, זה שיר שלא מתאים להדליק בבית חרדי, ותודה לאל שאנחנו פחות מכירים את הדברים האלו.

                  @c050 אמר בשולי רנד:

                  גם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים

                  אתה לא יכל להשוות אותם לשולי רנד... כי זה שתי עולמות שונים!!!

                  בקיצור, וויכוח חסר תקנה...

                  C מנותק
                  C מנותק
                  C050
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #184

                  @זברה לכן אמרתי שלא יכניס את השיר הזה לדיסק שלו
                  ולאברהם פריד יש כן צד שווה איתו כי הוא גם מופיע לציבור החילוני ולא מוציא את השירים חסרי התקנה שלו

                  AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • C C050

                    @זברה לכן אמרתי שלא יכניס את השיר הזה לדיסק שלו
                    ולאברהם פריד יש כן צד שווה איתו כי הוא גם מופיע לציבור החילוני ולא מוציא את השירים חסרי התקנה שלו

                    AVITAL 1A מנותק
                    AVITAL 1A מנותק
                    AVITAL 1
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #185

                    @c050 הגענו כבר להסכמה, לא?
                    כל אחד יעשה מה שהוא חושב.

                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • C C050

                      @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

                      מיתרמ מנותק
                      מיתרמ מנותק
                      מיתר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מיתר
                      #186

                      מצחיק לדבר על זמר כמו שולי לאיזה קהל יעד הוא מכוון, הוא לא זמר בן עשרים שהרדיו גילה אותו, ולפני כל שיר שהוא מוציא הוא חושב אם הקהל יתחבר לזה או לא, ואם זה מה שהולך היום וכו. שולי הוא פשוט אמן שמבטא בשיריו את מה שעובר אליו מה שהוא מרגיש או חושב ולא נראה לי שהוא ממש חושב לפני שהוא כותב שיר למי זה יתאים ולמי לא.
                      [בלי לנקוט בשמות, ממש משעשע אותי לראות את האלבום שיצא לא מזמן שנראה לי שאין סגנון מוזיקה שלא נכנס בו, ובאמת כל הכבוד לזמר הזה שיש לו כאלו יכולות לשיר כמעט כל סגנון, אבל אני לא מבין איפה האישיות שלו, מה הסגנון שלו, בקיצור איפה הוא בכל הסיפור הזה]
                      וכמובן מי שמרגיש שהשירים האלו גורמים לו ירידה ביראת שמים, שפשוט לא ישמע אותם, אותי אישית השירים האלו ממש תופסים, אני לא יכול לומר שכל חיי הרוחניים הם בזכותו, אבל ברור שהוא נתן ליכמה נקודות מחשבה חשובות.

                      @c050 אמר בשולי רנד:

                      @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

                      זה כל הרעיון להכניס בשיר את הלא חינוכי והשפה הבוטה כדי שאנשים יעצרו ויבינו לאן חלק מהחברה הגיעה. ונכון יש שם מושגים שאני יכול להבין שלא כל אחד ירצה שהבן שלו ישמע או אפי' הוא עצמו

                      אם קשה לך לומר משהו, פשוט תשיר אותו.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      6
                      • זברהז זברה

                        @c050 אמר בשולי רנד:

                        הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה

                        נו נו...
                        הוא לא נוטה לשום מגזר.
                        הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!

                        וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
                        השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
                        לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה.

                        זאבז מנותק
                        זאבז מנותק
                        זאב
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #187

                        @זברה אמר בשולי רנד:

                        לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה

                        נראה לי שהציבור כאן לא כ"כ הקשיב לאלבום החדש שלו 'שר בניון',
                        למה זה מ מ ש לא מיועד לנו..
                        בלי שום קשר לשירים שלו עצמו שע"ז התנהל הוויכוח.

                        מ מוכשרת עלמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        3
                        • שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוקש מנותק
                          שרת הרוק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שרת הרוק
                          #188

                          השרשור הזה הוא בבחינת: ''דיבורים כמו חול ואין מה לאכול''
                          יש פה יותר מידי דיונים ופחות מידי שירים.
                          מי שיש לו שירים שיעלה, תודה.

                          ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • "מייבין"& מנותק
                            "מייבין"& מנותק
                            "מייבין"
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #189

                            אם אפשר להעלות לכאן את האלבום החדש שלו זה יעזור מאד

                            הסכמת איתי תפרגן לייק !!
                            אין לי בעיה שתקראו לי לא נורמלי- לפעמים רק כך אני יודע שנשארתי שפוי...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • זאבז זאב

                              @זברה אמר בשולי רנד:

                              לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה

                              נראה לי שהציבור כאן לא כ"כ הקשיב לאלבום החדש שלו 'שר בניון',
                              למה זה מ מ ש לא מיועד לנו..
                              בלי שום קשר לשירים שלו עצמו שע"ז התנהל הוויכוח.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מי כעמך ישראל
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #190

                              @זאב אכן כן, אך יש הרבה שירים שלו שכן יפים ונחמדים כמובן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • זאבז זאב

                                @זברה אמר בשולי רנד:

                                לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה

                                נראה לי שהציבור כאן לא כ"כ הקשיב לאלבום החדש שלו 'שר בניון',
                                למה זה מ מ ש לא מיועד לנו..
                                בלי שום קשר לשירים שלו עצמו שע"ז התנהל הוויכוח.

                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת עלמ מנותק
                                מוכשרת על
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                                #191

                                @מייבין
                                @מייבין אמר בשולי רנד:

                                אם אפשר להעלות לכאן את האלבום החדש שלו זה יעזור מאד

                                @זאב אמר בשולי רנד:

                                נראה לי שהציבור כאן לא כ"כ הקשיב לאלבום החדש שלו 'שר בניון',
                                למה זה מ מ ש לא מיועד לנו..

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • הגיטריסטה מנותק
                                  הגיטריסטה מנותק
                                  הגיטריסט
                                  משתמש מומחה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                                  #192

                                  יש לי שיר אחד מהאלבום ''כשאנחנו מנגנים''

                                  -רנד-עמיר-בניון-כשאנחנו-מנגנים.mp3

                                  לא נראה לי שזה מיועד לציבור שלנו ,
                                  העלתי בגלל שביקשו.

                                  ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                                  העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                                  שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                                  בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ברוריהב מנותק
                                    ברוריהב מנותק
                                    ברוריה
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #193

                                    יש כתבה עליו בעיתון בקהילה דווקא כתבה מעניינת

                                    שירה מעומק הנשמה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • הגיטריסטה הגיטריסט

                                      יש לי שיר אחד מהאלבום ''כשאנחנו מנגנים''

                                      -רנד-עמיר-בניון-כשאנחנו-מנגנים.mp3

                                      לא נראה לי שזה מיועד לציבור שלנו ,
                                      העלתי בגלל שביקשו.

                                      בונקרב מנותק
                                      בונקרב מנותק
                                      בונקר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #194
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • בונקרב מנותק
                                        בונקרב מנותק
                                        בונקר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי בונקר
                                        #195

                                        אפשר את הקליפ של שולי רנד ואמיר דדון "בין קודש לחול" להורדה!
                                        [אם הוא מותר בפורום.]
                                        תודה מראש!

                                        נשרנ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • בונקרב בונקר

                                          אפשר את הקליפ של שולי רנד ואמיר דדון "בין קודש לחול" להורדה!
                                          [אם הוא מותר בפורום.]
                                          תודה מראש!

                                          נשרנ מנותק
                                          נשרנ מנותק
                                          נשר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #196

                                          @בונקר למה שיהא אסור

                                          על תבקש מאלוקים חיים קלים-
                                          בקש להתמודד עם הקשיים

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול