הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
-

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
@מוכן-תמיד-לעזור גם אותי מסקרן...
-
@מוכן-תמיד-לעזור גם אותי מסקרן...
@חיה-במקרנצ-יק-0 כאילו יש פה איזה 5 משתמשים פעילים עכשיו...
וזה לא הגיוני ש76 מחוברים ורק כמה כותבים.... -
@חיה-במקרנצ-יק-0 כאילו יש פה איזה 5 משתמשים פעילים עכשיו...
וזה לא הגיוני ש76 מחוברים ורק כמה כותבים....@מוכן-תמיד-לעזור יכול להיות שהם בפוסטים אחרים...
-

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
@מוכן-תמיד-לעזור יש הרבה שאין להם חשבון אז הם מוסתרים או דרך גוגל

בגלל זה יש הרבה ואם לא יכולים לכתוב פוסטים -
@אביב ממש לא כל הזמן אבל זה נשמע לך הגיוני שמתוך 70 מחוברים
כותבים רק כמה (אפשר לראות גם מי נמצא ולא רק כותב... -
@מוכן-תמיד-לעזור יש הרבה שאין להם חשבון אז הם מוסתרים או דרך גוגל

בגלל זה יש הרבה ואם לא יכולים לכתוב פוסטים@שמעון-2 אבל נראה לי בדף הראשי זה רק מי שמחובר למקצב אם אני לא טועה....
-
@שמעון-2 אבל נראה לי בדף הראשי זה רק מי שמחובר למקצב אם אני לא טועה....
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
@שמעון-2 אהה אוקיי....
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
-
@אפרת עכשיו זה די מובן....
-
@מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!
@שמעון-2 יש כאלה שהחלונית של מקצב פתוחה אצלם אבל הם לא אוחזים בה עכשיו.
זתומרת הם בחלונית אחרת.
וחוץ מזה, אני לדוגמא שאני מוסתרת, לא רואה את עצמי כשאני כותבת וקל וחומר שלא כשאני על הפוסט.
א"כ זה מובן מאד המספר הרב של המשתמשים שרשום.
וחוץ מזה שקצת גלשנו מהנושא. -
@שמעון-2 יש כאלה שהחלונית של מקצב פתוחה אצלם אבל הם לא אוחזים בה עכשיו.
זתומרת הם בחלונית אחרת.
וחוץ מזה, אני לדוגמא שאני מוסתרת, לא רואה את עצמי כשאני כותבת וקל וחומר שלא כשאני על הפוסט.
א"כ זה מובן מאד המספר הרב של המשתמשים שרשום.
וחוץ מזה שקצת גלשנו מהנושא.@הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?... -
@הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...@מוכן-תמיד-לעזור עניין של נוחות...
-
@הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...פוסט זה נמחק! -

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
כי לא לכולם יש חשק לכתוב
וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים -
@מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

זה באמת נכון?!....
אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....
כי לא לכולם יש חשק לכתוב
וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחיםאפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

-
לא הבנתי מה זה משנה הרווח
של השני סנטימטרים והצדיק...
זה הלוגו וזהו!יפה ששמת לב לזה .
-
אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות