דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..

מתוזמן נעוץ נעול הועבר הכרזות ושיפורים
317 פוסטים 70 כותבים 33.7k צפיות 11 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אביב

    אם כולם יכתבו כל הזמן
    וואווי מה שילך פה......

    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
    מוכן תמיד לעזור
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #200

    @אביב ממש לא כל הזמן אבל זה נשמע לך הגיוני שמתוך 70 מחוברים
    כותבים רק כמה (אפשר לראות גם מי נמצא ולא רק כותב...

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • שמעון 2ש שמעון 2

      @מוכן-תמיד-לעזור יש הרבה שאין להם חשבון אז הם מוסתרים או דרך גוגל Screenshot of משתמשים מחוברים _ מקצב - פורום המוזיקה החרדי.jpg
      בגלל זה יש הרבה ואם לא יכולים לכתוב פוסטים

      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזורמ מנותק
      מוכן תמיד לעזור
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #201

      @שמעון-2 אבל נראה לי בדף הראשי זה רק מי שמחובר למקצב אם אני לא טועה....

      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

        @שמעון-2 אבל נראה לי בדף הראשי זה רק מי שמחובר למקצב אם אני לא טועה....

        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2ש מנותק
        שמעון 2
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #202

        @מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!

        מוכן תמיד לעזורמ אפרתא הלב שליה 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שמעון 2ש שמעון 2

          @מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!

          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
          מוכן תמיד לעזור
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #203

          @שמעון-2 אהה אוקיי....

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!

            אפרתא מנותק
            אפרתא מנותק
            אפרת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #204

            @שמעון-2 וגם אין להם שם משתמש פה....

            בכל מקום שלא תהיו, צאו ונצלו את יכולותיכם! אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם חושבים!
            אייל גלבוע

            מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • אפרתא אפרת

              @שמעון-2 וגם אין להם שם משתמש פה....

              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזורמ מנותק
              מוכן תמיד לעזור
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #205

              @אפרת עכשיו זה די מובן....

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • שמעון 2ש שמעון 2

                @מוכן-תמיד-לעזור לא הם גם מחוברים רק דרך גוגל!

                הלב שליה מנותק
                הלב שליה מנותק
                הלב שלי
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלב שלי
                #206

                @שמעון-2 יש כאלה שהחלונית של מקצב פתוחה אצלם אבל הם לא אוחזים בה עכשיו.
                זתומרת הם בחלונית אחרת.
                וחוץ מזה, אני לדוגמא שאני מוסתרת, לא רואה את עצמי כשאני כותבת וקל וחומר שלא כשאני על הפוסט.
                א"כ זה מובן מאד המספר הרב של המשתמשים שרשום.
                וחוץ מזה שקצת גלשנו מהנושא.

                כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • הלב שליה הלב שלי

                  @שמעון-2 יש כאלה שהחלונית של מקצב פתוחה אצלם אבל הם לא אוחזים בה עכשיו.
                  זתומרת הם בחלונית אחרת.
                  וחוץ מזה, אני לדוגמא שאני מוסתרת, לא רואה את עצמי כשאני כותבת וקל וחומר שלא כשאני על הפוסט.
                  א"כ זה מובן מאד המספר הרב של המשתמשים שרשום.
                  וחוץ מזה שקצת גלשנו מהנושא.

                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                  מוכן תמיד לעזור
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                  #207

                  @הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
                  יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...

                  הלב שליה שמעון 2ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                    @הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
                    יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...

                    הלב שליה מנותק
                    הלב שליה מנותק
                    הלב שלי
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #208

                    @מוכן-תמיד-לעזור עניין של נוחות...

                    כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                      @הלב-שלי אגב סתם שאלה את לא חייבת לענות....
                      יש בזה עניין שאת עושה על מוסתר?!?...

                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2ש מנותק
                      שמעון 2
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #209
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                        e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
                        זה באמת נכון?!....
                        אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איש יהודי טוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #210

                        @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                        e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
                        זה באמת נכון?!....
                        אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

                        כי לא לכולם יש חשק לכתוב
                        וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים

                        רוצה פלייבק🎹 לשיר כלשהו או שיר ווקאלי?🎤
                        שלח לי קישור לשיר וקבל את הפלייבק/ווקאלי😊

                        רולנדר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א איש יהודי טוב

                          @מוכן-תמיד-לעזור אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                          e204b559-615d-4873-be33-a25bdc079386-image.png
                          זה באמת נכון?!....
                          אם כן למה לא כותבים פה כמעט?!.....🤔

                          כי לא לכולם יש חשק לכתוב
                          וגם כפי שכבר אמרו יש הרבה כאלה שהם ללא משתמש והם אורחים

                          רולנדר מנותק
                          רולנדר מנותק
                          רולנד
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #211

                          אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

                          d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

                          1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
                          2. מה הלוגו של הפורום

                          מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
                          f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

                          ומאידך יש לנו את זה:

                          31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

                          ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

                          בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

                          e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

                          לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
                          c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

                          הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
                          מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

                          a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

                          לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
                          e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

                          @ntz @מנהל-ראשי

                          🎹🎻🎺🎷🥁
                          כל זמן שהמיתר שלם -
                          אפשר עוד לנגן

                          א.ה. 2א N 2 תגובות תגובה אחרונה
                          3
                          • הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסטה מנותק
                            הגיטריסט
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                            #212

                            לא הבנתי מה זה משנה הרווח
                            של השני סנטימטרים והצדיק...
                            זה הלוגו וזהו!

                            יפה ששמת לב לזה .

                            ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                            העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                            שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • רולנדר רולנד

                              אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

                              d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

                              1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
                              2. מה הלוגו של הפורום

                              מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
                              f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

                              ומאידך יש לנו את זה:

                              31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

                              ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

                              בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

                              e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

                              לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
                              c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

                              הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
                              מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

                              a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

                              לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
                              e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

                              @ntz @מנהל-ראשי

                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2א מנותק
                              א.ה. 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #213

                              @רולנד גם אני לא בדיוק הבנתי,
                              זה הבדלים קטנים,
                              ובכל מקום שיש לוגו משנים לפי העניין,
                              נו באמת...

                              מוזיקה.
                              התרופה הטובה ביותר👌🎧

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • רולנדר רולנד

                                אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

                                d5845a9d-dfeb-48e5-a00d-13c0d06ac076-image.png

                                1. את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
                                2. מה הלוגו של הפורום

                                מחד - יש לנו את הלוגו הזה:
                                f41cb6e9-6913-4456-b559-cde83430baf7-image.png

                                ומאידך יש לנו את זה:

                                31c9628a-c770-474c-be35-d23364e97c92-image.png

                                ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל

                                בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

                                e9bb0dc5-8e0e-4f23-a67d-9201f41d38fc-image.png

                                לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול
                                c9ddc7a6-32e1-42d7-b9e5-d1075c5341bd-image.png

                                הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
                                מה שנכון יותר מבחינה עיצובית

                                a407156a-c2ce-4792-bef2-c2caf956776d-image.png

                                לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה
                                e5294eee-3016-4c73-883e-c414f48956b4-image.png

                                @ntz @מנהל-ראשי

                                N מנותק
                                N מנותק
                                ntz
                                מנהל ראשי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #214

                                @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                מי עשה אותו?

                                הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.


                                @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה

                                וזה לשונו:

                                הלוגו סגנון לוגוטייפ,
                                מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
                                ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
                                ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
                                הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.


                                השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב 😉
                                אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
                                הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...

                                אפשר ליצור קשר במייל:
                                noam6947@gmail.com

                                מוכן תמיד לעזורמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                7
                                • N ntz

                                  @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                  מי עשה אותו?

                                  הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.


                                  @רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:

                                  אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה

                                  וזה לשונו:

                                  הלוגו סגנון לוגוטייפ,
                                  מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
                                  ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
                                  ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
                                  הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.


                                  השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב 😉
                                  אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
                                  הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...

                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                  מוכן תמיד לעזור
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #215

                                  @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                                  56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                                  מוכן תמיד לעזורמ אפוש פארא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                    @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                                    56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #216
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • N ntz

                                      נשמח לשמוע כאן את חוות דעתכם.

                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2ש מנותק
                                      שמעון 2
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #217

                                      @ntz צריך גם לחדש כאן קצת
                                      https://miktzav.com/donate

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                        @ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
                                        56cfec83-925d-4092-9304-a88bb0fb2941-image.png

                                        אפוש פארא מנותק
                                        אפוש פארא מנותק
                                        אפוש פאר
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #218

                                        @מוכן-תמיד-לעזור
                                        כן.

                                        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                                        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                                        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                                        אלוף.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • EtiE מנותק
                                          EtiE מנותק
                                          Eti
                                          משתמש ותיק
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #219

                                          ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
                                          ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים 😜

                                          אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          7

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול