דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. על המוזיקה
  3. תוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב

תוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר על המוזיקה
36 פוסטים 23 כותבים 2.9k צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אילה

    ממש מגיע לדדיה מקום שלישי עם השיר "ליראות את הטוב".

    מ מנותק
    מ מנותק
    מי כעמך ישראל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #16

    @אילה ישי ריבו ענק שבענקים !!!!!!👍 👍 👍

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

      @avital-1 בין ישי ריבו לנהוראי אריאלי
      אגב אני פשוט בהלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      שראיתי את התוצאותתתתת
      בוסקילה היה חייב להיות בחמישיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ואיך ריבו הגיע כזה גבוה?????!!!!!!!??????

      טליהט מנותק
      טליהט מנותק
      טליה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #17

      @מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

      איך ריבו הגיע כזה גבוה?????!!!!!!!??????

      כנראה שפשוט הרבה אנשים שאהבו אותו כמוני , הצביעו לו ...
      מי שהגיב כאן ורשם במי הוא מצביע זה כמות לא גדולה של אנשים , לעומת כמות המצביעים
      אחלה שירר !!!!

      אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
      5
      • טליהט טליה

        @מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

        איך ריבו הגיע כזה גבוה?????!!!!!!!??????

        כנראה שפשוט הרבה אנשים שאהבו אותו כמוני , הצביעו לו ...
        מי שהגיב כאן ורשם במי הוא מצביע זה כמות לא גדולה של אנשים , לעומת כמות המצביעים
        אחלה שירר !!!!

        אפוש פארא מנותק
        אפוש פארא מנותק
        אפוש פאר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #18

        @טליה לדעתי סתם שרופים עליו כ"זמר" לא בהכרח שהאנשים שהצביעו לו אהבו את השיר שלו.. שלדעתי היה ממש "לא משהו"..

        להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
        לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
        איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
        אלוף.

        איילהא EtiE 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • אפוש פארא אפוש פאר

          @טליה לדעתי סתם שרופים עליו כ"זמר" לא בהכרח שהאנשים שהצביעו לו אהבו את השיר שלו.. שלדעתי היה ממש "לא משהו"..

          איילהא מנותק
          איילהא מנותק
          איילה
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #19

          @אפוש-פאר אני ממש לא 'שרופה' עליו, אבל מאד אהבתי את השיר. הוא שיר עוצמתי, נוגע ואקטואלי בטירוף!!

          👊 ...Never say never

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזורמ מנותק
            מוכן תמיד לעזור
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #20

            טוב אז קצת מה אני חושב על התוצאות
            במקום ראשון שמעון לוי ויעקב שוואקי 'אין דבר רע'
            מגיע להם ובענק!!!!!
            זה באמת שיר החודש אותי אישית הוא חיזק (ודווקא בגלל העובדה שאותו אחד ששר אותו היה בכזה פיגוע ל"ע)
            והתזמון של הוצאת שיר בחודש הזה (זה לא היה מתוזמן...) היה פשוט מדהים!!!!
            כל הזמן זמזמתי את השיר והוא היה לי במוח והוא באמת שיר ענק ומחזק!!!!!
            מקום שני ישי ריבו 'לא נפסיק לחלום'
            לא נפתח דיון כעת על ריבו ועל הסגנון השונה ועל המקום הראשון
            שהוא תמיד היה קוטף אם כי נדבר על השיר עצמו
            חשוב לציין ש(לפי דעתי כמובן) אם השיר היה יוצא בלי כל קשר למלחמה
            ולאירועים הוא לא היה תופס כל כך אולי בגלל שאנשים הרגישו את השורות מדברות מעצמן
            וזה התאים כל כך לתקופה בגלל זה הם התחברו אליו (אני אישית קצת פחות כי ציפיתי מריבו ליותר....)
            לפי דעתי השיר הזה הוא לא מקום שני ולא ראשון ואפילו לא שלישי אבל זו דעתי
            וכנראה שלרוב המצביעים דעתם שונה (ראינו לפי התוצאות...)
            עוד עובדה שאם בחודש הזה לא היו יוצאים כ"כ הרבה שירים גדולים וטובים
            הוא היה מגיע אפילו מקום ראשון!!!!
            אך זה התוצאה וזה היה די מפתיע.....
            מקום שלישי איציק דדיה 'לראות את הטוב'
            המקום הזה מקום מכובד ומגיע לדדיה הענק!!!!
            שכל שיר שלו שווה זהב (ושוב כמו על ריבו כנ"ל אם הוא היה יוצא בחודש אחר אין לי ספק שהוא היה מגיע מקום שני או ראשון אבל כך יצא כי השם רצה....)
            בקיצור המקום תפור ומגיע לו!!!
            מקום רביעי משה קליין 'היום'
            בכללי קליין מספק בשנים האחרונות (מאז פרץ למוזיקה)
            להיטי פופ כיפיים ומקפיצים אך גם שקטים יותר וישראלים
            והוא בהחלט זמר שראוי להערכה והחיבור שלו עם אלחנן אלחדד
            רק משביח את המוצרים שהוא מספק לנו וגם הפעם הביא משה להיט קליט וזורם
            בלחנו של אלחנן אלחדד ובעיבודם היוצא דופן של יאיר ואייל שריקי
            עצם העובדה שהשיר החדש שלו נכנס לחמישייה המנצחת זה בהחלט מרשים
            ומגיע לו את זה אם כיעל השיר הזה הייתי יותר נותן מקום שלישי אך להתחשב בנסיבות
            ובשירים הנוספים שהיו.... נשאיר אותו ובכבוד!!! במקום רביעי.
            ועכשיו לפצצה של היום!!!!
            מקום חמישי נהוראי אריאלי 'תלוי בנו'
            השיר ש(כמעט) כולם ציפו ממנו להגיע למקום גבוה ולהכנס לחמישייה
            ואכן הוא נכנס והצליח שוב להגיע לתוצאות מרשימות אך מקום חמישי
            לעומת שיר כזה וזמר כזה הוא קצת נמוך...
            בכיף ובקלות הייתי מחליף אותו עם ישי ריבו שאם כל הכבוד (ויש לי המוןן כבוד)
            לא הביא לנו להיט ואם השיר יכנס לעשרים הגדולים במצעדי סוף שנה
            זה יהיה ב'לחץ' אך בהחלט הישג מרשים (אולי אני עוד יופתע...)
            שוב, אני לא רוצה להכנס לנושא על ריבו... אך אני חושב שמזמר כזה שכבר 3 שנים ברציפות
            לא עוזב את המקום הראשון ואת תואר 'זמר השנה' ציפו קצת ליותר....
            אחרי שהוא הפציץץץ עם להיט משובח וסוחף כל כך 'סיבת הסיבות' אנשים חיכו וציפו ובסוף.... קצת מאכזב
            כמובן שכל מה שנכתב זה לפי דעתי האישית בלבד!! (ועוד כמה חברים שדברנו על זה ביחד...)
            אז תודה על הבמה להביע את דעתי😉 😉

            אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים....

            לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

            אפוש פארא אייצ'יתא מוכן תמיד לעזורמ תהילושת 4 תגובות תגובה אחרונה
            3
            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

              טוב אז קצת מה אני חושב על התוצאות
              במקום ראשון שמעון לוי ויעקב שוואקי 'אין דבר רע'
              מגיע להם ובענק!!!!!
              זה באמת שיר החודש אותי אישית הוא חיזק (ודווקא בגלל העובדה שאותו אחד ששר אותו היה בכזה פיגוע ל"ע)
              והתזמון של הוצאת שיר בחודש הזה (זה לא היה מתוזמן...) היה פשוט מדהים!!!!
              כל הזמן זמזמתי את השיר והוא היה לי במוח והוא באמת שיר ענק ומחזק!!!!!
              מקום שני ישי ריבו 'לא נפסיק לחלום'
              לא נפתח דיון כעת על ריבו ועל הסגנון השונה ועל המקום הראשון
              שהוא תמיד היה קוטף אם כי נדבר על השיר עצמו
              חשוב לציין ש(לפי דעתי כמובן) אם השיר היה יוצא בלי כל קשר למלחמה
              ולאירועים הוא לא היה תופס כל כך אולי בגלל שאנשים הרגישו את השורות מדברות מעצמן
              וזה התאים כל כך לתקופה בגלל זה הם התחברו אליו (אני אישית קצת פחות כי ציפיתי מריבו ליותר....)
              לפי דעתי השיר הזה הוא לא מקום שני ולא ראשון ואפילו לא שלישי אבל זו דעתי
              וכנראה שלרוב המצביעים דעתם שונה (ראינו לפי התוצאות...)
              עוד עובדה שאם בחודש הזה לא היו יוצאים כ"כ הרבה שירים גדולים וטובים
              הוא היה מגיע אפילו מקום ראשון!!!!
              אך זה התוצאה וזה היה די מפתיע.....
              מקום שלישי איציק דדיה 'לראות את הטוב'
              המקום הזה מקום מכובד ומגיע לדדיה הענק!!!!
              שכל שיר שלו שווה זהב (ושוב כמו על ריבו כנ"ל אם הוא היה יוצא בחודש אחר אין לי ספק שהוא היה מגיע מקום שני או ראשון אבל כך יצא כי השם רצה....)
              בקיצור המקום תפור ומגיע לו!!!
              מקום רביעי משה קליין 'היום'
              בכללי קליין מספק בשנים האחרונות (מאז פרץ למוזיקה)
              להיטי פופ כיפיים ומקפיצים אך גם שקטים יותר וישראלים
              והוא בהחלט זמר שראוי להערכה והחיבור שלו עם אלחנן אלחדד
              רק משביח את המוצרים שהוא מספק לנו וגם הפעם הביא משה להיט קליט וזורם
              בלחנו של אלחנן אלחדד ובעיבודם היוצא דופן של יאיר ואייל שריקי
              עצם העובדה שהשיר החדש שלו נכנס לחמישייה המנצחת זה בהחלט מרשים
              ומגיע לו את זה אם כיעל השיר הזה הייתי יותר נותן מקום שלישי אך להתחשב בנסיבות
              ובשירים הנוספים שהיו.... נשאיר אותו ובכבוד!!! במקום רביעי.
              ועכשיו לפצצה של היום!!!!
              מקום חמישי נהוראי אריאלי 'תלוי בנו'
              השיר ש(כמעט) כולם ציפו ממנו להגיע למקום גבוה ולהכנס לחמישייה
              ואכן הוא נכנס והצליח שוב להגיע לתוצאות מרשימות אך מקום חמישי
              לעומת שיר כזה וזמר כזה הוא קצת נמוך...
              בכיף ובקלות הייתי מחליף אותו עם ישי ריבו שאם כל הכבוד (ויש לי המוןן כבוד)
              לא הביא לנו להיט ואם השיר יכנס לעשרים הגדולים במצעדי סוף שנה
              זה יהיה ב'לחץ' אך בהחלט הישג מרשים (אולי אני עוד יופתע...)
              שוב, אני לא רוצה להכנס לנושא על ריבו... אך אני חושב שמזמר כזה שכבר 3 שנים ברציפות
              לא עוזב את המקום הראשון ואת תואר 'זמר השנה' ציפו קצת ליותר....
              אחרי שהוא הפציץץץ עם להיט משובח וסוחף כל כך 'סיבת הסיבות' אנשים חיכו וציפו ובסוף.... קצת מאכזב
              כמובן שכל מה שנכתב זה לפי דעתי האישית בלבד!! (ועוד כמה חברים שדברנו על זה ביחד...)
              אז תודה על הבמה להביע את דעתי😉 😉

              אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים....

              אפוש פארא מנותק
              אפוש פארא מנותק
              אפוש פאר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #21

              @מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

              אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים

              שלח פניה לניהול..

              ממליץ עליך!!😊

              להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
              לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
              איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
              אלוף.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                אוהבת מוזיקה 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #22

                לדעתי ריבו היה צריך להיות מקום ראשון, לא בגלל שזה ישי ריבו, אלא כי השיר היה פיצוץ!, שיר עמוק שחדר ללב, כי זה היה בול בזמן...!:)
                למרות שכן, אחרי סיבת הסיבות- היו המון ציפיות, אבל אחלה שיר!
                ותן לי אור של יוסף חיים בוסקילה, איכזב בטירוף!, הייתי בטוחה שהוא יהיה בשלישייה הראשונה לפחות!!!!!!!!
                והבנתי שאני לא הראשונה שבהלם...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                4
                • אפוש פארא אפוש פאר

                  @טליה לדעתי סתם שרופים עליו כ"זמר" לא בהכרח שהאנשים שהצביעו לו אהבו את השיר שלו.. שלדעתי היה ממש "לא משהו"..

                  EtiE מנותק
                  EtiE מנותק
                  Eti
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי Eti
                  #23

                  @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                  לדעתי סתם שרופים עליו כ"זמר" לא בהכרח שהאנשים שהצביעו לו אהבו את השיר שלו..

                  זה הגיוני, ואפילו מאד. אבל לא מחייב בכלל!!!!
                  כי למרות:

                  @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                  שלדעתי היה ממש "לא משהו"..

                  זאת דעתך, יש אחרות..... כאלו שאהבו.... אני לדוגמא 😉

                  אומנם לא הצבעתי לו, כי לדעתי איציק דדיה קדם לו, אבל שיר מטורף!!

                  אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                  אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • EtiE Eti

                    @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                    לדעתי סתם שרופים עליו כ"זמר" לא בהכרח שהאנשים שהצביעו לו אהבו את השיר שלו..

                    זה הגיוני, ואפילו מאד. אבל לא מחייב בכלל!!!!
                    כי למרות:

                    @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                    שלדעתי היה ממש "לא משהו"..

                    זאת דעתך, יש אחרות..... כאלו שאהבו.... אני לדוגמא 😉

                    אומנם לא הצבעתי לו, כי לדעתי איציק דדיה קדם לו, אבל שיר מטורף!!

                    אפוש פארא מנותק
                    אפוש פארא מנותק
                    אפוש פאר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #24

                    @eti אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                    כי לדעתי איציק דדיה קדם לו, אבל שיר מטורף!!

                    לפחות על זה כולם כמעט מסכימים..

                    להוציא לשטוף הכל עם דמעות בעיניים
                    לחשוב רגע, מה? קורה פה בינתיים?
                    איציק דדיה, כמה חזק ומרגש
                    אלוף.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                      טוב אז קצת מה אני חושב על התוצאות
                      במקום ראשון שמעון לוי ויעקב שוואקי 'אין דבר רע'
                      מגיע להם ובענק!!!!!
                      זה באמת שיר החודש אותי אישית הוא חיזק (ודווקא בגלל העובדה שאותו אחד ששר אותו היה בכזה פיגוע ל"ע)
                      והתזמון של הוצאת שיר בחודש הזה (זה לא היה מתוזמן...) היה פשוט מדהים!!!!
                      כל הזמן זמזמתי את השיר והוא היה לי במוח והוא באמת שיר ענק ומחזק!!!!!
                      מקום שני ישי ריבו 'לא נפסיק לחלום'
                      לא נפתח דיון כעת על ריבו ועל הסגנון השונה ועל המקום הראשון
                      שהוא תמיד היה קוטף אם כי נדבר על השיר עצמו
                      חשוב לציין ש(לפי דעתי כמובן) אם השיר היה יוצא בלי כל קשר למלחמה
                      ולאירועים הוא לא היה תופס כל כך אולי בגלל שאנשים הרגישו את השורות מדברות מעצמן
                      וזה התאים כל כך לתקופה בגלל זה הם התחברו אליו (אני אישית קצת פחות כי ציפיתי מריבו ליותר....)
                      לפי דעתי השיר הזה הוא לא מקום שני ולא ראשון ואפילו לא שלישי אבל זו דעתי
                      וכנראה שלרוב המצביעים דעתם שונה (ראינו לפי התוצאות...)
                      עוד עובדה שאם בחודש הזה לא היו יוצאים כ"כ הרבה שירים גדולים וטובים
                      הוא היה מגיע אפילו מקום ראשון!!!!
                      אך זה התוצאה וזה היה די מפתיע.....
                      מקום שלישי איציק דדיה 'לראות את הטוב'
                      המקום הזה מקום מכובד ומגיע לדדיה הענק!!!!
                      שכל שיר שלו שווה זהב (ושוב כמו על ריבו כנ"ל אם הוא היה יוצא בחודש אחר אין לי ספק שהוא היה מגיע מקום שני או ראשון אבל כך יצא כי השם רצה....)
                      בקיצור המקום תפור ומגיע לו!!!
                      מקום רביעי משה קליין 'היום'
                      בכללי קליין מספק בשנים האחרונות (מאז פרץ למוזיקה)
                      להיטי פופ כיפיים ומקפיצים אך גם שקטים יותר וישראלים
                      והוא בהחלט זמר שראוי להערכה והחיבור שלו עם אלחנן אלחדד
                      רק משביח את המוצרים שהוא מספק לנו וגם הפעם הביא משה להיט קליט וזורם
                      בלחנו של אלחנן אלחדד ובעיבודם היוצא דופן של יאיר ואייל שריקי
                      עצם העובדה שהשיר החדש שלו נכנס לחמישייה המנצחת זה בהחלט מרשים
                      ומגיע לו את זה אם כיעל השיר הזה הייתי יותר נותן מקום שלישי אך להתחשב בנסיבות
                      ובשירים הנוספים שהיו.... נשאיר אותו ובכבוד!!! במקום רביעי.
                      ועכשיו לפצצה של היום!!!!
                      מקום חמישי נהוראי אריאלי 'תלוי בנו'
                      השיר ש(כמעט) כולם ציפו ממנו להגיע למקום גבוה ולהכנס לחמישייה
                      ואכן הוא נכנס והצליח שוב להגיע לתוצאות מרשימות אך מקום חמישי
                      לעומת שיר כזה וזמר כזה הוא קצת נמוך...
                      בכיף ובקלות הייתי מחליף אותו עם ישי ריבו שאם כל הכבוד (ויש לי המוןן כבוד)
                      לא הביא לנו להיט ואם השיר יכנס לעשרים הגדולים במצעדי סוף שנה
                      זה יהיה ב'לחץ' אך בהחלט הישג מרשים (אולי אני עוד יופתע...)
                      שוב, אני לא רוצה להכנס לנושא על ריבו... אך אני חושב שמזמר כזה שכבר 3 שנים ברציפות
                      לא עוזב את המקום הראשון ואת תואר 'זמר השנה' ציפו קצת ליותר....
                      אחרי שהוא הפציץץץ עם להיט משובח וסוחף כל כך 'סיבת הסיבות' אנשים חיכו וציפו ובסוף.... קצת מאכזב
                      כמובן שכל מה שנכתב זה לפי דעתי האישית בלבד!! (ועוד כמה חברים שדברנו על זה ביחד...)
                      אז תודה על הבמה להביע את דעתי😉 😉

                      אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים....

                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'יתא מנותק
                      אייצ'ית
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #25

                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                      אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים....

                      את זה תשלח בפניה לניהול.. עם הסבר מפורט.
                      לא יענו לך ככה בפורום..

                      "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                      אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 3
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #26

                        האמת השיר של איציק דדיה הפתיע אותי, ולטובה!
                        כי אני לא הכי בסגנון שלו, אבל השיר הזה ממש חמוד!
                        אז לדעתי כן הגיע לו המקום השלישי...

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                          טוב אז קצת מה אני חושב על התוצאות
                          במקום ראשון שמעון לוי ויעקב שוואקי 'אין דבר רע'
                          מגיע להם ובענק!!!!!
                          זה באמת שיר החודש אותי אישית הוא חיזק (ודווקא בגלל העובדה שאותו אחד ששר אותו היה בכזה פיגוע ל"ע)
                          והתזמון של הוצאת שיר בחודש הזה (זה לא היה מתוזמן...) היה פשוט מדהים!!!!
                          כל הזמן זמזמתי את השיר והוא היה לי במוח והוא באמת שיר ענק ומחזק!!!!!
                          מקום שני ישי ריבו 'לא נפסיק לחלום'
                          לא נפתח דיון כעת על ריבו ועל הסגנון השונה ועל המקום הראשון
                          שהוא תמיד היה קוטף אם כי נדבר על השיר עצמו
                          חשוב לציין ש(לפי דעתי כמובן) אם השיר היה יוצא בלי כל קשר למלחמה
                          ולאירועים הוא לא היה תופס כל כך אולי בגלל שאנשים הרגישו את השורות מדברות מעצמן
                          וזה התאים כל כך לתקופה בגלל זה הם התחברו אליו (אני אישית קצת פחות כי ציפיתי מריבו ליותר....)
                          לפי דעתי השיר הזה הוא לא מקום שני ולא ראשון ואפילו לא שלישי אבל זו דעתי
                          וכנראה שלרוב המצביעים דעתם שונה (ראינו לפי התוצאות...)
                          עוד עובדה שאם בחודש הזה לא היו יוצאים כ"כ הרבה שירים גדולים וטובים
                          הוא היה מגיע אפילו מקום ראשון!!!!
                          אך זה התוצאה וזה היה די מפתיע.....
                          מקום שלישי איציק דדיה 'לראות את הטוב'
                          המקום הזה מקום מכובד ומגיע לדדיה הענק!!!!
                          שכל שיר שלו שווה זהב (ושוב כמו על ריבו כנ"ל אם הוא היה יוצא בחודש אחר אין לי ספק שהוא היה מגיע מקום שני או ראשון אבל כך יצא כי השם רצה....)
                          בקיצור המקום תפור ומגיע לו!!!
                          מקום רביעי משה קליין 'היום'
                          בכללי קליין מספק בשנים האחרונות (מאז פרץ למוזיקה)
                          להיטי פופ כיפיים ומקפיצים אך גם שקטים יותר וישראלים
                          והוא בהחלט זמר שראוי להערכה והחיבור שלו עם אלחנן אלחדד
                          רק משביח את המוצרים שהוא מספק לנו וגם הפעם הביא משה להיט קליט וזורם
                          בלחנו של אלחנן אלחדד ובעיבודם היוצא דופן של יאיר ואייל שריקי
                          עצם העובדה שהשיר החדש שלו נכנס לחמישייה המנצחת זה בהחלט מרשים
                          ומגיע לו את זה אם כיעל השיר הזה הייתי יותר נותן מקום שלישי אך להתחשב בנסיבות
                          ובשירים הנוספים שהיו.... נשאיר אותו ובכבוד!!! במקום רביעי.
                          ועכשיו לפצצה של היום!!!!
                          מקום חמישי נהוראי אריאלי 'תלוי בנו'
                          השיר ש(כמעט) כולם ציפו ממנו להגיע למקום גבוה ולהכנס לחמישייה
                          ואכן הוא נכנס והצליח שוב להגיע לתוצאות מרשימות אך מקום חמישי
                          לעומת שיר כזה וזמר כזה הוא קצת נמוך...
                          בכיף ובקלות הייתי מחליף אותו עם ישי ריבו שאם כל הכבוד (ויש לי המוןן כבוד)
                          לא הביא לנו להיט ואם השיר יכנס לעשרים הגדולים במצעדי סוף שנה
                          זה יהיה ב'לחץ' אך בהחלט הישג מרשים (אולי אני עוד יופתע...)
                          שוב, אני לא רוצה להכנס לנושא על ריבו... אך אני חושב שמזמר כזה שכבר 3 שנים ברציפות
                          לא עוזב את המקום הראשון ואת תואר 'זמר השנה' ציפו קצת ליותר....
                          אחרי שהוא הפציץץץ עם להיט משובח וסוחף כל כך 'סיבת הסיבות' אנשים חיכו וציפו ובסוף.... קצת מאכזב
                          כמובן שכל מה שנכתב זה לפי דעתי האישית בלבד!! (ועוד כמה חברים שדברנו על זה ביחד...)
                          אז תודה על הבמה להביע את דעתי😉 😉

                          אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים....

                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                          מוכן תמיד לעזור
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכן תמיד לעזור
                          #27

                          @מוכן-תמיד-לעזור נו מה אתם אומרים על הכתיבה שלי? יש לי את זה?😉
                          אשמח לתגובות....

                          לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                          אוהבת מוזיקה 3א הלב שליה 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                            @מוכן-תמיד-לעזור נו מה אתם אומרים על הכתיבה שלי? יש לי את זה?😉
                            אשמח לתגובות....

                            אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                            אוהבת מוזיקה 3
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #28

                            @מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                            @מוכן-תמיד-לעזור נו מה אתם אומרים על הכתיבה שלי? יש לי את זה?😉
                            אשמח לתגובות....

                            יצירתית מאד... לך על זה...:)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                              @מוכן-תמיד-לעזור נו מה אתם אומרים על הכתיבה שלי? יש לי את זה?😉
                              אשמח לתגובות....

                              הלב שליה מנותק
                              הלב שליה מנותק
                              הלב שלי
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הלב שלי
                              #29

                              @מוכן-תמיד-לעזור רק בגלל הספר השלם שכתבת פה, הייתי ממש ממליצה עליך להיות כתב.
                              בכל אופן, כתב מקצב הוא מישהו שיש לו ידע בתחום המוזיקה להעביר לעם.
                              אם יש לך כזה, אדרבה, שלח פניה לניהול.

                              כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקהד מנותק
                                דודו בלוקה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #30

                                אז להלן התצאות
                                אני חושב שואקי אין דבר רע זה שיר בסגנון די שקט ומילים יפות וחדרות ומנגינה פצוץ!!!
                                זה שיר יותר לקמוזיץ זיצ וכו" אבל ממש יפה
                                מקום שני ישי ריבו אני חושב שלא מגיע לו אם כל הכבוד שאני אוהב מאוד את כל שיריו
                                השיר הזה פשוט לא יפה בקושי גם השמיעו ברדיו לעומת סיבת הסיבות שזכה לשיר המשומע ביות ברדיו!!!!!
                                מקום שלישי לראות את הטוב שיר טוב לנוכח התקופה לא ,,"שואווווו," כמו כוכבים שהיה להיט[הרבה יחלוקו עלי אבל אין מה לעשות......]
                                מקום רביעי היום שיר ממש יפה מתאים למקום רביעי שיר נחמד בסגנון יפה
                                מקום חמישי תלוי בנו היה אמור להיות לדעתי מקום שני או ראשון זה שיר פיצוץ וקליט!!!!!!!!!!! אני אישית מאוד אהבתי[מזכיר את דף חדש]
                                מקום שישי לא מאוחר לדעתי מקום ראשון!!!!!!!! שיר יפה וברור מי שלא שמע שירוץ לשמוע
                                מקום שביעי פחות דן כי זה שיר של פורים זה סגנון אחר אבל פחות............. אהבתי[נראלי גם אתם..]
                                מקום שמיני בכלל לא שמעתי למה שאלתם?.? כי פחות בענין של הזמר הזה....🙄
                                מקום תשיעי והסר ממני שיר נחמד
                                מקום עשירי תן לי אור בעיקרון זה זמר מטורף אני אישית התחברתי אבל הפעם זה פחות מלהתקרב מי זוכר!!!!!?
                                זה דעתי אפשר לחלוק עלי [אבל אל תכתבו עכשיו הרבה תגובות נגד אני מפחד😥 😊 ]

                                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                                מוכן תמיד לעזורמ אוהבת מוזיקה 3א פונץ' בננהפ 3 תגובות תגובה אחרונה
                                1
                                • מוכן תמיד לעזורמ מוכן תמיד לעזור

                                  טוב אז קצת מה אני חושב על התוצאות
                                  במקום ראשון שמעון לוי ויעקב שוואקי 'אין דבר רע'
                                  מגיע להם ובענק!!!!!
                                  זה באמת שיר החודש אותי אישית הוא חיזק (ודווקא בגלל העובדה שאותו אחד ששר אותו היה בכזה פיגוע ל"ע)
                                  והתזמון של הוצאת שיר בחודש הזה (זה לא היה מתוזמן...) היה פשוט מדהים!!!!
                                  כל הזמן זמזמתי את השיר והוא היה לי במוח והוא באמת שיר ענק ומחזק!!!!!
                                  מקום שני ישי ריבו 'לא נפסיק לחלום'
                                  לא נפתח דיון כעת על ריבו ועל הסגנון השונה ועל המקום הראשון
                                  שהוא תמיד היה קוטף אם כי נדבר על השיר עצמו
                                  חשוב לציין ש(לפי דעתי כמובן) אם השיר היה יוצא בלי כל קשר למלחמה
                                  ולאירועים הוא לא היה תופס כל כך אולי בגלל שאנשים הרגישו את השורות מדברות מעצמן
                                  וזה התאים כל כך לתקופה בגלל זה הם התחברו אליו (אני אישית קצת פחות כי ציפיתי מריבו ליותר....)
                                  לפי דעתי השיר הזה הוא לא מקום שני ולא ראשון ואפילו לא שלישי אבל זו דעתי
                                  וכנראה שלרוב המצביעים דעתם שונה (ראינו לפי התוצאות...)
                                  עוד עובדה שאם בחודש הזה לא היו יוצאים כ"כ הרבה שירים גדולים וטובים
                                  הוא היה מגיע אפילו מקום ראשון!!!!
                                  אך זה התוצאה וזה היה די מפתיע.....
                                  מקום שלישי איציק דדיה 'לראות את הטוב'
                                  המקום הזה מקום מכובד ומגיע לדדיה הענק!!!!
                                  שכל שיר שלו שווה זהב (ושוב כמו על ריבו כנ"ל אם הוא היה יוצא בחודש אחר אין לי ספק שהוא היה מגיע מקום שני או ראשון אבל כך יצא כי השם רצה....)
                                  בקיצור המקום תפור ומגיע לו!!!
                                  מקום רביעי משה קליין 'היום'
                                  בכללי קליין מספק בשנים האחרונות (מאז פרץ למוזיקה)
                                  להיטי פופ כיפיים ומקפיצים אך גם שקטים יותר וישראלים
                                  והוא בהחלט זמר שראוי להערכה והחיבור שלו עם אלחנן אלחדד
                                  רק משביח את המוצרים שהוא מספק לנו וגם הפעם הביא משה להיט קליט וזורם
                                  בלחנו של אלחנן אלחדד ובעיבודם היוצא דופן של יאיר ואייל שריקי
                                  עצם העובדה שהשיר החדש שלו נכנס לחמישייה המנצחת זה בהחלט מרשים
                                  ומגיע לו את זה אם כיעל השיר הזה הייתי יותר נותן מקום שלישי אך להתחשב בנסיבות
                                  ובשירים הנוספים שהיו.... נשאיר אותו ובכבוד!!! במקום רביעי.
                                  ועכשיו לפצצה של היום!!!!
                                  מקום חמישי נהוראי אריאלי 'תלוי בנו'
                                  השיר ש(כמעט) כולם ציפו ממנו להגיע למקום גבוה ולהכנס לחמישייה
                                  ואכן הוא נכנס והצליח שוב להגיע לתוצאות מרשימות אך מקום חמישי
                                  לעומת שיר כזה וזמר כזה הוא קצת נמוך...
                                  בכיף ובקלות הייתי מחליף אותו עם ישי ריבו שאם כל הכבוד (ויש לי המוןן כבוד)
                                  לא הביא לנו להיט ואם השיר יכנס לעשרים הגדולים במצעדי סוף שנה
                                  זה יהיה ב'לחץ' אך בהחלט הישג מרשים (אולי אני עוד יופתע...)
                                  שוב, אני לא רוצה להכנס לנושא על ריבו... אך אני חושב שמזמר כזה שכבר 3 שנים ברציפות
                                  לא עוזב את המקום הראשון ואת תואר 'זמר השנה' ציפו קצת ליותר....
                                  אחרי שהוא הפציץץץ עם להיט משובח וסוחף כל כך 'סיבת הסיבות' אנשים חיכו וציפו ובסוף.... קצת מאכזב
                                  כמובן שכל מה שנכתב זה לפי דעתי האישית בלבד!! (ועוד כמה חברים שדברנו על זה ביחד...)
                                  אז תודה על הבמה להביע את דעתי😉 😉

                                  אגב @צוות-פיקוח אני יכול להיות "כתב מקצב"?.... אשמח שתגידו לי איך נהיים....

                                  תהילושת מנותק
                                  תהילושת מנותק
                                  תהילוש
                                  כתב מקצב
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #31
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                    אז להלן התצאות
                                    אני חושב שואקי אין דבר רע זה שיר בסגנון די שקט ומילים יפות וחדרות ומנגינה פצוץ!!!
                                    זה שיר יותר לקמוזיץ זיצ וכו" אבל ממש יפה
                                    מקום שני ישי ריבו אני חושב שלא מגיע לו אם כל הכבוד שאני אוהב מאוד את כל שיריו
                                    השיר הזה פשוט לא יפה בקושי גם השמיעו ברדיו לעומת סיבת הסיבות שזכה לשיר המשומע ביות ברדיו!!!!!
                                    מקום שלישי לראות את הטוב שיר טוב לנוכח התקופה לא ,,"שואווווו," כמו כוכבים שהיה להיט[הרבה יחלוקו עלי אבל אין מה לעשות......]
                                    מקום רביעי היום שיר ממש יפה מתאים למקום רביעי שיר נחמד בסגנון יפה
                                    מקום חמישי תלוי בנו היה אמור להיות לדעתי מקום שני או ראשון זה שיר פיצוץ וקליט!!!!!!!!!!! אני אישית מאוד אהבתי[מזכיר את דף חדש]
                                    מקום שישי לא מאוחר לדעתי מקום ראשון!!!!!!!! שיר יפה וברור מי שלא שמע שירוץ לשמוע
                                    מקום שביעי פחות דן כי זה שיר של פורים זה סגנון אחר אבל פחות............. אהבתי[נראלי גם אתם..]
                                    מקום שמיני בכלל לא שמעתי למה שאלתם?.? כי פחות בענין של הזמר הזה....🙄
                                    מקום תשיעי והסר ממני שיר נחמד
                                    מקום עשירי תן לי אור בעיקרון זה זמר מטורף אני אישית התחברתי אבל הפעם זה פחות מלהתקרב מי זוכר!!!!!?
                                    זה דעתי אפשר לחלוק עלי [אבל אל תכתבו עכשיו הרבה תגובות נגד אני מפחד😥 😊 ]

                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזורמ מנותק
                                    מוכן תמיד לעזור
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #32

                                    @דודו-בלוקה נראה לי מקצב צריכים לפתוח טור דעה לכל משתמש על המצעדים 😂

                                    לפעמים צדק זה רק כוכב 💫

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אביגיל 1א אביגיל 1

                                      לדעתי היום ולא נפסיק לחלום ואין דבר רע היו צריכים להיות יותר לקראת הסוף

                                      זברהז מנותק
                                      זברהז מנותק
                                      זברה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #33

                                      @אביגיל-1 אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                                      לדעתי היום ולא נפסיק לחלום ואין דבר רע היו צריכים להיות יותר לקראת הסוף

                                      @מוכן-תמיד-לעזור אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                                      ואיך ריבו הגיע כזה גבוה?????!!!!!!!??????

                                      @אפוש-פאר אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                                      @טליה לדעתי סתם שרופים עליו כ"זמר" לא בהכרח שהאנשים שהצביעו לו אהבו את השיר שלו.. שלדעתי היה ממש "לא משהו"..

                                      @דודו-בלוקה אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                                      מקום שני ישי ריבו אני חושב שלא מגיע לו אם כל הכבוד שאני אוהב מאוד את כל שיריו

                                      וואלה הגזמתם, גם אם השיר של ריבו הוא לא 'להיט', (שאגב יש אלפי שירים מטורפים והם לא נחשבים ל'להיט'.)
                                      זה לא הופך את השיר ללא יפה... נכון הוא הביא שיר בסגנון שונה מסיבת הסיבות, ודווקא סיבת הסיבות חריג לריבו... (שיצא סיבת הסיבות אני זוכרת שממש התאכזבתי...)

                                      בקיצור תפרגנו לו קצת...

                                      אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                      אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                        אז להלן התצאות
                                        אני חושב שואקי אין דבר רע זה שיר בסגנון די שקט ומילים יפות וחדרות ומנגינה פצוץ!!!
                                        זה שיר יותר לקמוזיץ זיצ וכו" אבל ממש יפה
                                        מקום שני ישי ריבו אני חושב שלא מגיע לו אם כל הכבוד שאני אוהב מאוד את כל שיריו
                                        השיר הזה פשוט לא יפה בקושי גם השמיעו ברדיו לעומת סיבת הסיבות שזכה לשיר המשומע ביות ברדיו!!!!!
                                        מקום שלישי לראות את הטוב שיר טוב לנוכח התקופה לא ,,"שואווווו," כמו כוכבים שהיה להיט[הרבה יחלוקו עלי אבל אין מה לעשות......]
                                        מקום רביעי היום שיר ממש יפה מתאים למקום רביעי שיר נחמד בסגנון יפה
                                        מקום חמישי תלוי בנו היה אמור להיות לדעתי מקום שני או ראשון זה שיר פיצוץ וקליט!!!!!!!!!!! אני אישית מאוד אהבתי[מזכיר את דף חדש]
                                        מקום שישי לא מאוחר לדעתי מקום ראשון!!!!!!!! שיר יפה וברור מי שלא שמע שירוץ לשמוע
                                        מקום שביעי פחות דן כי זה שיר של פורים זה סגנון אחר אבל פחות............. אהבתי[נראלי גם אתם..]
                                        מקום שמיני בכלל לא שמעתי למה שאלתם?.? כי פחות בענין של הזמר הזה....🙄
                                        מקום תשיעי והסר ממני שיר נחמד
                                        מקום עשירי תן לי אור בעיקרון זה זמר מטורף אני אישית התחברתי אבל הפעם זה פחות מלהתקרב מי זוכר!!!!!?
                                        זה דעתי אפשר לחלוק עלי [אבל אל תכתבו עכשיו הרבה תגובות נגד אני מפחד😥 😊 ]

                                        אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 3א מנותק
                                        אוהבת מוזיקה 3
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #34

                                        @דודו-בלוקה אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                                        מקום שני ישי ריבו אני חושב שלא מגיע לו אם כל הכבוד שאני אוהב מאוד את כל שיריו
                                        השיר הזה פשוט לא יפה בקושי גם השמיעו ברדיו לעומת סיבת הסיבות שזכה לשיר המשומע ביות ברדיו!!!!!

                                        שים לב!
                                        אתה אומר את זה בתור עובדה- שיר לא יפה, אבל זאת דעתך, כי אתה חושב שזה שיר לא יפה, ואני לעומת זאת חושבת שזה אחד השירים היפים שלו...
                                        איך אתה יכול לציין ככה עובדות?
                                        אל טעם וריח אין מה להתווכח...:)

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                          אז להלן התצאות
                                          אני חושב שואקי אין דבר רע זה שיר בסגנון די שקט ומילים יפות וחדרות ומנגינה פצוץ!!!
                                          זה שיר יותר לקמוזיץ זיצ וכו" אבל ממש יפה
                                          מקום שני ישי ריבו אני חושב שלא מגיע לו אם כל הכבוד שאני אוהב מאוד את כל שיריו
                                          השיר הזה פשוט לא יפה בקושי גם השמיעו ברדיו לעומת סיבת הסיבות שזכה לשיר המשומע ביות ברדיו!!!!!
                                          מקום שלישי לראות את הטוב שיר טוב לנוכח התקופה לא ,,"שואווווו," כמו כוכבים שהיה להיט[הרבה יחלוקו עלי אבל אין מה לעשות......]
                                          מקום רביעי היום שיר ממש יפה מתאים למקום רביעי שיר נחמד בסגנון יפה
                                          מקום חמישי תלוי בנו היה אמור להיות לדעתי מקום שני או ראשון זה שיר פיצוץ וקליט!!!!!!!!!!! אני אישית מאוד אהבתי[מזכיר את דף חדש]
                                          מקום שישי לא מאוחר לדעתי מקום ראשון!!!!!!!! שיר יפה וברור מי שלא שמע שירוץ לשמוע
                                          מקום שביעי פחות דן כי זה שיר של פורים זה סגנון אחר אבל פחות............. אהבתי[נראלי גם אתם..]
                                          מקום שמיני בכלל לא שמעתי למה שאלתם?.? כי פחות בענין של הזמר הזה....🙄
                                          מקום תשיעי והסר ממני שיר נחמד
                                          מקום עשירי תן לי אור בעיקרון זה זמר מטורף אני אישית התחברתי אבל הפעם זה פחות מלהתקרב מי זוכר!!!!!?
                                          זה דעתי אפשר לחלוק עלי [אבל אל תכתבו עכשיו הרבה תגובות נגד אני מפחד😥 😊 ]

                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננהפ מנותק
                                          פונץ' בננה
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #35

                                          @דודו-בלוקה אמר בתוצאות מצעד שיר החודש - אדר ב' תשפ"ב:

                                          מקום עשירי תן לי אור בעיקרון זה זמר מטורף אני אישית התחברתי אבל הפעם זה פחות מלהתקרב מי זוכר!!!!!?

                                          אני חושבת שדווקא בשיר "תן לי אור" הוא נתן תפצצה שלו , הוא מושמע אצלי בלופים , יותר מ"להתקרב "
                                          שגם מטורף , אבל עדיין לא עולה על החדש...

                                          אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
                                          שומע נסתרות הלב 💜

                                          אפוש פארא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול