הפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..
-
אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

-
אפשר לדון קצת על הלוגו החדש? מי עשה אותו? מה היה קו המחשבה ותהליך הביצוע

- את הכיפה הבנתי, אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
- מה הלוגו של הפורום
מחד - יש לנו את הלוגו הזה:

ומאידך יש לנו את זה:

ויש הבדל גדול מבחינת העיצוב עם הטקסט והצ' / החשמל
בסמל הזה ניתן לראות - שהשפיץ של הצ' נכנס לבפנים הטקסט, מה שיוצר רווח כפול בין המילים

לעומת הסמל הזה שהצ' לא נכנס לבפנים, וממילא גם אין רווח כפול

הבדל נוסף הוא שכאן המילה מקצב מתפרסת ישר עם הטקסט מתחת
מה שנכון יותר מבחינה עיצובית
לעומת הסמל הזה שהטקסט כאילו ממורכז ולא מתפרס יפה בשווה

@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מי עשה אותו?
הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.
@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
וזה לשונו:
הלוגו סגנון לוגוטייפ,
מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.
השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב

אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים... -
@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
מי עשה אותו?
הגרפיקאי שעיצב את הלוגו הוא עיצוב טיגריס.
@רולנד אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אבל את הקטע עם הצ' קצת פחות הבנתי, זה נראה כמו סמל של חשמל / מתח גבוה
וזה לשונו:
הלוגו סגנון לוגוטייפ,
מסמל עזרה הדדית בשילוב חדשני
ושמרני, יציאה מהכלל ושמירה על כללים,
ההבזק מסמל יציאה מהמסגרת,
הכיפה שמעליו מסמלת שמרנות ואופי.
השינויים הקטנים בלוגו, לא חשבתי שתשימו לב

אבל, הלוגו הצבעוני זה הסופי,
הלוגו הלבן לפני הפינישים הקטנים...@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?

-
@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?
פוסט זה נמחק! -
@ntz מה זה אומר הלוגו הצבעוני? זה?

@מוכן-תמיד-לעזור
כן. -
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
-
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
-
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
ראיתי עכשיו ששינו את הכיתוב על הכפתור, מחוקי הפורום - לתנאים ומדיניות.
ממש אהבתי את השינוי, שם מכובד ופחות מאיים
כאן נשאר 'חוקי הפורום'
-
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.
תכנס ל https://miktzav.com/tos
זה מובנה במערכת -
@eti אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
@נ-נח מאיפה הגעת לזה?? לא הצלחתי למצוא.
תכנס ל https://miktzav.com/tos
זה מובנה במערכת -
@נ-נח הבנתי, ונכנסתי לזה. מה שעניין אותי לדעת - מאיפה מגיעים לזה בלי הקישור.
איפה יש כפתור שפותח את זה או משהו בסגנון, כי לא הצלחתי למצוא.@eti

זה הכפתור... -
@אממק מה הקשר אמרת שהוא עיצב את זה
@אממק אמר בהפורום חוגג שנה עם עיצוב חדש ומרענן..:
אחלה עיצוב
והוא לא עיצב את זה, זה בתוך הפורום!
@מוכן-תמיד-לעזור זה לא, כבר בדקנו את זה
-
@eti

זה הכפתור...@מוכן-תמיד-לעזור הכפתור שלמעלה? כתוב לי בפנים תנאים ומדיניות, וכבר כתבתי את זה.
גם הקישור של זה אחר: https://miktzav.com/topic/88/%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA?_=1649607030496
ולא https://miktzav.com/tos
אם זה לא הכפתור הוא לא מהסרגל למעלה - תכתוב לי איפה הוא:) -
@מוכן-תמיד-לעזור הכפתור שלמעלה? כתוב לי בפנים תנאים ומדיניות, וכבר כתבתי את זה.
גם הקישור של זה אחר: https://miktzav.com/topic/88/%D7%AA%D7%A0%D7%90%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%9E%D7%93%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA?_=1649607030496
ולא https://miktzav.com/tos
אם זה לא הכפתור הוא לא מהסרגל למעלה - תכתוב לי איפה הוא:)@eti כנראה זה עדיין לא הסתדר לו ככה זה בהתחלה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות