דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. מגזיני קול פליי

מגזיני קול פליי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
קול פלייnbhgv
1.2k פוסטים 201 כותבים 205.5k צפיות 40 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יום_שמח

    @דודו-בלוקה אמר במגזיני קול פליי:

    fc15037a-060c-41a7-b579-96424f27f692-image.png
    ראשוני

    איך יכול להיות שהתמונה פתוחה אבל אני עושה פתח תמונה בכרטיסיה חדשה זה חסום??
    בכל אופן מישהו יכול להעלות צילום מסך ברור?

    EtiE מנותק
    EtiE מנותק
    Eti
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #485

    @יום_שמח כל תמונה שעולה פה לפורום נחסמת אם פותחים אותה. לא ברור למה 😐
    אם תוריד את התמונה - תשמור בשם - תוכל לראות אותה ברור...

    אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • EtiE Eti

      @יום_שמח כל תמונה שעולה פה לפורום נחסמת אם פותחים אותה. לא ברור למה 😐
      אם תוריד את התמונה - תשמור בשם - תוכל לראות אותה ברור...

      י מנותק
      י מנותק
      יום_שמח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #486

      @eti אמר במגזיני קול פליי:

      @יום_שמח כל תמונה שעולה פה לפורום נחסמת אם פותחים אותה. לא ברור למה 😐
      אם תוריד את התמונה - תשמור בשם - תוכל לראות אותה ברור...

      זה נמצא באתר חיצוני שחסום.
      מעניין כי קליק ימני ופתיחה זה מאותו קובץ שמוצג באתר

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • EtiE מנותק
        EtiE מנותק
        Eti
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #487

        @יום_שמח אתה צודק, הוא מעלה את התמונה לאתר כלשהו שחסום.
        לכן גם א"א לפתוח בכרטיסיה חדשה, כי נפתח האתר.
        מה שכן, בדוק - להוריד אפשר!

        אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • חובבת מוזיקה 0ח מנותק
          חובבת מוזיקה 0ח מנותק
          חובבת מוזיקה 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #488

          הוא יצא למכירה בחנויות?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברוריהב ברוריה

            עוד לא ראיתי את זה היום בחנויות חבל

            המאסטרו הנסתרה מנותק
            המאסטרו הנסתרה מנותק
            המאסטרו הנסתר
            משתמש מומחה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #489

            @ברוריה אמר במגזיני קול פליי:

            עוד לא ראיתי את זה היום בחנויות חבל

            "אלוף העולם במוזיקה יהודית"
            רדיו קול פליי 2023

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י יום_שמח

              @דודו-בלוקה אמר במגזיני קול פליי:

              fc15037a-060c-41a7-b579-96424f27f692-image.png
              ראשוני

              איך יכול להיות שהתמונה פתוחה אבל אני עושה פתח תמונה בכרטיסיה חדשה זה חסום??
              בכל אופן מישהו יכול להעלות צילום מסך ברור?

              דודו בלוקהד מנותק
              דודו בלוקהד מנותק
              דודו בלוקה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #490

              @יום_שמח אין לי מושג תבדוק במשתמשי הפורום

              בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אבי 3א מנותק
                אבי 3א מנותק
                אבי 3
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #491

                הם כתבו לי שזה יצא למכירה מחר!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אביב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אביב
                  #492

                  מגזין קול פליי 22

                  קניתי אותו (10 ש"ח), מרתק וחגיגי, מעניין ומסקרן, מאוד.
                  יש בו 100 עמודים!!, (ולא 68).
                  הכתבות:

                  1. בשונה מגיליון קודם, יש מספרים מספרים.
                  2. כתבה נרחבת על כל משפחת פריד/מן המורחבת. (8 עמודים)
                  3. כתבה של 50 שנות נגינה על מונה רוזנבלום. (10 עמודים)
                  4. כתבה על נגידים ומוזיקה, ומה שביניהם... (10 עמ')
                  5. כתבה על הזמר שמעון לוי, שהוציא החודש עם יעקב שוואקי את השיר "אין דבר רע", ושניצל בפיגוע בתור ילד. (6 עמ')
                  6. כתבה על הרבי מקאליב והניגונים שלו.
                  7. מדור מיוחד: "מיוזיקומיקס" עמוד של קומיקס במוזיקה.

                  ועוד כמה מדורים חדשים, מה שכתבו למעלה על אלי הרצליך, ועוד הרבה.

                  שער המגזין 0b7bbd1a-b7a1-4a3e-88ab-6557f5f8d472-image.png

                  חג שמח!!

                  ברוריהב בונקרב 2 תגובות תגובה אחרונה
                  14
                  • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                    fc15037a-060c-41a7-b579-96424f27f692-image.png
                    ראשוני

                    C מנותק
                    C מנותק
                    C050
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי C050
                    #493
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אביב התייחס לנושא זה ב
                    • בן מנחםב מנותק
                      בן מנחםב מנותק
                      בן מנחם
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                      #494

                      כולם שואלים אז מה הסיפור של כריכת העור למגזין קול פליי שהופץ אמש עם יואלי דיקמן?
                      זו התשובה המדהימה:
                      כשיצא המגזין, אפרים קמיסר (שבעבר גם ניסה להוציא מגזין מוזיקה) כתב בקבוצה פנימית של התעשייה שבמידה וקול פליי יצליחו להגיע ל-12 גליונות הוא מתחייב להעניק להם את 12 הגליונות בכריכת עור, כשהגיעו ל12 מישהו בקבוצה העיר לו על כך והוא הבטיח לקיים, לאחר אינספור עיכובים ודחיות (כמעט שנה) זה יצא

                      בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      14
                      • שרת הרוקש מנותק
                        שרת הרוקש מנותק
                        שרת הרוק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #495

                        מישהו יודע אם יהיה את המגזין החדש גם בדיגיטלי?

                        ''שהעולם מפנה אליך את גבו, תפנה את גבך אל העולם🏴‍☠️🌍''

                        הגיטריסטה יוסי "הגאון"י 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • שרת הרוקש שרת הרוק

                          מישהו יודע אם יהיה את המגזין החדש גם בדיגיטלי?

                          הגיטריסטה מנותק
                          הגיטריסטה מנותק
                          הגיטריסט
                          משתמש מומחה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                          #496

                          @שרת-הרוק
                          מסתבר שלא , הרי הוא עולה כסף עכשיו
                          ולא יקנו אם יפרסמו אותו בדיגיטל

                          ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                          העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                          שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • בן מנחםב מנותק
                            בן מנחםב מנותק
                            בן מנחם
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בן מנחם
                            #497

                            @שרת-הרוק מברור שאני עשיתי אחרי חודשים זה יופץ חינם גם בדיגיטלי זה לא סופי אבל .....

                            בשביל לעזור ולשמח אתכם בן מנחם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א אביב

                              @טליה @בן מנחם

                              @אביב אמר במגזיני קול פליי:
                              ולאחר בדיקה מחודשת, הבנתי שזה יצא דיגיטלית אחרי שבועיים...
                              4db41626-ed10-4e3b-8aad-902a9149aa0c-image.png

                              ולא אחרי חודשים..........

                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסטה מנותק
                              הגיטריסט
                              משתמש מומחה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי הגיטריסט
                              #498

                              @אביב אמר במגזיני קול פליי:

                              @טליה @בן מנחם

                              @אביב אמר במגזיני קול פליי:
                              ולאחר בדיקה מחודשת, הבנתי שזה יצא דיגיטלית אחרי שבועיים...
                              4db41626-ed10-4e3b-8aad-902a9149aa0c-image.png

                              ככה אומרים פה .
                              קרדיט ל @אביב

                              ''שהילדים גדלים עטים מחליפים את
                              העפרונות רק כדי לתת להם להבין
                              שמעכשיו קשה יותר למחוק את הטעויות''

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שרת הרוקש שרת הרוק

                                מישהו יודע אם יהיה את המגזין החדש גם בדיגיטלי?

                                יוסי "הגאון"י מנותק
                                יוסי "הגאון"י מנותק
                                יוסי "הגאון"
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #499

                                @שרת-הרוק אמר במגזיני קול פליי:

                                מישהו יודע אם יהיה את המגזין החדש גם בדיגיטלי?

                                אומרים שזה יהיה בדיגיטל בגלל שההפצה וההדפסה עולה כסף, משא"כ בדיגיטל

                                הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                                4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                                ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • א אביב

                                  מגזין קול פליי 22

                                  קניתי אותו (10 ש"ח), מרתק וחגיגי, מעניין ומסקרן, מאוד.
                                  יש בו 100 עמודים!!, (ולא 68).
                                  הכתבות:

                                  1. בשונה מגיליון קודם, יש מספרים מספרים.
                                  2. כתבה נרחבת על כל משפחת פריד/מן המורחבת. (8 עמודים)
                                  3. כתבה של 50 שנות נגינה על מונה רוזנבלום. (10 עמודים)
                                  4. כתבה על נגידים ומוזיקה, ומה שביניהם... (10 עמ')
                                  5. כתבה על הזמר שמעון לוי, שהוציא החודש עם יעקב שוואקי את השיר "אין דבר רע", ושניצל בפיגוע בתור ילד. (6 עמ')
                                  6. כתבה על הרבי מקאליב והניגונים שלו.
                                  7. מדור מיוחד: "מיוזיקומיקס" עמוד של קומיקס במוזיקה.

                                  ועוד כמה מדורים חדשים, מה שכתבו למעלה על אלי הרצליך, ועוד הרבה.

                                  שער המגזין 0b7bbd1a-b7a1-4a3e-88ab-6557f5f8d472-image.png

                                  חג שמח!!

                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריהב מנותק
                                  ברוריה
                                  משתמש ותיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #500

                                  @אביב אמר במגזיני קול פליי:

                                  @אבי-3 @חובבת-מוזיקה-0 @דודו-בלוקה @בן-מנחם @מוכן-תמיד-לעזור @המאסטרו-הנסתר @תהילוש @ברוריה @שלומי-0 @יום_שמח @Eti @רותוששש @חיפאי @אסתר-ה @טליה @היידה-מיוזיק-0 @בונקר (תייגתי חלק ממי שבשרשור למעלה ביקש פרטים)

                                  מגזין קול פליי 22

                                  קניתי אותו (10 ש"ח), מרתק וחגיגי, מעניין ומסקרן, מאוד.
                                  יש בו 100 עמודים!!, (ולא 68).
                                  הכתבות:

                                  1. בשונה מגיליון קודם, יש מספרים מספרים.
                                  2. כתבה נרחבת על כל משפחת פריד/מן המורחבת. (8 עמודים)
                                  3. כתבה של 50 שנות נגינה על מונה רוזנבלום. (10 עמודים)
                                  4. כתבה על נגידים ומוזיקה, ומה שביניהם... (10 עמ')
                                  5. כתבה על הזמר שמעון לוי, שהוציא החודש עם יעקב שוואקי את השיר "אין דבר רע", ושניצל בפיגוע בתור ילד. (6 עמ')
                                  6. כתבה על הרבי מקאליב והניגונים שלו.
                                  7. מדור מיוחד: "מיוזיקומיקס" עמוד של קומיקס במוזיקה.

                                  ועוד כמה מדורים חדשים, מה שכתבו למעלה על אלי הרצליך, ועוד הרבה.

                                  נ.ב. בפוסט זה הושקע הרבה זמן ומחשבה, אנא, כדי שהפוסט הזה לא יעלם בתוך השרשור, המנעו מתגובות וויכוחים מיותרים. (כמו: 'זה יקר', 'הם מרוויחים המון מהפרסומות גם ככה', ו-'אולי תוכל לסרוק הכל', ו'כמה מתוך זה פרסומות?', זה באמת לא יעיל).
                                  כמו שכל אחד מבין שלא סורקים ומפיצים את כל העיתונים שיוצאים כל שבוע במחיר של 30(!!) שקל (ובחגים 45...), כך גם המגזין הזה.
                                  כתבתי קצת, כי עדיין "התרגלנו" שזה בחינם....

                                  עריכה: שער המגזין 0b7bbd1a-b7a1-4a3e-88ab-6557f5f8d472-image.png

                                  חג שמח!!

                                  קניתי את העיתון כל כך כיף ולדעתי זה הרבה יותר שווה כשזה עולה כסף ככה בטוח שישאר משהו ולא יחטפו את זה מיד כשמגיע על מה שמשלמים יש ערך

                                  שירה מעומק הנשמה

                                  אבי לויא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  3
                                  • א אביב

                                    מגזין קול פליי 22

                                    קניתי אותו (10 ש"ח), מרתק וחגיגי, מעניין ומסקרן, מאוד.
                                    יש בו 100 עמודים!!, (ולא 68).
                                    הכתבות:

                                    1. בשונה מגיליון קודם, יש מספרים מספרים.
                                    2. כתבה נרחבת על כל משפחת פריד/מן המורחבת. (8 עמודים)
                                    3. כתבה של 50 שנות נגינה על מונה רוזנבלום. (10 עמודים)
                                    4. כתבה על נגידים ומוזיקה, ומה שביניהם... (10 עמ')
                                    5. כתבה על הזמר שמעון לוי, שהוציא החודש עם יעקב שוואקי את השיר "אין דבר רע", ושניצל בפיגוע בתור ילד. (6 עמ')
                                    6. כתבה על הרבי מקאליב והניגונים שלו.
                                    7. מדור מיוחד: "מיוזיקומיקס" עמוד של קומיקס במוזיקה.

                                    ועוד כמה מדורים חדשים, מה שכתבו למעלה על אלי הרצליך, ועוד הרבה.

                                    שער המגזין 0b7bbd1a-b7a1-4a3e-88ab-6557f5f8d472-image.png

                                    חג שמח!!

                                    בונקרב מנותק
                                    בונקרב מנותק
                                    בונקר
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #501

                                    @אביב
                                    אצלנו מישהו הביא קול פליי ומכר אותם בשקל.
                                    [לא ב10]

                                    "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                    [ממעמקים גד אלבז]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ברוריהב ברוריה

                                      @אביב אמר במגזיני קול פליי:

                                      @אבי-3 @חובבת-מוזיקה-0 @דודו-בלוקה @בן-מנחם @מוכן-תמיד-לעזור @המאסטרו-הנסתר @תהילוש @ברוריה @שלומי-0 @יום_שמח @Eti @רותוששש @חיפאי @אסתר-ה @טליה @היידה-מיוזיק-0 @בונקר (תייגתי חלק ממי שבשרשור למעלה ביקש פרטים)

                                      מגזין קול פליי 22

                                      קניתי אותו (10 ש"ח), מרתק וחגיגי, מעניין ומסקרן, מאוד.
                                      יש בו 100 עמודים!!, (ולא 68).
                                      הכתבות:

                                      1. בשונה מגיליון קודם, יש מספרים מספרים.
                                      2. כתבה נרחבת על כל משפחת פריד/מן המורחבת. (8 עמודים)
                                      3. כתבה של 50 שנות נגינה על מונה רוזנבלום. (10 עמודים)
                                      4. כתבה על נגידים ומוזיקה, ומה שביניהם... (10 עמ')
                                      5. כתבה על הזמר שמעון לוי, שהוציא החודש עם יעקב שוואקי את השיר "אין דבר רע", ושניצל בפיגוע בתור ילד. (6 עמ')
                                      6. כתבה על הרבי מקאליב והניגונים שלו.
                                      7. מדור מיוחד: "מיוזיקומיקס" עמוד של קומיקס במוזיקה.

                                      ועוד כמה מדורים חדשים, מה שכתבו למעלה על אלי הרצליך, ועוד הרבה.

                                      נ.ב. בפוסט זה הושקע הרבה זמן ומחשבה, אנא, כדי שהפוסט הזה לא יעלם בתוך השרשור, המנעו מתגובות וויכוחים מיותרים. (כמו: 'זה יקר', 'הם מרוויחים המון מהפרסומות גם ככה', ו-'אולי תוכל לסרוק הכל', ו'כמה מתוך זה פרסומות?', זה באמת לא יעיל).
                                      כמו שכל אחד מבין שלא סורקים ומפיצים את כל העיתונים שיוצאים כל שבוע במחיר של 30(!!) שקל (ובחגים 45...), כך גם המגזין הזה.
                                      כתבתי קצת, כי עדיין "התרגלנו" שזה בחינם....

                                      עריכה: שער המגזין 0b7bbd1a-b7a1-4a3e-88ab-6557f5f8d472-image.png

                                      חג שמח!!

                                      קניתי את העיתון כל כך כיף ולדעתי זה הרבה יותר שווה כשזה עולה כסף ככה בטוח שישאר משהו ולא יחטפו את זה מיד כשמגיע על מה שמשלמים יש ערך

                                      אבי לויא מנותק
                                      אבי לויא מנותק
                                      אבי לוי
                                      משתמש ותיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #502

                                      @ברוריה אצלינו דווקא כן חטפו את זה מיד אבל יכול להיות שאנשים לקחו את זה בלי לשלם כי הם לא יודעים שזה עולה 10 ש"ח...

                                      למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יוסי "הגאון"י מנותק
                                        יוסי "הגאון"י מנותק
                                        יוסי "הגאון"
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #503

                                        fa641e88-0bb7-4fa1-b0c6-2d2bc7b06d3c-image.png

                                        הפעילו מוזיקה מזרחית, ותהנו.
                                        4:00 ● ━━━━━━───── 2:20
                                        ⇆ ◁ ㅤ ❚❚ ㅤ ▷ ↻

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • יוסי "הגאון"י יוסי "הגאון"

                                          fa641e88-0bb7-4fa1-b0c6-2d2bc7b06d3c-image.png

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יום_שמח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #504

                                          @יוסי-הגאון אמר במגזיני קול פליי:

                                          fa641e88-0bb7-4fa1-b0c6-2d2bc7b06d3c-image.png

                                          גם אם יצא אם לא יגידו את זה בשביל שיקנו

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול