אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
-
@אפרת תודה רבה תוקן
-
@מוכשרת-על בגלל זה אמרתי
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
ניראה לי שאפשר להחליף את זה לשלח פניה לניהול
-
@צוות-פיקוח יש לי בעיה שהעיגול בצד
ימין למעלה ,תמיד חושב וטוען ,
יש לציין שאין עומס או משהו כזה על המחשב ,
אם אפשר לטפל בזה [לא דחוף] תודה ! -
-
@תמר-7 אם כשאת עושה ערוך פרופיל את לא רואה מקום לכתוב אודותיי אז כנראה שאת צריכה יותר מוניטין
-
@תמר-7 זה מה שענו לי כשכתבתי שצריך 150 מוניטין:
@צור אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@eti עלה מאז...
אז... כנראה שצריך יותר, ולא אמרו בדיוק כמה.
-
לאחרונה החלו להעלות שירים מיוטיוב יותר ופחות עם אפשרות להורדה כך שלא ניתן להוריד זאת (לי בכל אופן)
אשמח לשיפור ולהבנה,
תודה רבה.@אסתר-ה אני חושב שזה מעולה השדרוג שעשו שהקישור ליוטיוב הוא סרטון מי שלא עובד לו / לה משהוא ורוצה את זה שיבקש בבקשת שירים ונשלח בלי נדר
-
רציתי לדעת מה המשמעות של האות k שמופיעה ליד המספרים כשה מגיע למספר גדול
-
@אבי-לוי הכוונה למספר 1000
-
@אבי-לוי זה כמו ביוטיוב שזה מגיע לאלף צפיות
-
אפשר הסבר על זה https://miktzav.com/tags
ואיך עושים את זה? -
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפשר הסבר על זה https://miktzav.com/tags
ואיך עושים את זה?תגיות.
באם משתמש רוצה שעל הנושאים שהוא פתח או שבנושאים מסויימים שלו (כמו שבביקורת הקליפים שלנו אנחנו מתייגות את עצמנו, אבל רק בביקורות הקליפים ולא בנושאים אחרים) תהיה התגית- שמובילה את המשתמשים לכל ההודעות והפוסטים שתויגו גם הם באותה התגית.בחירת תגיות מופיעה בתחתית הפוסט הראשון של נושא שאתה ואך ורק אתה פתחת.
-
@שמעון-2 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
אפשר הסבר על זה https://miktzav.com/tags
ואיך עושים את זה?תגיות.
באם משתמש רוצה שעל הנושאים שהוא פתח או שבנושאים מסויימים שלו (כמו שבביקורת הקליפים שלנו אנחנו מתייגות את עצמנו, אבל רק בביקורות הקליפים ולא בנושאים אחרים) תהיה התגית- שמובילה את המשתמשים לכל ההודעות והפוסטים שתויגו גם הם באותה התגית.בחירת תגיות מופיעה בתחתית הפוסט הראשון של נושא שאתה ואך ורק אתה פתחת.
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט הראשון בנושא שפתחתי
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל? -
@אילנית אני לא מוצא את זה בתחתית הפוסט הראשון בנושא שפתחתי
זה נמצא אולי בשלש נקו' בצד שמאל?@אילנית אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
באם משתמש רוצה שעל הנושאים שהוא פתח
לא פוסטים!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
