דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

טראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
136 פוסטים 25 כותבים 11.1k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ נגינתי

    @דוד-33
    נראה לי שהוא מתכוון יותר לקליפים ולא לשירים

    אליהו חזןא מנותק
    אליהו חזןא מנותק
    אליהו חזן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אליהו חזן
    #5

    @חכם_בלילה אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

    @אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה
    8cdccc51-a15a-4cd0-b02b-9ec30d8e145d-image.png

    זה באמת מתחיל להכנס חזק השאלה אם זה טוב או לא?

    11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • אליהו חזןא אליהו חזן

      @חכם_בלילה אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

      @אליהו-חזן הנה עוד אחד נכנס לחבורה
      8cdccc51-a15a-4cd0-b02b-9ec30d8e145d-image.png

      זה באמת מתחיל להכנס חזק השאלה אם זה טוב או לא?

      11221 מנותק
      11221 מנותק
      1122
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #6

      @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
      הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
      המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
      בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

      אליהו חזןא MUSIC 2M 2 תגובות תגובה אחרונה
      1
      • 11221 1122

        @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
        הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
        המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
        בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

        אליהו חזןא מנותק
        אליהו חזןא מנותק
        אליהו חזן
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @1122 ברור שישארו הקליפים האמתיים אבל הבעיה שהרבה זמרים יעדיפו להוציא קליפ מבינה מלאכותית שזה הרבה יותר זול מהפקת קליפ רגילה ועדיין אנשים כן התעניינו לראות את זה מאשר קליפ מילים משעמם

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • 11221 1122

          @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
          הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
          המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
          בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

          MUSIC 2M מנותק
          MUSIC 2M מנותק
          MUSIC 2
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

          @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
          הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
          המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
          בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

          ממש לא חושבת ככה,
          כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?

          אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
          תשב.
          אתה מסתיר לעצמך.

          11221 תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • נ מנותק
            נ מנותק
            נגינתי
            צוות פיקוח
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי נגינתי
            #9

            האמת שבמוזיקה קצת קשה להגיד שהבינה תשתלט לגמרי, כי עיקר העניין הוא הרגש והיצירתיות האנושית שאנחנו מכניסים במוזיקה שאנחנו יוצרים, ועם כל הכבוד אין לה את זה משום כיוון...
            ספציפית בקטע של הקליפים - במבט ראשוני זה משדר עצלות וחוסר יצירתיות של הזמר, שבמקום להשקיע בקליפ שידבר אל לב הצופה הוא משקיע בקוריוז, משוכלל ומפחיד ככל שיהיה אבל עדיין קוריוז... לפחות לעת עתה.
            למה שאני אשקיע כמה דקות מהחיים שלי לצפות בקליפ שאני יודע שלא עבדו עליו חוץ מלכתוב פקודות לבינה?

            אני חושב שהנושא מתאים יותר לבמת הדיונים, אני מעביר אותו לשם

            דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • נ נגינתי העביר נושא זה מ-שיתוף פרויקטים וחוות דעת ב-
            • נ נגינתי

              האמת שבמוזיקה קצת קשה להגיד שהבינה תשתלט לגמרי, כי עיקר העניין הוא הרגש והיצירתיות האנושית שאנחנו מכניסים במוזיקה שאנחנו יוצרים, ועם כל הכבוד אין לה את זה משום כיוון...
              ספציפית בקטע של הקליפים - במבט ראשוני זה משדר עצלות וחוסר יצירתיות של הזמר, שבמקום להשקיע בקליפ שידבר אל לב הצופה הוא משקיע בקוריוז, משוכלל ומפחיד ככל שיהיה אבל עדיין קוריוז... לפחות לעת עתה.
              למה שאני אשקיע כמה דקות מהחיים שלי לצפות בקליפ שאני יודע שלא עבדו עליו חוץ מלכתוב פקודות לבינה?

              אני חושב שהנושא מתאים יותר לבמת הדיונים, אני מעביר אותו לשם

              דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
              #10
              פוסט זה נמחק!
              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • דוד 33ד דוד 33

                פוסט זה נמחק!

                א מנותק
                א מנותק
                אוהבת מוזיקה 5
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11
                פוסט זה נמחק!
                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אוהבת מוזיקה 5

                  פוסט זה נמחק!

                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12
                  פוסט זה נמחק!
                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    פוסט זה נמחק!

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אוהבת מוזיקה 5
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13
                    פוסט זה נמחק!
                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אוהבת מוזיקה 5

                      פוסט זה נמחק!

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #14
                      פוסט זה נמחק!
                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דוד 33ד דוד 33

                        פוסט זה נמחק!

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אוהבת מוזיקה 5
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • MUSIC 2M MUSIC 2

                          @1122 אמר בטראנד AI בינה מלאכותית במוזיקה היהודית:

                          @אליהו-חזן לפי דעתי אין בזה כל בעיה. כי ברור שישארו הקליפים הרגילים שרואים את הזמר. את זה אי אפשר להחליף. הבינה מלאכותית עושה את זה רובוטי מידי
                          הבעיה הרצינית תיהיה אם זה יכנס למוזיקה בקטע של שירה/נגינה/עיבודים
                          המוזיקה תהפוך למשעממת ובנאלית מאד
                          בהתחלה זה מגניב--אבל בשלב כלשהוא זה ימאס ולא יהיה אופציה לעשות אחורה פנה

                          ממש לא חושבת ככה,
                          כי ככל שהזמן מתקדם כך גם הבינה, יהיה משעמם, ועד אז הבינה תלמד לעשות עוד ועוד סגנונות, וכן הלאה, מה הסיכוי שהבינה תשאר כמו שהיא?

                          11221 מנותק
                          11221 מנותק
                          1122
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1122
                          #16

                          @MUSIC-2 זו בידיוק הבעיה שלה- שאין לה יצירתיות
                          אם מפתחים אותה- היא תתפתח
                          אבל אפילו קליפים בשלב כלשהוא יחזרו על עצמם
                          שימו לב באמת לקליפים- מאד בנאלים ומשעמים ונוצרו רק כדי לצאת ידי חובה
                          כנ''ל מוזיקה
                          זמר שפתאום עמוס וירצה משו זריז- יש לו מוצא

                          @אליהו-חזן כל הזמרים המקוריים שמוציאים מוזיקה מקורית וקליפים מקוריים- לא ילכו לשם כ''כ מהר...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4א מנותק
                            אייל גלבוע 4
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אייל גלבוע 4
                            #17

                            כשאני ראיתי שמתחילים לעשות קליפים עם בינה מלאכותית זה ממש עיצבן אותי זה כאילו נגמרה היצירתיות אצל הבני אדם.. בסוף זה יצא ככ משעמם הקליפים של הגינה המלאכותית שאף אחד לא יסתקל ...

                            "צריך להשתדל שהמחר יהיה יפה הרבה יותר מהיום"🤍
                            ציטוט-ספר ההיום יום חב"ד

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • MUSIC 2M מנותק
                              MUSIC 2M מנותק
                              MUSIC 2
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              כשאני שמעתי שהינב יוצרת תמונות,
                              אמרתי גיחצי בומבה, לא יעיז להתחלף בכלום עם ידיים של אדם-
                              היום אני רואה איזה יצירות הזויות היא מוציאה,
                              אפשר להגיד שלא יכול ולא יקרה,
                              אבל נא לא להיות בטוחים-
                              היום הכל אפשרי!

                              אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                              תשב.
                              אתה מסתיר לעצמך.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבועא מנותק
                                אפרת גלבוע
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #19

                                אני ממש לא אשמח שהבינה תייצר מוזיקה! חוסר יצירתיות וחוסר רגש!

                                הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • MUSIC 2M מנותק
                                  MUSIC 2M מנותק
                                  MUSIC 2
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #20

                                  ברור,
                                  זה יהיה נוא ואיום,
                                  וגם מה אנחנו נעשה?
                                  יש שירה, נגינה והכל.. הבנאדם מיותר.
                                  אבל אי אפשר לדעת.

                                  אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                  תשב.
                                  אתה מסתיר לעצמך.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אליהו חזןא מנותק
                                    אליהו חזןא מנותק
                                    אליהו חזן
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    והנה השישי מצטרף לחבורת AI :
                                    Screenshots_2023-07-31-12-25-00.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אליהו חזןא אליהו חזן

                                      שמתי לב שמתחיל להכנס טראנד כזה להוציא קליפים שמופקים מ AI הבינה המלאכותית, מצד אחד זה משהו חדש ומגוון וזה עדיף מסתם קליפ מילים, ומצד שני זה די משעמם ומוריד את רמת הקליפים ועדיף קליפ מקורי ואמיתי , מה דעתיכם על זה ???
                                      והנה כמה דוגמאות:

                                      1. על גגות העיר - גיל ישראלוב, הוא הראשון שהוציא קליפ שהופק מ AI בינה מלאכותית
                                        Screenshot_20230730-131651~2.png
                                      2. זה הים גדול - אלי פרידמן, הוא השני שהפיק קליפ שכולו מ AI בינה מלאכותית
                                        Screenshots_2023-07-30-13-22-33.png
                                      3. ממעמקים - שראל סופר, השלישי בסדרת קליפי ה AI בינה מלאכותית
                                        Screenshots_2023-07-30-13-31-28.png
                                      4. כשיבוא - מנדי ג'רופי, הרביעי שהוציא קליפ AI
                                        Screenshots_2023-07-30-13-34-02.png
                                        ובלי ספק שבהמשך יצאו עוד הרבה קליפים כאלה!!! 👍
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.כ מנותק
                                      כ.פ.
                                      צוות פיקוח
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22

                                      @אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
                                      מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....

                                      אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
                                      בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית.

                                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                      MUSIC 2M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כ.פ.כ כ.פ.

                                        @אליהו-חזן האמת, זה קצת מצחיק שככה דנים על זה.......
                                        מילא, ההמנון של טוקר למוצש חי בקולו של קרליבך, זה לדעתי מצמרר ויש על מה לדון....

                                        אבל הקליפים? היום כל העיצובים עם AI, בתור מעצבת אני יכולה להעיד על עצמי שאני משתמשת בכלי הזה כל הזמן.......
                                        בינתיים הקליפים שיצאו עם AI, היו חדגוניים, וקצת משעממים. ייקח זמן עד שידעו להסיט אותו אל המקומות הנכונים והמעניינים. בוידאו הכלי הזה לא מפותח כל כך, בקיצור, אולי עוד שנה-שנתיים יצאו הקליפים ה'מגניבים' בבינה מלאכותית.

                                        MUSIC 2M מנותק
                                        MUSIC 2M מנותק
                                        MUSIC 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #23

                                        @כ-פ רק עוד שנה שנתיים?
                                        לפני שנה לא ידעתי מה זה בינה מלאכותית, היום זה חלק מהחיים,
                                        זה מתקדם הרבה יותר מהר!

                                        אתה הוא הדבר העומד בפני הרצון,
                                        תשב.
                                        אתה מסתיר לעצמך.

                                        כ.פ.כ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • MUSIC 2M MUSIC 2

                                          @כ-פ רק עוד שנה שנתיים?
                                          לפני שנה לא ידעתי מה זה בינה מלאכותית, היום זה חלק מהחיים,
                                          זה מתקדם הרבה יותר מהר!

                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.כ מנותק
                                          כ.פ.
                                          צוות פיקוח
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                                          #24

                                          @MUSIC-2 וידאו? הוידאו של הAI לא מפותח בכלל.... טוב, אז חצי שנה-שנה. 😅

                                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                                          MUSIC 2M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול