דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. חוכמה בינה ו... דעתכם!

חוכמה בינה ו... דעתכם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
222 פוסטים 21 כותבים 19.0k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אחות קטנהא אחות קטנה

    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    מי שאמר.mp3
    יפה?

    אחלה מוזיקה
    פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)
    אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול
    המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
    אבל הקול ממש מציק לי
    אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
    הרובוטיות הזו מעצבנת

    דוד 33ד מנותק
    דוד 33ד מנותק
    דוד 33
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
    #106

    @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

    מי שאמר.mp3
    יפה?

    אחלה מוזיקה
    פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

    יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

    אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

    ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

    המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
    אבל הקול ממש מציק לי

    אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
    הרובוטיות הזו מעצבנת

    אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

    אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • דוד 33ד דוד 33

      @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      מי שאמר.mp3
      יפה?

      אחלה מוזיקה
      פעם ראשונה ששרדתי עד הסוף (כשאורך השיר היה יותר מ40 שניות...)

      יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה, אנסה לשנות

      אבל אתם חייבים לנסות לעבוד על ההגייה והקול

      ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

      המוזיקה ממש משתפרת האם גם מעבדים ומלחינים יכחדו מן העולם כמו מחלק הקרח החלבן ומדליק הפנסים??? 😉
      אבל הקול ממש מציק לי

      אולי יש אופציה דגום קול אנושי??
      הרובוטיות הזו מעצבנת

      אפשר לעלות קובץ ווקאל עד 60 שניות ולעשות שיר

      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנהא מנותק
      אחות קטנה
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #107

      @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

      ההגייה החסידית זה בכוונה אני עשיתי

      כן הבנתי
      אבל הוא לא עושה את זה מושלם

      החיים מנגינה!
      התדעו להלחינה?

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • דוד 33ד מנותק
        דוד 33ד מנותק
        דוד 33
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
        #108

        שמעתי בתוכנית זמן אוויר של מנחם טוקר שה"ימים" המפורסם כבר חפר אז הנה שיר שיצרתי בבינה מלאכותית:
        יָמִ֣ים עַל־יְמֵי־מֶ֣לֶךְ תּוֹסִ֑יף.mp3
        יפה?

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • דוד 33ד דוד 33

          מי שאמר.mp3
          יפה?

          חצי קלאץ'ח מנותק
          חצי קלאץ'ח מנותק
          חצי קלאץ'
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #109

          @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

          מי שאמר.mp3

          וואו ממש יפה זה כן נשמע חסידי
          אם כי נשמע טיפה חסידי מודרני
          אבל ממש יפה!!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • דוד 33ד דוד 33

            מי שאמר.mp3
            יפה?

            ה מנותק
            ה מנותק
            הדרית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #110

            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

            יפה?

            בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
            אבל למה השיר כ"כ קצר?

            @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

            אולי יש אופציה דגום קול אנושי??

            בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

            יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,

            😄 גם לי יצאו כמה כאלו,
            ואי אפשר לשנות...

            אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • דוד 33ד מנותק
              דוד 33ד מנותק
              דוד 33
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
              #111

              ימים.mp3
              יֹוֹמִים עַל יְמֵי מֶלֶךְ תּוֹיְסִיף שְׁ.mp3
              יפה?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ה הדרית

                @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                יפה?

                בהחלט. עיבוד יפה, בחירה יפה.
                אבל למה השיר כ"כ קצר?

                @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                אולי יש אופציה דגום קול אנושי??

                בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                יצא לי שיר יותר יפה אבל זה קול של אישה,

                😄 גם לי יצאו כמה כאלו,
                ואי אפשר לשנות...

                אחות קטנהא מנותק
                אחות קטנהא מנותק
                אחות קטנה
                משתמש ותיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #112

                @הדרית כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                בטח, אבל אז גם זמרים יכחדו מן העולם...

                יש מצב
                אבל צריך לשמוע איך זה ישמע....
                כי יש סיכוי גדול שגם זה לא ישמע טוב
                כמו שנשמע "קרליבך" בהאסק

                החיים מנגינה!
                התדעו להלחינה?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • דוד 33ד מנותק
                  דוד 33ד מנותק
                  דוד 33
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #113

                  שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                  אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דוד 33ד דוד 33

                    שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנהא מנותק
                    אחות קטנה
                    משתמש ותיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #114

                    @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                    זה רושם לי שגיאה
                    ניסיתי ב2 אתרים שונים
                    תנסו
                    ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                    החיים מנגינה!
                    התדעו להלחינה?

                    דוד 33ד 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אחות קטנהא אחות קטנה

                      @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                      זה רושם לי שגיאה
                      ניסיתי ב2 אתרים שונים
                      תנסו
                      ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33ד מנותק
                      דוד 33
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                      #115

                      @אחות-קטנה
                      אפשר 60 שניות מהפזמון שמתחיל "בוקר טוב"?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנהא מנותק
                        אחות קטנה
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                        #116

                        ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1 (1).mp3

                        זה עם המוזיקה

                        החיים מנגינה!
                        התדעו להלחינה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • אחות קטנהא אחות קטנה

                          @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                          זה רושם לי שגיאה
                          ניסיתי ב2 אתרים שונים
                          תנסו
                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33ד מנותק
                          דוד 33
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #117

                          @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                          @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                          זה רושם לי שגיאה
                          ניסיתי ב2 אתרים שונים
                          תנסו
                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                          ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3

                          אחות קטנהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • דוד 33ד דוד 33

                            @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                            זה רושם לי שגיאה
                            ניסיתי ב2 אתרים שונים
                            תנסו
                            ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                            ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3

                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנהא מנותק
                            אחות קטנה
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחות קטנה
                            #118

                            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            @אחות-קטנה כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            @דוד-33 אני לא מצליחה להפריד ווקאל...
                            זה רושם לי שגיאה
                            ניסיתי ב2 אתרים שונים
                            תנסו
                            ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1.mp3

                            ___אברהם_פריד___בוקר_טוב_רבשע___חסידי_מקורי_1-1 [vocals].mp3

                            מעולה עכשיו

                            @דוד-33 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                            שלחו פה קובץ ווקאל עד 60 שניות ואני אנסה לעשות שיר

                            בוא נראה מה יצא
                            ועד כמה זה באמת ישמע הוא

                            הלוואי והייתי יכולה לנסות בעצמי

                            החיים מנגינה!
                            התדעו להלחינה?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • דוד 33ד מנותק
                              דוד 33ד מנותק
                              דוד 33
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #119

                              בוקר טוב 1.mp3

                              בוקר טוב 2.mp3
                              מטורף!!! זה רק עם הקול של פריד וכלים של הבינה

                              י אחות קטנהא 2 תגובות תגובה אחרונה
                              4
                              • דוד 33ד דוד 33

                                בוקר טוב 1.mp3

                                בוקר טוב 2.mp3
                                מטורף!!! זה רק עם הקול של פריד וכלים של הבינה

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יהודה20
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #120

                                @דוד-33 איך עשית את זה? הכנסת את הווקאל של פריד לתוך SUNO AI וכך הוא הוציא לך את זה?

                                דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יהודה20

                                  @דוד-33 איך עשית את זה? הכנסת את הווקאל של פריד לתוך SUNO AI וכך הוא הוציא לך את זה?

                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33ד מנותק
                                  דוד 33
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                  #121

                                  @יהודה20
                                  הכנסתי את הקול של פריד מופרד בתוכנה אחרת לווקאלי ואז הוספתי כלים בתוכנה של הבינה וא זה זה יצא

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • דוד 33ד דוד 33

                                    @יהודה20
                                    הכנסתי את הקול של פריד מופרד בתוכנה אחרת לווקאלי ואז הוספתי כלים בתוכנה של הבינה וא זה זה יצא

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יהודה20
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #122

                                    @דוד-33 אבל SUNO AI הוציא לך את זה ביחד עם הווקאל?

                                    דוד 33ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • י יהודה20

                                      @דוד-33 אבל SUNO AI הוציא לך את זה ביחד עם הווקאל?

                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33ד מנותק
                                      דוד 33
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד 33
                                      #123

                                      @יהודה20
                                      כן, כמו ששלחתי

                                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • דוד 33ד דוד 33

                                        @יהודה20
                                        כן, כמו ששלחתי

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יהודה20
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי יהודה20
                                        #124

                                        @דוד-33 באמת מטורף, אתה יכול לכתוב לו גם מילים אחרות שהוא ישיר על הקול של פריד, ואז אתה מוציא שיר חדש עם הקול של פריד אבל שהבינה מלאכותית עשתה?

                                        דוד 33ד חצי קלאץ'ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יהודה20

                                          @דוד-33 באמת מטורף, אתה יכול לכתוב לו גם מילים אחרות שהוא ישיר על הקול של פריד, ואז אתה מוציא שיר חדש עם הקול של פריד אבל שהבינה מלאכותית עשתה?

                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33ד מנותק
                                          דוד 33
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #125

                                          @יהודה20 כתב בחוכמה בינה ו... דעתכם!:

                                          @דוד-33 באמת מטורף, אתה יכול לכתוב לו גם מילים אחרות שהוא ישיר על הקול של פריד, ואז אתה מוציא שיר חדש עם הקול של פריד אבל שהבינה מלאכותית עשתה...

                                          בטוח? אני יכול לכתוב מילים והווקאל שר מה שאני כותב?

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול