דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.2k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בונקרב בונקר

    הבנתי שיש באלבום החדש שיר שקוראים לו "יהודי" אפשר אותו [אם הוא בסדר].
    ובכלל אפשר את כל השירים המותרים מהאלבום החדש.

    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2ש מנותק
    שמעון 2
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שמעון 2
    #165

    @בונקר יהודי
    05 יהודי.mp3

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • C מנותק
      C מנותק
      C050
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #166

      הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה
      באופן אישי יש רק כמה שירים בודדים שאהבתי אצלו את 'בין קודש לחול' 'עוקר ערים' בקיצור רק את האחרונים המסר בכלל לא משהו ועל זה גם צריך כמובן להשים דגש

      ברוריהב תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • C C050

        הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה
        באופן אישי יש רק כמה שירים בודדים שאהבתי אצלו את 'בין קודש לחול' 'עוקר ערים' בקיצור רק את האחרונים המסר בכלל לא משהו ועל זה גם צריך כמובן להשים דגש

        ברוריהב מנותק
        ברוריהב מנותק
        ברוריה
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #167
        פוסט זה נמחק!
        C תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ברוריהב ברוריה

          פוסט זה נמחק!

          C מנותק
          C מנותק
          C050
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #168

          @ברוריה הוא בקטע של מקרב אותם ובגלל זה הוא מגיע ובצדק בקטע של דתי חזק

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • זברהז מנותק
            זברהז מנותק
            זברה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #169

            @c050 אמר בשולי רנד:

            הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה

            נו נו...
            הוא לא נוטה לשום מגזר.
            הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!

            וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
            השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
            לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה.

            אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
            אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

            יסכהי C זאבז 3 תגובות תגובה אחרונה
            4
            • זברהז זברה

              @c050 אמר בשולי רנד:

              הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה

              נו נו...
              הוא לא נוטה לשום מגזר.
              הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!

              וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
              השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
              לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה.

              יסכהי מנותק
              יסכהי מנותק
              יסכה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #170

              @זברה מישהו יודע פרטים על המופע שלו עם ליפא?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • זברהז זברה

                @c050 אמר בשולי רנד:

                הוא מתאים יותר למגזר החילוני ולדעתי לשם הוא יותר נוטה ה יעזור לו שיהיה לו רק הצלחה

                נו נו...
                הוא לא נוטה לשום מגזר.
                הוא עושה את האומנות שלו בדרך שלו!

                וסתם ככה מעצבן אותי לראות שככה אומרים עליו,
                השירים שלו מדהימים, עם טקסטים עמוקים ואמיתיים, שכל מה שנגיד עליהם יהיה קטן מידיי.
                לא מתחבר לסגנון? סבבה, אבל להגיד שהוא מתאים יותר למגזר החילוני, זה ה ג ז מ ה.

                C מנותק
                C מנותק
                C050
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #171

                @זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
                הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
                אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה!

                AVITAL 1A זברהז 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • C C050

                  @זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
                  הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
                  אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה!

                  AVITAL 1A מנותק
                  AVITAL 1A מנותק
                  AVITAL 1
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #172

                  @c050 כל השירים שלו עם מסר
                  רק שבחלק מהשירים שלו המסר לא נועד לציבור החרדי

                  טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • AVITAL 1A AVITAL 1

                    @c050 כל השירים שלו עם מסר
                    רק שבחלק מהשירים שלו המסר לא נועד לציבור החרדי

                    C מנותק
                    C מנותק
                    C050
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי C050
                    #173

                    @avital-1 אני ישמח שתפרט לי על לפחות חמש שירים שלו עם מסר.
                    וגם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים

                    AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • C C050

                      @avital-1 אני ישמח שתפרט לי על לפחות חמש שירים שלו עם מסר.
                      וגם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים

                      AVITAL 1A מנותק
                      AVITAL 1A מנותק
                      AVITAL 1
                      משתמש ותיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי AVITAL 1
                      #174

                      @c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
                      ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם

                      טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                      מנאשששמ C 3 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • AVITAL 1A AVITAL 1

                        @c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
                        ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם

                        מנאשששמ מנותק
                        מנאשששמ מנותק
                        מנאששש
                        צוות פיקוח
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #175

                        @avital-1 אדי נכתב על נפגעי ה....לא זוכר מה.

                        ברגע שמתחברים למוזיקה,
                        הטכניקה באה מעצמה.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • AVITAL 1A AVITAL 1

                          @c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
                          ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם

                          C מנותק
                          C מנותק
                          C050
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #176

                          @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

                          AVITAL 1A מנאשששמ מיתרמ 3 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • AVITAL 1A AVITAL 1

                            @c050 אפילו ב-אדי יש מסר ( למשל להורים שישימו לב) אבל זה באמת לא מסר בשבילנו
                            ואברהם פריד וכו' לא מוציאים שירים בשביל לציבור החילוני לכן אין בשירים שלהם מסרים בשבילם

                            C מנותק
                            C מנותק
                            C050
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #177

                            @avital-1 נכון ולכן אני מאמין שהוא נוטה יותר לציבור החילוני

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • C C050

                              @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1A מנותק
                              AVITAL 1
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #178

                              @c050 שיר בשפה שלהם
                              אנחנו לא צריכים לשמוע אותו...

                              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                              C תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • C C050

                                @avital-1 בשביל זה יש שיר כזה לא חינוכי ושפה בוטה חא נראה לי שזה ראוי

                                מנאשששמ מנותק
                                מנאשששמ מנותק
                                מנאששש
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #179

                                @c050 חצי מהשירים שלו לא ראויים

                                ברגע שמתחברים למוזיקה,
                                הטכניקה באה מעצמה.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                4
                                • AVITAL 1A AVITAL 1

                                  @c050 שיר בשפה שלהם
                                  אנחנו לא צריכים לשמוע אותו...

                                  C מנותק
                                  C מנותק
                                  C050
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #180

                                  @avital-1 שלא יוציא את זה בדיסק שלו שפונה גם למגזר שלנו החרדים לדבר ה'

                                  AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • C C050

                                    @avital-1 שלא יוציא את זה בדיסק שלו שפונה גם למגזר שלנו החרדים לדבר ה'

                                    AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1A מנותק
                                    AVITAL 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #181

                                    @c050 מבחינתו (אולי) מי שרוצה שישמע ומי שלא רוצה שלא ישמע כל אחד יבחר לו את השירים שהוא רוצה

                                    טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

                                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • AVITAL 1A AVITAL 1

                                      @c050 מבחינתו (אולי) מי שרוצה שישמע ומי שלא רוצה שלא ישמע כל אחד יבחר לו את השירים שהוא רוצה

                                      C מנותק
                                      C מנותק
                                      C050
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #182

                                      @avital-1 נראה לי שסוף כל סוף היגענו להסכמה😜

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • C C050

                                        @זברה אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא'' ואז לדעתי תדבר אחרת על העומק והמסר בשירים שלו וגם ב'עוקר הרים' ''לא באתי לעולם כדי להיות תלמיד חכם'' אז מה אם לא ללמוד??? בקיצור אין מסר ואם יש מסר זה לא לציבור החרדי שעושה את הכל על מנת שדורות יצאו תלמידי חכמים
                                        הוא גם עושה בעיקר הופאות לציבור החרדל''י ולכן אני חוב שלשם הוא נוטה
                                        אפשר להתווכח בשביל זה יש פה פורום טוב כל כך עם במת דיונים רצינית וטובה!

                                        זברהז מנותק
                                        זברהז מנותק
                                        זברה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #183

                                        @c050 התווכחו על זה פה המון,
                                        ואני מכירה את כל השירים שלו ישר והפוך, נכון לא כל השירים שלו טהורים,
                                        אבל זה מה שהוא מראה את מציאות החיים שלפעמים היא מכוערת.

                                        @c050 אמר בשולי רנד:

                                        אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא''

                                        אני מכירה את השיר הזה, והוא כתב את זה אחרי מקרה שקרה...
                                        נכון, זה שיר שלא מתאים להדליק בבית חרדי, ותודה לאל שאנחנו פחות מכירים את הדברים האלו.

                                        @c050 אמר בשולי רנד:

                                        גם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים

                                        אתה לא יכל להשוות אותם לשולי רנד... כי זה שתי עולמות שונים!!!

                                        בקיצור, וויכוח חסר תקנה...

                                        אנשים יכולים לשכוח מה אמרתם,
                                        אבל לעולם לא ישכחו איך גרמתם להם להרגיש...

                                        C תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • זברהז זברה

                                          @c050 התווכחו על זה פה המון,
                                          ואני מכירה את כל השירים שלו ישר והפוך, נכון לא כל השירים שלו טהורים,
                                          אבל זה מה שהוא מראה את מציאות החיים שלפעמים היא מכוערת.

                                          @c050 אמר בשולי רנד:

                                          אני רוצה שתשמע את השיר שלוף ''ההורים של דדי נסעו סוף שבוע לרומא''

                                          אני מכירה את השיר הזה, והוא כתב את זה אחרי מקרה שקרה...
                                          נכון, זה שיר שלא מתאים להדליק בבית חרדי, ותודה לאל שאנחנו פחות מכירים את הדברים האלו.

                                          @c050 אמר בשולי רנד:

                                          גם לא ראיתי נגיד את מוטי שטיינמץ ולא את מ.ב.ד ואפילו לא את אברהם פריד (שעושה גם לציבור החילוני הופעות) מעבירים מסרים לציבור החילוני בשירים שהם שרים

                                          אתה לא יכל להשוות אותם לשולי רנד... כי זה שתי עולמות שונים!!!

                                          בקיצור, וויכוח חסר תקנה...

                                          C מנותק
                                          C מנותק
                                          C050
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #184

                                          @זברה לכן אמרתי שלא יכניס את השיר הזה לדיסק שלו
                                          ולאברהם פריד יש כן צד שווה איתו כי הוא גם מופיע לציבור החילוני ולא מוציא את השירים חסרי התקנה שלו

                                          AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול