דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. שולי רנד

שולי רנד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
381 פוסטים 127 כותבים 51.2k צפיות 22 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • איזה קטעא איזה קטע

    פוסט זה נמחק!

    א מנותק
    א מנותק
    אלי שמואלי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #221

    @איזה-קטע אמר בשולי רנד:

    @אלי-שמואלי אמר בשולי רנד:

    @yuda https://send.magicode.me/send-file/file/ac7bc86995c866d8a4da28a***79c9fb63c84de0ff6/view

    תוכל להעלות שוב?

    https://send.magicode.me/send-file/file/474befda4*****0e0ad99a6b6899725d6019ecf48ab2c/view

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • פודרה 0פ פודרה 0

      @מומחה-לקליפים שמעתי קצת חשבתי גם שהשילוב עם ליפא יהיה מענין שהם ישירו יותר ביחד

      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפיםמ מנותק
      מומחה לקליפים
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
      #222

      @פודרה-0 שנה שעברה הייתי בהופעה של קמפה וריבו והם שרו יחד רק 3 שירים [מלך כל הנחלים ותפילת חנה]
      זה מקובל שזמר מארח זמר הזמר המתארח לא שר יותר משלש ארבע שירים אחרת הוא לא היה נקרא 'מתארח'
      וכאן שולי וליפא שרו שלש שירים יחד [אלול\בין קודש לחול, עוקר הרים, ועוד שיר של ליפא שלא היכרתי]
      וגם ליפא שר כמה שירים לבד.
      בקיצור ככה זה הופעה שזמר מארח זמר, המתארח לא לוקח את כל הבמה
      [אגב בהופעה של ריבו וקמפה, קמפה לא שר לבד [הוא היה המתארח] וכאן שולי נתן לליפא את הבמה לשיר לבד, בקיצור השילוב היה טוב]

      תעקבו אחרי
      עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

      https://katzr.net/601f34

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

        יש לי הסרטות מהמופע מחר העלה אותם לכאן,
        [היה שידור חי, אבל בכל זאת למי שלא הייתה אפשרות לצפות]

        C מנותק
        C מנותק
        C050
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #223

        @מומחה-לקליפים איך היה השילוב והקהל היה יפה או פחות ממה שחשבת שיהיה?

        מומחה לקליפיםמ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • C C050

          @מומחה-לקליפים איך היה השילוב והקהל היה יפה או פחות ממה שחשבת שיהיה?

          מומחה לקליפיםמ מנותק
          מומחה לקליפיםמ מנותק
          מומחה לקליפים
          משתמש מומחה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #224

          @c050 אמר בשולי רנד:

          והקהל היה יפה

          הקהל לא כל כך זרם [לדעתי] נראה לי משום שהיו מלא אנשים שבאו בגלל ליפא ולא הכירו את השירים של שולי, [אנשים שהם לא הציבור שמאזין לזמרים ישראלים בכללי לא רק לשולי]
          אבל היה מדהים, מאחורי ישבו משפחה ליטאית שהכירה את כל השירים של שולי ושרנו בקול את כל הטקסט,
          מאוד נהנתי, הייתה חוויה,
          רק החיבור בין שני הזמרים לא היה הכי מוצלח.
          כי ליפא שר עוקר הרים ביידיש, ואני מבין יידיש כמו שאתה מבין קוראטית עתיקה😘 😂 😁 😀
          וגם את השיר של ליפא ששרו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה. הנסיון לשלב שני מגזרים ושני סוגי שירה לא היה רעיון הכי טוב, אבל בכל שאר חלקי ההופעה ששולי שר היה מדהים.

          תעקבו אחרי
          עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

          https://katzr.net/601f34

          C א 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

            @c050 אמר בשולי רנד:

            והקהל היה יפה

            הקהל לא כל כך זרם [לדעתי] נראה לי משום שהיו מלא אנשים שבאו בגלל ליפא ולא הכירו את השירים של שולי, [אנשים שהם לא הציבור שמאזין לזמרים ישראלים בכללי לא רק לשולי]
            אבל היה מדהים, מאחורי ישבו משפחה ליטאית שהכירה את כל השירים של שולי ושרנו בקול את כל הטקסט,
            מאוד נהנתי, הייתה חוויה,
            רק החיבור בין שני הזמרים לא היה הכי מוצלח.
            כי ליפא שר עוקר הרים ביידיש, ואני מבין יידיש כמו שאתה מבין קוראטית עתיקה😘 😂 😁 😀
            וגם את השיר של ליפא ששרו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה. הנסיון לשלב שני מגזרים ושני סוגי שירה לא היה רעיון הכי טוב, אבל בכל שאר חלקי ההופעה ששולי שר היה מדהים.

            C מנותק
            C מנותק
            C050
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #225

            @מומחה-לקליפים לצערך הרב אני כן מבין קרואטית עתיקה... סתם...😆
            בעצם אתה אומר שליפא קצת הרס. לא נעים.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

              @c050 אמר בשולי רנד:

              והקהל היה יפה

              הקהל לא כל כך זרם [לדעתי] נראה לי משום שהיו מלא אנשים שבאו בגלל ליפא ולא הכירו את השירים של שולי, [אנשים שהם לא הציבור שמאזין לזמרים ישראלים בכללי לא רק לשולי]
              אבל היה מדהים, מאחורי ישבו משפחה ליטאית שהכירה את כל השירים של שולי ושרנו בקול את כל הטקסט,
              מאוד נהנתי, הייתה חוויה,
              רק החיבור בין שני הזמרים לא היה הכי מוצלח.
              כי ליפא שר עוקר הרים ביידיש, ואני מבין יידיש כמו שאתה מבין קוראטית עתיקה😘 😂 😁 😀
              וגם את השיר של ליפא ששרו לא הבנתי בכלל מה הוא רוצה. הנסיון לשלב שני מגזרים ושני סוגי שירה לא היה רעיון הכי טוב, אבל בכל שאר חלקי ההופעה ששולי שר היה מדהים.

              א מנותק
              א מנותק
              אני אני
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #226

              צפיתי בשידור חי (כך שנהנתי כי לא שילמתי שקל ;))
              בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..
              היה מאוד קצר בשביל הופעה.. שעתיים בדיוק
              והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט ..

              C מומחה לקליפיםמ 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • א אני אני

                צפיתי בשידור חי (כך שנהנתי כי לא שילמתי שקל ;))
                בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..
                היה מאוד קצר בשביל הופעה.. שעתיים בדיוק
                והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט ..

                C מנותק
                C מנותק
                C050
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #227

                @אני-אני בקיצור ממש התאכזבת?!

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מומחה לקליפיםמ מנותק
                  מומחה לקליפיםמ מנותק
                  מומחה לקליפים
                  משתמש מומחה
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #228

                  הנה תמונה שצילמתי בהופעה, עשיתי עריכת צבע, [מקווה שיצא יפה, מה אתם אומרים😘]
                  שולי וליפא.tif
                  בהמשך העלה הסרטות של ההופעה אני עורך אותם כרגע

                  @c050 אמר בשולי רנד:

                  בעצם אתה אומר שליפא קצת הרס. לא נעים.

                  ח"ו לא אמרתי את זה. פשוט אני לא מבין יידיש וששרים יידיש אני לא מבין ולא נעים להיות בהופעה ששילמת עליה ולא להבין מה שרים,
                  כשליפא שר 'מזרח' ו'מניח בקדושו' נהנתי כי הבנתי,

                  תעקבו אחרי
                  עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                  https://katzr.net/601f34

                  C תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • C C050

                    @אני-אני בקיצור ממש התאכזבת?!

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אני אני
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני
                    #229

                    @c050 אמר בשולי רנד:

                    @אני-אני בקיצור ממש התאכזבת?!

                    אני?
                    נהנתי!
                    אבל שוב, לא שילמתי שקל. כך שזה לא חכמה..
                    רק ציינתי בקטנה מה הפריע

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                      הנה תמונה שצילמתי בהופעה, עשיתי עריכת צבע, [מקווה שיצא יפה, מה אתם אומרים😘]
                      שולי וליפא.tif
                      בהמשך העלה הסרטות של ההופעה אני עורך אותם כרגע

                      @c050 אמר בשולי רנד:

                      בעצם אתה אומר שליפא קצת הרס. לא נעים.

                      ח"ו לא אמרתי את זה. פשוט אני לא מבין יידיש וששרים יידיש אני לא מבין ולא נעים להיות בהופעה ששילמת עליה ולא להבין מה שרים,
                      כשליפא שר 'מזרח' ו'מניח בקדושו' נהנתי כי הבנתי,

                      C מנותק
                      C מנותק
                      C050
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #230
                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אני אני

                        צפיתי בשידור חי (כך שנהנתי כי לא שילמתי שקל ;))
                        בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..
                        היה מאוד קצר בשביל הופעה.. שעתיים בדיוק
                        והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט ..

                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                        מומחה לקליפיםמ מנותק
                        מומחה לקליפים
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה לקליפים
                        #231

                        @אני-אני אמר בשולי רנד:

                        והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט .

                        דווקא את הקטע הזה אהבתי, אני אוהב אנשים שמרגישים בבית גם שיות מ3000 איש מסתכלים עליהם.😁

                        @אני-אני אמר בשולי רנד:

                        בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..

                        זה נראה לי כי היו בקהל הרבה אנשים, ובלי לפגוע, לא נראה לי שהיו בהופעות לפני ולא יודעים אייך להתנהל בהופעה.

                        תעקבו אחרי
                        עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                        https://katzr.net/601f34

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                          @אני-אני אמר בשולי רנד:

                          והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט .

                          דווקא את הקטע הזה אהבתי, אני אוהב אנשים שמרגישים בבית גם שיות מ3000 איש מסתכלים עליהם.😁

                          @אני-אני אמר בשולי רנד:

                          בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..

                          זה נראה לי כי היו בקהל הרבה אנשים, ובלי לפגוע, לא נראה לי שהיו בהופעות לפני ולא יודעים אייך להתנהל בהופעה.

                          א מנותק
                          א מנותק
                          אני אני
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #232

                          @מומחה-לקליפים אמר בשולי רנד:

                          @אני-אני אמר בשולי רנד:

                          והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט .

                          דווקא את הקטע הזה אהבתי, אני אוהב אנשים שמרגישים בבית גם שיות מ3000 איש מסתכלים עליהם.

                          זהו שהוא נסה בכח שיתייחסו אליו..
                          אז אותי זה עצבן..

                          @אני-אני אמר בשולי רנד:

                          בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..

                          זה נראה לי כי היו בקהל הרבה אנשים, ובלי לפגוע, לא נראה לי שהיו בהופעות לפני ולא יודעים אייך להתנהל בהופעה.

                          כן, זה סוג של 'תרבות'..

                          מוכשרת עלמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מומחה לקליפיםמ מומחה לקליפים

                            @פודרה-0 אם אתה לא מכיר את השירים של שולי
                            זה בלתי אפשרי לשיר אותם בהופעה בלי להכיר לפני.
                            יש הרבה מילים וזה קצת מסובך למי שלא שמע אף פעם

                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0פ מנותק
                            פודרה 0
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #233

                            @מומחה-לקליפים בזכותך אני אדע לפעם הבאה איך אני מגיע להופעות במיוחד של זמרים ישראלים
                            👍

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אני אני

                              @מומחה-לקליפים אמר בשולי רנד:

                              @אני-אני אמר בשולי רנד:

                              והמפיק המוסיקאלי עם האקורדיון מדיי 'נדחף' לפרונט .

                              דווקא את הקטע הזה אהבתי, אני אוהב אנשים שמרגישים בבית גם שיות מ3000 איש מסתכלים עליהם.

                              זהו שהוא נסה בכח שיתייחסו אליו..
                              אז אותי זה עצבן..

                              @אני-אני אמר בשולי רנד:

                              בכל אופן היה נראה שהקהל היה רדום עד כדי ששולי ממש התחנן שימחאו כפיים לנגנים וירקדו..

                              זה נראה לי כי היו בקהל הרבה אנשים, ובלי לפגוע, לא נראה לי שהיו בהופעות לפני ולא יודעים אייך להתנהל בהופעה.

                              כן, זה סוג של 'תרבות'..

                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת עלמ מנותק
                              מוכשרת על
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוכשרת על
                              #234
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מומחה לקליפיםמ מנותק
                                מומחה לקליפיםמ מנותק
                                מומחה לקליפים
                                משתמש מומחה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #235

                                @פודרה-0 אמר בשולי רנד:

                                @מומחה-לקליפים בזכותך אני אדע לפעם הבאה איך אני מגיע להופעות במיוחד של זמרים ישראלים
                                👍

                                בסך הכול מה שצריך לעשות בהופעות של זמרים ישראלים בשונה מזמרים חסידיים זה: לשיר את כל הטקסט גם שהזמר שר ולא לחכות שיתן לקהל לשיר, וודאי שהוא נותן לשיר אז לשיר איתו.

                                הנה הדואט של שולי רנד וליפא על השיר אלול\ליפא בין קודש לחול [זה הולך ביחד] ועוד שיר של ליפא ביידיש.
                                https://send.magicode.me/send-file/file/c4f6f3a6139c15108d8babfe2*****44dfa48bb86c818/view
                                [תורידו מהר כי לוקח המון זמן לעלות את הסרטון, ולא הוכל לעלות שוב]
                                יש קצת חוסר תיאום בין הזמרים מתי כל אחד שר.

                                תעקבו אחרי
                                עושה ביקורות קליפים סופר מעניינות

                                https://katzr.net/601f34

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש מנותק
                                  ש מנותק
                                  שלוימה'לה
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלוימה'לה
                                  #236

                                  הייתי במופע היה מגניב לגמרי, ולהלן תגובותי לנכתב לעיל וכו':

                                  הקהל הרב שגדש את ההיכל התחלק לשלוש קטגוריות
                                  [שאין כל קשר בין אחד למשנהו]

                                  1. אוהדי שולי רנד
                                  2. חסידי ליפא שמלצר
                                  3. החברמנים והצ'יקברים

                                  בכל אחד מן הקהלים היו כאלו שנהנו מאוד
                                  והיו גם אלה שצרם להם השוני במהלך כל הערב
                                  [חלקם באמת נעדרו מהמופע]

                                  ההבדלים הורגשו והודגשו במהלך כל הערב

                                  שולי התאמץ והזיע את נשמתו
                                  ולא קיבל מהקהל את הפידבק לו ייחל

                                  הסאונד היה מגניב ומדויק להרכב שכזה
                                  [ויש חולקים...]

                                  בכל אופן יש למפיקי האירוע הרבה הרבה מה ללמוד אחרי כזה בלגן

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  5
                                  • ש שלוימה'לה

                                    הייתי במופע היה מגניב לגמרי, ולהלן תגובותי לנכתב לעיל וכו':

                                    הקהל הרב שגדש את ההיכל התחלק לשלוש קטגוריות
                                    [שאין כל קשר בין אחד למשנהו]

                                    1. אוהדי שולי רנד
                                    2. חסידי ליפא שמלצר
                                    3. החברמנים והצ'יקברים

                                    בכל אחד מן הקהלים היו כאלו שנהנו מאוד
                                    והיו גם אלה שצרם להם השוני במהלך כל הערב
                                    [חלקם באמת נעדרו מהמופע]

                                    ההבדלים הורגשו והודגשו במהלך כל הערב

                                    שולי התאמץ והזיע את נשמתו
                                    ולא קיבל מהקהל את הפידבק לו ייחל

                                    הסאונד היה מגניב ומדויק להרכב שכזה
                                    [ויש חולקים...]

                                    בכל אופן יש למפיקי האירוע הרבה הרבה מה ללמוד אחרי כזה בלגן

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #237
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • C מנותק
                                      C מנותק
                                      C050
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #238

                                      היה עליו לפני שבוע כתבה בעיתון 'בקהילה' למי שזה מעניין

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2
                                      • יעקבון 0י מנותק
                                        יעקבון 0י מנותק
                                        יעקבון 0
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #239

                                        הופעה של שולי רנד
                                        שולי רנד הופעה.png

                                        בונקרב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • יעקבון 0י יעקבון 0

                                          הופעה של שולי רנד
                                          שולי רנד הופעה.png

                                          בונקרב מנותק
                                          בונקרב מנותק
                                          בונקר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #240

                                          @יעקבון-0
                                          איפה זה???

                                          "עיפתי די ללכת לבדי שומע קול הולך צועד עמי אל תיתן לי להרים ידים"
                                          [ממעמקים גד אלבז]

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול