-
אם הבנתם את הכוונה אז זה לא צריך לעצבן...
חוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?הבנתי את הכוונה ועדיין זה עיצבן... השקפתי שונה... ושזה בסדר,
למרות שאני לא מזדהה עם השקפותיו
והוא לא הרב שלי או מורה הדרך שלי
אני מעריצה את האומנות שבו והשירים שלו מככבים בפלייליסט המושקע שליחוץ מזה שמאוד מעצבן אותי השירים של זמר פלוני, זה אומר שאני חייב לשמוע אותו?
ממש לא.. אבל אישית אני נהנית ואוהבת להאזין לשיריו היפים:)
ולא התכוונתי מתעצבנת ממש אלא לא מזדהה עם ההשקפות, וזה בסדר... הוא לא רב גדול הוא זמר גדול... -
-
-
-
וגם על זה יש חילוק...
וווואו לא נראה לי... פה הגזמת:)
גם אם יש מישהו שבאופן אישי לא מחבב את הז'אנר / את הסגנון / את הקול או את הכל,
שולי הוא אמן בסדר גודל
ויעידו על כך אולי לא יצירותיו, כי זה ענין של טעם ואופי וכו'
אבל מבחינה מוזיקלית וודאי שהוא אמן בעיבוד והלחנה, המנגינות שלו מקוריות ומקוצעיות ומעידות על הבנה מוזיקלית אבסולוטיתיעידו גם אלפי השירים שאינם שלו, שהוא חתום על עיבודם, הלחנתם או כתיבתם
הסרטים ששיחק, ביים, כתב...
יש לו חתימה בעולם התרבות, ודעתו נחשבת... ע"כ א"א להתווכח...אבל זו כמובן דעתי ואפשר לחלוק והחליק בכיף:)
-
וגם על זה יש חילוק...
וווואו לא נראה לי... פה הגזמת:)
גם אם יש מישהו שבאופן אישי לא מחבב את הז'אנר / את הסגנון / את הקול או את הכל,
שולי הוא אמן בסדר גודל
ויעידו על כך אולי לא יצירותיו, כי זה ענין של טעם ואופי וכו'
אבל מבחינה מוזיקלית וודאי שהוא אמן בעיבוד והלחנה, המנגינות שלו מקוריות ומקוצעיות ומעידות על הבנה מוזיקלית אבסולוטיתיעידו גם אלפי השירים שאינם שלו, שהוא חתום על עיבודם, הלחנתם או כתיבתם
הסרטים ששיחק, ביים, כתב...
יש לו חתימה בעולם התרבות, ודעתו נחשבת... ע"כ א"א להתווכח...אבל זו כמובן דעתי ואפשר לחלוק והחליק בכיף:)
-
-
בתור זמר הוא לא זמר גדול...
נכון אני מסכימה.
הייודית והיופי בשירה שלו זה לא הקול כמו הכל,
ההבעה, האומנות, ההגשה.כמו ש@אייצ-ית דייקה - יותר מזמר גדול הוא אמן גדול ולכך התכוונתי
אגב הוא גם אומר את זה על עצמו -
"רציתי רק לומר לכם בתור זמר צרוד..." - מצוטט מתוך "אחים אחים אחים"

עריכה:
בנוגע לכך שא"א להתווכח ע"כ ששולי רנד הוא רב אמן, או אמן בסדר גודל,
תקראו את זה:
https://www.hamichlol.org.il/%D7%A9%D7%95%D7%9C%D7%99_%D7%A8%D7%A0%D7%93 -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@הודיה עוקר הרים-
שולי רנד - עוקר הרים.mp3
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות