Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.7k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • י יהודי 0

    אני ממליץ להאזין טוב טוב לשיר שלו אתה נגלית עם החזנות והשירה ולהוסיף קצת חשיבה ותראו ותרגישו ותבינו את המקצועיות והנעימות והמתיקות והייחודיות והשירה הנכונה שיש לו והקול האדיר שיש לזאנוויל דבר שיש לו מבטן ומלידה זה לא דבר שקשור לזאנרים ולא ליחצ

    יסכהי Offline
    יסכהי Offline
    יסכה
    wrote on last edited by
    #181

    @יהודי-0 אפשר לעלות את אתה נגילת.?

    ריקי 1ר 1 Reply Last reply
    1
    • יסכהי יסכה

      @יהודי-0 אפשר לעלות את אתה נגילת.?

      ריקי 1ר Offline
      ריקי 1ר Offline
      ריקי 1
      wrote on last edited by ריקי 1
      #182

      @יסכה קישור ליטיוב גם יהיה טוב?
      או קישור לדרייב?

      יסכהי 1 Reply Last reply
      0
      • ריקי 1ר ריקי 1

        @יסכה קישור ליטיוב גם יהיה טוב?
        או קישור לדרייב?

        יסכהי Offline
        יסכהי Offline
        יסכה
        wrote on last edited by
        #183

        @ריקי-1 לא אני צריכה אותו בקובץ שמע.

        ריקי 1ר 1 Reply Last reply
        0
        • יסכהי יסכה

          @ריקי-1 לא אני צריכה אותו בקובץ שמע.

          ריקי 1ר Offline
          ריקי 1ר Offline
          ריקי 1
          wrote on last edited by
          #184

          @יסכה קובץ שמע בדרייב.

          יסכהי 1 Reply Last reply
          0
          • ריקי 1ר ריקי 1

            @יסכה קובץ שמע בדרייב.

            יסכהי Offline
            יסכהי Offline
            יסכה
            wrote on last edited by
            #185

            @ריקי-1 נראה לי שגם טוב.

            ריקי 1ר 1 Reply Last reply
            0
            • יסכהי יסכה

              @ריקי-1 נראה לי שגם טוב.

              ריקי 1ר Offline
              ריקי 1ר Offline
              ריקי 1
              wrote on last edited by
              #186

              @יסכה https://drive.google.com/file/d/1E_Vh31wkILDWOpN0hMVhCNE0iHCFoALp/view?usp=sharing
              תבדקי אם זה טוב לך

              יסכהי אייצ'יתא מישימ 3 Replies Last reply
              2
              • ריקי 1ר ריקי 1

                @יסכה https://drive.google.com/file/d/1E_Vh31wkILDWOpN0hMVhCNE0iHCFoALp/view?usp=sharing
                תבדקי אם זה טוב לך

                יסכהי Offline
                יסכהי Offline
                יסכה
                wrote on last edited by
                #187

                @ריקי-1 מצוין אני כרגע כבר מקשיבה לזה ...

                ריקי 1ר 1 Reply Last reply
                1
                • יסכהי יסכה

                  @ריקי-1 מצוין אני כרגע כבר מקשיבה לזה ...

                  ריקי 1ר Offline
                  ריקי 1ר Offline
                  ריקי 1
                  wrote on last edited by
                  #188
                  This post is deleted!
                  1 Reply Last reply
                  0
                  • ריקי 1ר ריקי 1

                    @יסכה https://drive.google.com/file/d/1E_Vh31wkILDWOpN0hMVhCNE0iHCFoALp/view?usp=sharing
                    תבדקי אם זה טוב לך

                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'יתא Offline
                    אייצ'ית
                    wrote on last edited by
                    #189

                    @ריקי-1 בקשת לייקים אסורה בפורום!

                    "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
                    אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

                    1 Reply Last reply
                    0
                    • מ.במ מ.ב

                      @יעלה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      אפשר לשער את המשך הויכוח
                      פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
                      פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
                      פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
                      וחוזר חלילה וחוזר חלילה
                      לא מצינו..........

                      כל כך נכון!!

                      ת Offline
                      ת Offline
                      תפוח
                      wrote on last edited by
                      #190

                      @מ-ב אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      @יעלה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      אפשר לשער את המשך הויכוח
                      פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
                      פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
                      פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
                      וחוזר חלילה וחוזר חלילה
                      לא מצינו..........

                      כל כך נכון!!
                      במקרה, זה הנושא מה אתם חושבים על זאנוויל

                      לענינו הוא שר נחמד ועם טונים אבל כבד ממש ,
                      [ואגב טעות נפוצה כאן באופן כללי- כותבים אותנטי ולא אוטנטי ]

                      1 Reply Last reply
                      0
                      • ריקי 1ר ריקי 1

                        @יסכה https://drive.google.com/file/d/1E_Vh31wkILDWOpN0hMVhCNE0iHCFoALp/view?usp=sharing
                        תבדקי אם זה טוב לך

                        מישימ Offline
                        מישימ Offline
                        מישי
                        wrote on last edited by מישי
                        #191

                        @ריקי-1 הקשבתי לשיר עכשיו ומשום מה הוא הזכיר לי את ליפא (ליפא של פעםםםםם)
                        העומק בקול, העליות האלו בקלילות, המשחקים עם הטונים ועוד.
                        הוא באמת מאוד מקצועי. ואגב, מישהו אמר פה פעם שהוא לא עשה הרבה פיתוח קול - אז מידיעה - דווקא כן.
                        ובשנה שנתיים האחרונות לפני שהוא הוציא את הדיסק החדש שלו אז הוא ממש השקיע בזה, ואפשר להרגיש בתוצאות - הקול שלו השתבח.

                        אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
                        (משה פלד - לשנות)

                        אינספריישןא רבקהר 2 Replies Last reply
                        0
                        • מישימ מישי

                          @ריקי-1 הקשבתי לשיר עכשיו ומשום מה הוא הזכיר לי את ליפא (ליפא של פעםםםםם)
                          העומק בקול, העליות האלו בקלילות, המשחקים עם הטונים ועוד.
                          הוא באמת מאוד מקצועי. ואגב, מישהו אמר פה פעם שהוא לא עשה הרבה פיתוח קול - אז מידיעה - דווקא כן.
                          ובשנה שנתיים האחרונות לפני שהוא הוציא את הדיסק החדש שלו אז הוא ממש השקיע בזה, ואפשר להרגיש בתוצאות - הקול שלו השתבח.

                          אינספריישןא Offline
                          אינספריישןא Offline
                          אינספריישן
                          wrote on last edited by
                          #192

                          @מישי פיתוח קול הוא לא פגם.
                          בעיניי, זמר שיודע להשקיע בקול שלו הוא הוא זמר מקצועי.
                          אין זמר טוב אמיתי שמתבסס רק על כישרון מולד.

                          מוזיקה היא רגש בהישג יד.

                          מישימ 1 Reply Last reply
                          1
                          • מישימ מישי

                            @ריקי-1 הקשבתי לשיר עכשיו ומשום מה הוא הזכיר לי את ליפא (ליפא של פעםםםםם)
                            העומק בקול, העליות האלו בקלילות, המשחקים עם הטונים ועוד.
                            הוא באמת מאוד מקצועי. ואגב, מישהו אמר פה פעם שהוא לא עשה הרבה פיתוח קול - אז מידיעה - דווקא כן.
                            ובשנה שנתיים האחרונות לפני שהוא הוציא את הדיסק החדש שלו אז הוא ממש השקיע בזה, ואפשר להרגיש בתוצאות - הקול שלו השתבח.

                            רבקהר Offline
                            רבקהר Offline
                            רבקה
                            wrote on last edited by רבקה
                            #193

                            @מישי אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                            מישהו אמר פה פעם שהוא לא עשה הרבה פיתוח קול - אז מידיעה - דווקא כן.

                            @אינספריישן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                            פיתוח קול הוא לא פגם.

                            הזמרים הכי מקצועיים ומפורסמים - בין חילוניים ובין חרדיים - מקפידים על שיעור פיתוח קול אחת לשבוע - מינימום אחד לחודש.

                            לא רק שזה לא פגם. זה אפילו חובה. מיתריי הקול הם דבר שחייב לשמור עליו - לא משנה עד כמה הם גמישים או רכים. הבנאדם המוכשר ביותר בשירה מלידה - חייב לשמר אותם.

                            ו.... מה דעתכם לפתוח על זה נושא? [או שכבר יש]. זה כבר גלישה מהנושא;)

                            ישנו אוייב השתול באדמת ידיד, ביצע בדם קר התנקשות מטווח אפס במגן אנושי, ומבוקש ע"י לוחמי הצללים👊

                            1 Reply Last reply
                            2
                            • אינספריישןא אינספריישן

                              @מישי פיתוח קול הוא לא פגם.
                              בעיניי, זמר שיודע להשקיע בקול שלו הוא הוא זמר מקצועי.
                              אין זמר טוב אמיתי שמתבסס רק על כישרון מולד.

                              מישימ Offline
                              מישימ Offline
                              מישי
                              wrote on last edited by
                              #194

                              @אינספריישן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                              @מישי פיתוח קול הוא לא פגם.
                              בעיניי, זמר שיודע להשקיע בקול שלו הוא הוא זמר מקצועי.

                              @רבקה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                              לא רק שזה לא פגם. זה אפילו חובה. מיתריי הקול הם דבר שחייב לשמור עליו - לא משנה עד כמה הם גמישים או רכים. הבנאדם המוכשר ביותר בשירה מלידה - חייב לשמר אותם.

                              וודאי!!!
                              הפריע לי שאחד מהמעריצים של זאנוויל העריך אותו על זה שהוא לא משקיע בפיתוח קול, אז רציתי להעמיד את הדברים על דיוקם.
                              @רבקה יש נושא של טיפים לפיתוח קול לא יודעת אם יש דיון....

                              אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
                              (משה פלד - לשנות)

                              1001 1 Reply Last reply
                              1
                              • מישימ מישי

                                @אינספריישן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                @מישי פיתוח קול הוא לא פגם.
                                בעיניי, זמר שיודע להשקיע בקול שלו הוא הוא זמר מקצועי.

                                @רבקה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                לא רק שזה לא פגם. זה אפילו חובה. מיתריי הקול הם דבר שחייב לשמור עליו - לא משנה עד כמה הם גמישים או רכים. הבנאדם המוכשר ביותר בשירה מלידה - חייב לשמר אותם.

                                וודאי!!!
                                הפריע לי שאחד מהמעריצים של זאנוויל העריך אותו על זה שהוא לא משקיע בפיתוח קול, אז רציתי להעמיד את הדברים על דיוקם.
                                @רבקה יש נושא של טיפים לפיתוח קול לא יודעת אם יש דיון....

                                1001 Offline
                                1001 Offline
                                100
                                wrote on last edited by
                                #195

                                @מישי בבמת הדיונים אפשר לדון בנושא שקשור למוזיקה.

                                1 Reply Last reply
                                0
                                • טליהט Offline
                                  טליהט Offline
                                  טליה
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #196

                                  השיר ממש נחמדד , אבל העיבוד פשוט מטורףףףףףף

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מ Offline
                                    מ Offline
                                    מחשב נייד
                                    wrote on last edited by מחשב נייד
                                    #197
                                    This post is deleted!
                                    1 Reply Last reply
                                    2
                                    • תמית Offline
                                      תמית Offline
                                      תמי
                                      wrote on last edited by תמי
                                      #198

                                      שר נחמד...
                                      לא מאוד התלהבתי ממנו...
                                      יש לו שירים יפים יותר ויפים פחות כמו כל זמר...

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • שרי 0ש Offline
                                        שרי 0ש Offline
                                        שרי 0
                                        wrote on last edited by שרי 0
                                        #199

                                        אין עוד משהו שיכול להגיע לדרגות של זאנוויל עם החזנות שלו
                                        לדעתי כמובן!!

                                        מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                                        מ 1 Reply Last reply
                                        1
                                        • שרי 0ש שרי 0

                                          אין עוד משהו שיכול להגיע לדרגות של זאנוויל עם החזנות שלו
                                          לדעתי כמובן!!

                                          מ Offline
                                          מ Offline
                                          מחשב נייד
                                          wrote on last edited by
                                          #200
                                          This post is deleted!
                                          ר 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול