Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.7k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ברוריהב ברוריה

    @יהודי-0 זהו לדעתי באמת זמר ההכי טוב ולו ראוי התואר גדול הזמר החסידי הוא חסידי אמיתי ללא שום פוזות ומניירות ממש קול מהנשמה ומרטיט

    מני מנימ Offline
    מני מנימ Offline
    מני מני
    wrote on last edited by
    #161
    This post is deleted!
    1 Reply Last reply
    0
    • ברוריהב ברוריה

      @יהודי-0 זהו לדעתי באמת זמר ההכי טוב ולו ראוי התואר גדול הזמר החסידי הוא חסידי אמיתי ללא שום פוזות ומניירות ממש קול מהנשמה ומרטיט

      מישימ Offline
      מישימ Offline
      מישי
      wrote on last edited by
      #162

      @ברוריה צודקת בכל מילה!!!
      למרות שאני באופן אישי מסוגלת לשמוע אותו רק לעיתים נדירות - בד"כ גוון הקול שלו צורם לי באוזניים....אבל זה רק טעם אישי...

      אם אחיה את הטוב - הטוב יחזיר לי חיים.
      (משה פלד - לשנות)

      יסכהי 1 Reply Last reply
      0
      • מישימ מישי

        @ברוריה צודקת בכל מילה!!!
        למרות שאני באופן אישי מסוגלת לשמוע אותו רק לעיתים נדירות - בד"כ גוון הקול שלו צורם לי באוזניים....אבל זה רק טעם אישי...

        יסכהי Offline
        יסכהי Offline
        יסכה
        wrote on last edited by
        #163

        @מישי ואואאו זמר יוחודי בעל קול נדיר וגם בעל רגש ממש נדיר....

        1 Reply Last reply
        1
        • ש Offline
          ש Offline
          שמחה הגיטריסט
          wrote on last edited by
          #164

          זמר מטורף!
          קול מטריף, ביצועים לא נורמלים,
          טונים מטורפים, שירים יפים,
          לא הולך אחרי המוזיקה העדכנית האלקטרונית וכו'
          דיסק הכי מושקע ב5 שנים האחרונות כל שיר להיט
          ללא יח"צ ענק, שומר על היחודיות שלו באידיש ולא בעברית,
          ממליץ לכולם לקנות את 'מן השמים' ממש מן השמים.

          יסכהי אנונימיתא 2 Replies Last reply
          3
          • ש שמחה הגיטריסט

            זמר מטורף!
            קול מטריף, ביצועים לא נורמלים,
            טונים מטורפים, שירים יפים,
            לא הולך אחרי המוזיקה העדכנית האלקטרונית וכו'
            דיסק הכי מושקע ב5 שנים האחרונות כל שיר להיט
            ללא יח"צ ענק, שומר על היחודיות שלו באידיש ולא בעברית,
            ממליץ לכולם לקנות את 'מן השמים' ממש מן השמים.

            יסכהי Offline
            יסכהי Offline
            יסכה
            wrote on last edited by
            #165

            @שמחה-הגיטריסט ואגב גם השיר החדש שלו "הנרות הללו" בעיבוד של יואלי דיקמן ממש אחד המטורפים מחזיר אותנו כמה שנים אחורה לשירים המושקעים ויפים....

            1 Reply Last reply
            1
            • ש שמחה הגיטריסט

              זמר מטורף!
              קול מטריף, ביצועים לא נורמלים,
              טונים מטורפים, שירים יפים,
              לא הולך אחרי המוזיקה העדכנית האלקטרונית וכו'
              דיסק הכי מושקע ב5 שנים האחרונות כל שיר להיט
              ללא יח"צ ענק, שומר על היחודיות שלו באידיש ולא בעברית,
              ממליץ לכולם לקנות את 'מן השמים' ממש מן השמים.

              אנונימיתא Offline
              אנונימיתא Offline
              אנונימית
              wrote on last edited by
              #166

              @שמחה-הגיטריסט אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

              זמר מטורף!
              קול מטריף, ביצועים לא נורמלים,
              טונים מטורפים, שירים יפים,
              לא הולך אחרי המוזיקה העדכנית האלקטרונית וכו'
              דיסק הכי מושקע ב5 שנים האחרונות כל שיר להיט
              ללא יח"צ ענק, שומר על היחודיות שלו באידיש ולא בעברית,
              ממליץ לכולם לקנות את 'מן השמים' ממש מן השמים.

              מסתייגת...
              מהאזנה לאלבום עושה רושם שהוא אכן משתדל לשמור על קו חסידי-שמרני אבל האלבום עצמו הוא גנרי ונשמע בדיוק כמו כל זמר חסידי אותנטי אחר...לא ראיתי שום חידוש מלבד היכולות הבאמת וירטואוזיות שלו.
              יש גם שירים עם עיבודים חדשניים יותר.. עיבודים "דרמטיים" בסגנון יואלי וכו'...
              אם תשימו לב, רק השירים שיואלי דואג להשמיע ולייחצן-נתפסו וכל השאר-בקושי מושמעים( בשתי התחנות...)

              "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

              ש 1 Reply Last reply
              0
              • אנונימיתא אנונימית

                @שמחה-הגיטריסט אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                זמר מטורף!
                קול מטריף, ביצועים לא נורמלים,
                טונים מטורפים, שירים יפים,
                לא הולך אחרי המוזיקה העדכנית האלקטרונית וכו'
                דיסק הכי מושקע ב5 שנים האחרונות כל שיר להיט
                ללא יח"צ ענק, שומר על היחודיות שלו באידיש ולא בעברית,
                ממליץ לכולם לקנות את 'מן השמים' ממש מן השמים.

                מסתייגת...
                מהאזנה לאלבום עושה רושם שהוא אכן משתדל לשמור על קו חסידי-שמרני אבל האלבום עצמו הוא גנרי ונשמע בדיוק כמו כל זמר חסידי אותנטי אחר...לא ראיתי שום חידוש מלבד היכולות הבאמת וירטואוזיות שלו.
                יש גם שירים עם עיבודים חדשניים יותר.. עיבודים "דרמטיים" בסגנון יואלי וכו'...
                אם תשימו לב, רק השירים שיואלי דואג להשמיע ולייחצן-נתפסו וכל השאר-בקושי מושמעים( בשתי התחנות...)

                ש Offline
                ש Offline
                שמחה הגיטריסט
                wrote on last edited by
                #167

                @אנונימית תראי לי עוד זמר אחד שהוציא כאלה שירים בזמן האחרון ללא עיבודים חדשניים
                אפי' שמילי אונגאר התחילעם זה
                אין מה לומר הוא קול פצצה
                ואת רואה אין דינר שמכבד את עצמו שלא מביא אותו
                צמאה הביאו אותו סורוצקין מביא אותו כל סיומי הש"ס הוא הופיע, למה כי הוא יותר מעניין לדעתי משטיינמץ שבזמן האחרון לא עושה כלום ואף אחד כבר לא מכיר אותו
                ונראה לי שאם בחודשים הקרובים הוא לא יוציא משהו פשוט אף אחד לא ישמע את מה שיוציא בשנה הבאה הו יאבד את האקטואליה שלו.
                אחלה זאנוויל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!

                יסכהי ח.סח אנונימיתא 3 Replies Last reply
                2
                • ש שמחה הגיטריסט

                  @אנונימית תראי לי עוד זמר אחד שהוציא כאלה שירים בזמן האחרון ללא עיבודים חדשניים
                  אפי' שמילי אונגאר התחילעם זה
                  אין מה לומר הוא קול פצצה
                  ואת רואה אין דינר שמכבד את עצמו שלא מביא אותו
                  צמאה הביאו אותו סורוצקין מביא אותו כל סיומי הש"ס הוא הופיע, למה כי הוא יותר מעניין לדעתי משטיינמץ שבזמן האחרון לא עושה כלום ואף אחד כבר לא מכיר אותו
                  ונראה לי שאם בחודשים הקרובים הוא לא יוציא משהו פשוט אף אחד לא ישמע את מה שיוציא בשנה הבאה הו יאבד את האקטואליה שלו.
                  אחלה זאנוויל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!

                  יסכהי Offline
                  יסכהי Offline
                  יסכה
                  wrote on last edited by
                  #168

                  @שמחה-הגיטריסט לגמרי אני ממש נהינת שהוא שומר על אוטנטיות בשירים שלו ולגמרי יש לו משהו יוחדי מי שלא מבחין אולי אין לו אוזן מוזיקלאית....

                  ש 1 Reply Last reply
                  2
                  • ש שמחה הגיטריסט

                    @אנונימית תראי לי עוד זמר אחד שהוציא כאלה שירים בזמן האחרון ללא עיבודים חדשניים
                    אפי' שמילי אונגאר התחילעם זה
                    אין מה לומר הוא קול פצצה
                    ואת רואה אין דינר שמכבד את עצמו שלא מביא אותו
                    צמאה הביאו אותו סורוצקין מביא אותו כל סיומי הש"ס הוא הופיע, למה כי הוא יותר מעניין לדעתי משטיינמץ שבזמן האחרון לא עושה כלום ואף אחד כבר לא מכיר אותו
                    ונראה לי שאם בחודשים הקרובים הוא לא יוציא משהו פשוט אף אחד לא ישמע את מה שיוציא בשנה הבאה הו יאבד את האקטואליה שלו.
                    אחלה זאנוויל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!

                    ח.סח Offline
                    ח.סח Offline
                    ח.ס
                    wrote on last edited by ח.ס
                    #169

                    @שמחה-הגיטריסט נכון, אצלנו ביש"ק במודיעין עילית הביאו אותו הרבה פעמים!!!

                    "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

                    1001 1 Reply Last reply
                    1
                    • יסכהי יסכה

                      @שמחה-הגיטריסט לגמרי אני ממש נהינת שהוא שומר על אוטנטיות בשירים שלו ולגמרי יש לו משהו יוחדי מי שלא מבחין אולי אין לו אוזן מוזיקלאית....

                      ש Offline
                      ש Offline
                      שמחה הגיטריסט
                      wrote on last edited by שמחה הגיטריסט
                      #170

                      לא מגזים!
                      אבל אולי הוא מ.ב.ד. הבא?

                      יסכהי 1 Reply Last reply
                      1
                      • ש שמחה הגיטריסט

                        @אנונימית תראי לי עוד זמר אחד שהוציא כאלה שירים בזמן האחרון ללא עיבודים חדשניים
                        אפי' שמילי אונגאר התחילעם זה
                        אין מה לומר הוא קול פצצה
                        ואת רואה אין דינר שמכבד את עצמו שלא מביא אותו
                        צמאה הביאו אותו סורוצקין מביא אותו כל סיומי הש"ס הוא הופיע, למה כי הוא יותר מעניין לדעתי משטיינמץ שבזמן האחרון לא עושה כלום ואף אחד כבר לא מכיר אותו
                        ונראה לי שאם בחודשים הקרובים הוא לא יוציא משהו פשוט אף אחד לא ישמע את מה שיוציא בשנה הבאה הו יאבד את האקטואליה שלו.
                        אחלה זאנוויל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!

                        אנונימיתא Offline
                        אנונימיתא Offline
                        אנונימית
                        wrote on last edited by
                        #171

                        @שמחה-הגיטריסט
                        מסכימה שלאחרונה הוא צובר פופולאריות ולא רק בציבור החסידי ובדינרים ובאמת מגיע לו...
                        מסכימה גם שמי שלא דואג תמיד להוציא ולחדש-יורד מתחת לרדאר(אני לא חושבת ששטיינמץ שם אבל הוא בהחלט נדחק הצידה בזמן האחרון...)
                        מבחינתי-זה שזאנוויל נכנס השנה לנבחרת של פרוייקט צמאה-זה אומר עליו הרבה...

                        "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                        1 Reply Last reply
                        2
                        • ש שמחה הגיטריסט

                          לא מגזים!
                          אבל אולי הוא מ.ב.ד. הבא?

                          יסכהי Offline
                          יסכהי Offline
                          יסכה
                          wrote on last edited by
                          #172

                          @שמחה-הגיטריסט הוא לא יהיה מ ב ד הבא כי ביים הוא לא יכול להגיע לכמות הדיסיקים שמורדכי הוציא...

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • ח.סח ח.ס

                            @שמחה-הגיטריסט נכון, אצלנו ביש"ק במודיעין עילית הביאו אותו הרבה פעמים!!!

                            1001 Offline
                            1001 Offline
                            100
                            wrote on last edited by
                            #173

                            @ח-ס בחנוכה הוא יגיע .?
                            כי לדעתי הוא מקפיץ .ויש לי יום פנוי.

                            ח.סח 1 Reply Last reply
                            1
                            • 1001 100

                              @ח-ס בחנוכה הוא יגיע .?
                              כי לדעתי הוא מקפיץ .ויש לי יום פנוי.

                              ח.סח Offline
                              ח.סח Offline
                              ח.ס
                              wrote on last edited by
                              #174

                              @100 לא, לצערי הרב.
                              אם מעניין אותך שרוליק קלצקין ורפי שטיין...
                              שאגב רפי הוא פצצה של קלידן.

                              "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

                              1001 1 Reply Last reply
                              0
                              • י Offline
                                י Offline
                                יהודי 0
                                wrote on last edited by
                                #175

                                היום צצים כל הזמן פטריות של זמרים שכל הקריירה שלהם נובע מהצגות ותנועות בשירה וקולות ופרצופים שונים ומשונים וצעקות תוך כדי שירה ובנוסף לזה יש להם קצת יכולת שירה בלי שום מקצועיות ובזה אתה זמר מושלם
                                והדברים כבר יצאו מהפורפוציה
                                מה שאין כן זאנוויל הוא ''זמר מקצועי'' ולא איזה שחקן אנרגטי יש לו יכולות מקצועיות(למי שמבין קצת במוזיקה) הוא יודע לטייל בשירים מעולה כשהוא עולה טון חזק הוא יוצא מזה בנעימות ובמקצועיות שירה זה חוש

                                יסכהי 1 Reply Last reply
                                2
                                • ח.סח ח.ס

                                  @100 לא, לצערי הרב.
                                  אם מעניין אותך שרוליק קלצקין ורפי שטיין...
                                  שאגב רפי הוא פצצה של קלידן.

                                  1001 Offline
                                  1001 Offline
                                  100
                                  wrote on last edited by
                                  #176

                                  @ח-ס רפי טוב לחתונות.
                                  אין משהו רציני.
                                  אולי טיש טוב?

                                  ח.סח 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • י יהודי 0

                                    היום צצים כל הזמן פטריות של זמרים שכל הקריירה שלהם נובע מהצגות ותנועות בשירה וקולות ופרצופים שונים ומשונים וצעקות תוך כדי שירה ובנוסף לזה יש להם קצת יכולת שירה בלי שום מקצועיות ובזה אתה זמר מושלם
                                    והדברים כבר יצאו מהפורפוציה
                                    מה שאין כן זאנוויל הוא ''זמר מקצועי'' ולא איזה שחקן אנרגטי יש לו יכולות מקצועיות(למי שמבין קצת במוזיקה) הוא יודע לטייל בשירים מעולה כשהוא עולה טון חזק הוא יוצא מזה בנעימות ובמקצועיות שירה זה חוש

                                    יסכהי Offline
                                    יסכהי Offline
                                    יסכה
                                    wrote on last edited by
                                    #177

                                    @יהודי-0 במקום לדון אני ממליצה לכולם לשמוע את השיר האחרון שהוא הוציא ואח"כ לדבר עליו....

                                    1 Reply Last reply
                                    0
                                    • 1001 100

                                      @ח-ס רפי טוב לחתונות.
                                      אין משהו רציני.
                                      אולי טיש טוב?

                                      ח.סח Offline
                                      ח.סח Offline
                                      ח.ס
                                      wrote on last edited by
                                      #178

                                      @100 לא, לצערי..

                                      "תמיד יש סיבה להיות בשמחה"(מרדכי שפירא)

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • סומיס Offline
                                        סומיס Offline
                                        סומי
                                        wrote on last edited by
                                        #179

                                        זמר מדהים

                                        1 Reply Last reply
                                        1
                                        • י Offline
                                          י Offline
                                          יהודי 0
                                          wrote on last edited by
                                          #180

                                          אני ממליץ להאזין טוב טוב לשיר שלו אתה נגלית עם החזנות והשירה ולהוסיף קצת חשיבה ותראו ותרגישו ותבינו את המקצועיות והנעימות והמתיקות והייחודיות והשירה הנכונה שיש לו והקול האדיר שיש לזאנוויל דבר שיש לו מבטן ומלידה זה לא דבר שקשור לזאנרים ולא ליחצ

                                          יסכהי 1 Reply Last reply
                                          2

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול