Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.7k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ג גילה

    @יעלה אתם לא בדיוק צודקים...
    לזאנויל יש יכולות וזאת עובדה!!!
    אפשר לומר שלא מתחברים לסגנון ולקול אבל זה לא סותר את יכולתיו... כנ"ל ישי ריבו

    א Offline
    א Offline
    אניומיני
    wrote on last edited by
    #121

    @גילה אני לא מתחברת להרבה זמרים
    ולזאנוויל כן.

    1 Reply Last reply
    1
    • ג גילה

      @יעלה אתם לא בדיוק צודקים...
      לזאנויל יש יכולות וזאת עובדה!!!
      אפשר לומר שלא מתחברים לסגנון ולקול אבל זה לא סותר את יכולתיו... כנ"ל ישי ריבו

      יעלהי Offline
      יעלהי Offline
      יעלה
      wrote on last edited by
      #122

      @גילה לא דנו פה על יכולות הדיון היה על הסגנון והקול שלו
      על היכולות כבר כתבו רבות שהוא אלוף זה לא סותר

      אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

      אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

      (יהושע ריינולדס)

      1 Reply Last reply
      0
      • ג גילה

        @יעלה אתם לא בדיוק צודקים...
        לזאנויל יש יכולות וזאת עובדה!!!
        אפשר לומר שלא מתחברים לסגנון ולקול אבל זה לא סותר את יכולתיו... כנ"ל ישי ריבו

        צ Offline
        צ Offline
        ציפור שיר
        wrote on last edited by
        #123

        @גילה באופן כללי זה טיפשי להשוות בן זמרים, כי כל אחד מביא משהו אחר ובא מסגנון אחר, ובמיוחד להשוות בין קיצוניות כזו כמו ישי-זאנוויל...

        1 Reply Last reply
        1
        • א Offline
          א Offline
          אני אני הוא
          wrote on last edited by
          #124

          אפשר לשער את המשך הויכוח
          פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
          פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
          פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
          פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
          פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
          וחוזר חלילה וחוזר חלילה
          לא מצינו..........

          צ יעלהי 2 Replies Last reply
          4
          • יעלהי יעלה

            @chayatm צודקת לגמרי
            לא מסכימה עם מה שכתבת על ישי ריבו-וזה שוב פעם העדפה אישית שלי
            אבל את ממש צודקת עם העינין של הדעה אישית והסגנון אישי שלך


            @מ-ב לא קשור לסטייל
            קשור לעדה,סגנון,קהילה
            יש כאלו שאצלם זה עקרוני לא לשמוע זמרים מסוימים ולכן העדפות שלו שונות

            מ.במ Offline
            מ.במ Offline
            מ.ב
            wrote on last edited by
            #125

            @יעלה התכוונתי בקטע שאמרו על ישי ריבו כל אחד והסגנונות שלו!!

            "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

            1 Reply Last reply
            0
            • א אני אני הוא

              אפשר לשער את המשך הויכוח
              פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
              פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
              פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
              פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
              פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
              וחוזר חלילה וחוזר חלילה
              לא מצינו..........

              צ Offline
              צ Offline
              ציפור שיר
              wrote on last edited by
              #126

              @אני-אני-הוא אל תשכח את האלו שבאים באמצע...

              א 1 Reply Last reply
              0
              • מ מנחם רינמן

                @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                ג Offline
                ג Offline
                גילה
                wrote on last edited by
                #127

                וואלה איזה התקפה!!
                התכוונתי בכלל להגיב על הפוסט הזה

                @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                ועל התגובות שבאו בעקבותיו, הוא דבר על קול גדול והיה ויכוחון אח"כ של אוהב או לא אז רק השארתי את התגובה שלי
                ולא השוויתי בין שום זמר!!
                לשים לב לפני ש"מתקיפים" ותגיבו בהקשר למה שכותבים

                יעלהי 1 Reply Last reply
                0
                • א אני אני הוא

                  אפשר לשער את המשך הויכוח
                  פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
                  פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
                  פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
                  פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
                  פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
                  וחוזר חלילה וחוזר חלילה
                  לא מצינו..........

                  יעלהי Offline
                  יעלהי Offline
                  יעלה
                  wrote on last edited by
                  #128

                  @אני-אני-הוא אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                  אפשר לשער את המשך הויכוח
                  פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
                  פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
                  פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
                  פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
                  פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
                  וחוזר חלילה וחוזר חלילה
                  לא מצינו..........

                  גדול אהבתי לגמרי
                  חייב להעתיק לכל אותם דיונים שנגררים סתם ונמשיך עד לנעילת הנושא וללא שום תועלת

                  אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                  אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                  (יהושע ריינולדס)

                  מ.במ 1 Reply Last reply
                  0
                  • צ ציפור שיר

                    @אני-אני-הוא אל תשכח את האלו שבאים באמצע...

                    א Offline
                    א Offline
                    אני אני הוא
                    wrote on last edited by
                    #129

                    @ציפור-שיר בשביל זה אפשר לחזור אחורה טיפה
                    אבל בכל זאת אולי לכל אחד ממש חשוב להביע את דעתו האישית.....
                    אפי' שכולנו או רובינו אנונימים וזה לא מזיז באמת למישהו.....

                    צ 1 Reply Last reply
                    0
                    • יעלהי יעלה

                      @אני-אני-הוא אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      אפשר לשער את המשך הויכוח
                      פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
                      פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
                      פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
                      וחוזר חלילה וחוזר חלילה
                      לא מצינו..........

                      גדול אהבתי לגמרי
                      חייב להעתיק לכל אותם דיונים שנגררים סתם ונמשיך עד לנעילת הנושא וללא שום תועלת

                      מ.במ Offline
                      מ.במ Offline
                      מ.ב
                      wrote on last edited by
                      #130

                      @יעלה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      אפשר לשער את המשך הויכוח
                      פוסט ראשון. אני אוהב אותו, אגדי וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא. הוא סתם עוד איזה זמר וכו'
                      פוסט הבא. אני לא אוהב אותו הוא גדל מתוך יח"צ אבל יש לו יכולות וכו
                      פוסט הבא. כל אחד לפי סגנונו וכו' וכו' וכו'
                      פוסט הבא נכון אבל בכל זאת הוא ענק וכו'
                      וחוזר חלילה וחוזר חלילה
                      לא מצינו..........

                      כל כך נכון!!

                      "מכל הרגעים בזמן למצוא אחד לאחוז בו....תמיד לזכור לרגע לעצור ולהודות על מה שיש,מאיפה שבאנו"

                      ת 1 Reply Last reply
                      0
                      • ג גילה

                        וואלה איזה התקפה!!
                        התכוונתי בכלל להגיב על הפוסט הזה

                        @מנחם-רינמן אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                        @chayatm לא אני חושב שאין לו קול כזה גדול

                        ועל התגובות שבאו בעקבותיו, הוא דבר על קול גדול והיה ויכוחון אח"כ של אוהב או לא אז רק השארתי את התגובה שלי
                        ולא השוויתי בין שום זמר!!
                        לשים לב לפני ש"מתקיפים" ותגיבו בהקשר למה שכותבים

                        יעלהי Offline
                        יעלהי Offline
                        יעלה
                        wrote on last edited by
                        #131

                        @גילה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                        ועל התגובות שבאו בעקבותיו, הוא דבר על קול גדול והיה ויכוחון אח"כ של אוהב או לא אז רק השארתי את התגובה שלי
                        ולא השוויתי בין שום זמר!!
                        לשים לב לפני ש"מתקיפים" ותגיבו בהקשר למה שכותבים

                        צודקת מאוד ההתקפה היתה לא על מה שאת אמרת אלא על מה שזה גרר בעקבות הדברים וזה סתם נגרר למקומות לא ברורים

                        אם יש בך גאונות החריצות תשכלל אותה,

                        אם אין בך גאונות החריצות תמלא את מקומה.

                        (יהושע ריינולדס)

                        1 Reply Last reply
                        1
                        • מ Offline
                          מ Offline
                          מחשב נייד
                          wrote on last edited by מחשב נייד
                          #132
                          This post is deleted!
                          סודי ביותרס ג 2 Replies Last reply
                          0
                          • מ מחשב נייד

                            This post is deleted!

                            סודי ביותרס Offline
                            סודי ביותרס Offline
                            סודי ביותר
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by סודי ביותר
                            #133

                            @מחשב-נייד ישי ריבו לא נחשב זמר
                            הוא אומן
                            לא אמור להיות לו יכולות וואקליות

                            "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                            1 Reply Last reply
                            0
                            • א אני אני הוא

                              @ציפור-שיר בשביל זה אפשר לחזור אחורה טיפה
                              אבל בכל זאת אולי לכל אחד ממש חשוב להביע את דעתו האישית.....
                              אפי' שכולנו או רובינו אנונימים וזה לא מזיז באמת למישהו.....

                              צ Offline
                              צ Offline
                              ציפור שיר
                              wrote on last edited by
                              #134

                              @אני-אני-הוא בסדר, חוזרים קצת אחורה, לא עד איפה שזה חוזר על עצמו...

                              1 Reply Last reply
                              0
                              • מ מחשב נייד

                                This post is deleted!

                                ג Offline
                                ג Offline
                                גילה
                                wrote on last edited by גילה
                                #135

                                @מחשב-נייד שים לב לשורות שאתה כותב לא להשוות ומה אח"כ משווה....
                                אבל אף אחד לא השווה את ישי רק הביאו אותו בתור משל והדגמה

                                1 Reply Last reply
                                2
                                • יעלהי יעלה

                                  @chayatm צודקת לגמרי
                                  לא מסכימה עם מה שכתבת על ישי ריבו-וזה שוב פעם העדפה אישית שלי
                                  אבל את ממש צודקת עם העינין של הדעה אישית והסגנון אישי שלך


                                  @מ-ב לא קשור לסטייל
                                  קשור לעדה,סגנון,קהילה
                                  יש כאלו שאצלם זה עקרוני לא לשמוע זמרים מסוימים ולכן העדפות שלו שונות

                                  C Offline
                                  C Offline
                                  chayaTM
                                  wrote on last edited by chayaTM
                                  #136

                                  @יעלה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  לא מסכימה עם מה שכתבת על ישי ריבו-וזה שוב פעם העדפה אישית שלי

                                  @ציפור-שיר אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  ובמיוחד להשוות בין קיצוניות כזו כמו ישי-זאנוויל...

                                  @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  תעשו טובה- להשוות את זאנוויל לישי ריבו זה בדיחה, מה הם קשורים?

                                  בכוונה הקצנתי כדי להראות שזה נכון ומגוחך להגיד אחרת...

                                  @גילה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  אבל אף אחד לא השווה את ישי רק הביאו אותו בתור משל והדגמה

                                  בדיוק. צודקת.

                                  @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                  לזאנוויל יש הרבה יותר יכולות וואקליות

                                  😂

                                  1 Reply Last reply
                                  0
                                  • מ Offline
                                    מ Offline
                                    מחשב נייד
                                    wrote on last edited by
                                    #137

                                    aff5ae2a-bd66-4917-a084-3c7ade748102-image.png זאנוויל ויואלי באוסטריה

                                    סודי ביותרס 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • אלי 1א Offline
                                      אלי 1א Offline
                                      אלי 1
                                      wrote on last edited by
                                      #138

                                      יש לו טונים וסלסולים ושליטה על הקול שאין לאף אחד!!!!

                                      1 Reply Last reply
                                      1
                                      • מ מחשב נייד

                                        aff5ae2a-bd66-4917-a084-3c7ade748102-image.png זאנוויל ויואלי באוסטריה

                                        סודי ביותרס Offline
                                        סודי ביותרס Offline
                                        סודי ביותר
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by סודי ביותר
                                        #139

                                        @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                        aff5ae2a-bd66-4917-a084-3c7ade748102-image.png זאנוויל ויואלי באוסטריה

                                        זאנוויל, יואלי, מלכות, בנצי קלצקין
                                        בחתונה בוינה
                                        עריכה: גם מוטי שטיינמץ

                                        "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                                        מ 1 Reply Last reply
                                        0
                                        • סודי ביותרס סודי ביותר

                                          @מחשב-נייד אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                          aff5ae2a-bd66-4917-a084-3c7ade748102-image.png זאנוויל ויואלי באוסטריה

                                          זאנוויל, יואלי, מלכות, בנצי קלצקין
                                          בחתונה בוינה
                                          עריכה: גם מוטי שטיינמץ

                                          מ Offline
                                          מ Offline
                                          מחשב נייד
                                          wrote on last edited by
                                          #140

                                          @סודי-ביותרררררררר
                                          יש לכם אולי סרטונים משם?

                                          סודי ביותרס 1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול