Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 96.9k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוח שליט על הלבמ מוח שליט על הלב

    הוא יהיה ענקקק! יותר ממה שהוא עכשיו זה האברהם פריד הבא!!!

    ג Offline
    ג Offline
    גילה
    wrote on last edited by
    #301

    @מוח-שליט-על-הלב אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

    הוא יהיה ענקקק! יותר ממה שהוא עכשיו זה האברהם פריד הבא!!!

    לא נראה לי.....
    אברהם פריד פנה להרבה יותר מגזרים
    זאנוויל וינברגר - נכון שיש לו קול ויכולות נדירות ומענין לשמוע מדי פעם אבל הציבור אליו הוא פונה הרבה יותר מצומצם.
    בעבר רובם שמעו אברהם פריד, הדור של היום פחות מחפש חסידי כזה כבד....

    ברוריהב אוהבת מוזיקה 0א 2 Replies Last reply
    1
    • ג גילה

      @מוח-שליט-על-הלב אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

      הוא יהיה ענקקק! יותר ממה שהוא עכשיו זה האברהם פריד הבא!!!

      לא נראה לי.....
      אברהם פריד פנה להרבה יותר מגזרים
      זאנוויל וינברגר - נכון שיש לו קול ויכולות נדירות ומענין לשמוע מדי פעם אבל הציבור אליו הוא פונה הרבה יותר מצומצם.
      בעבר רובם שמעו אברהם פריד, הדור של היום פחות מחפש חסידי כזה כבד....

      ברוריהב Offline
      ברוריהב Offline
      ברוריה
      משתמש ותיק
      wrote on last edited by
      #302

      @גילה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

      הדור של היום פחות מחפש חסידי כזה כבד..

      תלוי מי זאת הכללה גסה מה עדיף שיהיה?

      שירה מעומק הנשמה

      ח 1 Reply Last reply
      0
      • ברוריהב ברוריה

        @גילה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

        הדור של היום פחות מחפש חסידי כזה כבד..

        תלוי מי זאת הכללה גסה מה עדיף שיהיה?

        ח Offline
        ח Offline
        חושחוש
        wrote on last edited by
        #303

        @ברוריה מה קשור מה עדיף? השאלה מה המציאות

        1 Reply Last reply
        0
        • ג גילה

          @מוח-שליט-על-הלב אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

          הוא יהיה ענקקק! יותר ממה שהוא עכשיו זה האברהם פריד הבא!!!

          לא נראה לי.....
          אברהם פריד פנה להרבה יותר מגזרים
          זאנוויל וינברגר - נכון שיש לו קול ויכולות נדירות ומענין לשמוע מדי פעם אבל הציבור אליו הוא פונה הרבה יותר מצומצם.
          בעבר רובם שמעו אברהם פריד, הדור של היום פחות מחפש חסידי כזה כבד....

          אוהבת מוזיקה 0א Offline
          אוהבת מוזיקה 0א Offline
          אוהבת מוזיקה 0
          wrote on last edited by
          #304

          @גילה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

          @מוח-שליט-על-הלב אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

          הוא יהיה ענקקק! יותר ממה שהוא עכשיו זה האברהם פריד הבא!!!

          לא נראה לי.....
          אברהם פריד פנה להרבה יותר מגזרים
          זאנוויל וינברגר - נכון שיש לו קול ויכולות נדירות ומענין לשמוע מדי פעם אבל הציבור אליו הוא פונה הרבה יותר מצומצם.
          בעבר רובם שמעו אברהם פריד, הדור של היום פחות מחפש חסידי כזה כבד....

          אני ועוד כמוני אשכנזים שממש קשה לי לשמוע חסידי ועוד כ"כ כבד, התחלתי לשמוע רק בגללו,
          יש לו יכולות מטורפות, וגם השקטים דלו מדהימים והעיבודים אין על מה לדבר!
          בקיצור הוא הביא עם האוטנטיות שלו המון קהל שלא מקשיב בכלל לדברים מהסגנון,
          ואוהבים אותו מאד,
          כל הישיבות הליטאיות מכירות את השירים שלו בעל פה,
          הוא נכנס חזק מאד.

          1 Reply Last reply
          3
          • השקדןה Offline
            השקדןה Offline
            השקדן
            wrote on last edited by
            #305

            זאנוויל הוא תותח על ומי שעוד לא אוהב אותו עכשיו יאהב אותו עוד שנה
            הקול שלו משתבח משנה לשנה [כמו אברהם פריד שהשתבח משנה לשנה..]
            לדעתי הוא אוטטו גדול הזמר ..

            הטונים בדרשו היו מטורפים זה היה ההופעה הכי מוצלחת מכל הזמרים ביחד. שם בדרשו.. בלי הגזמה... הייתי שם כשזאנויל היה, היה מטורף....

            זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
            במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

            מיוזיקפוןמ 1 Reply Last reply
            3
            • השקדןה השקדן

              זאנוויל הוא תותח על ומי שעוד לא אוהב אותו עכשיו יאהב אותו עוד שנה
              הקול שלו משתבח משנה לשנה [כמו אברהם פריד שהשתבח משנה לשנה..]
              לדעתי הוא אוטטו גדול הזמר ..

              הטונים בדרשו היו מטורפים זה היה ההופעה הכי מוצלחת מכל הזמרים ביחד. שם בדרשו.. בלי הגזמה... הייתי שם כשזאנויל היה, היה מטורף....

              מיוזיקפוןמ Offline
              מיוזיקפוןמ Offline
              מיוזיקפון
              wrote on last edited by
              #306

              @השקדן בדרשו הוא באמת היה משהו מטורף
              לביצועים שלו בלייב כולם מתחברים גם מי שפחות אוהב את הסגנון בגלל היכולות המטורפות (זה פשוט מהפנט)
              שזה פחות מתאים שהוא יבצע בדיסקים

              1 Reply Last reply
              2
              • שלומי 0ש Offline
                שלומי 0ש Offline
                שלומי 0
                wrote on last edited by
                #307

                אתמול הייתי בחתונה עם זאנוויל וואאוווי איזה יכולות היה שם אלפי אנשים[חתונה יוקרתית]
                זאנוויל עשה שם בסעודה מן השמים מדויק
                ובריקודים וואאווי הרים את הקהל כל אחד שנכנס ישר עמד והסתכל עליו לפחות כמה דקות[אלפי אנשים זקנים מבוגרים צעירים]
                אין עליו...

                1 Reply Last reply
                2
                • מוישי 2מ Offline
                  מוישי 2מ Offline
                  מוישי 2
                  משתמש ותיק
                  wrote on last edited by
                  #308

                  טוב שזאנויל בגיל סביבות השלושים בעזרת השם יש לו קריירה ארוכה...
                  וקול שלו משתבח משנה לשנה כמו שאמרו אז תדמיינו עוד 20 שנה את קולו...
                  אגב בדרשו הוא ביצע את התווווורה בדיוק כמו בדיסק
                  מה שרק זאנוויל עושה בלייב 3 אפשר לעשות משם

                  https://youtu.be/-LeGep_D43c
                  שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                  כנסו והרשמו לערוץ

                  1 Reply Last reply
                  3
                  • מ Offline
                    מ Offline
                    מי כעמך ישראל
                    wrote on last edited by
                    #309

                    לזאנויל יש מלא ביצועים מדהימים ומרשימים, שאין בעולם החסידי עוד כאלה שיכולים להתחרות בו.... משהו מטורף....

                    1 Reply Last reply
                    3
                    • צ ציפור שיר

                      @הדסה יש לו יכולות ווקאליות מטריפות, הבעיה היא שהוא מביא רק את הסגנון החסידי ויש כאלה שפחות מתחברים.

                      א.ש.יא Offline
                      א.ש.יא Offline
                      א.ש.י
                      wrote on last edited by
                      #310

                      @ציפור-שיר אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      @הדסה יש לו יכולות ווקאליות מטריפות, הבעיה היא שהוא מביא רק את הסגנון החסידי ויש כאלה שפחות מתחברים.

                      כל זמר סטנדרטי יש לו את הסגנון שלו, ודוקא נראה לי שליטאים שומעים הרבה יותר שירים חסידיים מאשר להיפך, כך שבכל מקרה עדיף להוציא שירים חסידיים מכיון שמסתבר שהם יותר יתקבלו בצבור. ולדוג' השיר מי אנכי נכנס מאד גם בציבור הליטאי אפי' שיש בו הרבה מילים באידיש, וכמובן שיש בנ"א שלא סובלים בכלל מוזיקה חסידית, אבל לדעתי זה המיעוט. וברור שגם יש שירים כבדים יותר שלא יכנסו בציבור הליטאי]

                      1 Reply Last reply
                      1
                      • ח חמודה

                        זאנויל הוא זאנויל ואין לו תחליף.. היכולות הוואקליות שלו זה משהו שלא מוצאים הרבה.
                        ולגבי הדיסק אז השירים הכבדים הם השירים כמו לדוגמא האחרון "מן השמים" דואט עם פינקי וובר פשוט מ-ו-ש-ל-ם,
                        והלחן של יוסי גרין "אנא השם" מדהים כמובן שגם השירים הקלילים הם משהו מיוחד
                        בקיצור דיסק פשוט מושלם ולא כל אחד יכול לעשות את זה...

                        מ Offline
                        מ Offline
                        משי 0
                        wrote on last edited by
                        #311

                        @חמודה אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                        כמו לדוגמא האחרון "מן השמים" דואט עם פינקי וובר פשוט מ-ו-ש-ל-ם,

                        אפשר לקבל את זה בהקלטה

                        1 Reply Last reply
                        0
                        • אוהבת מוזיקה 0א אוהבת מוזיקה 0

                          זאנוויל הוא הזמר החסידי הכי טוב כיום בפער ניכר מהזמרים החסידיים הכבדים (אולי מוטי הכי קרוב)
                          מכל שאר הזמרים, מבחינת שירים אוטנטים ויפים, מבחינה קולית, ומבחינה רוחנית שהא מביא איתו, הוא מצליח לשסחוף איתו קהל רב שלל ליטאים שבחיים לא היו שומעים את הסגנון הכבד שלו, ובתור ליטאית שבכלל לא מחבבת חסידי כבד ושומעת ממש מכל הסגנונות ממש נסחפת עם המוזיקה והיכולות שלו.
                          נ.ב. ממש ההיתי רוצה שמוע אותו עושה דואטים צרחות עם משה לוק, זה לדעתי משהו לא נורמלי.
                          וזה כמה מהביצועים המסוכנים שלו:
                          https://www.youtube.com/watch?v=w8FjhAUzmew
                          https://www.youtube.com/watch?v=8lVQAR-Eq_w

                          מ Offline
                          מ Offline
                          משי 0
                          wrote on last edited by
                          #312

                          @אוהבת-מוזיקה-0 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                          זאנוויל הוא הזמר החסידי הכי טוב כיום בפער ניכר מהזמרים החסידיים הכבדים (אולי מוטי הכי קרוב)
                          מכל שאר הזמרים, מבחינת שירים אוטנטים ויפים, מבחינה קולית, ומבחינה רוחנית שהא מביא איתו, הוא מצליח לשסחוף איתו קהל רב שלל ליטאים שבחיים לא היו שומעים את הסגנון הכבד שלו, ובתור ליטאית שבכלל לא מחבבת חסידי כבד ושומעת ממש מכל הסגנונות ממש נסחפת עם המוזיקה והיכולות שלו.
                          נ.ב. ממש ההיתי רוצה שמוע אותו עושה דואטים צרחות עם משה לוק, זה לדעתי משהו לא נורמלי.
                          וזה כמה מהביצועים המסוכנים שלו:
                          https://www.youtube.com/watch?v=w8FjhAUzmew
                          https://www.youtube.com/watch?v=8lVQAR-Eq_w

                          אפשר לקבל הקלטה מזה

                          הלב שליה 1 Reply Last reply
                          0
                          • מ משי 0

                            @אוהבת-מוזיקה-0 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                            זאנוויל הוא הזמר החסידי הכי טוב כיום בפער ניכר מהזמרים החסידיים הכבדים (אולי מוטי הכי קרוב)
                            מכל שאר הזמרים, מבחינת שירים אוטנטים ויפים, מבחינה קולית, ומבחינה רוחנית שהא מביא איתו, הוא מצליח לשסחוף איתו קהל רב שלל ליטאים שבחיים לא היו שומעים את הסגנון הכבד שלו, ובתור ליטאית שבכלל לא מחבבת חסידי כבד ושומעת ממש מכל הסגנונות ממש נסחפת עם המוזיקה והיכולות שלו.
                            נ.ב. ממש ההיתי רוצה שמוע אותו עושה דואטים צרחות עם משה לוק, זה לדעתי משהו לא נורמלי.
                            וזה כמה מהביצועים המסוכנים שלו:
                            https://www.youtube.com/watch?v=w8FjhAUzmew
                            https://www.youtube.com/watch?v=8lVQAR-Eq_w

                            אפשר לקבל הקלטה מזה

                            הלב שליה Offline
                            הלב שליה Offline
                            הלב שלי
                            משתמש ותיק
                            wrote on last edited by
                            #313

                            @משי-0 ושוב זאנוויל עם אתגרים מסוכנים על הבמה! #זאנווילייב – הפרק השני בסדרה.mp3
                            האתגרים המסוכנים של זאנוויל פרק 2
                            הרגעים המסוכנים ביותר של זאנוויל על הבמה! #זאנווילייב - פרק הבכורה.mp3
                            הרגעים המסוכנים פרק הבכורה

                            כשאתה שמח אתה נהנה מהקצב, אבל כשאתה עצוב אתה מבין את המילים

                            1 Reply Last reply
                            1
                            • מוישי 2מ Offline
                              מוישי 2מ Offline
                              מוישי 2
                              משתמש ותיק
                              wrote on last edited by
                              #314

                              חברה מה קורה זאנויל נרדם לנו חלילה?
                              לפני חצי שנה כל שבוע סינגל!!!

                              https://youtu.be/-LeGep_D43c
                              שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                              כנסו והרשמו לערוץ

                              מוח שליט על הלבמ מ 2 Replies Last reply
                              0
                              • מוישי 2מ מוישי 2

                                חברה מה קורה זאנויל נרדם לנו חלילה?
                                לפני חצי שנה כל שבוע סינגל!!!

                                מוח שליט על הלבמ Offline
                                מוח שליט על הלבמ Offline
                                מוח שליט על הלב
                                wrote on last edited by
                                #315

                                @מוישי-2 יכול להיות שלכן הוא לוקח הפסקה

                                אל תסתתר מילדים שמחפשים אותך תראה לנו שזה אתה ש. סוכות

                                1 Reply Last reply
                                1
                                • חיפאיח Offline
                                  חיפאיח Offline
                                  חיפאי
                                  משתמש ותיק
                                  wrote on last edited by
                                  #316

                                  אתמול בחיפה הוא נתן הופעה מאוד יפה עם סלסולים וכו׳
                                  היה אירוע מאוד יפה

                                  ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                                  מוישי 2מ 1 Reply Last reply
                                  1
                                  • חיפאיח חיפאי

                                    אתמול בחיפה הוא נתן הופעה מאוד יפה עם סלסולים וכו׳
                                    היה אירוע מאוד יפה

                                    מוישי 2מ Offline
                                    מוישי 2מ Offline
                                    מוישי 2
                                    משתמש ותיק
                                    wrote on last edited by
                                    #317

                                    @חיפאי יש מקום להתעדכן איפה יש אירועים שלו ?

                                    https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                    שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                    כנסו והרשמו לערוץ

                                    חיפאיח 1 Reply Last reply
                                    0
                                    • מוישי 2מ מוישי 2

                                      @חיפאי יש מקום להתעדכן איפה יש אירועים שלו ?

                                      חיפאיח Offline
                                      חיפאיח Offline
                                      חיפאי
                                      משתמש ותיק
                                      wrote on last edited by
                                      #318

                                      @מוישי-2 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                      @חיפאי יש מקום להתעדכן איפה יש אירועים שלו ?

                                      איני יודע

                                      ״כל הנחלים 🏞הולכים לים🌊 והים🌊 איננו מלא: סוף דבר הכל נשמע ות מצוותיו שמור כי זה כל האדם״

                                      1 Reply Last reply
                                      0
                                      • תמר 7ת Offline
                                        תמר 7ת Offline
                                        תמר 7
                                        wrote on last edited by
                                        #319
                                        This post is deleted!
                                        פונץ' בננהפ LOVE MEL 2 Replies Last reply
                                        1
                                        • מוישי 2מ Offline
                                          מוישי 2מ Offline
                                          מוישי 2
                                          משתמש ותיק
                                          wrote on last edited by
                                          #320

                                          זכותכם לא לאהוב לא חייב לצעוק

                                          https://youtu.be/-LeGep_D43c
                                          שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                                          כנסו והרשמו לערוץ

                                          תמר 7ת 1 Reply Last reply
                                          5

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול