Skip to content
  • דף הבית
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • לא נפתר
  • Users
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
Skins
  • Light
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Default (No Skin)
  • No Skin
Collapse
Brand Logo
  1. Home
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

זאנוויל ויינברגר | תוכן ודיון

Scheduled Pinned Locked Moved לפי אמנים
600 Posts 161 Posters 97.0k Views 24 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • מוישי 2מ מוישי 2

    זכותכם לא לאהוב לא חייב לצעוק

    תמר 7ת Offline
    תמר 7ת Offline
    תמר 7
    wrote on last edited by תמר 7
    #321

    **@מוישי-2 תסתכל על הכותרת של הנושא!!!!!!!

    1 Reply Last reply
    0
    • תמר 7ת תמר 7

      This post is deleted!

      פונץ' בננהפ Offline
      פונץ' בננהפ Offline
      פונץ' בננה
      צוות פיקוח
      wrote on last edited by פונץ' בננה
      #322

      @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

      לא אוהבת
      המוזיקה של וינברגר מדי חסידי וכבד
      !!!

      אף אחד לא מחייב אותך לשמוע משהו ובמיוחד כשאת לא אוהבת , זה הקו שלו , שיצליח.
      יש דברים שאפשר לשמור בבטן ..

      אתה מביט בי מלמעלה ויודע את הכל 👑
      שומע נסתרות הלב 💜

      תמר 7ת 1 Reply Last reply
      3
      • מוישי 2מ Offline
        מוישי 2מ Offline
        מוישי 2
        משתמש ותיק
        wrote on last edited by
        #323

        שהויכוח לא יגרר אפשר לעצור כאן הענינים הובנו

        https://youtu.be/-LeGep_D43c
        שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
        כנסו והרשמו לערוץ

        1 Reply Last reply
        0
        • פונץ' בננהפ פונץ' בננה

          @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

          לא אוהבת
          המוזיקה של וינברגר מדי חסידי וכבד
          !!!

          אף אחד לא מחייב אותך לשמוע משהו ובמיוחד כשאת לא אוהבת , זה הקו שלו , שיצליח.
          יש דברים שאפשר לשמור בבטן ..

          תמר 7ת Offline
          תמר 7ת Offline
          תמר 7
          wrote on last edited by
          #324

          @פונץ-בננה אני אשמור בבטן מה שאני חושבת...
          ותסתכלו על הכותרת של הנושא

          כשרוןכ 1 Reply Last reply
          0
          • מוישי 2מ Offline
            מוישי 2מ Offline
            מוישי 2
            משתמש ותיק
            wrote on last edited by
            #325

            אגב אם כבר לפי הכותרת אני אוהב את זאנויל דוקא בגלל החסידי שמרני וזה סוד ההצלחה שלו ...

            https://youtu.be/-LeGep_D43c
            שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
            כנסו והרשמו לערוץ

            תמר 7ת 1 Reply Last reply
            3
            • מוישי 2מ מוישי 2

              אגב אם כבר לפי הכותרת אני אוהב את זאנויל דוקא בגלל החסידי שמרני וזה סוד ההצלחה שלו ...

              תמר 7ת Offline
              תמר 7ת Offline
              תמר 7
              wrote on last edited by
              #326

              @מוישי-2 אם אתה חסידי אתה אוהב אותו אם לא אז חד משמעית לא!!!!

              מוישי 2מ 1 Reply Last reply
              0
              • תמר 7ת תמר 7

                @פונץ-בננה אני אשמור בבטן מה שאני חושבת...
                ותסתכלו על הכותרת של הנושא

                כשרוןכ Offline
                כשרוןכ Offline
                כשרון
                wrote on last edited by כשרון
                #327

                @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                אני אשמור בבטן מה שאני חושבת...

                השאלה מה וכמה שמעת!? יש לו כל הסגנונות
                אני מציע לך לעבור על כל הדברים שלו
                אני כמעט בטוח שתמצא הרבה דברים שאת כן אוהבת

                תמר 7ת 1 Reply Last reply
                3
                • כשרוןכ כשרון

                  @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                  אני אשמור בבטן מה שאני חושבת...

                  השאלה מה וכמה שמעת!? יש לו כל הסגנונות
                  אני מציע לך לעבור על כל הדברים שלו
                  אני כמעט בטוח שתמצא הרבה דברים שאת כן אוהבת

                  תמר 7ת Offline
                  תמר 7ת Offline
                  תמר 7
                  wrote on last edited by
                  #328

                  @כשרון אני לא אוהבת חסידי בכלללללל
                  כך שגם אם אני אעבור אני לא אוהב

                  כשרוןכ 1 Reply Last reply
                  0
                  • תמר 7ת תמר 7

                    @כשרון אני לא אוהבת חסידי בכלללללל
                    כך שגם אם אני אעבור אני לא אוהב

                    כשרוןכ Offline
                    כשרוןכ Offline
                    כשרון
                    wrote on last edited by
                    #329

                    @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                    כך שגם אם אני אעבור אני לא אוהב

                    @כשרון אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                    יש לו כל הסגנונות

                    תמר 7ת 1 Reply Last reply
                    0
                    • כשרוןכ כשרון

                      @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      כך שגם אם אני אעבור אני לא אוהב

                      @כשרון אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                      יש לו כל הסגנונות

                      תמר 7ת Offline
                      תמר 7ת Offline
                      תמר 7
                      wrote on last edited by
                      #330
                      This post is deleted!
                      כשרוןכ 1 Reply Last reply
                      0
                      • תמר 7ת תמר 7

                        @מוישי-2 אם אתה חסידי אתה אוהב אותו אם לא אז חד משמעית לא!!!!

                        מוישי 2מ Offline
                        מוישי 2מ Offline
                        מוישי 2
                        משתמש ותיק
                        wrote on last edited by
                        #331

                        @תמר-7 אני לא חסיד אוהבים אותו מכל המגזרים ליטאים ספרדים חסידים למשל יש לי חבר שלא שומע חסידי והוא שמע את הדיסק שלו מן השמים ונהנה עד לב השמים
                        מי שלא אוהב גם זכותו...

                        https://youtu.be/-LeGep_D43c
                        שידור בכורה מחרוזת לג בעומר
                        כנסו והרשמו לערוץ

                        תמר 7ת 1 Reply Last reply
                        2
                        • מוישי 2מ מוישי 2

                          @תמר-7 אני לא חסיד אוהבים אותו מכל המגזרים ליטאים ספרדים חסידים למשל יש לי חבר שלא שומע חסידי והוא שמע את הדיסק שלו מן השמים ונהנה עד לב השמים
                          מי שלא אוהב גם זכותו...

                          תמר 7ת Offline
                          תמר 7ת Offline
                          תמר 7
                          wrote on last edited by
                          #332

                          @מוישי-2 נכון, זכותי....

                          1 Reply Last reply
                          0
                          • תמר 7ת תמר 7

                            This post is deleted!

                            כשרוןכ Offline
                            כשרוןכ Offline
                            כשרון
                            wrote on last edited by
                            #333

                            @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                            @כשרון יש לו מזרחי, ישראלי???
                            לא נכון..
                            אז אני לא אוהבת

                            @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                            @מוישי-2 נכון, זכותי....

                            ניסיתי לשכנע אותך בינתיים לא הצלחתי....

                            תמר 7ת 1 Reply Last reply
                            0
                            • כשרוןכ כשרון

                              @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                              @כשרון יש לו מזרחי, ישראלי???
                              לא נכון..
                              אז אני לא אוהבת

                              @תמר-7 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                              @מוישי-2 נכון, זכותי....

                              ניסיתי לשכנע אותך בינתיים לא הצלחתי....

                              תמר 7ת Offline
                              תמר 7ת Offline
                              תמר 7
                              wrote on last edited by
                              #334

                              @כשרון לשכנע אותי שאני יאהב אותו (זאנוויל וינברגר)?????
                              תמשיך\כי לנסות
                              אוליי יום אחד יקרה ואני ישמע שיר שלו
                              בזכות השכנוע .......כמובן

                              1 Reply Last reply
                              1
                              • EtiE Offline
                                EtiE Offline
                                Eti
                                משתמש ותיק
                                wrote on last edited by
                                #335

                                אני ממש לא מתחברת לחסידי, ויש זמרים שאני לא מסוגלת לשמוע.
                                אבל זאנוויל הוא וירטואוז! אני פשוט נהנית לשמוע את הביצועים והיכולות שלו.
                                גם העיבודים באלבום שלו מדהימים! העיבוד של יואלי ב"כלל ישראל" בכלל עולה מעל כולם.
                                לכן גם מי שלא בדווקא מתחבר לחסידי - נהנה ממנו.

                                אנשים שומעים רבע, מבינים חצי - ומספרים הכל...... 🍺

                                1 Reply Last reply
                                7
                                • היהודי העצובה Offline
                                  היהודי העצובה Offline
                                  היהודי העצוב
                                  wrote on last edited by
                                  #336
                                  This post is deleted!
                                  תמר 7ת 1 Reply Last reply
                                  2
                                  • היהודי העצובה היהודי העצוב

                                    This post is deleted!

                                    תמר 7ת Offline
                                    תמר 7ת Offline
                                    תמר 7
                                    wrote on last edited by תמר 7
                                    #337

                                    @היהודי-העצוב # תסתכלו על הכותרת

                                    1 Reply Last reply
                                    1
                                    • מוישי 2מ מוישי 2

                                      חברה מה קורה זאנויל נרדם לנו חלילה?
                                      לפני חצי שנה כל שבוע סינגל!!!

                                      מ Offline
                                      מ Offline
                                      מחשב נייד
                                      wrote on last edited by מחשב נייד
                                      #338

                                      @מוישי-2 אמר במה אתם חושבים על זאנוויל ויינברגר:

                                      חברה מה קורה זאנויל נרדם לנו חלילה?
                                      לפני חצי שנה כל שבוע סינגל!!!

                                      ממש לא.
                                      לא ממזמן יצא לו עם בנצי קלצקין את הזכנו.
                                      אתמול היה לו אירוע בחיפה.
                                      והוא היה גם עכשיו בערך שבוע וחצי באמריקה, בערך כל יום היה לו שם איזה אירוע.

                                      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                      מוישי 2מ 1 Reply Last reply
                                      1
                                      • תמר 7ת תמר 7

                                        This post is deleted!

                                        LOVE MEL Offline
                                        LOVE MEL Offline
                                        LOVE ME
                                        משתמש ותיק
                                        wrote on last edited by LOVE ME
                                        #339

                                        @תמר-7(המוזיקה של וינברגר מדי חסידי וכבד!!!)
                                        וזה מה שמאפיין אותו
                                        ולדעתי זה הכי יפה עם כל יידיש
                                        רק לדמיין אותו לא שר חסידי ...
                                        זה לא עושה לי טוב
                                        ואין לי שום הערצה כלפיו!

                                        שתיקה היא אחת מהטיעונים שהכי קשה לסתור...

                                        1 Reply Last reply
                                        0
                                        • מ Offline
                                          מ Offline
                                          מי כעמך ישראל
                                          wrote on last edited by
                                          #340

                                          אין טעם להתווכח כל הזמן כן זאנוויל לא זאנוויל, זאנוויל בתכל'ס זמר מוכשר ובעל יכולות על, קול מטורף, טונים מטורפים וכ'ו וכ'ו... אז יש אנשים שפחות מתחברים למרץ ולאנרגיות שלו, אז לא... אל תקשיבו וזהו....

                                          1 Reply Last reply
                                          1

                                          Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

                                          Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

                                          With your input, this post could be even better 💗

                                          Register Login
                                          Reply
                                          • Reply as topic
                                          Log in to reply
                                          • Oldest to Newest
                                          • Newest to Oldest
                                          • Most Votes


                                          • Login

                                          • Don't have an account? Register

                                          • Login or register to search.
                                          • First post
                                            Last post
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • Unread 0
                                          • Recent
                                          • לא נפתר
                                          • Users
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול