-
עקיבא למד בבית הספר למוזיקה "מזמור" שם הכיר את נאור כרמי, מייסד להקת הלב והמעיין שבהמשך הביא אותו להיות סולן הלהקה. בשנת 2010 זכתה כלהקת הכלייזמר הטובה בעולם[1]. שיתוף הפעולה עם כרמי המשיך לפרויקט צמאה שבו אמנים ידועים שרים ניגוני חב"ד והיה שותף בהפקת האלבום הראשון, השלישי, הרביעי והחמישי. בין השירים שהפיק וביצע: אלי אתה, כי אנו עמך[דרוש מקור][מפני ש...], דרכך אלוקינו והיגלה נא.
בשנת 2017 הוציא את הדיסק עולמות. המפיק שלו היה ניר מימון. ביוני 2018 החל להוציא סינגלים מתוך האלבום השני שהפיק מאור שושן. "הכל עוד אפשרי", "לך לך" ו"אל תעזבי ידיים". "אל תעזבי ידיים" הגיע למקום הראשון במצעד הרשמי של גלגלצ ולמקום השביעי במצעד הפזמונים העברי השנתי של התחנה בשיתוף עם אתר ynet.
ביוני 2019 התארח אצל ישי ריבו בקיסריה והשניים ביצעו את "אל תעזבי ידיים" בדואט שזכה למיליוני צפיות ביוטיוב.
במרץ 2020 הוציא את הסינגל "פשוטים", שהגיע למקום ה-24 במצעד הפזמונים העברי השנתי של גלגלצ ו-ynet.
בדצמבר 2020 הוציא את הסינגל "רק עוד רגע" אותו כתב עם אשתו והלחין יחד עם נתן גושן. עשה שיתוף פעולה עם להקת מזמור שיר עם השיר האהבת עולם .
ביולי 2021 הוציא את השיר "שלום בבית".
פוסט זה נמחק! -
@מ-ד אמר בעקיבא - דיון:
@יעלה יש למישהו מידע על מה מדבר השיר 'אל תעזבי ידים'?
הוא מדבר על הנשמה.
מתוך ויקיפדיה-
השיר הוא שיר בסגנון פופ רוק שנכתב והולחן על ידי תורג'מן עצמו, ביחד עם אשתו צורית, בהשראת סיפורו של רבי נחמן מברסלב, "מעשה מאבדת בת מלך", והופק על ידי תורג'מן ביחד עם מאור שושן.
מי שמכיר את המעשייה על בת המלך- יבין מאוד את משמעות השיר.
@אייצ-ית יש עוד סיבה למה הוא הילחין את זה אבל זה לציבור החרדי הוא אומר רק את זה
-
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
-
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
@צוריאל-רוטנמר
על... -
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
-
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
יש לי שאלה האם כל השירים שלו שמדברים גם בלשון נקבה זה על הנשמה או על..... ????????????????
גם על אשתו ויש שיר אל תעזבי ידים שמבוסס על מעשית בת המלך שזה נראה לי מתורת ר' נחמן
@יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?
-
@יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?
השיר הזה אסור בהעלאה לפורום- מהסיבות המובנות. שאר השירים שלו בסדר.
-
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@יעלה לדוג' השיר כמו שאת שהוא הוציא עכשיו באלבום?
השיר הזה אסור בהעלאה לפורום- מהסיבות המובנות. שאר השירים שלו בסדר.
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
-
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
@צוריאל-רוטנמר רוב השירים שלו שבלשון נקבה זה על אישתו ועיניינים
חוץ מאל תעזבי ידיים שזה על מעשייה של רבי נחמן -
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
@צוריאל-רוטנמר שכל אחד יעשה את השיקולים שלו איזה שיר ראוי לשמוע את איזה לא
מי ששומע את השירים שלו לוקח בחשבון שזה סגנון כזה.... -
@צוריאל-רוטנמר רוב השירים שלו שבלשון נקבה זה על אישתו ועיניינים
חוץ מאל תעזבי ידיים שזה על מעשייה של רבי נחמן@סודי-ביותרררררררר מעניין שהשיר הזה פתוח בנטפרי!
-
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי. -
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
-
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אז השיר שלו תלויים באהבה זה מדבר על הנשמה? השיר הזה הוא לא כמו שנראה מי ששמע מבין את השאלה.
השיר תלויים באהבה הוא שיר שמדבר כללית- שכל אדם תלוי באהבה.
אני לא רואה בזה שום דבר רע.
אין אדם בעולם שיכול לחיות בלי להיות אהוב.
כל אדם חייב להיות חביב על הסביבה שלו. אהבה זה לא רק דבר שלילי.@אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?
-
@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
@סודי-ביותרררררררר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
זה שאדם בוחר למי להקדיש את השיר זה כבר משהו אחר.
שימי לב למילים של השיר- הוא לא מפנה אותם כלפי אף אחד. ההפך...@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?
אם נלך על המשמעות של השיר הזה- ככה הוא כתב-
"האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".אני חושבת שאם נלך על ההסבר הפשוט של כל שיר שלו הוא יכול להישמע גרוע. אם בודקים אחורה- רוב השירים שלו סבבה.
אין המ לדון בזה עוד, דנו על זה כל כך רבות. פשוט תעלה למעלה.
אין לי עניין לחזור שוב על מה שנכתב שם.
שורה תחתונה-
הוא לא זמר חרדי! הוא אומר את זה גם...
אז גם אם השירים שלו פתוחים בנטפרי-אתם לא חייבים או צריכים לשמוע. אחרי הכל "נטפרי" לא רבנים... -
@סודי-ביותרררררררר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית אבל תלוי על מי השיר
זה שאדם בוחר למי להקדיש את השיר זה כבר משהו אחר.
שימי לב למילים של השיר- הוא לא מפנה אותם כלפי אף אחד. ההפך...@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@אייצ-ית ולדוג' השיר אתה הולך איתי, איך אתה מגדיר אותו?
אם נלך על המשמעות של השיר הזה- ככה הוא כתב-
"האהבה שאני מתפלל עליה, היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים", אומר עקיבא, "אהבה, ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים שמרגישים בה בית, כזו שמביאה נחמה אמיתית".אני חושבת שאם נלך על ההסבר הפשוט של כל שיר שלו הוא יכול להישמע גרוע. אם בודקים אחורה- רוב השירים שלו סבבה.
אין המ לדון בזה עוד, דנו על זה כל כך רבות. פשוט תעלה למעלה.
אין לי עניין לחזור שוב על מה שנכתב שם.
שורה תחתונה-
הוא לא זמר חרדי! הוא אומר את זה גם...
אז גם אם השירים שלו פתוחים בנטפרי-אתם לא חייבים או צריכים לשמוע. אחרי הכל "נטפרי" לא רבנים...@אייצ-ית נטפרי מאושר על ידי הרבנים וזה החיסמה הכי אדוקה שיש על גבי היקום.
ומתי הוא אמר את מה שכתבת? -
@אייצ-ית נטפרי מאושר על ידי הרבנים וזה החיסמה הכי אדוקה שיש על גבי היקום.
ומתי הוא אמר את מה שכתבת?@צוריאל-רוטנמר אם כל כך מפריע לכם ששירים כאלו פתוחים בנטפרי שהיא באמת החסימה הכי טובה ואדוקה אפשר פשוט לדווח להם שיחסמו את הקבצים שמפריעים....
-
@צוריאל-רוטנמר אם כל כך מפריע לכם ששירים כאלו פתוחים בנטפרי שהיא באמת החסימה הכי טובה ואדוקה אפשר פשוט לדווח להם שיחסמו את הקבצים שמפריעים....
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
-
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
@מ-ב אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
רבנים לא מאשרים את כל מה שהולך ברשת של נטפרי. בדיוק כמו שהם לא מאשרים את כל הדברים הגרועים שהולכים בין גברים לנשים גם בחסימות הכי אדוקות שיש.
ככה שכל דבר צריך להתאים למצב.
ויותר מזה-
רבנים יוצאים נגד האינטרנט כללית. אם הם אישרו אינטרנט זה נטפרי- לעבודה וכד'...
זה שהגישה פרוצה יותר- לא מתיר לשמוע או לעשות בכל מה שהולך ברשת "המסוננת"... -
השיר תלויים באהבה נראה שנלקח מאיזה מדרש או מקור תנכי תחילתו הארמית תנכית מי שלא שם לב למילים יכול לראות בקישור המצורף קליפ מילים לשיר.
https://youtu.be/2JzZT66FYms@צוריאל-רוטנמר אמר בעקיבא - דיון:
אני פשוט אומר שאם קובץ כזה פתוח בנטפרי סימן שאין בו בעיה.
ממש לא נכון מי הם אלו שבנטפרי שיחליטו מה נכון וראוי לנו לראות ולשמוע?
זה שהרבנים מפקחים זה לא אומר שכל התכנים הפתוחים מתאימים לכולם!!!!!יש כאלו שלא שומעים את עקיבא ועוד זמרים בסגנון מבחינה עקרונית אז פתאום הם יתירו לעצמם לשמוע כי התוכן הזה פתוח בנטפרי?????
בנטפרי התוכן אומנם פתוח אבל כל אחד עושה את שיקוליו האישים אם ראוי שהוא ישמע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות